*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 78831 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #210 στις: Ιουνίου 10, 2011, 08:04:53 pm »
Kαι σε αυτη τη περιπτωση ΔΕΝ φταιει η ΟΛΜΕ, Αυτη, υπαρχει  απο μας για μας και τα μελη της εκλεγονται για την προασπιση των συμφεροντων του κλαδου. Aν κρατουν αυτη τη σταση, ειναι δικη μας ευθυνη και ΜΟΝΟ.

συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ christina_g με το σκεπτικο σου, τη θεση σου και την αποψη σου.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:54:55 »

Αποσυνδεδεμένος christina_g

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #211 στις: Ιουνίου 10, 2011, 08:18:45 pm »
Kι εγώ Μάρκο συμφωνώ μαζί σου. Η ΟΛΜΕ είμαστε εμείς. Και εμείς, κομμάτι αυτής της υπνωτισμένης κοινωνίας, άλλοι αδιάφοροι-απολιτικ, άλλοι εφησυχασμένοι, άλλοι απηυδισμένοι, έχουμε αφήσει στα χέρια τους το μέλλον μας. Η μη συμμετοχή μας (όπως για παράδειγμα στις πρόσφατες εκλογές αντιπροσώπων) το μόνο που κάνει είναι να τους βολεύει.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #212 στις: Ιουνίου 10, 2011, 08:24:23 pm »
Μεσα σε 3 γραμμες τα ειπες Ο-ΛΑ !!!!  Το θεμα ειναι εμεις προσωπικα τί κανουμε(?)!!!
( η απαντηση δοθηκε και σημερα: ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ , ή τουλαχιστον τιποτα ικανο να βαλει φρενο, αν οχι σε ολα, σε καποια πραγματα)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος sofiagexa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 07
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #213 στις: Ιουνίου 10, 2011, 08:59:19 pm »
Από το http://dlv.gr/?p=2102

<<Καταρχήν άκουσα κάτι για εμπαιγμό. Εμείς δεν είπαμε ποτέ ότι δεν θα αξιοποιήσουμε τους καθηγητές των ξένων γλωσσών. Οι καθηγητές αυτοί, πολλοί από αυτούς διδάσκουν και στα δημοτικά και συμπληρώνουν ωράριο και βεβαίως έχουν και τη δυνατότητα να διδάξουν λογοτεχνία, είναι καθηγητές λογοτεχνίας και ίσως και κάποιο άλλο μάθημα.>>

ΕΡ : Συνεπώς ξεκαθαρίζετε ότι δε θα υπάρξει ζήτημα κατάργησης οργανικών θέσεων και άρα απόλυσης;

<<Ακριβώς. Ζήτημα αξιοποίησης υπάρχει και οι οποίοι έχουν δεχθεί όταν τους είδα και να κάνουν συμπληρωματικά, εφόσον παραστεί ανάγκη και δεν μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο, τη λογοτεχνία π.χ. ως μάθημα και να πω και κάτι άλλο. Ότι δεν μπορεί να συνεχίσει μία πρακτική που υπήρχε χρόνια, να γίνεται όχι απλώς σπατάλη, κακώς εννοούμενη χαλαρότητα. Αυτό δεν έχει τη δυνατότητα αυτή τη στιγμή το ελληνικό κράτος, ακόμα και αν ήμασταν σε περίοδο παχιών αγελάδων, να πληρώνει ιδιαίτερο μάθημα για 4 παιδάκια και να έχουμε 5 διαφορετικά τμήματα γερμανικής γλώσσας και 4 διαφορετικά στο ίδιο γυμνάσιο, στην ίδια τάξη. Αυτό δεν υπάρχει πουθενά στην Ευρώπη.>>

Τρέμετε φιλόλογοι....(χιουμοριστικά πάντα..).Όσο για τους συναδέλφους τι να πω;;; Θα γίνουμε τα παιδιά για όλες τις δουλειές....
Λάμπει μέσα μου κείνο που αγνοώ... Μα ωστόσο λάμπει...
(Οδ. Ελύτης)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:54:55 »

Αποσυνδεδεμένος POPII

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #214 στις: Ιουνίου 10, 2011, 09:34:32 pm »
Απαραδεκτο αν όντως έχει διανεμηθεί τέτοιο ερωτηματολόγιο, και περιμένουν να αξιολογηθεί η ξ. γλώσσα από τους μαθητές 11 χρονών. Και πόσο μάλλον αυτήν τη χρονική στιγμή που όλοι οι μαθητές και γονείς έχουν θορυβηθεί από τις εξελλιξεις σε σχέση με τη ξ. γλωσσα στο πρόγραμμα τους και τα περισσοτερα παιδια είχαν εμπλακεί σε ενα κονταροχτύπημα μεταξύ γαλλικών και γερμανικών, γαλλικούδων και γερμανικούδων.
Μα καλα εν ετει 2011 δεν έχουν ακομα συνειδητοποιησει τη χρησιμοτητα της εκμάθησης ξενων γλωσσων, όχι μόνο για επικοινωνιακούς λόγους αλλα και στην κοινωνικοποίηση των αυριανών πολιτών με διπλή ταυτότητα, τόσο ελληνική όσο και ευρωπαική!

Αποσυνδεδεμένος christina_g

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #215 στις: Ιουνίου 10, 2011, 09:40:10 pm »
τέλεια, γραμματειακή υποστήριξη, ιστορία, σεπ, ενίοτε κπγ, τώρα και λογοτεχνία και αν δεν βρίσκεται εύκαιρος μαθηματικός-φυσικός, παιδιά εμείς οι ξενόγλωσσοι είμαστε εδώ! μπορούμε να κάνουμε και γεωγραφία, οικιακή οικονομία και ότι άλλο γουστάρετε!

Αποσυνδεδεμένος MelG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Tout est possible.
    • Προφίλ
    • Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον...
Απ:
« Απάντηση #216 στις: Ιουνίου 10, 2011, 10:37:50 pm »
Και πάνω στην ώρα έρχεται και η ημιαπασχόληση που θα ΑΜΩποιήσει τους μόνιμους με συνοπτικές διαδικασίες αφού οι ίδιοι "θα το θέλουν" προκειμένου να μην τρέχουν σε 10 σχολεία και σε 3 διαφορετικούς νομούς
Σπασικλάκι ουου! "Νέοι φόροι, αλλαγές στο μισθολογικό και εργασιακό καθεστώς στο Δημόσιο, αλλά και εφαρμογη προγραμμάτων εθελούσιας μερικής απασχόλησης, περικοπές σε συντάξεις, κατάργηση ή δραστική μείωση φοροαπαλλαγών, αύξηση των τεκμηρίων διαβίωσης, τεκμήρια στους ελεύθερους επαγγελματίες, επιπλέον επιβάρυνση στην ακίνητη περιουσία, είναι μερικά μόνο από τα μέτρα που περιέχονται στο Μεσοπρόθεσμο."

Πλήρες κείμενο: Κατατέθηκε στη
Χαίρομαι που δε θα διοριστώ ποτέ τελικά γιατί θα μείνω στην πόλη μου που λατρεύω.
Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον πάντως...
http://www.youtube.com/user/mjacksontruth

Αποσυνδεδεμένος alceste

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1027
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #217 στις: Ιουνίου 13, 2011, 12:49:28 pm »
Θα μας ΑΜΩποιησει,αφου συμφωνα με υπολογισμους,ολοι οι νεοδιοριστοι θα παιρνουν πανω κατω 850 με 870 ευρω.Τις διαμαρτυριες στα Προπυλαια τις εδειξε το Κοντρα,το καναλι

weakforce

  • Επισκέπτης
Απ:
« Απάντηση #218 στις: Ιουνίου 15, 2011, 10:28:21 am »
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=36074


Από την ΑΥΓΗ

Καταργούνται χιλιάδες θέσεις εκπαιδευτικών


15/06/2011 - 08:10

Παράθεση
Στεφανάκου Π.

Σε περισσότερους από 2.500 εκπαιδευτικούς ξενόγλωσσης εκπαίδευσης δείχνει την πόρτα εξόδου το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με στοιχεία των ενώσεων καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας, ο ακρωτηριασμός της δυνατότητας επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας σε δημοτικά και γυμνάσια καταργεί την 1η Σεπτεμβρίου του επόμενου σχολικού έτους 2.575 οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών. Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Έπεται δραματική συνέχεια, χωρίς να αποκλείεται ακόμα και η πλήρης κατάργηση της διδασκαλίας δεύτερης ξένης γλώσσας, που εκτός των άλλων θα επιφέρει την απώλεια τουλάχιστον 5.000 θέσεων ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών.

Ήδη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προλειαίνει το έδαφος για αφανισμό της ξενόγλωσσης παιδείας και από τις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης, καθώς τα κοινοτικά κονδύλια για την πολυγλωσσία τελειώνουν και, όπως συνέβη και με άλλα προγράμματα, η κυβέρνηση αποσύρεται από τη χρηματοδότησή τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι εστάλη ερωτηματολόγιο στα δημοτικά με το οποίο ερωτώνται οι μαθητές και οι γονείς για την αποτελεσματικότητα του πρόγραμματος εκμάθησης δεύτερης ξένης γλώσσας.

Δεκάχρονοι και εντεκάχρονοι μαθητές καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήματα όπως "αν θέλουν να συνεχίσουν το μάθημα δεύτερης ξένης γλώσσας στο σχολείο", "αν θέλουν να συνεχιστεί το πρόγραμμα της δεύτερης ξένης γλώσσας", ενώ από τους γονείς τους ζητείται να αξιολογήσουν το πρόγραμμα που παρακολούθησε το παιδί τους!

Είναι πλέον σαφές ότι η υπόθεση "δεύτερη ξένη γλώσσα" εξελίσσεται σε πρόβα τζενεράλε της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας τόσο για την κατάργηση των οργανικών θέσεων στην εκπαίδευση και της μονιμότητας των εκπαιδευτικών όσο και για την πλήρη ανατροπή του εργασιακού τους πλαισίου. Χιλιάδες άνθρωποι καταδικάζονται σε εργασιακή περιπλάνηση ή και απόλυση, ενώ από τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς θα ξεκινήσει το πείραμα της δεύτερης ανάθεσης.
Όπως δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας, προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων, οι καθηγητές αυτοί, αν δεν συμπληρώνουν ωράριο, θα έχουν τη δυνατότητα να διδάξουν λογοτεχνία και ίσως και κάποιο άλλο μάθημα! Επιπλέον, με πρόσχημα την ξένη γλώσσα που επιθυμεί να παρακολουθήσει κάθε παιδί, μεθοδεύεται η καθιέρωση της γονικής επιλογής σχολείου, η οποία όπου έχει εφαρμοστεί οδηγεί σε κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών με βάση τις επιδόσεις τους και το οικογενειακό εισόδημα.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να αποσύρει τις υπουργικές αποφάσεις για τη διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας. Σε διαφορετική περίπτωση απειλεί με αποχή από τη βαθμολόγηση των γραπτών των μαθημάτων ξένων γλώσσων που εξετάζονται στις πανελλαδικές εξετάσεις. Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, πέρα από τις μαθησιακές και οικονομικές επιπτώσεις που έχει η κατάργηση της δυνατότητας επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας, αμφισβητείται και η νομικά κατοχυρωμένη «χωροταξική κατανομή» των μαθητών στα σχολεία. Τέλος, η απόφαση αυτή θα επιφέρει περαιτέρω συρρίκνωση των σχολείων και διαχωρισμό τους.



Αποσυνδεδεμένος sofiagexa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 07
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #219 στις: Ιουνίου 17, 2011, 02:29:03 pm »
http://www.alfavita.gr/petition.php

Συλλογή υπογραφών ενάντια στην κατάργηση

της επιλογής διδασκαλίας ξένης γλώσσας

σε Δημοτικό και Γυμνάσιο
Λάμπει μέσα μου κείνο που αγνοώ... Μα ωστόσο λάμπει...
(Οδ. Ελύτης)

Αποσυνδεδεμένος xenofilologos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #220 στις: Ιουνίου 24, 2011, 11:26:15 pm »
Και ο ψωριάρης του Νέου Λυκείου απ'οτι φαίνεται???!!!!!!

Και όχι μόνο!!! Για τη σχολή μας το διάβασες και αυτό;

Το ενδεχόμενο κατάργησης τμημάτων Φιλολογίας ξένων γλωσσών μελετάται η κατάργηση των γαλλικών, ισπανικών και ιταλικών σπουδών, με το επιχείρημα ότι καθίστανται ασύμφορα και αντιπαραγωγικά τμήματα από το Υπουργείο Παιδείας.
Η ιδέα που υπάρχει στο μυαλό των ιθυνόντων του υπουργείου είναι να συγχωνευτούν σε ένα Τμήμα Λατινογενών Σπουδών. Λίγο απ΄όλα δηλαδή και ο …Θεός βοηθός. Τρεις πολιτισμοί, τρεις γλώσσες και τρεις φιλολογίες σε ένα τμήμα...

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=350650

Πού ακούστηκε Λύκειο χωρίς ξένη γλώσσα στην ουσία; Αυτό δεν υπάρχει πουθενά πανευρωπαϊκά! Μ' άρεσε που μας είχε τσακίσει η Διαμ. στις διακηρύξεις για την πολυγλωσσία και για τις βεβαιώσεις που θα έπαιρναν τα παιδιά από τα σχολεία κλπ. Πάλι τα φροντιστήρια θα δουλεύουν... Όσο για τη

weakforce

  • Επισκέπτης
Απ:
« Απάντηση #221 στις: Ιουνίου 24, 2011, 11:31:59 pm »
Σχετικά με την κατάργηση τμημάτων...

Μην ξεχνάμε λίγο τη Διπλωματία. Μία τέτοια απόφαση σαφώς και δυσαρεστεί τις χώρες των οποίων
την γλώσσα σταματούν να προάγουν.

Εξάλλου άλλο η αγορά εργασίας, άλλο το δικαίωμα στην γνώση και την ελεύθερη επιλογή αντικειμένου σπουδών.


Αποσυνδεδεμένος kyriakh

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #222 στις: Φεβρουαρίου 21, 2012, 05:40:43 pm »
Συνάδελφοι ΠΕ05,ΠΕ07, δεν ξέρω αν ισχύει το "φοβου τους Δαναούς και δωρα φεροντες" αλλά στο esos έχει μια ανακοίνωση που μας αφορά . Εν ολίγοις παίρνει πίσω το φασιστικό διαχωρισμό σε γαλλ.-γερμ. δημοτικά και επανέρχεται η παράλληλη διδασκαλία . Αναμένεται να ψηφιστεί η επαναφορά των 3 ωρών εβδομαδιαίως για την Α' λυκείου και επιλεγόμενο 2ωρο για

Αποσυνδεδεμένος tinkerbel!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #223 στις: Φεβρουαρίου 24, 2012, 07:31:03 pm »
Υπάρχει έτσι καμία πιθανότητα να δουλέψουμε ποτέ σε σχολείο όσοι πήραμε πτυχίο από το '07 και μετά χωρίς μόρια ΑΣΕΠ ή προυπηρεσίας?Ρωτάω με αυτά τα δεδομένα γιατί ΑΣΕΠ δεν το βλέπω να γίνεται σύντομα...Όποιος έχει κάποια γνώση περί του θέματος ας απαντήσει.   ???
Μυστικά για έναν ονειρεμένο γάμο! http://projectgamos.gr/

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182531
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 595
Σύνολο: 602

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.