0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η δεδηλωμένη πρόθεση του υπδβμθ είναι νέα βιβλία να μην συγγραφούν αλλά να συρραφούν παλαιότερα ή/και μεγαλύτερων τάξεων.Τελικά να που μας χρειάζονται και οι μοδίστρες και στην γενική εκπαίδευση.
Παράθεση από: mk75 στις Ιουλίου 17, 2011, 05:49:26 pmΠαράθεση από: Landau στις Ιουλίου 17, 2011, 05:41:43 pmΗ αλλαγή στην ύλη στα σχολεία δεν έχει καμία σχέση με την ύλη για ΑΣΕΠ, όπου π.χ. στο ΠΕ04, είναι περίπου τα 2 πρώτα έτη των μαθημάτων των αντίστοιχων σχολών (και λίγο από 3ο έτος ίσως), οπότε υπερκαλύπτει έτσι κι αλλιώς την όποια σχολική ύλη.Καλα ας γινουν αλλαγες σε σχολικα βιβλια στην φιλοσοφια τους στις διδακτικες οδηγιες η εισαγωγη νεων εννοιων οπως το project και εσυ πανε δωσε ΑΣΕΠ ετσι αχαμπαρος.Επαναλαμβάνω και επαναδιατυπώνω για τους τυχόν retarded:Η ύλη του γνωστικού σε ΑΣΕΠ βασίζεται στα μαθήματα των πρώτων 2 ετών (ενίοτε και του τρίτου) των αντίστοιχων παν/κών σχολών, και υπερκαλύπτει την όποια ύλη των αντίστοιχων σχολικών μαθημάτων.Επίσης.. η έννοια του "project" (ερευνητική εργασία στα ελληνικά, για τους αδαείς) ΔΕΝ έχει καμία σχέση με το γνωστικό πεδίο.
Παράθεση από: Landau στις Ιουλίου 17, 2011, 05:41:43 pmΗ αλλαγή στην ύλη στα σχολεία δεν έχει καμία σχέση με την ύλη για ΑΣΕΠ, όπου π.χ. στο ΠΕ04, είναι περίπου τα 2 πρώτα έτη των μαθημάτων των αντίστοιχων σχολών (και λίγο από 3ο έτος ίσως), οπότε υπερκαλύπτει έτσι κι αλλιώς την όποια σχολική ύλη.Καλα ας γινουν αλλαγες σε σχολικα βιβλια στην φιλοσοφια τους στις διδακτικες οδηγιες η εισαγωγη νεων εννοιων οπως το project και εσυ πανε δωσε ΑΣΕΠ ετσι αχαμπαρος.
Η αλλαγή στην ύλη στα σχολεία δεν έχει καμία σχέση με την ύλη για ΑΣΕΠ, όπου π.χ. στο ΠΕ04, είναι περίπου τα 2 πρώτα έτη των μαθημάτων των αντίστοιχων σχολών (και λίγο από 3ο έτος ίσως), οπότε υπερκαλύπτει έτσι κι αλλιώς την όποια σχολική ύλη.
Παράθεση από: Landau στις Ιουλίου 17, 2011, 06:08:57 pmΠαράθεση από: mk75 στις Ιουλίου 17, 2011, 05:49:26 pmΠαράθεση από: Landau στις Ιουλίου 17, 2011, 05:41:43 pmΗ αλλαγή στην ύλη στα σχολεία δεν έχει καμία σχέση με την ύλη για ΑΣΕΠ, όπου π.χ. στο ΠΕ04, είναι περίπου τα 2 πρώτα έτη των μαθημάτων των αντίστοιχων σχολών (και λίγο από 3ο έτος ίσως), οπότε υπερκαλύπτει έτσι κι αλλιώς την όποια σχολική ύλη.Καλα ας γινουν αλλαγες σε σχολικα βιβλια στην φιλοσοφια τους στις διδακτικες οδηγιες η εισαγωγη νεων εννοιων οπως το project και εσυ πανε δωσε ΑΣΕΠ ετσι αχαμπαρος.Επαναλαμβάνω και επαναδιατυπώνω για τους τυχόν retarded:Η ύλη του γνωστικού σε ΑΣΕΠ βασίζεται στα μαθήματα των πρώτων 2 ετών (ενίοτε και του τρίτου) των αντίστοιχων παν/κών σχολών, και υπερκαλύπτει την όποια ύλη των αντίστοιχων σχολικών μαθημάτων.Επίσης.. η έννοια του "project" (ερευνητική εργασία στα ελληνικά, για τους αδαείς) ΔΕΝ έχει καμία σχέση με το γνωστικό πεδίο.Καλά ειδικά στους ΠΕ04 βάζουν και πράγματα που δεν είναι στα 2 πρώτα έτη. Ότι να ναι ...
σου διαφεύγει η κβαντομηχανική και (απαλά) η φυσική στερεάς κατάστασης
Χωρίς να υπολογίσουμε κάτι γεωλογίες,βιολογίες κτλ. που δεν διδάσκονται ...
Παράθεση από: stargate στις Ιουλίου 17, 2011, 11:43:42 pmΧωρίς να υπολογίσουμε κάτι γεωλογίες,βιολογίες κτλ. που δεν διδάσκονται ...Εντάξει, μιλάμε για το γνωστικό το δικό μας.. για τα άλλα 3 (όπως αντίστοιχα και στις άλλες 3 ειδικότητες για τα δικά τους 3 μαθήματα) τι να πει κανείς.. ειδικά την τελευταία φορά σε μερικά το έπαιζες στην τύχη (έτσι πέτυχα το ορυκτό από τη Μήλο.. )