0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διαβαστε το αρθρο 9 για τις μεταβατικες διαταξεις !!!Άρθρο 9Μεταβατικές διατάξεις1. Κατά την περίοδο έως και το σχολικό έτος 2011-2012 οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση γίνονται σε ποσοστό 60% από τους ισχύοντες πίνακες διοριστέων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π. και σε ποσοστό 40% από τους κατά την παράγραφο 2 ενιαίους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία. 2. Οι κατά την έναρξη της ισχύος του παρόντος νόμου ισχύοντες ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών παύουν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από τις 1-7-2010 και ισχύουν μέχρι την κατάρτιση των πινάκων του άρθρου 3. 3. Οι προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά την περίοδο έως και το σχολικό έτος 2011-2012 γίνονται από τους πίνακες της παραγράφου 2. Η διάταξη του προηγούμενου εδαφίου ισχύει και για τις προσλήψεις στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και ΕπαγγελμάτωνΤΩΡΑ ΛΕΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΑ !!ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕ ΕΩΣ ΤΩΡΑ !!ΚΑΛΑ ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ
Παράθεση από: tsounga στις Απρίλιος 25, 2010, 11:31:47 μμΠαράθεση από: physicaest στις Απρίλιος 25, 2010, 02:06:01 μμOσοι εχουν γραψει απο 80 εως 90 στην διδακτικη της Βθεματικης στον ΑΣΕΠ πως το καταφεραν Ποιος τους εμαθε σχεδια μαθηματος Το ΑΕΙ έχω γράψει 3 φορές πλάνο από 92 - 95 (και τις 3) και την τελευταία φορά το μοιράστηκα με συνάδελφο του κλάδου μου και έγραψε και αυτός 94. διαφορετικοί άνθρωποι, διαφορετικοί ασεπ, διαφορετικοί διορθωτές. πως το κατάφερα? όχι, ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ. κάθε καλοκαίρι πριν από ασεπ, κατασκήνωνα επί δυο μήνες σε πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη (μάλιστα μακριά από την πόλη διαμονής μου) όπου διάβαζα αποκλειστικά διδακτική του αντικειμένου μου, τα πάντα, ότι υπήρχε, όλη τη βιβλιογραφία. και τελικά αυτή η συσσωρευμένη δουλειά των 6 μηνών δεν πήγε χαμένη. δεν λέω ότι μπορεί να το κάνει ο καθένας, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Υπάρχει γενική βιβλιογραφία πάνω στη διδακτική, καθώς και ειδική βιβλιογραφία πάνω στη διδακτική κάθε αντικειμένου ξεχωριστά (π.χ. φυσική, τεχνικά μαθήματα, πληροφορική, κλπ.). Υπάρχουν και πρότυπα σχέδια μαθήματος, απ΄ όπου μπορείς να αντιληφθείς τη δομή που θα πρέπει να ακολουθήσεις. Ως προς το περιεχόμενο, για να πιάσεις 90άρι θα πρέπει να "ξεχωρίσει" το γραπτό σου. Αυτό θα το πετύχεις χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά, ορολογία της διδακτικής που την προσαρμόζεις στο σχέδιο μαθήματος που καταστρώνεις (π.χ. καταιγισμός ιδεών, κοινωνιόγραμμα, κλπ). Οι διορθωτές πιστεύω δεν κοιτούν πάρα πολλές λεπτομέρειες ως προς το περιεχόμενο, αλλά κοιτούν (1) τη δομή του σχεδίου μαθήματος, (2) γενικά το περιεχόμενο, π.χ. αν έχεις κάποια πρωτότυπη δραστηριότητα, (3) λέξεις-κλειδιά, φυσικά με τη σχετική τεκμηρίωση. Αν ξεχωρίσεις στο (2) και στο (3), τότε ξεφεύγεις από το 70 και πιάνεις 80 ή 90. Έτσι δείχνει τουλάχιστον η δική μου εμπειρία.
Παράθεση από: physicaest στις Απρίλιος 25, 2010, 02:06:01 μμOσοι εχουν γραψει απο 80 εως 90 στην διδακτικη της Βθεματικης στον ΑΣΕΠ πως το καταφεραν Ποιος τους εμαθε σχεδια μαθηματος Το ΑΕΙ έχω γράψει 3 φορές πλάνο από 92 - 95 (και τις 3) και την τελευταία φορά το μοιράστηκα με συνάδελφο του κλάδου μου και έγραψε και αυτός 94. διαφορετικοί άνθρωποι, διαφορετικοί ασεπ, διαφορετικοί διορθωτές. πως το κατάφερα? όχι, ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ. κάθε καλοκαίρι πριν από ασεπ, κατασκήνωνα επί δυο μήνες σε πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη (μάλιστα μακριά από την πόλη διαμονής μου) όπου διάβαζα αποκλειστικά διδακτική του αντικειμένου μου, τα πάντα, ότι υπήρχε, όλη τη βιβλιογραφία. και τελικά αυτή η συσσωρευμένη δουλειά των 6 μηνών δεν πήγε χαμένη. δεν λέω ότι μπορεί να το κάνει ο καθένας, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Oσοι εχουν γραψει απο 80 εως 90 στην διδακτικη της Βθεματικης στον ΑΣΕΠ πως το καταφεραν Ποιος τους εμαθε σχεδια μαθηματος Το ΑΕΙ
Άρθρο 30 παρ. 3 και 4: Κατάργηση της προτεραιότητας των πολυτέκνων στις οριστικές τοποθετήσεις και στις βελτιώσεις και μη εξαίρεσή τους από τη διαδικασία άρσης της υπεραριθμίας.
Παράθεση από: Wizard στις Απρίλιος 26, 2010, 11:06:08 μμΆρθρο 30 παρ. 3 και 4: Κατάργηση της προτεραιότητας των πολυτέκνων στις οριστικές τοποθετήσεις και στις βελτιώσεις και μη εξαίρεσή τους από τη διαδικασία άρσης της υπεραριθμίας.Θετικό αυτό... νομίζω ότι καταργείται και ο "απευθείας" διορισμός τους χωρίς ΑΣΕΠ;
Ουφ τι σκάσιμο είναι αυτό βραδιάτικα??και αναρωτιέμαι και εγώ ,οι νέου τύπου αναπληρωτές θα προσλαμβάνονται όπως μέχρι τώρα?από τον ενιαίο πίνακα κατάταξης αναπληρωτών?αυτό δε λέει βρε παιδιά ?βοηθείστε και εσείς!!!!!!!!!συνάδελφοι κουράγιο!!!!!!
ΣυναδελφοιΟι ιδιωτικοι εκπαιδευτικοι επρεπε να εχουν 20μηνο για να μπουν στον πινακα διορισμων Αν ενας εχει 10μηνο θα μπει τωρα στον ενιαιο διορισμων μαζι με τα μορια που εχει στο ιδιωτικο ετσι ωστε να διορισθει μονιμος στη μεταβατικη?