*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για εναλλακτικά συστήματα προσλήψεων μονίμων-αναπληρωτών  (Αναγνώστηκε 1447 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Νάκης Ιωάννης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Είμαι δάσκαλος με 31 χρόνια υπηρεσίας. Πίστευα στην επετηρίδα και στον κλάδο μου καλά ήταν μέχρι που μπλόκαρε κάποια στιγμή κι αυτός. Διαφωνούσα με το γραπτό διαγωνισμό, όμως σήμερα πιστεύω πως είναι το πιο δίκαιο σύστημα. Διαβάζω τις διαφορές σας και δε βγάζω άκρη. Όλοι έχετε ένα μέρος του δίκιου. Χρειάζεται ένας σεισμός στο σύστημα. Γκρέμισμα και ανοικοδόμηση από την αρχή με γραπτό διαγωνισμό που θα έχει υψηλή βάση και στους επιτυχόντες προσμέτρηση μετρήσιμων κριτηρίων. Καμία περίοδος χάριτος γιατί δημιουργεί νέα προβλήματα. Τακτός διαγωνισμός ανά διετία χωρίς παράθυρα.
35 χρόνια στην εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Είμαι δάσκαλος με 31 χρόνια υπηρεσίας. Πίστευα στην επετηρίδα και στον κλάδο μου καλά ήταν μέχρι που μπλόκαρε κάποια στιγμή κι αυτός. Διαφωνούσα με το γραπτό διαγωνισμό, όμως σήμερα πιστεύω πως είναι το πιο δίκαιο σύστημα. Διαβάζω τις διαφορές σας και δε βγάζω άκρη. Όλοι έχετε ένα μέρος του δίκιου. Χρειάζεται ένας σεισμός στο σύστημα. Γκρέμισμα και ανοικοδόμηση από την αρχή με γραπτό διαγωνισμό που θα έχει υψηλή βάση και στους επιτυχόντες προσμέτρηση μετρήσιμων κριτηρίων. Καμία περίοδος χάριτος γιατί δημιουργεί νέα προβλήματα. Τακτός διαγωνισμός ανά διετία χωρίς παράθυρα.
Εξαιρετική άποψη.Συμφωνώ απολύτως.

Αποσυνδεδεμένος Veljan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Θα συμφωνήσω ότι ο γραπτός διαγωνισμός είναι το πιο δίκαιο σύστημα και η προσμέτρηση των επιμέρους κριτηρίων θα πρέπει να γίνεται εφόσον ο υποψήφιος περάσει τη βάση. Επειδή όμως δεν είναι σωστό να υπάρχουν εκπαιδευτικοί διαφόρων ταχυτήτων στο σχολείο θα πρότεινα κάτι ακόμα πιο ριζοσπαστικό, έναν πραγματικό σεισμό στο σύστημα. Άρση μονιμότητας και γραπτό διαγωνισμό και για τους μόνιμους οι οποίοι δεν έχουν περάσει ποτέ από αυτήν τη διαδικασία. Δεν είναι λογικό να διαχωρίζονται οι εκπαιδευτικοί σε «τυχερούς» και «άτυχους» ανάλογα με την εποχή κατά την οποία κλήθηκαν να υπηρετήσουν το σύστημα. Καμία περίοδος χάριτος για κανέναν!

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2375
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Θα συμφωνήσω ότι ο γραπτός διαγωνισμός είναι το πιο δίκαιο σύστημα και η προσμέτρηση των επιμέρους κριτηρίων θα πρέπει να γίνεται εφόσον ο υποψήφιος περάσει τη βάση. Επειδή όμως δεν είναι σωστό να υπάρχουν εκπαιδευτικοί διαφόρων ταχυτήτων στο σχολείο θα πρότεινα κάτι ακόμα πιο ριζοσπαστικό, έναν πραγματικό σεισμό στο σύστημα. Άρση μονιμότητας και γραπτό διαγωνισμό και για τους μόνιμους οι οποίοι δεν έχουν περάσει ποτέ από αυτήν τη διαδικασία. Δεν είναι λογικό να διαχωρίζονται οι εκπαιδευτικοί σε «τυχερούς» και «άτυχους» ανάλογα με την εποχή κατά την οποία κλήθηκαν να υπηρετήσουν το σύστημα. Καμία περίοδος χάριτος για κανέναν!
Συμφωνώ σε κάθε γραμμή.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Θα συμφωνήσω ότι ο γραπτός διαγωνισμός είναι το πιο δίκαιο σύστημα και η προσμέτρηση των επιμέρους κριτηρίων θα πρέπει να γίνεται εφόσον ο υποψήφιος περάσει τη βάση. Επειδή όμως δεν είναι σωστό να υπάρχουν εκπαιδευτικοί διαφόρων ταχυτήτων στο σχολείο θα πρότεινα κάτι ακόμα πιο ριζοσπαστικό, έναν πραγματικό σεισμό στο σύστημα. Άρση μονιμότητας και γραπτό διαγωνισμό και για τους μόνιμους οι οποίοι δεν έχουν περάσει ποτέ από αυτήν τη διαδικασία. Δεν είναι λογικό να διαχωρίζονται οι εκπαιδευτικοί σε «τυχερούς» και «άτυχους» ανάλογα με την εποχή κατά την οποία κλήθηκαν να υπηρετήσουν το σύστημα. Καμία περίοδος χάριτος για κανέναν!

Αν ήσουν μόνιμος, θα είχες κάνει την ίδια πρόταση;
Ρητορική η ερώτησή μου, και πέρα από αυτό, η συγκεκριμένη πρόταση δεν είναι ριζοσπαστική, αλλά ανεδαφική. Εκτός αν μιλάμε και για κάποιου είδους αξιολόγηση κλπ, οπότε είναι άλλο μεγάλο θέμα.
Γενικά, σε κάθε δημόσιο τομέα οι προσλήψεις δεν γίνονται πάντα με τον ίδιο τρόπο. Πριν 30-40 χρόνια ήταν άλλοι οι τρόποι διορισμού, τώρα άλλοι.. τα πάντα ρει!
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159601
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 460
Σύνολο: 477

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.