0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το ολο θεμα της γνωμοδοτησης του ΝΣΚ για το νομιμο της αποσπασης νεοδιοριστου δημοσιου υπαλληλου ελεγχεται ως προφασεις εν αμαρτιαις του υπουργειου. Η απαγορευση της αποσπασης υπαλληλου πριν παρελθει διετια από τον διορισμο, όπως οριζεται στο αρθρο 68 παρ. 9 του Ν. 3528/2007, ισχυει εδώ και χρονια, αφου προβλεπεται και σε παλαιοτερα νομοθετηματα, πχ δημοσιοϋπαλληλικος κωδικας του 1999.
Παράθεση από: Damien στις Σεπτεμβρίου 28, 2010, 08:37:35 pmΤο ολο θεμα της γνωμοδοτησης του ΝΣΚ για το νομιμο της αποσπασης νεοδιοριστου δημοσιου υπαλληλου ελεγχεται ως προφασεις εν αμαρτιαις του υπουργειου. Η απαγορευση της αποσπασης υπαλληλου πριν παρελθει διετια από τον διορισμο, όπως οριζεται στο αρθρο 68 παρ. 9 του Ν. 3528/2007, ισχυει εδώ και χρονια, αφου προβλεπεται και σε παλαιοτερα νομοθετηματα, πχ δημοσιοϋπαλληλικος κωδικας του 1999. Την έννοια της νομιμότητας δεν την πολυκαταλαβαίνω.... Ο καινούργιος νόμος δεν έλεγε και για 5ωρη υποχρεωτική υπερωριακή διδασκαλία στους καθηγητές, ώστε να έχει δυνατότητα η Δ/νση να προσλάβει αναπληρωτές? Έχει πάρει κανείς 5ωρη υπερωριακή απασχόληση?? Παρόλα προσλήφθηκαν αναπληρωτές.... Εχω καταλάβει κάτι λάθος?