0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η υφυπουργός έφερε το παράδειγμα ενός τμήματος πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με 26 μαθητές το οποίο με το ισχύον όριο σπάει σε δυο τμήματα των 13 μαθητών και τόνισε ότι στις περιπτώσεις αυτές ωφελιμότερο – για το δημόσιο και το παιδαγωγικό συμφέρον – είναι το τμήμα να παραμένει ενιαίο με 26 μαθητές.
Παράθεση από: rorygr στις Απριλίου 15, 2010, 05:53:32 pmΗ υφυπουργός έφερε το παράδειγμα ενός τμήματος πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με 26 μαθητές το οποίο με το ισχύον όριο σπάει σε δυο τμήματα των 13 μαθητών και τόνισε ότι στις περιπτώσεις αυτές ωφελιμότερο – για το δημόσιο και το παιδαγωγικό συμφέρον – είναι το τμήμα να παραμένει ενιαίο με 26 μαθητές.Ωφελιμότερο για το δημόσιο ναι: κερδίζει σε υποδομές κ προσωπικό.Πώς, όμως, το ενιαίο τμήμα των 26 μαθητών έχει κ παιδαγωγικό συμφέρον;;;
Παράθεση από: bikini στις Απριλίου 15, 2010, 10:34:20 pmΠαράθεση από: rorygr στις Απριλίου 15, 2010, 05:53:32 pmΗ υφυπουργός έφερε το παράδειγμα ενός τμήματος πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με 26 μαθητές το οποίο με το ισχύον όριο σπάει σε δυο τμήματα των 13 μαθητών και τόνισε ότι στις περιπτώσεις αυτές ωφελιμότερο – για το δημόσιο και το παιδαγωγικό συμφέρον – είναι το τμήμα να παραμένει ενιαίο με 26 μαθητές.Ωφελιμότερο για το δημόσιο ναι: κερδίζει σε υποδομές κ προσωπικό.Πώς, όμως, το ενιαίο τμήμα των 26 μαθητών έχει κ παιδαγωγικό συμφέρον;;; οσο πιο πολλα παιδια στην ταξη τοσο καλυτερα επιτυγχανεται η κοινωνικοποιηση
Παράθεση από: achilleas01 στις Απριλίου 15, 2010, 07:43:55 pmθα πάρει 19% όπως πήρε στην Ουγγαρία το "σοσιαλιστικό" κόμμα που τα έκανε πλακάκια με το ΔΝΤ( το οποίο πάντα φέρνει απολύσεις, πείνα, ανεργία,κοινωνικές εκρήξεις)...Δυστυχώς αυτό θα γίνει......Τα χειρότερα έρχονται.....φως πουθενά.......Το ΔΝΤ θα επιβάλει πολύ σκληρά μέτρα κι εμείς φοβάμαι θα χάσουμε και τις απειροελάχιστες ελπίδες που είχαμε
θα πάρει 19% όπως πήρε στην Ουγγαρία το "σοσιαλιστικό" κόμμα που τα έκανε πλακάκια με το ΔΝΤ( το οποίο πάντα φέρνει απολύσεις, πείνα, ανεργία,κοινωνικές εκρήξεις)...
Παράθεση από: aeee στις Απριλίου 15, 2010, 10:36:04 pmΠαράθεση από: bikini στις Απριλίου 15, 2010, 10:34:20 pmΠαράθεση από: rorygr στις Απριλίου 15, 2010, 05:53:32 pmΗ υφυπουργός έφερε το παράδειγμα ενός τμήματος πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με 26 μαθητές το οποίο με το ισχύον όριο σπάει σε δυο τμήματα των 13 μαθητών και τόνισε ότι στις περιπτώσεις αυτές ωφελιμότερο – για το δημόσιο και το παιδαγωγικό συμφέρον – είναι το τμήμα να παραμένει ενιαίο με 26 μαθητές.Ωφελιμότερο για το δημόσιο ναι: κερδίζει σε υποδομές κ προσωπικό.Πώς, όμως, το ενιαίο τμήμα των 26 μαθητών έχει κ παιδαγωγικό συμφέρον;;; οσο πιο πολλα παιδια στην ταξη τοσο καλυτερα επιτυγχανεται η κοινωνικοποιηση Γιατί, την υγεία των παιδιών που την βάζεις; Όσο πιο πολλοί στην τάξη, τόσο περισσότερη ανταλλαγή μικροοργανισμών, οπότε και ενίσχυση του ανοσοποιητικού
και τα παιδια αυτα τυχερα ειναι γιατι γνωριζουν πολλους καθηγητες και σπαει η μονοτονια
φιλε joap για τους 230 μετακλητους που μπηκαν στη βουλη και ειναι αργομισθοι δεν υπηρξε μεταβατικη, οταν θελουν βαζουν κοσμο,ακομα και χωρις αντικειμενο και μεσα σε κριση, ολα λοιπον τα ακουω βερεσε