*

Αποστολέας Θέμα: νεες ειδικοτητες σε Αθμια και Βθμια εκπαιδευση ;  (Αναγνώστηκε 3002 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mardz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Τα σχολεία που θα λειτουργήσουν σύμφωνα με το Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας


Σήμερα υπάρχει η κοινωνική και εκπαιδευτική ανάγκη για την ποιοτική αναβάθμιση του θεσμού του Ολοήμερου Σχολείου με Ενιαίο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου...




Μάθησης και Θρησκευμάτων στοχεύει με άμεσες αλλαγές να παρέμβει διορθωτικά στο σημερινό σχολείο και σταδιακά να το μετατρέψει στο Νέο Σχολείο, που είναι ο απώτερος στόχος των πραγματοποιούμενων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων.
Το Νέο Σχολείο με Ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, επιδιώκει να θέσει στο κέντρο του το μαθητή, ο οποίος θα ολοκληρώνει τη μαθησιακή διαδικασία και τη σχολική προετοιμασία στο πλαίσιο του σχολείου.
Το σχολείο σας είναι ένα από τα 800 σχολεία τα οποία θα συμμετάσχουν για πρώτη φορά στην εφαρμογή του ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος.
Το υποχρεωτικό πρόγραμμα για όλους τους μαθητές θα είναι από τις 08:00 έως τις 14:00 όπου θα αποχωρούν όσοι δεν επιθυμούν να παραμείνουν στο Ολοήμερο, το οποίο θα είναι επίσης προαιρετικό.

Η αποχώρηση από το πρόγραμμα του Ολοήμερου μπορεί να γίνεται είτε στις 15:30, είτε στη λήξη του στις 16:15.

Το ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα περιλαμβάνει νέα γνωστικά αντικείμενα όπως:
Νέες Τεχνολογίες, για όλες τις τάξεις,
Θεατρική Αγωγή, για όλες τις τάξεις,
Χοροί για τις τάξεις Α΄ , Β΄, Γ΄ και Δ΄.
Επίσης επεκτείνεται και εμπλουτίζεται το πρόγραμμα με διδακτικά αντικείμενα, όπως:
Αύξηση των ωρών του Γλωσσικού Μαθήματος και των Μαθηματικών κατά 1 ώρα για τις τάξεις Α΄ και Β΄, (μία (1) ώρα διατίθεται για φιλαναγνωσία).
Αγγλικά και για τις τάξεις Α΄ και Β΄ και αύξηση μίας (1) ώρας για τις υπόλοιπες τάξεις).
Αύξηση των ωρών Γυμναστικής για τις τάξεις Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄,
Αύξηση των ωρών του μαθήματος της Μουσικής κατά 1 ώρα για τις τάξεις Α΄ και Β΄.

Παράλληλα μειώνεται η ύλη στα Μαθηματικά και στα Φυσικά της Ε΄ και της ΣΤ΄ Tάξης, ενώ δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη διαθεματικών δραστηριοτήτων, σε όλες τις τάξεις, όπως:
Αγωγή Υγείας
Διατροφικές Συνήθειες
Κυκλοφοριακή Αγωγή
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Τοπική Ιστορία-Τοπογεωγραφία.


Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (σύνολο σχολείων: 60)
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΡΑΤΕΑΣ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΡΑΤΕΑΣ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΤΣΙΟΥ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΠΑΤΩΝ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΑΡΚΙΖΑΣ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΥΒΙΩΝ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΑΘΩΝΑ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΙΑΝΙΑΣ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΙΑΝΙΑΣ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΕΡΑΚΑ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΑΦΗΝΑΣ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΑΦΗΝΑΣ
4o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ
2o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ
2o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΥΒΙΩΝ
4o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ
2o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΠΑΤΩΝ
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΕΡΑΚΑ
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΑΦΗΝΑΣ
14o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
6o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
21o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
22o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
13o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
26o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
15o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
17o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
18o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
20o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
9o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
2o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
3o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
4o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
7o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
8o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΟΙΞΗΣ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΛΩΝΑΣ
10o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
1o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ

anatolikiattikinews.blogspot.com

http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_3308.html

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: νεες ειδικοτητες σε Αθμια και Βθμια εκπαιδευση ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:37:24 »

Αποσυνδεδεμένος mardz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: νεες ειδικοτητες σε Αθμια και Βθμια εκπαιδευση ;
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 03, 2010, 11:03:11 μμ »
στο νεο αναμορφωμνεο προγραμμα θα υπαρχουν νεα μαθηματα

ποια ειναι αυτα τα καινουρια μαθηματα ;
ποιοι θα κανουν τα νεα μαθηματα που εισαγονται;
εις βαρος ποιο μαθηματων θα  γινονται;

σιγουρα η παιδεια θα πρεπει να προσαρμοζεται στις εποχες
δεν θα πρεπει να ειναι κατι στασιμο
ομως να δουμε στο παρελθον (προσφατο) τι εγινε με τα νεα μαθηματα που εισηχθησαν .
εγινε αξιολογηση των της εισαγωγης τους αυτα τα χρονια που λειτουργησε η "αναβαθμιση " της παιδειας;

ή μηπως λειτουργησε σαν ενα παραθυρακι οπου βρηκαν να βολευτουν πολλα ατομα της "τεχνικης " εκπαιδευσης (ΤΕΙ) στον "χαλαρο" κλαδο των εκπαιδευτικων;
η διευρυνση των ειδικοτητων βολευει και  πολιτικους και συνδικαλιστικες  αφου ετσι διευρυνεται η δεξαμενη τους απ'οπου αντλουν τη δυναμη τους με την ομηρια αυτου του συνολου .
και μιλαω για ομηρια γιατι απο την καταργηση της επετηριδας και μετα με νομους και τροπολογιες καθε τοσο εξυπηρετουν το συνολο που που κινειται στο πολιτικαλ κορεκτ

καπως ετσι μου φαινεται ...


Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: νεες ειδικοτητες σε Αθμια και Βθμια εκπαιδευση ;
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 03, 2010, 11:23:50 μμ »
Αν μειώσουν την ύλη και τις ώρες  στα φυσικά της Ε' και ΣΤ' - Δημοτικού δείχνουν ακόμη μια φορά την ανεπάρκειά τους...

Το μάθημα των φυσικών επιστημών γίνεται σ' αυτές τις τάξεις από τα καλύτερα βιβλία, που έχουν γραφτεί ποτέ για τις φυσικές επιστήμες, αναδεικνύεται περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη τάξη η επιστημονική μέθοδος και αν το μάθημα γίνεται σωστά και σύμφωνα με τις οδηγίες από το βιβλίο του δασκάλου, οι μαθητές δείχνουν ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον!

Δίδαξα αυτό το μάθημα αρκετά χρόνια σε ιδιωτικό δημοτικό και γνωρίζω πολύ καλά, πως είναι από τα λίγα μαθήματα, όπου οι μαθητές αγαπούν την διαδικασία απόκτησης της γνώσης και διδάσκονται, το πως δομείται η επιστημονική γνώση.

Αν το μάθημα γίνεται σωστά, απαιτείται βέβαια αρκετή προετοιμασία εκ' μέρους των δασκάλων, ιδιαίτερα για τα πειραματάκια που πρέπει να κάνουν οι μαθητές στα σχολεία τους σε μικρές ομαδούλες.
Ίσως γι' αυτό δεν περιμένω από αρκετούς δασκάλους να στηρίξουν περισσότερο αυτό το μάθημα.
Ίσως να ήταν καλύτερα, να αναλάβουν οι κλάδοι του ΠΕ04 αυτές τις ώρες της Ε' και ΣΤ' Δημοτικού...
 

Αποσυνδεδεμένος mardz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: νεες ειδικοτητες σε Αθμια και Βθμια εκπαιδευση ;
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 03, 2010, 11:44:03 μμ »
Αν μειώσουν την ύλη και τις ώρες  στα φυσικά της Ε' και ΣΤ' - Δημοτικού δείχνουν ακόμη μια φορά την ανεπάρκειά τους...

Το μάθημα των φυσικών επιστημών γίνεται σ' αυτές τις τάξεις από τα καλύτερα βιβλία, που έχουν γραφτεί ποτέ για τις φυσικές επιστήμες, αναδεικνύεται περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη τάξη η επιστημονική μέθοδος και αν το μάθημα γίνεται σωστά και σύμφωνα με τις οδηγίες από το βιβλίο του δασκάλου, οι μαθητές δείχνουν ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον!

Δίδαξα αυτό το μάθημα αρκετά χρόνια σε ιδιωτικό δημοτικό και γνωρίζω πολύ καλά, πως είναι από τα λίγα μαθήματα, όπου οι μαθητές αγαπούν την διαδικασία απόκτησης της γνώσης και διδάσκονται, το πως δομείται η επιστημονική γνώση.

Αν το μάθημα γίνεται σωστά, απαιτείται βέβαια αρκετή προετοιμασία εκ' μέρους των δασκάλων, ιδιαίτερα για τα πειραματάκια που πρέπει να κάνουν οι μαθητές στα σχολεία τους σε μικρές ομαδούλες.
Ίσως γι' αυτό δεν περιμένω από αρκετούς δασκάλους να στηρίξουν περισσότερο αυτό το μάθημα.
Ίσως να ήταν καλύτερα, να αναλάβουν οι κλάδοι του ΠΕ04 αυτές τις ώρες της Ε' και ΣΤ' Δημοτικού...
 


και εγω εχω διαπιστωσει αριθμο μαθητων που δεν θαπρεπε να περνα ασχολιαστος να εχει ακομη και προβλημα με την προπαιδεια .
οσο για συνδεση φυσικης με την πραγματικη ζωη με πειραματα επιδειξης να εχει εξαντληθει στις δυναμεις μεταξυ μαγνητων .
απο την αλλη θα εχουμε μαθηματα σαν τα :

Αγωγή Υγείας
Διατροφικές Συνήθειες
Κυκλοφοριακή Αγωγή
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Τοπική Ιστορία-Τοπογεωγραφία.


ηθελα να ηξερα ποιοι "εκπαιδευτικοι" θα κανουν τα μαθηματα και σε τι στοχευει το προγραμμα ;

βεβαια πολλοι γοννεις θα δουν με ανακουφιση να "ξεφορτωνει" το προγραμμα απο μαθηματικα αλλα αυτο ειναι κινηση προς την αναβαθμιση της εκπαιδευσης ;
ή στην απαξιωση της ;

μηπως ετσι αρχιζει να μετατρεπεται το σχολειο σε "παιδικο" σταθμο (παρκινγκ) ωστε να κραταει τα παιδια απασχολημενα οσο οι γοννεις θα κυνηγουν τις ημιαπασχολησεις και μετα απο τετοια μερα δεν θα εχουν χρονο και διαθεση να διαθετουν για "δυσκολα" μαθηματα;

στο γυμνασιο στο λυκειο;
τι θα γινει μετα απο 4-5 χρονια;
ή θα περασουμε σε αμμεσες "παρεμβασεις";

 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: νεες ειδικοτητες σε Αθμια και Βθμια εκπαιδευση ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:37:24 »

Αποσυνδεδεμένος mardz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 361
    • Προφίλ
Απ: νεες ειδικοτητες σε Αθμια και Βθμια εκπαιδευση ;
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 04, 2010, 08:01:45 μμ »
"Προς την Υπουργό Παιδείας κα Άννα Διαμαντοπούλου
Κυρία Υπουργέ,

Αναφορικά με τη συνολική πολιτική σας πρόταση για ένα Νέο Σχολείο με επίκεντρο τον μαθητή (ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ) και βασικό πρωταγωνιστή της υλοποίησης τον εκπαιδευτικό, πολύ φοβάμαι...



ότι, αφού εγκαταλείψατε την προεκλογική δέσμευση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για 5% του ΑΕΠ στην Παιδεία, οραματίζεστε το… Νέο Σχολείο. Μόνο που, το δικό σας… Νέο Σχολείο, πέραν του ότι σε μεγάλο ποσοστό θα μείνει ένα… όνειρο απατηλό, μιας και, ως γνωστόν, «νηστικό αρκούδι δε χορεύει», στην Ευρώπη, ήδη, θεωρείται… παλιό.

Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν το κείμενο αυτό έχουν τραβηχτεί στο Δημοτικό Σχολείο Agrupamento de Escolas de Infante D. Pedro – E.B.I. Infante D. Pedro της πόλης Penela της Πορτογαλίας το οποίο επισκέφθηκα πρόσφατα, στα πλαίσια της συμμετοχής μου στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης/ Comenius Πολυμερείς Σχολικές Συμπράξεις, με τίτλο: «Know your past, Live the present, Innovate your future!» (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η πόλη Penela είναι έδρα του ομώνυμου Δήμου, με συνολικό πληθυσμό… 6.300 κατοίκων, καταρρίπτοντας έτσι πανηγυρικά τους ισχυρισμούς των οπαδών του «Καλλικράτη», περί… «μεγάλων και ισχυρών Δήμων»).

Τί είδαν τα μάτια μου, τα μάτια των δύο άλλων συναδέλφων μου που ανήκουν στην παιδαγωγική ομάδα και των επτά μαθητών που συμμετέχουν στο εν λόγω πρόγραμμα στο σχολείο αυτό;

Αίθουσα Φυσικών Επιστημών με ΟΛΑ τα απαιτούμενα για το μάθημα της Φυσικής εργαλεία και υλικά, με projector και διαδραστικό (interactive) πίνακα, με ειδικά δοχεία ανακύκλωσης χαρτιού, γυαλιού, πλαστικών μπουκαλιών και πάσης φύσεως ηλεκτρικών λαμπτήρων στο προαύλιο αλλά και στην είσοδο του σχολείου (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στην Πορτογαλία, η ανακύκλωση εφαρμόζεται στην πράξη από το… Νηπιαγωγείο), με… εστιατόριο, όπου οι μαθητές και οι δάσκαλοι τρώνε καθημερινά αυστηρά διαιτολογικά καθορισμένο υγιεινό φαγητό. Επίσης, είδαμε ένα υπερσύγχρονο και ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ κυλικείο με μεγάλη ποικιλία υγιεινών για τα παιδιά τροφών, μαθητές να κυκλοφορούν με netbook συνδεδεμένα με το ασύρματο Internet του σχολείου και ένα γραφείο διδασκόντων στο οποίο, κυριολεκτικά, ντρέπεται να μπει κανείς μέσα, από τη λειτουργικότητά του, την άρτια και μοντέρνα υλικοτεχνική και υπερσύγχρονη τεχνολογική υποδομή του. Είδαμε, ακόμα, καλαίσθητες αίθουσες διδασκαλίας, καθεμία από τις οποίες διέθετε δικό της projector, μεγάλους, άνετους και ασφαλείς διαδρόμους και… ειδική αίθουσα ξεκούρασης (!!!) των μαθητών. Τέλος, μάθαμε ότι τα μαθήματα κάθε πρωί ξεκινούν στις 09:00 και τελειώνουν στις… 17:40, ότι οι μαθητές πηγαίνουν στο σπίτι τους πλήρως προετοιμασμένοι για την επόμενη ημέρα, ότι οι δάσκαλοι υπόκεινται σε τακτική αυστηρή αξιολόγηση από Επιθεωρητές του Υπουργείου Παιδείας της Πορτογαλίας.

Φυσικά, κάθε απόπειρα σύγκρισης με την ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, είναι, κυριολεκτικά, για γέλια (ή, μήπως, για κλάματα;). Και φυσικά, αποδεικνύεται για μια φορά ακόμα ότι, όταν εμείς πάμε προς το (υποτιθέμενο) «Νέο Σχολείο», οι Ευρωπαίοι εταίροι μας… έρχονται και, ήδη, συζητούν για το νέο «Νέο Σχολείο»!!! Μέχρι, λοιπόν, κυρία Διαμαντοπούλου, να συμβαδίσουμε τους Ευρωπαίους εταίρους μας στο θέμα της Παιδείας, φοβάμαι ότι αδιαλείπτως θα «σερβιριζόμαστε»… από τους εκάστοτε εν τέλει όντες (κυβερνώντες) ΔΗΜΟΣΙΑ, ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ… ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, όπως, καλή ώρα, συμβαίνει και τώρα, θα μηρυκάζουμε σουηδικά, φινλανδικά και άλλα ευρωπαϊκά μοντέλα εκπαίδευσης, αντί να παράγουμε εμείς οι ίδιοι το μοντέλο εκπαίδευσης που πραγματικά αξίζει για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τη χώρα μας, ως πάλαι ποτέ φορέα της Παιδείας και λίκνο του Πολιτισμού. "

ΕΝΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ

pyrgos-news.blogspot.com

http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_27.html

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 327
Σύνολο: 340

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.195 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.