*

Αποστολέας Θέμα: Το νέο νομοσχέδιο  (Αναγνώστηκε 584220 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #910 στις: Απριλίου 15, 2010, 10:34:20 pm »

Η υφυπουργός έφερε το παράδειγμα ενός τμήματος πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με 26 μαθητές το οποίο με το ισχύον όριο σπάει σε δυο τμήματα των 13 μαθητών και τόνισε ότι στις περιπτώσεις αυτές ωφελιμότερογια το δημόσιο και το παιδαγωγικό συμφέρονείναι το τμήμα να παραμένει ενιαίο με 26 μαθητές.


Ωφελιμότερο για το δημόσιο ναι: κερδίζει σε υποδομές κ προσωπικό.
Πώς, όμως, το ενιαίο τμήμα των 26 μαθητών έχει κ παιδαγωγικό συμφέρον;;;  ???
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:54:28 »

Αποσυνδεδεμένος popaki1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #911 στις: Απριλίου 15, 2010, 10:35:08 pm »
 Αυτό που θα πρέπει να διεκδικήσουν  τα συνδικαλιστικά μας όργανα  και να (πατήσουν) πάνω  στην παράγραφο του νομοσχεδίου που λέει   Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΜΕ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ.  είναι  η αύξηση των οργανικών θέσεων.

Πως μπορεί  σε ένα κλάδο να διορίζει μονίμους  300 (πχ) και να παίρνει  με την έναρξη του σχολικού έτους  600-700 αναπληρωτές και αμέσως μετά ,μέσα σε ένα 15ημερο  άλλους τόσους.
αυτό δείχνει ότι υπάρχουν  πολλά κενά οργανικών θέσεων  και αυτό πρέπει  να διεκδικήσουμε.
εκτός και αν δεν το καταλαβαίνω/ερμηνεύω  σωστά εγώ.

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #912 στις: Απριλίου 15, 2010, 10:36:04 pm »

Η υφυπουργός έφερε το παράδειγμα ενός τμήματος πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με 26 μαθητές το οποίο με το ισχύον όριο σπάει σε δυο τμήματα των 13 μαθητών και τόνισε ότι στις περιπτώσεις αυτές ωφελιμότερογια το δημόσιο και το παιδαγωγικό συμφέρονείναι το τμήμα να παραμένει ενιαίο με 26 μαθητές.


Ωφελιμότερο για το δημόσιο ναι: κερδίζει σε υποδομές κ προσωπικό.
Πώς, όμως, το ενιαίο τμήμα των 26 μαθητών έχει κ παιδαγωγικό συμφέρον;;;  ???

οσο πιο πολλα παιδια στην ταξη τοσο καλυτερα επιτυγχανεται η κοινωνικοποιηση  ;D  ;D  ;D

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #913 στις: Απριλίου 15, 2010, 10:39:48 pm »

Η υφυπουργός έφερε το παράδειγμα ενός τμήματος πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με 26 μαθητές το οποίο με το ισχύον όριο σπάει σε δυο τμήματα των 13 μαθητών και τόνισε ότι στις περιπτώσεις αυτές ωφελιμότερογια το δημόσιο και το παιδαγωγικό συμφέρονείναι το τμήμα να παραμένει ενιαίο με 26 μαθητές.


Ωφελιμότερο για το δημόσιο ναι: κερδίζει σε υποδομές κ προσωπικό.
Πώς, όμως, το ενιαίο τμήμα των 26 μαθητών έχει κ παιδαγωγικό συμφέρον;;;  ???

οσο πιο πολλα παιδια στην ταξη τοσο καλυτερα επιτυγχανεται η κοινωνικοποιηση  ;D  ;D  ;D

Γιατί, την υγεία των παιδιών που την βάζεις; Όσο πιο πολλοί στην τάξη, τόσο περισσότερη ανταλλαγή μικροοργανισμών, οπότε και ενίσχυση του ανοσοποιητικού :D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:54:28 »

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #914 στις: Απριλίου 15, 2010, 10:40:14 pm »

Η υφυπουργός έφερε το παράδειγμα ενός τμήματος πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με 26 μαθητές το οποίο με το ισχύον όριο σπάει σε δυο τμήματα των 13 μαθητών και τόνισε ότι στις περιπτώσεις αυτές ωφελιμότερογια το δημόσιο και το παιδαγωγικό συμφέρονείναι το τμήμα να παραμένει ενιαίο με 26 μαθητές.


Ωφελιμότερο για το δημόσιο ναι: κερδίζει σε υποδομές κ προσωπικό.
Πώς, όμως, το ενιαίο τμήμα των 26 μαθητών έχει κ παιδαγωγικό συμφέρον;;;  ???
αναπτυσσει την κοινωνικοτητα και φερνει πιο κοντα τους μαθητες ;D

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #915 στις: Απριλίου 15, 2010, 10:42:14 pm »
θα πάρει 19% όπως πήρε στην Ουγγαρία το "σοσιαλιστικό" κόμμα που τα έκανε πλακάκια με το ΔΝΤ( το οποίο πάντα φέρνει απολύσεις, πείνα, ανεργία,κοινωνικές εκρήξεις)...
Δυστυχώς αυτό θα γίνει......Τα χειρότερα έρχονται.....φως πουθενά.......Το ΔΝΤ θα επιβάλει πολύ σκληρά μέτρα κι εμείς φοβάμαι θα χάσουμε και τις απειροελάχιστες ελπίδες που είχαμε

Το ΔΝΤ δεν θα επιβάλει τα αντίστοιχα της Ουγγαρίας γιατί η Ελλάδα έχει την στήριξη της Ευρωζώνης. Αλλά τα μέτρα για αλλαγές θα είναι επιβεβλημένα.
Και φυσικά  στην εκπαίδευση. Το κακό είναι ότι πλήττονται αυτοί που είναι σε σειρά για εργασία στα δημόσια σχολεία.
Το καλό είναι ότι θα γίνουν κάποια πράγματα που μόνοι μας μάλλον θα ήταν δύσκολο να πετύχουμε.  Το όφελος απ’ αυτά θα φανεί αρκετά αργότερα.
Το νομοσχέδιο όπως ανακοινώθηκε στην περιγραφή του με την μεταβατική πρόβλεψη νομίζω ότι καθρεπτίζει αυτό που θα έρθει.
Θεωρητικά δεν θα γίνει μείωση στις προσλήψεις αφού ο τομέας της παιδείας έχει εξαιρεθεί. Αλλά στην πράξη , με τις εσωτερικές μεταβολές  ή την αναδιαμόρφωση του ωραρίου , οι προσλήψεις μειώνονται και αυτό πρέπει να το δείξουν στους επιτηρητές.
 Στο υπουργείο πρέπει να δουλέψουν  διαφορετικά για να μην ακυρώσουν όλο αυτό τον κόσμο.
Δεν γίνεται να υπάρχει ο δογματισμός ή η ανευθυνότητα του παρελθόντος.
Εκεί εστιάζεται η ανησυχία μου ,θα καταφέρουν να ξεπεράσουν τον εαυτό τους ως διοικητικός  μηχανισμός για να σταθούν στο πλευρό των εκπαιδευτικών ή θα τους τα φορτώσουν αβασάνιστα;
Πρέπει να μειώσουν τις προσλήψεις, είναι κάτι που τους το επιβάλλουν, μπορούν να το οργανώσουν έτσι ώστε να προκληθεί το μικρότερο κακό; Μπορούν να σκεφτούν σαν να τους αφορούσε προσωπικά;
Πρέπει με κάθε τρόπο να πιέσουμε σε αυτό. Κατανοούμε τι συμβαίνει αλλά ας εξαντλήσουν και αυτοί όλα τα περιθώρια.
Το τεχνικό πρόβλημα των διορισμών είναι μια λεπτομέρεια, μπρος στην λειτουργία του συστήματος, αλλά αυτό που θα φανεί σαν συνολικό αποτέλεσμα θα εξαρτηθεί απ’ τα επιμέρους μικρά και ακανθώδη ζητήματα.
Αυτό που προβάλλεται μέχρι στιγμής είναι μια υπεκφυγή του προβλήματος με συνθηματολογία για αξιοκρατία και όχι μια ριζική αλλαγή νοοτροπίας. Και τελικά δημιουργεί χαρακώματα πολλών φατριών σ’ όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης.

Αποσυνδεδεμένος aeee

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1305
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #916 στις: Απριλίου 15, 2010, 10:43:52 pm »

Η υφυπουργός έφερε το παράδειγμα ενός τμήματος πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με 26 μαθητές το οποίο με το ισχύον όριο σπάει σε δυο τμήματα των 13 μαθητών και τόνισε ότι στις περιπτώσεις αυτές ωφελιμότερογια το δημόσιο και το παιδαγωγικό συμφέρονείναι το τμήμα να παραμένει ενιαίο με 26 μαθητές.


Ωφελιμότερο για το δημόσιο ναι: κερδίζει σε υποδομές κ προσωπικό.
Πώς, όμως, το ενιαίο τμήμα των 26 μαθητών έχει κ παιδαγωγικό συμφέρον;;;  ???

οσο πιο πολλα παιδια στην ταξη τοσο καλυτερα επιτυγχανεται η κοινωνικοποιηση  ;D  ;D  ;D

Γιατί, την υγεία των παιδιών που την βάζεις; Όσο πιο πολλοί στην τάξη, τόσο περισσότερη ανταλλαγή μικροοργανισμών, οπότε και ενίσχυση του ανοσοποιητικού :D

ασε που μπορουμε να εξασκήσουμε και την αλληλοδιδακτικη μεθοδο καλύτερα, με πολλούς μαθητες, όπως επι ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ  ;D

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #917 στις: Απριλίου 15, 2010, 11:20:18 pm »
να αναγνωρισουμε παντως οτι καποιες τρυπες του συστηματος κλεινουν, μονο να μην ανοιξουν νεες

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #918 στις: Απριλίου 15, 2010, 11:23:37 pm »
φιλε joap για τους 230 μετακλητους που μπηκαν στη βουλη και ειναι αργομισθοι δεν υπηρξε μεταβατικη, οταν θελουν βαζουν κοσμο,ακομα και χωρις αντικειμενο και μεσα σε κριση, ολα λοιπον τα ακουω βερεσε

Αποσυνδεδεμένος tapairnwstokranious!!!

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #919 στις: Απριλίου 15, 2010, 11:27:46 pm »
παιδια να ρωτησω και γω κατι...λεει οτι ο διορισμενος θα παραμενει υποχρεωτικα για τρια χρονια στο τοπο διορισμου για να υπαρχει συνεχεια και οτι αυτο θα γινεται για το καλο των μαθητων και,και,και.....κολοκυθια με τη ριγανη.τα παιδια που θα εχουν αναπληρωτες και ωρομισθιους οι οποιοι αλλαζουν καθε χρονο ακομα και στη μεση της χρονιας,κατουρησαν σε κανενα πηγαδι???????? θα μας τρελανει τελειως η ¨κυρια¨?? νομιζει οτι εχει να κανει με πενταχρονα?????τι γελοια επιχειρηματα ειναι αυτα?

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #920 στις: Απριλίου 15, 2010, 11:32:24 pm »
και τα παιδια αυτα τυχερα ειναι γιατι γνωριζουν πολλους καθηγητες και σπαει η μονοτονια :P

Αποσυνδεδεμένος tapairnwstokranious!!!

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #921 στις: Απριλίου 15, 2010, 11:36:01 pm »
και τα παιδια αυτα τυχερα ειναι γιατι γνωριζουν πολλους καθηγητες και σπαει η μονοτονια :P


εμ οι καθηγητες? γνωριζουν τις ομορφιες της χωρας μας απο ακρη σε ακρη και παραπονιουνται κι απο πανω!!! γαί΄δουρια!κακοι καθηγητες! με τιποτα δν ειμαστε ευχαριστημενοι!!! :P

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #922 στις: Απριλίου 15, 2010, 11:43:36 pm »
φιλε joap για τους 230 μετακλητους που μπηκαν στη βουλη και ειναι αργομισθοι δεν υπηρξε μεταβατικη, οταν θελουν βαζουν κοσμο,ακομα και χωρις αντικειμενο και μεσα σε κριση, ολα λοιπον τα ακουω βερεσε
Συμφωνώ, γι’ αυτό είμαι δύσπιστος με όλα αυτά. Ειδικά με την εκπαίδευση που γίνεται πεδίο για προσωπικές πολιτικές στρατηγικές. Το ζήτημα δεν είναι το προφίλ της Διαμαντοπούλου αλλά η ουσία των προβλημάτων. Το θέμα δεν ήταν η αντιπαράθεση Αρσένη- Σημίτη ,πριν 13 χρόνια, με τις ενδοκομματικές τους κόντρες που προέκυψε η βιαστική μεταρρύθμιση για την παιδεία και κληρονόμησε αυτό που ζούμε σήμερα.
Φοβάμαι μην επαναληφθεί το ίδιο σενάριο.

Αποσυνδεδεμένος physicaest

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 698
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Koλωνακι (Πλατεια)1920
    • Προφίλ
Απ: Το νέο νομοσχέδιο
« Απάντηση #923 στις: Απριλίου 15, 2010, 11:49:14 pm »
φιλε joap για τους 230 μετακλητους που μπηκαν στη βουλη και ειναι αργομισθοι δεν υπηρξε μεταβατικη, οταν θελουν βαζουν κοσμο,ακομα και χωρις αντικειμενο και μεσα σε κριση, ολα λοιπον τα ακουω βερεσε


Τα 230 ανιψια ,παιδια,αδελφια τους ,που διοριστηκαν στη βουλη με ποσους αναπληρωτες εκπαιδευτικους αντιστοιχουν μισθολογικα?

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182683
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 647
Σύνολο: 659

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.