*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα: Σύνταξη  (Αναγνώστηκε 12695 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kozzi1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1148
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα: Σύνταξη
« Απάντηση #28 στις: Δεκέμβριος 17, 2010, 04:58:36 μμ »
Πρόταση
προσηκει σκοπειν ειτε αγαθά είτε κακά εστί τα πεπραγμένα.
η ερώτηση
η δευτερεύουσα πλάγια ερωτηματική πρόταση τι είναι συντακτικά;;
είναι από άσκηση που έβαλαν στον αδερφό μου και η απάντηση της καθηγήτριας με έβαλε σε σκέψεις..
παίρνουν τα απρόσωπα ρήματα αντικείμενο;;; 

οχι βεβαια στο συγκεκριμενο παραδειγμα!

καμια φορα παιρνουν ομως...

Ἠγγέλθη Περικλεῖ ὅτι τὰ Μέγαρα ἀφέστηκε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα: Σύνταξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:39:34 »

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα: Σύνταξη
« Απάντηση #29 στις: Δεκέμβριος 17, 2010, 05:02:44 μμ »
Διδάσκω αρχαία στη Β' Γυμνασίου πρώτη φορά στο σχολείο και προβληματιζομαι... είμαστε στην απρόσωπη σύνταξη (αλήθεια εσείς πού είστε; μήπως είμαι λίγο πίοω;) και βλέπω ότι στο νέο βιβλιο δε δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο συντακτικό αυτό φαινόμενο. Το σχολικό βιβλίο δεν έχει καν ασκήσεις, μόνο στο βιβλίο του καθηγητή έχει μία.
Μήπως δεν πρέπει να επιμείνω, όπως είχα σκοπό, για να το καταλάβουν καθώς είναι αρκετά δύσκολο για τα περισσότερα παιδιά;

Εγώ ποτέ δε στηρίζομαι μόνο στις ασκήσεις του βιβλιου και πάντα τους δίνω και δικό μου φυλλάδιο!

Κι εγώ αυτό είχα σκοπό να κάνω, αλλά προβληματίστηκα που το  σχολικό δεν είχε καμία άσκηση σ' αυτή την ενότητα. Πού να το φανταστώ ότι τις βάζει στο επόμενο κεφάλαιο! Αν είναι δυνατόν. 'Αρα το διδασκουμε κανονικά. Ευχαριστώ.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα: Σύνταξη
« Απάντηση #30 στις: Δεκέμβριος 17, 2010, 07:14:02 μμ »
Μήπως δεν πρέπει να επιμείνω, όπως είχα σκοπό, για να το καταλάβουν καθώς είναι αρκετά δύσκολο για τα περισσότερα παιδιά;

τιποτα δεν ειναι δυσκολο να διδαχτει, αρκει να βρεις τον καταλληλο τροπο. (παιδαγωγικη αρχη).  (olgalia, βλεπω....τεμπελιαζεις!! ;D)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα: Σύνταξη
« Απάντηση #31 στις: Νοέμβριος 08, 2018, 11:51:08 μμ »
Καλησπέρα! Αν σε μια ειδική πρόταση με εισαγωγή ότι (αντικειμενική κρίση), έχουμε ευκτική του πλαγίου λόγου (υποκειμενική γνώμη), τι σημαίνει στην ουσία αυτή η αντίφαση αντικειμενικότητας-υποκειμενικότητας;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159769
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 336
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 305
Σύνολο: 307

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.