*

Αποστολέας Θέμα: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!  (Αναγνώστηκε 34915 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Ms Daisy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1490
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #140 στις: Νοέμβριος 18, 2010, 04:50:25 μμ »
Γνωριζετε.. αν του χρονου θα "κρατησει" τα 800 ολοημερα...το ανηψακι μου θα μπει στην πρωτη ταξη....
Σε σεμινάριο μας είπαν ότι θα παραμείνουν όσα είναι πιλοτικά και την επόμενη χρονιά (2012-2013) θα γίνουν όλα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:57:46 »

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #141 στις: Νοέμβριος 18, 2010, 04:53:13 μμ »
Γνωριζετε.. αν του χρονου θα "κρατησει" τα 800 ολοημερα...το ανηψακι μου θα μπει στην πρωτη ταξη....
Σε σεμινάριο μας είπαν ότι θα παραμείνουν όσα είναι πιλοτικά και την επόμενη χρονιά (2012-2013) θα γίνουν όλα.

Για του χρόνου ξέρω και εγώ πως θα είναι σίγουρα. Και αν δεν κάνω λάθος έχω ακούσει πως θα αυξηθούνε κιόλας.

Αποσυνδεδεμένος change73

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Mπορώ,παρακαλώ, να έχω κι εγώ το λόγο;
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #142 στις: Νοέμβριος 23, 2010, 03:21:39 πμ »
To απόγευμα που μας πέρασε είχαμε συνέλευση στο δημοτικό (νέο ολοήμερο) του γιου μου.Μάλιστα,φέτος αποφάσισα να συμμετέχω στο Δ.Σ.του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.Με αφορμή τη μεγάλη συνέλευση δασκάλων στα μέσα Δεκέμβρη τέθηκε και το θέμα της λειτουργίας του πιλοτικού.Οι θέσεις των δασκάλων ήταν κάθετα εναντίον αυτού για λόγους συνοχής και λειτουργίας αλλά και γιατί δεν προλαβαίνουν να βγάλουν την ύλη με κουρασμένα παιδιά.Η αίσθηση μας ως γονέων είναι ότι τα παιδιά ενδιαφέρονται για τα νέα μαθήματα κι η ίδια υποστήριξα πως το ζητούμενο δεν είναι μια χρησιμοθηρική εκπαίδευση που το παιδί θα μάθει οπωσδήποτε τη μετατροπή π.χ.της ενεργητικής σύνταξης σε παθητική από την γ'δημοτικού αλλά η παροχή ερεθισμάτων με σκοπό την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του,έστω κι αν σαφώς υπάρχουν δυσκολίες στην πράξη.Ωστόσο,θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με ένα ειδικότερο πρόβλημα που αφορά ειδικότητα στο συγκεκριμένο σχολείο.Ως σύλλογος-επειδή με διάφορες προφάσεις απουσιάζει με άδεια δάσκαλος ειδικότητας διορισμένος ως αναπληρωτής υποθέτω, σχεδόν από την αρχή της χρονιάς, με αποτέλεσμα στην ώρα του τα παιδιά να μοιράζονται σε διάφορες τάξεις,με γκρίνια των δασκάλων,που όμως αρνούνται να αναλάβουν να καλύπτουν εκ περιτροπής τα κενά-θα θέλαμε, πέραν των κινήσεων για επαναφορά ή αντικατάσταση του,να προτείναμε ένα είδος φύλαξης και εποπτείας των παιδιών στην τάξη τους ή στο προαύλιο για όσο διάστημα διαρκεί το πρόβλημα,προκείμενου ούτε να παρακωλύεται το μάθημα των άλλων παιδιών αλλά κι αυτά που έχουν το κενό να είναι πιο ελεύθερα να παίξουν ή να κάνουν κάτι πιο δημιουργικό.Πιστεύετε,ως δάσκαλοι πως κάτι τέτοιο υπερβαίνει τα εσκαμμένα και θα παρεξηγηθεί από τους συναδέλφους;
"Ζεις μόνο μια φορά-αλλά αν το κάνεις σωστά,μια φορά είναι αρκετή."  Joe E.Lewis

Αποσυνδεδεμένος sartr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • hesta la vista
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #143 στις: Ιανουάριος 24, 2011, 01:14:27 μμ »

ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

ΛΟΝΔΙΝΟ Oι μαθητές και οι φοιτητές που χρησιμοποιούν μολύβι και χαρτί είναι αποδοτικότεροι στο να μαθαίνουν καινούργια πράγματα σε σύγκριση με όσους χρησιμοποιούν υπολογιστή και πληκτρολόγιο, σύμφωνα με νέα μελέτη ειδικών του Πανεπιστημίου Σταβάνγκερ στη Νορβηγία και του Πανεπιστημίου της Μασσαλίας στη Γαλλία.

Αυτό, όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί, συμβαίνει επειδή όταν γράφουμε με το χέρι οι κινήσεις που κάνουμε αποτυπώνουν καλύτερα τα όσα καλούμαστε να μάθουμε σε μια περιοχή του εγκεφάλου που ονομάζεται περιοχή του Μπροκά (πρόκειται για μια περιοχή στην κάτω μετωπιαία έλικα του αριστερού ημισφαιρίου του εγκεφάλου που μελετήθηκε ενδελεχώς από τον γάλλο γιατρό Πολ Μπροκά, ο οποίος αποκάλυψε ότι αποτελεί το «κινητικό κέντρο του λόγου»). Το να αγγίζουμε απλώς το πληκτρολόγιο προκειμένου να γράψουμε ενεργοποιεί ελάχιστα αυτή την περιοχή του εγκεφάλου, κάτι που, ως φαίνεται, δεν ενισχύει εξίσου τη διαδικασία της μάθησης.
Παράλληλα απαιτείται μεγαλύτερη νοητική προσπάθεια και περισσότερος χρόνος προκειμένου να γράψουμε στο χαρτί, γεγονός που βοηθά στην αποτύπωση των αναμνήσεων.

Οι ερευνητές κατέληξαν σε αυτά τα συμπεράσματα που δημοσιεύονται στο επιστημονικό περιοδικό «Αdvances in Ηaptics» έπειτα από παρακολούθηση εθελοντών, σε ορισμένους εκ των οποίων ζητήθηκε να γράψουν με μολύβι και χαρτί ενώ στους υπολοίπους σε υπολογιστή. Και οι δύο ομάδες εθελοντών κλήθηκαν να μάθουν μια άγνωστη αλφάβητο.

Οι επιστήμονες κατέγραψαν την πορεία της μάθησης των εθελοντών στην τρίτη και στην έκτη εβδομάδα του πειράματος και, όπως είδαν, τα άτομα που χρησιμοποιούσαν την «παραδοσιακή» μέθοδο του μολυβιού και του χαρτιού είχαν καλύτερες επιδόσεις στην εκμάθηση της νέας αλφαβήτου. Παράλληλα απεικονίσεις του εγκεφάλου έδειξαν ότι στα άτομα που είχαν χρησιμοποιήσει μολύβι και χαρτί υπήρχε πολύ πιο έντονη δραστηριότητα της περιοχής του Μπροκά.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=33&artId=379698&dt=22/01/2011
 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:57:46 »

Αποσυνδεδεμένος kukuruku1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #144 στις: Ιανουάριος 24, 2011, 03:10:25 μμ »

ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

ΛΟΝΔΙΝΟ Oι μαθητές και οι φοιτητές που χρησιμοποιούν μολύβι και χαρτί είναι αποδοτικότεροι στο να μαθαίνουν καινούργια πράγματα σε σύγκριση με όσους χρησιμοποιούν υπολογιστή και πληκτρολόγιο, σύμφωνα με νέα μελέτη ειδικών του Πανεπιστημίου Σταβάνγκερ στη Νορβηγία και του Πανεπιστημίου της Μασσαλίας στη Γαλλία.

Αυτό, όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί, συμβαίνει επειδή όταν γράφουμε με το χέρι οι κινήσεις που κάνουμε αποτυπώνουν καλύτερα τα όσα καλούμαστε να μάθουμε σε μια περιοχή του εγκεφάλου που ονομάζεται περιοχή του Μπροκά (πρόκειται για μια περιοχή στην κάτω μετωπιαία έλικα του αριστερού ημισφαιρίου του εγκεφάλου που μελετήθηκε ενδελεχώς από τον γάλλο γιατρό Πολ Μπροκά, ο οποίος αποκάλυψε ότι αποτελεί το «κινητικό κέντρο του λόγου»). Το να αγγίζουμε απλώς το πληκτρολόγιο προκειμένου να γράψουμε ενεργοποιεί ελάχιστα αυτή την περιοχή του εγκεφάλου, κάτι που, ως φαίνεται, δεν ενισχύει εξίσου τη διαδικασία της μάθησης.
Παράλληλα απαιτείται μεγαλύτερη νοητική προσπάθεια και περισσότερος χρόνος προκειμένου να γράψουμε στο χαρτί, γεγονός που βοηθά στην αποτύπωση των αναμνήσεων.

Οι ερευνητές κατέληξαν σε αυτά τα συμπεράσματα που δημοσιεύονται στο επιστημονικό περιοδικό «Αdvances in Ηaptics» έπειτα από παρακολούθηση εθελοντών, σε ορισμένους εκ των οποίων ζητήθηκε να γράψουν με μολύβι και χαρτί ενώ στους υπολοίπους σε υπολογιστή. Και οι δύο ομάδες εθελοντών κλήθηκαν να μάθουν μια άγνωστη αλφάβητο.

Οι επιστήμονες κατέγραψαν την πορεία της μάθησης των εθελοντών στην τρίτη και στην έκτη εβδομάδα του πειράματος και, όπως είδαν, τα άτομα που χρησιμοποιούσαν την «παραδοσιακή» μέθοδο του μολυβιού και του χαρτιού είχαν καλύτερες επιδόσεις στην εκμάθηση της νέας αλφαβήτου. Παράλληλα απεικονίσεις του εγκεφάλου έδειξαν ότι στα άτομα που είχαν χρησιμοποιήσει μολύβι και χαρτί υπήρχε πολύ πιο έντονη δραστηριότητα της περιοχής του Μπροκά.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=33&artId=379698&dt=22/01/2011
 
ενδιαφέρον το άρθρο αλλά . . .

Για όσους δεν ξέρουν ή θέλουν να νομίζουμε ότι δεν ξέρουνε η πληροφορική στο Δημοτικό δεν έχει σκοπό να διδάξει απλά και μόνο δεξότητες χρήσης του Η/Υ και βεβαίως  ούτε να αντικαταστήσει δασκάλους και μολύβια.
Σκοπός είναι τα παιδιά να έρθουνε σε επαφή με τις νέες τεχνολογίες και να μάθουν να τις χρησιμοποιούνε σε όλα τα μαθηματά τους ως ένα επιπλέον βοηθητικό εργαλείο στην κατάκτηση της γνώσης τους. ( για  εύρεση πληροφοριών, δημιουργία παρουσιάσεων εργασιών κτλ).
Τώρα αν μερικοί συνάδελφοι δεν το καταλαβαίνουν και αντιδρούνε στο διευριμένο ωράριο με την εισαγωγή νέων αντικειμένων στα Δημοτικά τότε μάλον κάτι άλλο τους πειράζει . . .

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #145 στις: Ιανουάριος 24, 2011, 03:15:18 μμ »
@kukuruku1

Συμφωνώ μαζί σου. Πραγματικά θέλω να απαντήσω σε πολλά άρθρα αλλά πραγματικά κουραστήκαμε να προσπαθούμε να αποδείξουμε οτι δεν είμαστε ελέφαντες. Τι σχέση έχει η χρήση του μολυβιού με την εκμάθηση της Πληροφορικής στο δημοτικό....ένα Θεός το ξέρει. Πότε ήρθανε αυτά τα δυο σε σύγκρουση;;
Όμως οταν θέλουμε να υποστηρίξουμε την άποψη μας "Όχι στα 800 ολοήμερα" (για τους δικούς μας λόγους) πρέπει κάτι να βρούμε να πούμε.

Αποσυνδεδεμένος kukuruku1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #146 στις: Ιανουάριος 24, 2011, 03:30:19 μμ »
xristina
Δεν έχω σκοπό να ρθω σε αντιπαράθεση με κανένα ο καθένας πιστεύει και έχει τη γνώμη του θα συμφωνήσω με αυτούς που αντιδρούνε στα 800 ολοήμερα μόνο ως προς τη προχειρότητα που έγινε το όλο εγχείρημα αλλά ότι άλλη μ@@@κια λένε (έχει γραφτεί στο topic) τι να πω αμφιβάλω αν τα γράφουνε συνάδελφοι

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: ΟΧΙ στα 800 ολοήμερα!!!
« Απάντηση #147 στις: Ιανουάριος 24, 2011, 03:40:43 μμ »
xristina
Δεν έχω σκοπό να ρθω σε αντιπαράθεση με κανένα ο καθένας πιστεύει και έχει τη γνώμη του θα συμφωνήσω με αυτούς που αντιδρούνε στα 800 ολοήμερα μόνο ως προς τη προχειρότητα που έγινε το όλο εγχείρημα αλλά ότι άλλη μ@@@κια λένε (έχει γραφτεί στο topic) τι να πω αμφιβάλω αν τα γράφουνε συνάδελφοι

Σίγουρα υπάρχει προχειρότητα και αυτό το δεχόμαστε όλοι. Πραγματικά εύχομαι αυτό να αλλάξει και απο του χρόνου να υπάρξει καλύτερη οργάνωση, αν και ήδη έχουν γίνει τρομερά βήματα χάρη στη δουλειά των συναδέρφων και γενικότερα των σχολείων σε τοπικό επίπεδο. Δεν μπορούμε όμως να βασιζόμαστε συνέχεια στην προσωπική θέληση του καθενός.
Σίγουρα ο καθένας έχει την άποψη του και είναι σεβαστή. Να στέκει όμως....και να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161207
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 469
Σύνολο: 476

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.