*

Ψηφοφορία

60-40 ή κάτι άλλο;

Να παραμείνει 60-40
22 (36.1%)
Μεγαλύτερο ποσοστό για ΑΣΕΠ
7 (11.5%)
Μεγαλύτερο ποσοστό για τους πίνακες
9 (14.8%)
Να καταργηθεί ο ΑΣΕΠ και να επιστρέψουμε στην επετηρίδα
6 (9.8%)
Να γίνονται προσλήψεις 100% μόνο από ΑΣΕΠ
17 (27.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 58

Αποστολέας Θέμα: 60-40 ή κάτι άλλο;  (Αναγνώστηκε 13368 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1814
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 02, 2006, 12:01:09 μμ »
Δεν λέω πως όλοι είναι βυσματικά τοποθετημένοι, αλλά μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. Όπως και να το κάνουμε το σύστημα αυτό είναι διαβλητό. Ξέρω πολλές περιπτώσεις γλειψιματιών και βυσμάτων που τώρα είναι διορισμένοι. Οι άλλοι δηλαδή που είναι επιτυχόντες και δεν διορίζονται προφανώς είναι κορόιδα για να μη χρησιμοποιήσω τη λέξη με τα τρία άλφα.

Εγώ ξέρω πολύ καλά ότι για να γίνεις αναπληρωτής ή ωρομίσθιος ΔΕΝ χρειάζεται βύσμα. Παρακάλια χρειάζονται μόνο για ΠΔΣ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:12:39 »

gspy

  • Επισκέπτης
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 02, 2006, 12:06:07 μμ »
Έστω, και το ΠΔΣ μόρια δίνει. Εις βάρος όλων των άλλων.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1814
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 02, 2006, 12:09:05 μμ »
Έστω, και το ΠΔΣ μόρια δίνει. Εις βάρος όλων των άλλων.

Σωστά για αυτό πρέπει να αλλάξει ο τρόπος επιλογής για την ΠΔΣ.

Όσο αφορά το θέμα μας, πιστεύω ένα σύστημα πιο δίκαιο θα ήταν συνδυασμός των δύο και συγκεκριμένα:

Κάθε υποψήφιος καθηγητής να δίνει εξετάσεις μόνο Παιδαγωγικά και Διδακτική (όχι γνωστικό) και να εργάζεται και 1 χρόνο δοκιμαστικά ως αναπληρωτής. Επειδή όμως αυτό δεν είναι ίσως εφικτό, ο νομοθέτης επέλεξε το 60-40.

Αποσυνδεδεμένος adion

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • ...Rhesus ΦΑ +
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 02, 2006, 12:16:39 μμ »
...μήπως σας ενδιαφέρει η γνώμη ενός "εξασφαλισμένου"μονιμά" του δημόσιου σχολείου? Αν ναι, δείτε την παρακάτω:

Ο Διορισμός Σήμερα: Συνοθύλευμα Συγκρουόμενων Απόψεων, Αδικιών και Αγανάκτησης

Επετηρίδα:
Οταν υπήρχε αυτό το αδιάβλητο και δίκαιο, για την εποχή του τουλάχιστον, σύστημα ο κάθε ενδιαφερόμενος πτυχιούχος γνώριζε πότε περίπου θα διορισθεί και οριοθετούσε τους στόχους της ζωής του ανάλογα. Αν ήθελε στο χρόνο αναμονής του μπορούσε να κάνει ένα μεταπτυχιακό  ή να ασχοληθεί με το χώρο του σαν ωρομίσθιος ή αναπληρωτής (αυτά τα 2 έκανα εγώ). Αν τα κατάφερνε δε οικονομικά ξεκινούσε και την οικογένειά του. Φυσικά και τότε υπήρχαν πίνακες με αναπληρωτές αλλά δεν τολμούσε να αμφισβητήσει κανένας το 100% της επετηρίδας. Οι εκάστοτε κυβερνώντες τους χρησιμοποιούσαν (τους αναπληρωτές) για να μπορούν να τους κάνουν μπαλλάκι και να καλύπτουν τις ατέλειές τους καθώς και τα κομματικά τους συμφέροντα (όπως λέτε ότι συμβαίνει και σήμερα δηλαδή) άσχετα αν η ΟΛΜΕ παρουσίαζε τα τεράστια οργανικά κενά που θα δικαιολογούσαν περισσότερους διορισμούς.

ΑΣΕΠ:
Οταν ο "Τσάρος της Οικονομίας" Αρσένης ξεκίνησε ως υπουργός Παιδείας το 1997-98 το ΑΣΕΠ, καταργώντας την επετηρίδα, το έκανε (έτσι δήλωνε) για να δώσει ευκαιρία στους νεότερους μέσω ΑΣΕΠ να μπουν στο δημόσιο και στους παληούς να διορισθούν με φθίνοντα ποσοστά (80%, 60%, 40% κλπ) μέσω επετηρίδας. Το 100% δηλαδή το μοιράζονταν ο ΑΣΕΠ και η επετηρίδα. Κανένας άλλος φυσικά.
 
Και δείτε πως αρχίζουν αμέσως οι εξής αδικίες:

1) Μέσω επετηρίδας μετά τον ΑΣΕΠ, μετά το 98:
Αυτοί που από μαθητές αποφάσισαν να μπουν σε κάποιο πανεπιστήμιο, γνωρίζοντας από πριν τα χρονικά όρια της επαγγελματικής τους αποκατάστασης, είδαν ξαφνικά να γκρεμίζονται τα στέρεα και εμφανή σκαλοπάτια της επαγγελματικής, και όχι μόνο, ζωής τους. Οταν ξεκίνησαν είχαν την διαβεβαίωση από όλη την κοινωνία (όχι μόνο την πολιτική) για την χρονοθετημένη πορεία τους. Τα φθίνοντα ποσοστά της εξαφανιζόμενης επετηρίδας  μπόρεσαν να καλύψουν ένα πολύ μικρό μέρος αυτών των ανθρώπων. Για παράδειγμα όταν πήραν και τους τελευταίους της επετηρίδας διορίσθηκαν συνάδελφοι ΠΕ04 (Φυσικοί) με πτυχίο 1982- 83. Ολοι οι άλλοι με πτυχίο μετά το 1983 ?

2) Μέσω ΑΣΕΠ, μετά το 98:
Εδώ υπήρχαν φαινόμενα πτυχιούχοι του 97-98 που το πανεπιστήμιο χ τούς αξιολόγησε (μέσα σε 4-6 χρόνια) με πτυχίο άριστα να ΜΗΝ περάσουν και άλλοι από το ίδιο πανεπιστήμιο, και του ίδιου έτους, με βαθμό 6 να κριθούν ως καλύτεροι (μέσα σε ένα σαββατοκύριακο) και να περάσουν. Τι σας λέει αυτό?? Σας λέει ότι ο ΑΣΕΠ έκρινε πιο δίκαια από το πανεπιστήμιο, υποκαθιστώντας το συνάμα? Σας λέει ότι ο βαθμός του πτυχίου ήταν ψεύτικος? Σας  λέει ότι σε κάθε τυχαίο διαγωνισμό αυτού του τύπου πάντα ΔΕΝ θα βγαίνει αξιοκρατικά ο καλύτερος? Αν ναι, τότε γιατί φτιάχθηκε? ...

(συνεχίζεται)

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 02, 2006, 12:57:03 μμ από adion »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:12:39 »

gspy

  • Επισκέπτης
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 02, 2006, 03:07:31 μμ »
Δες όμως τι άλλο θα μπορούσε να γίνει.
1) Παύουν να υπάρχουν αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, ΠΔΣ και Άγιος ο Θεός και όλες οι ανάγκες των σχολείων καλύπτονται μονάχα από μόνιμο προσωπικό.
2) Επαναφέρεται η επετηρίδα με βάση τη χρονολογία απόκτησης πτυχίου σε ένα ποσοστό 50% των διορισμών.
3) Το υπόλοιπο 50% καταλαμβάνεται μετά απο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
 Με τον τρόπο αυτό έχουμε ένα καθ' όλα αδιάβλητο σύστημα που εγγυάται αν μη τι άλλο ότι όλοι κάποια στιγμή θα διοριστούν, έιτε μέσω της επετηρίδας είτε μέσω του διαγωνισμού. Ο διαγωνισμός απλά θα επιταχύνει τη διαδικασία διορισμού για όποιον βαριέται να περιμένει τη σειρά του. Νομίζω είναι μια καλή πρόταση. Θα την καταθέσω στη Μαριέττα αν και με όλες αυτές τις καταλήψεις θα είναι απασχολημένη η καημένη.

Αποσυνδεδεμένος vassilis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα καλύτερα έρχονται ! ! ! (ΠΕ 02)
    • Προφίλ
    • http://dradio.gr
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 02, 2006, 04:30:31 μμ »
Δες όμως τι άλλο θα μπορούσε να γίνει.
1) Παύουν να υπάρχουν αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, ΠΔΣ και Άγιος ο Θεός και όλες οι ανάγκες των σχολείων καλύπτονται μονάχα από μόνιμο προσωπικό.
Αυτό και αν είναι ιδανική κατάσταση (και όχι μόνο για τον εκπαιδευτικό τομέα...) αλλά... Θα σου πούνε ότι δεν υπάρχουνε λεφτά για τόσες μονιμοποιήσεις, έστω και αν οι ελλείψεις είναι προφανείς.
Προσωπικά πιστεύω πως το Σύστημα το εξυπηρετεί όλη αυτή η κατάσταση, γι' αυτό και δεν κάνουν τίποτα για να αλλάξει. Τους βολεύει όλους να έχουν "δέσμιο" τόσο πολύ κόσμο ;) 
Παράθεση
2) Επαναφέρεται η επετηρίδα με βάση τη χρονολογία απόκτησης πτυχίου σε ένα ποσοστό 50% των διορισμών.
3) Το υπόλοιπο 50% καταλαμβάνεται μετά απο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
 Με τον τρόπο αυτό έχουμε ένα καθ' όλα αδιάβλητο σύστημα που εγγυάται αν μη τι άλλο ότι όλοι κάποια στιγμή θα διοριστούν, έιτε μέσω της επετηρίδας είτε μέσω του διαγωνισμού. Ο διαγωνισμός απλά θα επιταχύνει τη διαδικασία διορισμού για όποιον βαριέται να περιμένει τη σειρά του.

Σωστός, αλλά με τόσο πολύ κόσμο να περιμένει... :-X
Παράθεση
Νομίζω είναι μια καλή πρόταση. Θα την καταθέσω στη Μαριέττα αν και με όλες αυτές τις καταλήψεις θα είναι απασχολημένη η καημένη.
;D ;D ;D
<br />blog:adioristos <br /><br /><br />radio station dRadio

Αποσυνδεδεμένος Autaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 02, 2006, 05:01:13 μμ »
"...Τους βολεύει όλους να έχουν "δέσμιο" τόσο πολύ κόσμο"

Ακόμα και με 6 ώρες μάθημα την εβδομάδα σαν ωρομίσθιος, δεν χαρακτηρίζεσαι άνεργος. ;)
Just be patient.... ;)

Αποσυνδεδεμένος vassilis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα καλύτερα έρχονται ! ! ! (ΠΕ 02)
    • Προφίλ
    • http://dradio.gr
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 02, 2006, 05:05:39 μμ »
Ακόμα και με 6 ώρες μάθημα την εβδομάδα σαν ωρομίσθιος, δεν χαρακτηρίζεσαι άνεργος. ;)
Έτσι ακριβώς  :) (το ένα που βολεύει το Κράτος) και δεύτερον ,,,εκλογές έρχονται (το άλλο που βολεύει αυτούς που "υπηρετούν" το Κράτος.

Και ο χορός καλά κρατεί :-*
<br />blog:adioristos <br /><br /><br />radio station dRadio

Αποσυνδεδεμένος ylianos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 03, 2006, 11:51:55 πμ »
Από το σύστημα που προσλαμβάνονται οι καθηγητές και δάσκαλοι στην Ελλάδα, καταλαβαίνεις πόσο σόβαρα παίρνει το κράτος την υπόθεση Παιδεία...

Μπορεί ένας κανονικά ψυχοπαθής να βρεθεί ωρομίσθιος σε Δημοτικό, αναπληρωτής σε Γυμνάσιο-Λύκειο ή ακόμα και μόνιμος μέσω του πίνακα αναπληρωτών!
Από την άλλη, ένα άτομο που να μην μπορεί να αρθρώσει λέξη και να κάνει μάθημα να βρεθεί μόνιμος σε σχολείο επειδή είναι καλός στις εξετάσεις και στα γραπτά και πέρασε στον ΑΣΕΠ...

Ολοι όσοι προορίζονταν για να διδάξουν θα έπρεπε να τελειώνουν μια παιδαγωγική σχολή τύπου ΑΣΠΑΙΤΕ, να μαθαίνουν το πώς θα διδάξουν και να το εφαρμόζουν εκεί στην πράξη, πριν πάνε στο σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος matina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 548
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 03, 2006, 01:08:24 μμ »
Από το σύστημα που προσλαμβάνονται οι καθηγητές και δάσκαλοι στην Ελλάδα, καταλαβαίνεις πόσο σόβαρα παίρνει το κράτος την υπόθεση Παιδεία...

Μπορεί ένας κανονικά ψυχοπαθής να βρεθεί ωρομίσθιος σε Δημοτικό, αναπληρωτής σε Γυμνάσιο-Λύκειο ή ακόμα και μόνιμος μέσω του πίνακα αναπληρωτών!
Από την άλλη, ένα άτομο που να μην μπορεί να αρθρώσει λέξη και να κάνει μάθημα να βρεθεί μόνιμος σε σχολείο επειδή είναι καλός στις εξετάσεις και στα γραπτά και πέρασε στον ΑΣΕΠ...

Ολοι όσοι προορίζονταν για να διδάξουν θα έπρεπε να τελειώνουν μια παιδαγωγική σχολή τύπου ΑΣΠΑΙΤΕ, να μαθαίνουν το πώς θα διδάξουν και να το εφαρμόζουν εκεί στην πράξη, πριν πάνε στο σχολείο.
Συμφωνώ σε αυτά που λες, αλλά το ότι κάποιος έχει τελειώσει μια παιδαγωγική σχολή δεν σημαίνει ότι δεν είναι ψυχοπαθής. Επομένως κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν και κάποια ψυχολογικά τεστ πριν προσλάβουν κάποιον για εκπαιδευτικό.
Εγώ είμαι μηχανικός. Όταν πήγα πέρισυ να κάνω αίτηση στην πωτοβάθμια μου είπαν κατά λέξη "Τέτοια πτυχία θέλουμε", ειλικρινά ακόμα και μέχρι σήμερα δεν έχω καταλάβει γιατί θέλαν έναν μηχανικό για να διδάξει σε ολοήμερο. Σίγουρα εμένα με συμφέρει αυτή τη στιγμή κάτι τέτοιο αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το θεωρώ και σωστό. Κανονικά θα έπρεπε να γίνεται κάποιος έλεγχος αν ο κάθε άσχετος με τα παιδαγωγικά ή ακόμα κι αυτός που έχει παιδαγωγικό πτυχίο είναι κατάλληλος για να διδάξει παιδιά.

Αποσυνδεδεμένος Autaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 03, 2006, 08:21:59 μμ »
"...Μπορεί ένας κανονικά ψυχοπαθής να βρεθεί ωρομίσθιος σε Δημοτικό, αναπληρωτής σε Γυμνάσιο-Λύκειο ή ακόμα και μόνιμος μέσω του πίνακα αναπληρωτών!"

Με την πρόσληψη καταθέτουμε και πιστοποιητικό από την υγειονομική επιτροπή, αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα.
Υπήρχαν αρκετοί μόνιμοι καθηγητές που καθώς παρατητούσα την συμπερριφορά τους σκεφτόμουν από μέσα μου...
"...πως είναι δυνατόν αυτός να διδάσκει σε παιδιά?"
Just be patient.... ;)

Αποσυνδεδεμένος ylianos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 03, 2006, 08:35:17 μμ »
Από το σύστημα που προσλαμβάνονται οι καθηγητές και δάσκαλοι στην Ελλάδα, καταλαβαίνεις πόσο σόβαρα παίρνει το κράτος την υπόθεση Παιδεία...

Μπορεί ένας κανονικά ψυχοπαθής να βρεθεί ωρομίσθιος σε Δημοτικό, αναπληρωτής σε Γυμνάσιο-Λύκειο ή ακόμα και μόνιμος μέσω του πίνακα αναπληρωτών!
Από την άλλη, ένα άτομο που να μην μπορεί να αρθρώσει λέξη και να κάνει μάθημα να βρεθεί μόνιμος σε σχολείο επειδή είναι καλός στις εξετάσεις και στα γραπτά και πέρασε στον ΑΣΕΠ...

Ολοι όσοι προορίζονταν για να διδάξουν θα έπρεπε να τελειώνουν μια παιδαγωγική σχολή τύπου ΑΣΠΑΙΤΕ, να μαθαίνουν το πώς θα διδάξουν και να το εφαρμόζουν εκεί στην πράξη, πριν πάνε στο σχολείο.
Συμφωνώ σε αυτά που λες, αλλά το ότι κάποιος έχει τελειώσει μια παιδαγωγική σχολή δεν σημαίνει ότι δεν είναι ψυχοπαθής. Επομένως κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν και κάποια ψυχολογικά τεστ πριν προσλάβουν κάποιον για εκπαιδευτικό.

Στην παιδαγωγική σχολή κάνεις πρακτική πάνω στη διδασκαλία, κάνεις μάθημα δηλαδή μπροστά στους άλλους και το μάθημα καταγράφεται σε οπτικοακουστικά μέσα για να το δεις και συ ο ίδιος.

Αποσυνδεδεμένος fray

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 03, 2006, 09:41:11 μμ »
Λοιπόν ζωή για να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα.
1) Επειδή ζούμε στην Ελλάδα, δεν πρόκειται ποτέ το σύστημα με τις προσλήψεις ωρομισθίων και αναπληρωτών να γίνει διαφανές. Εξάλλου γι' αυτό έγινε για να μπαίνουν κάποιοι πλαγίως στην εκπαίδευση.
2) Γιατί όμως θεωρείς το σύστημα με τους αναπληρωτές καλύτερο; Δεν θα ήταν πιο σωστό να υπήρχαν μόνο μόνιμοι καθηγητές; Γιατί να υπάρχουν αναπληρωτές και ωρομίσθιοι δεν το καταλαβαίνω.Ίσως για αυτό που ανέφερα παραπάνω.
3) Όλοι έχουμε δώσει εξετάσεις γι' αυτό άλλωστε έχουμε κι ένα πτυχίο στα χέρια μας. Αυτό δε σημαίνει πως είμαστε όλοι κατάλληλοι για καθηγητές. Γιατί δηλαδή κάποιος που είναι επιτυχών στο διαγωνισμό που αν μη τι άλλο δείχνει πως έχει τις προϋποθέσεις να ανταποκριθεί να μη διορίζεται, ενώ αντιθέτως να διορίζεται κάποιος άλλος με λίγες ώρες που έχει κάνει με αδιαφανείς διαδικασίες; Τι παραπάνω έχει να προσφέρει αυτός που στο διαγωνισμό μπορεί και να πάτωσε;
4) Γιατί στους διορισμούς προηγούνται κιόλας οι του 40%, και οι διοριστέοι απ' το διαγωνισμό παίρνουν ότι περισσέψει; Τους τιμωρούν επειδή πέτυχαν στο διαγωνισμό; Πολύ αντιπαιδαγωγικό, δε νομίζεις;
5) Γιατί αν δεν καλύπτονται οι θέσεις για μόνιμους από τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, προσλαμβάνουν έξτρα άτομα από τον πίνακα αναπληρωτών; Με τον τρόπο αυτό ανατρέπεται το 60-40 και γίνεται 40-60 αν όχι παραπάνω.
6) Προτιμώ να δώσω κι άλλες εξετάσεις στη ζωή μου, παρά να παρακαλάω και να γλείφω τον καθένα να μου δώσει λίγες ώρες για να πάρω μόρια μπας και διοριστώ έτσι.
1)πραγματικά δεν γνωρίζω πόσο διαφανές είναι το σύστημα για την επιλογή των ωρομισθίων/αναπληρωτών. Εγώ πάντος τα χαρτιά μου έκανα όπως ψάχνεται ο καθένας μας και ένα πρωινό με πήραν τηλέφωνο.
2)δεν είπα πως είναι καλύτερο αλλά ότι είναι ίσως μια μέση λύση. Στο κάτω κάτω έχουν το ρόλο να αναπληρώνουν κενές θέσεις! Δεν είναι λοιπόν απαραίτητη η μονιμότητα
3)και πάλι θα σου πω πως εν μέρη έχεις δίκιο αλλά πως σου εξασφαλίζει ότι η διόρθωση των γραπτών είναι και 100% σωστή και δεν καίει κάποιον καημένο;
4)αυτό δεν το ήξερα τώρα που άρχισα να διαβάζω στο forum το μαθαίνω. Δεν δείχνει σωστό.
5)και στις κενές θέσεις ποιος θα πάει;;;;
6)και γω θα δώσω εξετάσεις στη ζωή μου πολλές το βλέπω αλλά δεν θα είναι ζωή ένα άγχος ατελίωτο και να τρέχω στην τελική σε φροντιστήρια σαν μαθητουδι στα γερμάτα(που δεν συμφωνώ αλλά αν είσαι πνιγμένος τι θα κάνεις;)
*****Θες να πεις ότι όποιος μπαίνει με εξετάσεις πάει να πει πως είναι και ο πλέον κατάλληλος;;; Γιατί τώρα που το θυμήθηκα γνωρίζω μια καθηγήτρια που χρόνια ολόκληρα δίνει εξετάσεις αλλά κόβεται, ενώ διδάσκει σε φροντιστήριο και έχει μια αξιόλογη πορεία σαν εκπαιδευτικός. Πώς μπορείς να μου το εξηγήσεις αυτό;

Αποσυνδεδεμένος Amarilis23

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: 60-40 ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #27 στις: Ιούλιος 03, 2006, 09:57:02 μμ »
Συμφωνώ με τον Dr Michael. Είναι δίκαιο το 60-40. Τους λόγους τους ανέφερε  ο Dr Michael! :)
Η παιδεία, καθάπερ ευδαίμων χώρα, πάντα τ' αγαθά φέρει.

 

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30372
  • Τελευταία: chrspap
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1063643
  • Σύνολο θεμάτων: 18025
  • Σε σύνδεση σήμερα: 530
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 373
Σύνολο: 373

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.