*

Αποστολέας Θέμα: παρακαλώ τη βοήθειά σας  (Αναγνώστηκε 5402 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος xanthigr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 24, 2010, 04:38:25 μμ »
Δε φανταζόμουν ότι θα δημιουργούσα τόσο μεγάλο ζήτημα...Όταν ζητείται από το παιδί κρίνει συντακτικά μια πρόταση χωρίς να έχει διδαχτεί τα απαραίτητα, τότε ακριβώς για να μην απαξιώσω τη δασκάλα, είμαι υποχρεωμένη να ρωτήσω και να ψάξω την ώρα που αυτό κοιμάται ώστε να του δώσω μια σωστή απάντηση.Από την άλλη, μια δασκάλα που κλίνει<<ο κύριος Κοντολέων,του κυρίου .Κοντολέων,τον κύριο Κοντολέων>>δε νομίζω πως θα την εμπιστευόσασταν και πολύ.Το θέμα μου επομένως δεν ήταν οι βασικες ιδιότητες των φυσικών σωμάτων.Όσο για το ποσό και την ποσότητα ήθελα να σιγουρευτώ ότι δεν εχουν σημασιολογικη διαφορά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:19:06 »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 24, 2010, 05:08:14 μμ »
Xanthigr, ποτέ δεν είναι κακό να ρωτάς. Αλλιώς, δεν πρόκειται ποτέ να μάθεις. Αυτό ισχύει και για εσένα και για το παιδί. Σίγουρα σκοπός του σχολείου και δικός σου είναι να μάθετε στο παιδί πώς να βρίσκει απαντήσεις μόνο του. Αυτό όμως δεν είναι διόλου εύκολη αποστολή. Γι' αυτό και καλό είναι να έχεις και κάποια εμπιστοσύνη στη δασκάλα. Μπορεί να μη φαίνεται εκ πρώτης όψεως πού αποσκοπεί μια άσκηση, αλλά αν το καλοσκεφτείς, πάντα κάπου καταλήγεις. Εργαλεία σάς δίνει, για να καταλήξετε σε συμπεράσματα.

Σκοπός των ασκήσεων που σας έδωσε δεν ήταν να μάθει το παιδί τον ορισμό της μάζας, αλλά να μάθει να χρησιμοποιεί τις λέξεις με ακρίβεια, για να είναι σαφές, όταν επικοινωνεί.

Αν προσέξεις λ.χ στα δύο λήμματα, οι δύο λέξεις, αν και συνώνυμες, δεν ταυτίζονται σε όλες τις σημασίες και σ' όλα τα περιβάλλοντα. Κι αυτό, γιατί απολύτη συνωνυμία δεν υπάρχει στη γλώσσα για λόγους οικονομίας. Για ποιον λόγο θα φόρτωνε ένας ομιλητής τον εγκέφαλό του με πανομοιότυπα στοιχεία; Σ' αυτό το συμπέρασμα θα καταλήξει το παιδί σου αν παρατηρήσει τις σημασίες των λέξεων, αν πάει να αντικαταστήσει τη μία με την άλλη στην ίδια πρόταση. Αλλάζει το νόημα ή μένει το ίδιο;

Το ίδιο ισχύει και με την πρόταση με το "που". Μια λανθασμένη ή όχι πολύ επιτυχημένη χρήση του μπορεί να δώσει μια πρόταση ασαφή και δυσνόητη, που μπορεί να παρερμηνεύεται ή να μην γίνεται καθόλου κατανοητή. Αν λ.χ ρωτάς "τι αντικαθιστά αυτό το "που" στην πρόταση;" και δεν μπορείς να δώσεις εύκολα απάντηση, τότε κάτι δεν πάει καλά στη χρήση του...
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 24, 2010, 05:11:59 μμ »
Νομίζω ότι το ερώτημα που τίθεται εδώ είναι κατά πόσο είναι προς όφελος του παιδιού το να το διαβάζει ο γονιός . Δεν αμφισβητώ ότι θα υπάρξουν περιπτώσεις που θα χρειαστεί βοήθεια, αλλά αν η βοήθεια γίνει κανόνας, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά. Ελπίζω να μη με παρεξηγήσον οι συνάδελφοι- γονείς!  ;D

Επίσης, αν ο γονιός απαξιώσει τον δάσκαλο ή τον καθηγητή, μετά το παιδί θα χάσει όποια εμπιστοσύνη έχει στο σχολείο εν γένει. Και αυτό σίγουρα δεν είναι και πολύ ενθαρρύντικο για τη μετέπειτα εξέλιξη του μέσα στην τάξη.
 

ΥΓ. Για το θέμα που έθεσε η xanthigr, νομίζω πως πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι ο επιστημονικός λόγος περιορίζει τη σημασία των λέξεων σε πολύ συγκεκριμένη σημασία, οπότε ίσως να χρειαστούμε και βοήθεια φυσικού για να κρίνουμε αν οι λέξεις ποσό και ποσότητα είναι συνώνυμες όταν χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για ορισμούς φυσικής. Στα μαθηματικά πάντως σίγουρα δεν είναι συνώνυμες. Για να είμαι ειλικρινής, τη βρίσκω πολύ καλή ερώτηση, με διαθεματική χροιά.

Αποσυνδεδεμένος xanthigr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 24, 2010, 05:32:56 μμ »
Νομίζω ότι το ερώτημα που τίθεται εδώ είναι κατά πόσο είναι προς όφελος του παιδιού το να το διαβάζει ο γονιός . Δεν αμφισβητώ ότι θα υπάρξουν περιπτώσεις που θα χρειαστεί βοήθεια, αλλά αν η βοήθεια γίνει κανόνας, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά. Ελπίζω να μη με παρεξηγήσον οι συνάδελφοι- γονείς!  ;D

Επίσης, αν ο γονιός απαξιώσει τον δάσκαλο ή τον καθηγητή, μετά το παιδί θα χάσει όποια εμπιστοσύνη έχει στο σχολείο εν γένει. Και αυτό σίγουρα δεν είναι και πολύ ενθαρρύντικο για τη μετέπειτα εξέλιξη του μέσα στην τάξη.
 

ΥΓ. Για το θέμα που έθεσε η xanthigr, νομίζω πως πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι ο επιστημονικός λόγος περιορίζει τη σημασία των λέξεων σε πολύ συγκεκριμένη σημασία, οπότε ίσως να χρειαστούμε και βοήθεια φυσικού για να κρίνουμε αν οι λέξεις ποσό και ποσότητα είναι συνώνυμες όταν χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για ορισμούς φυσικής. Στα μαθηματικά πάντως σίγουρα δεν είναι συνώνυμες. Για να είμαι ειλικρινής, τη βρίσκω πολύ καλή ερώτηση, με διαθεματική χροιά.

Συμφωνώ απολύτως!!!Πώς βγήκε από ορισμένους το συμπέρασμα ότι εγώ συγκεκριμένα δίνω μασημένη τροφή?Έθεσα δυο ερωτήσεις στις οποίες πήρα απάντηση κι ευχαριστώ για μια ακόμα φορά.Αλλά όταν ένα παιδί παίρνει λανθασμένες πληροφορίες και λανθασμένα ερεθίσματα από το δάσκαλό του τότε γίνεσαι εξαιρετικά σχολαστικός.Νομίζω πως όλοι εδώ θα κάνατε το ίδιο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:19:06 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 24, 2010, 06:29:56 μμ »
Ευχαριστώ!Και μια ακομα απορια προς τους ειδικούς:Είναι σωστη η διατύπωση <<μάζα είναι το ποσό της ύλης που αποτελείτε ένα σώμα>>?Ρωτάει η δασκαλα αν είναι συντακτικά σωστή και αν πρέπει να πούμε ποσότητα ύλης

Από πλευράς Φυσικής, όμως, δεν στέκει κανένα από τα δύο. Ειδικά αν λάβουμε υπόψη τις πιο σύγχρονες θεωρίες περί μάζας.. Να πει στη δασκάλα ότι τη μάζα στα σώματα την προσδίδει ο μηχανισμός του σωματιδίου Higgs (και μετά η δασκάλα 800 εγκεφαλικά :P)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 24, 2010, 06:51:22 μμ »
Κάποτε όμως (επί Νεύτονα;;; ) ήταν σωστή η πρόταση. Ίσως δεν ήταν το καλύτερο παράδειγμα που μπορούσε να διαλέξει η δασκάλα, και γιατί οι επιστημονικοί ορισμοί αλλάζουν αλλά και γιατί δεν είναι και τόσο εύκολο να προσεγγιστούν σημασιολογικά από κάποιον εκτός του χώρου, πόσο μάλλον από κάποιο παιδί. Υποπτεύομαι ότι βρήκε την πρόταση σε κάποιο σχολικό εγχειρίδιο και τη χρησιμοποίησε στο μάθημα της γλώσσας. Θα μπορούσε να βρει πιο απλό παράδειγμα.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 24, 2010, 07:25:12 μμ »
Ακριβώς.. έπρεπε να βρει ένα πιο εύστοχο παράδειγμα και πιο απλό.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος stargate

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
    • Προφίλ
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 24, 2010, 07:34:36 μμ »
Ευχαριστώ!Και μια ακομα απορια προς τους ειδικούς:Είναι σωστη η διατύπωση <<μάζα είναι το ποσό της ύλης που αποτελείτε ένα σώμα>>?Ρωτάει η δασκαλα αν είναι συντακτικά σωστή και αν πρέπει να πούμε ποσότητα ύλης
Από πλευράς Φυσικής, όμως, δεν στέκει κανένα από τα δύο. Ειδικά αν λάβουμε υπόψη τις πιο σύγχρονες θεωρίες περί μάζας.. Να πει στη δασκάλα ότι τη μάζα στα σώματα την προσδίδει ο μηχανισμός του σωματιδίου Higgs (και μετά η δασκάλα 800 εγκεφαλικά :P)
Μόνο 800; :)
Σίγουρα από Φυσική είναι λάθος.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 25, 2010, 10:04:33 πμ »
Έστω οτι ο/η xanthigr έθεσε ένα ερώτημα σε λάθος σημείο του φόρουμ ή έστω οτι δεν έπρεπε να το θέσει καν.... Τι τρόπος είναι αυτός;;;;; Τι θα πει "εκτός τόπου και χρόνου" και απο που και ως που η προσωπική κριτική;;;; Νομίζω οτι μπορούσατε και πιο ευγενικά να της πείτε την άποψη σας σχετικά με τη δασκάλα(με την οποία δεν διαφωνώ)

+++++++++++++ φωνω!

οσο για τα ερωτηματα, τετοια θετονται και απο εμας τους εκπ/κους. Και ΝΑΙ ειναι "χωρος" και μαλιστα ο καταλληλοτερος για τετοιες ερωτησεις.
Ξερετε δεν ειναι μονο η αναπληρωση,η ωρομισθια και το ΠΔΣ. υπαρχουν πολλα θεματα και το ιδιο το φορουμ (αν προσεξατε) ειναι ετσι δομημενο για ποικιλια θεματων.

Ντροπη μας!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 25, 2010, 10:08:41 πμ »
και επειδη καλη ειναι η συμβουλευτικη-παιδαγωγικη, να σας ρωτησω ευθεως (αν και ειναι ρητορικη η ερωτηση) Εμεις, οταν κανουμε μαθημα πόσες φορες βρεθηκαμε στην αναγκη να δωσουμε ετοιμη την απαντηση στο μαθητη λογω χρόνου?

σιγα μη με 1 φορα ετοιμης απαντησης το παιδι δεν αποκτησει ποτε την κριτικη σκεψη που πρεσβευουμε!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 25, 2010, 10:37:53 πμ »
Κάποτε όμως (επί Νεύτονα;;; ) ήταν σωστή η πρόταση. Ίσως δεν ήταν το καλύτερο παράδειγμα που μπορούσε να διαλέξει η δασκάλα, και γιατί οι επιστημονικοί ορισμοί αλλάζουν αλλά και γιατί δεν είναι και τόσο εύκολο να προσεγγιστούν σημασιολογικά από κάποιον εκτός του χώρου, πόσο μάλλον από κάποιο παιδί. Υποπτεύομαι ότι βρήκε την πρόταση σε κάποιο σχολικό εγχειρίδιο και τη χρησιμοποίησε στο μάθημα της γλώσσας. Θα μπορούσε να βρει πιο απλό παράδειγμα.

apri μου, ολα αυτα επρεπε να τα λαβει υποψη της η δόλια μανα πριν κανει την ερωτηση?

2 σελιδες εχουν αναλωθει στο γιατι ΔΕΝ επρεπε να ρωτησει !!!!
εδω apri μου φιλολογοι και ρωτουν....δεν ειναι κακο!
και πού ξερουμε εμεις αν η μητερα εδωσε ετοιμη την απαντηση στο παιδι?!! ή εστω διχως να του εξηγησει...

μαυρη η ωρα που εκανα την ερωτηση  (θα λεει)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 25, 2010, 02:03:26 μμ »
Μα, εγώ δεν κατηγόρησα τη μάνα που ρώτησε. Ίσα ίσα, είμαι η μόνη που της απάντησε εξ αρχής χωρίς να σχολιάσω καν ούτε το ερώτημα ούτε τη δασκάλα.

Γενικά είμαι υπέρ των ερωτήσεων από οποιονδήποτε. Υπάρχει κανείς που τα ξέρει όλα; Πώς θα μάθεις, αν δεν ρωτήσεις; Άσε που πολλές φορές, ακόμα κι αν μια ερώτηση φαίνεται χαζή, σε κάνει να ανακαλύψεις πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Εγώ είχα κάποτε έναν καθηγητή στην αστρονομία που όποτε τον ρωτούσα, μου έλεγε "Εσύ τρίτη δέσμη θα πας, δεν είναι ανάγκη να καταλαβαίνεις. Μάθε τα παπαγαλία". Αποτέλεσμα; Ελάχιστα πράγματα αποκόμισα από το μάθημα.

Από αυτήν την άποψη χαίρομαι που ρώτησε η xanthi. Αυτό δείχνει ότι ενδιαφέρεται για το τι μαθαίνει το παιδί της και ότι θέλει να μάθει και η ίδια. Και ενδεχομένως τελικά ρωτώντας μπορεί να έμαθε πολύ περισσότερα πράγματα απ' όσα θα μάθαινε αν άνοιγε ένα "λυσάρι" ή αν περίμενε την έτοιμη απάντηση της δασκάλας την επόμενη μέρα. Τουλάχιστον προβληματίστηκε.

Το θέμα της δασκάλας νομίζω ότι τέθηκε κι από την ίδια. Δεν τη γνωρίζω, για να έχω άποψη. Δεν θεωρώ  πάντως κακές τις ασκήσεις που έβαλε εν γένει, αν και θα μπορούσε να διαλέξει κάτι πιο απλό για παιδάκια ε' δημοτικού. Το μόνο που θεωρώ μείον είναι ότι, απ' ό,τι φαίνεται τουλάχιστον, δεν τους εξήγησε και πολύ τον σκοπό της άσκησης και πώς έπρεπε να κινηθούν. Αλλιώς δεν θα είχε πρόβλημα να απαντήσει από μόνο του το παιδί.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος xanthigr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Απάντηση #26 στις: Οκτώβριος 25, 2010, 10:57:58 μμ »
Όντως apri μας έδωσες το ερέθισμα να λύσουμε κι άλλες απορίες.Από κει και πέρα,το ότι αμφισβητώ εγώ τη δασκάλα δε σημαίνει ότι το μοιράζομαι με το παιδί,ούτε ότι του δίνω έτοιμες απαντήσεις.Ίσα ίσα θέλω να εξηγώ όσο καλύτερα μπορώ κάποια πράγματα που κι εγώ δεν γνωρίζω.Άρα αν παραστεί ανάγκη θα ξαναρωτήσω.Και,ναι,θα ήθελα στις μεγάλες τάξεις να διδάσκουν εξειδικευμένοι δάσκαλοι(μαθηματικοί,φιλόλογοι κτλ)και όχι δάσκαλοι που γνωρίζουν λίγο απ´όλα ,.μια και οι απαιτήσεις πλέον στο Δημότικο έχουν τόσο αυξηθεί.Εξάλλου τα παιδιά σήμερα έχουν πάρα πολλές προσλαμβάνουσες και καταλαβαίνουν πολλά περισσότερα,οπότε ο δάσκαλος σε γνωστικό επίπεδο πρεπει να στέκεται ψηλά.Αλλιώς μόνος του απαξιώνεται.Το κλείνω εδώ το θέμα και αν ξαναχρειαστούμε βοήθεια είμαι σίγουρη ότι θα την έχουμε.

Αποσυνδεδεμένος xanthigr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: παρακαλώ τη βοήθειά σας
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 25, 2010, 11:03:24 μμ »
Κάποτε όμως (επί Νεύτονα;;; ) ήταν σωστή η πρόταση. Ίσως δεν ήταν το καλύτερο παράδειγμα που μπορούσε να διαλέξει η δασκάλα, και γιατί οι επιστημονικοί ορισμοί αλλάζουν αλλά και γιατί δεν είναι και τόσο εύκολο να προσεγγιστούν σημασιολογικά από κάποιον εκτός του χώρου, πόσο μάλλον από κάποιο παιδί. Υποπτεύομαι ότι βρήκε την πρόταση σε κάποιο σχολικό εγχειρίδιο και τη χρησιμοποίησε στο μάθημα της γλώσσας. Θα μπορούσε να βρει πιο απλό παράδειγμα.

apri μου, ολα αυτα επρεπε να τα λαβει υποψη της η δόλια μανα πριν κανει την ερωτηση?

2 σελιδες εχουν αναλωθει στο γιατι ΔΕΝ επρεπε να ρωτησει !!!!
εδω apri μου φιλολογοι και ρωτουν....δεν ειναι κακο!
και πού ξερουμε εμεις αν η μητερα εδωσε ετοιμη την απαντηση στο παιδι?!! ή εστω διχως να του εξηγησει...

μαυρη η ωρα που εκανα την ερωτηση  (θα λεει)
Οχι δεν είπα μαύρη η ώρα...χα χα!Από κάθε συζήτηση κάτι βγαίνει.Σ´ευχαριστώ για την κατανόηση πάντως.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 346
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 308
Σύνολο: 308

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.