*

Ψηφοφορία

Έχετε διαπιστώσει κάτι παρόμοιο;

Ναι
Όχι, διορίστηκα ως αναπληρωτής/ωρομίσθιος
Δεν το' χω ψάξει.

Αποστολέας Θέμα: Μια προσωπική ιστορία  (Αναγνώστηκε 7497 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Μια προσωπική ιστορία
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 06, 2006, 02:46:13 πμ »
γεια σου Youla...απ'οτι βλέπεις τέτοια ώρα προλαβαίνω να ασχοληθώ με το pde (εντάξει μη παραπονιέμαι, ήπια και το ποτό μου στην πλατεία μέχρι 1:30...)
Απ'ότι αντιλήφθηκα από κάποιο post, είσαι μηχανολόγος έτσι; (ο πρώην άντρας μου είναι διορισμένος μηχανολόγος σε ΤΕΕ από το 2000, με ΣΕΛΕΤΕ και επετηρίδα μπήκε, μετά από αρκετά χρόνια γιατί ήθελε μόνο Αθήνα)
Λοιπόν...να ξεκινήσω λέγοντας ότι εδώ στο Αργοστόλι που δούλεψα δυο χρονιές ολοήμερα πληροφορική (είμαι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός με το παλιό πτυχίο, δηλ. δεν γράφει πάνω και "Τεχνολογίας Υπολογιστών". αλλά μετά το 2004 τα δικαιώματά μας είναι ίδια) είμαι Η ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. Δεν έχει περάσει κανένας άλλος μηχανικός ΠΕ19 από την πρωτοβάθμια, άρα έχουν άγνοια για ΤΣΜΕΔΕ και μειωμένες κρατήσεις ΙΚΑ λόγω αυτού. Την πρώτη χρονιά λοιπόν (2004-5), μετά από τηλέφωνα, βεβαιώσεις κλπ κλπ κατέληξαν και με έβαλαν στο σωστό πακέτο (131 για μηχανικούς που προσφέρουν μισθωτές υπηρεσίες). Σημειωτέον από το 2004 δούλευα ωρομίσθια ΚΑΙ στο ΤΕΙ, όπου δεν ασχολήθηκα καθόλου, με έβαλαν άπαξ στο σωστό πακέτο και δεν με έπρηζε κανείς κάθε τρεις και λίγο, λες και έχω χόμπυ κάθε χρόνο να αλλάζω κύρια ασφάλιση κ.ο.κ.