0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι με εξαίρεση τις απομακρυσμένες νησιωτικές περιοχές, ΚΑΝΕΙΣ δεν θα κάνει λιγότερες ώρες από αυτές που προβλέπει το ωράριό του. Όπου χρειάζεται, θα δινονται υποχρεωτικές υπερωρίες ( που δεν θα πληρώνονται πρακτικά).Σχετικά με τις απολύσεις: Μόλς αυξηθεί το ωράριο ( πιστεύω από του χρόνου, και ενιαία για όλες τις ειδικότητες), και μετά από κάποιες συγχωνεύσεις ακόμα, θα περισσεύουν δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικών σε αρκετές ειδικότητες.Σε πρώτη φάση θα δοθεί η δυνατότητα οικειοθελών μετακινήσεων ανά την Ελλάδα. Όσοι περισσέψουν ( και είναι βέβαιον ότι θα περισσέψουν), τελικά θα απολυθούν με συνοπτικές διαδικασίες και ΧΩΡΙΣ να έχει πρόβλημα με αυτό η κοινή γνώμη ( μια και έχει αποδεχθεί ως πραγματικότητα - με δική μας ευθύνη- τα συνθήματα και τις παρακμιακές ατάκες της πολιτικής ηγεσίας της πειόδου 2009-2011).
Ας το βάλουμε καλά στο μυαλό μας: Η αναλογία αριθμού εκπαιδευτικών-μαθητών στην Ελλάδα, είναι λίγο λίγο κάτω από το διπλάσιο του Ευρωπαϊκού μέσου όρου. Η παλαιά και συνήθης "δικαιολογία" της "Γεωγραφικής ιδιομορφίας" των μικρών νησιών, ΔΕΝ στέκει αν κάτσει κάποιος ψύχραιμα και υπολογίσει. Για παράδειγμα: Πόσα μικρά νησιά με Γυμνάσιο ή Λύκειο υπάρχουν ( όπου ο εκπαιδευτικός κάποιων ειδικοτήτων δεν μπορεί να συμπληρώσει ωράριο)? Πόσα? 20? 30? ( λιγότερα είναι). Μιλάω για σχολεία σαν του Αγ. Ευστρατίου όπου ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να πάει για συμπλήρωση ωραρίου ( όχι είναι δύσκολο γι' αυτόν: ΔΕΝ μπορεί). Τέτοια σχολεία, έχουν γύρω στους 15 ( μέγιστο) εκπαιδευτικούς. Πολύ καλά λοιπόν: 15χ30 = 450. Εγώ, το 450 "το κάνω" 500( βάζω και τα μονοθέσια δημοτικά αυτών των περιοχών). Θα "ενημερώσουν" λοιπόν την κοινή γνώμη ( την κρίσιμη στιγμή), λέγοντας: Δηλαδή επειδή έχουμε 500 εκπαιδευτικούς ( σε σύνολο 150000 περίπου) σε μέρη όπου πραγματικά δεν γίνεται να συμπληρωθεί ωράριο από κάποιες ειδικότητες, έχουμε διπλάσια σχεδόν αναλογία εκπαιδευτικών-μαθητή? Αυτό φταίει? Θέλετε κυρίες και κύριοι να πληρώνετε παραπανίσιους Υπαλλήλους? Όχι βέβαια!Έχουμε διπλάσια σχεδόν αναλογία, διότι έτσι ειναι δομημένο το εκπαιδευτικό μας σύστημα. ΄΄Ετσι φτιάχτηκε να λειτουργεί.Πως?Με πολλούς και διάφορους τρόπους.Ένας από αυτούς, είναι ότι ΑΠΟ ΤΟ 1982 και σε σιωπηρή συμφωνία με τον συνδικαλιστικό μας φορέα, ΔΕΝ προσλαμβάνονταν σχεδόν καθόλου διοικητικοί υπάλληλοι για τις διοικητικές αναγκες της εκπαίδευσης. Τις θέσεις τις κάλυπταν προσωρινά με προσωρινές αποσπάσεις εκπαιδευτικών, ώστε ΚΑΙ οι θέσεις των διοικητικών να καλύτονται από εκπαιδευτικούς, ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ διορίζονται πολλοί εκπαιδευτικοί. Σκεφτείτε τώρα ότι περίπου 20000 άτομα που κατά καιρούς απασχολούνταν στη διοίκηση ( κάποιοι ψιλο-μόνιμα οι περισσότεροι ανακυκλούμενοι) να "αμολυθούν" στα σχολεία. Είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνουμε ότι περισσεύουν έτσι πάρα πολλοί?? ( Υπάρχει η σκέψη της "μεταταξης" όσων μονίμως είναι στα γραφεία θα μου πεις! ΑΜ ΔΕ! Το 2010, οι κενές οργανικές θέσεις διοικητικών του Υπουργείου Παδείας σε Κ.Υ. , Περιφέρειες, Διευθυνσεις , Γραφεία καλύφθηκαν με μετάταξη από ΟΣΕ πρωτίστως ( υπάλληλοι αορίστου χρόνου που πέρασαν σε καθεστώς μονιμότητας). Οι υπόλοιπες οργανικές, καταργούνται, και έτσι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ κενές θέσεις για μετάταξη όποιων εκπαιδευτικών πάνε μονίμως σε γραφεία και θα μπορούσαν να μεταταγούν. Ακόμα απασχολούνται εκπαιδευτικοί στη διοίκηση, διότι δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία κατάργησης των υπολοίπων κενών οργανικών θέσεων στην διοίκηση. Περιμένετε τώρα να καταργηθούν από τον ιούνιο του 2013, και θα δείτε τι έχει να γίνειΘα πουν λοιπόν τότε τα παπαγαλάκια: Ας αλλάξουμε την δομή του συστήματος, και ας διώξουμε όσους περισσεύουν ( σε κάποιες ειδικότητες, θα γίνεται χαμός. Δεν θα ξέρουν που να τους βάλουν μετά από τις παρεμβάσεις που σας περιγράφω εν συντομία παραπάνω).Τη συνέχεια, την καταλαβαίνετε....ΌΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ, ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑ
Συάδελφε anixia, δυστυχώς ( λυπάμαι που το λέω), αυτός είναι ο προγραμματισμός τους.Και λυπάμαι πολύ, διότι ο κλάδος "έκανε αβάντα" στα συνθήματα και τις παρακμιακές ατάκες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας της περιόδου 2009-2011 ( θυμίζω ότι ο ίδιος κλάδος "χάλαγε τον κόσμο" το 2006 ζωρίς λόγο ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ), ενώ ήταν φανερό ( σε όποιον καταλάβαινε στοιχειωδώς το πως λειτουργεί το σύστημα μεταθέσεων-αποσπάσεων -διορισμών, και το πόσο άρηκτα συνδεδεμένα είναι αυτά μεταξύ τους), ότι η επιδίωξη ήταν τα παραπάνω.Έτσι, ΚΑΙ τα ρουσφετάκια τους του ΟΣΕ και της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ τακτοποίησαν, ΚΑΙ οι εκπαιδευτικοί θα τους περισσεύουν."Θα κλάψουμε με μαύρο δάκρυ" για τις "αβάντες" που κάναμε, αλλά θα είναι αργά...Αλλά έτσι είναι: "όποιος δεν έχει μυαλό, εχει πόδια".Λυπάμαι που το λέω, αλλά μας αξίζει!
Επίσης,θα μπορούσε να γίνει αύξηση ωραρίου σε ειδικότητες που καλούν αναπληρωτές με τη σέσουλα και να αποκλειστούν από την ανάληψη διοικητικών καθηκόντων.Αυτά θα αποδοθούν σε ειδικότητες που δυσκολεύονται να συμπληρώσουν και όλοι θα είναι ...τακτοποιημένοι.