*

Αποστολέας Θέμα: Βιβλία για ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 16085 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #28 στις: Νοέμβριος 06, 2006, 01:51:52 μμ »
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς με το "μοντέλα αναλυμένων σύντομων δραστηριοτήτων". Αν εννοείς ανάλυση αυτόνομων δραστηριοτήτων με βάση τους στόχους του ΔΕΠΠΣ αλλά όχι ενταγμένων στα πλαίσια κάποιου σχεδίου εργασίας, τότε όχι.
Αυτό ακριβώς εννοώ,αλλά βλέπω ότι δεν υπάρχει... :-\
Γιατί αν μπει κάτι παρεμφερές με αυτό του προηγούμενου διαγωνισμού,δε νομίζω ότι θα αντιμετωπίσω πρόβλημα,εκτός απροόπτου βέβαια.
Απλά,θα ήθελα να είχα ένα μοντέλο ανάλυσης αυτόνομης δραστηριότητας,όπως ξέραμε πχ στο παλιό,με τη σειρά τα στάδια που πρέπει να γράψεις (τομέας,ενότητα,στόχος,αφόρμηση,κλπ...).Αν δώσουν για παράδειγμα τον στόχο (πχ "να μετρούν χρησιμοποιώντας αυθαίρετες ή συμβατικές μονάδες μέτρησης") και ζητήσουν σχεδιασμό-εφαρμογή σχετικά με αυτό,με το τωρινό σύστημα (εμπλεκόμενοι στόχοι,διαθεματικές έννοιες κλπ),δεν ξέρω πώς ακριβώς θέλουν να γράψεις κάτι τέτοιο. :-\
Ελπίζω εγώ να μην σε μπέρδεψα τώρα... :-[
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιβλία για ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:29:25 »

Αποσυνδεδεμένος kristi.ljus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #29 στις: Νοέμβριος 06, 2006, 02:01:16 μμ »
Καθόλου δεν με μπέρδεψες  ;)... αλλά την ίδια απορία που έχεις μάλλον την έχει και  η πλειοψηφία όσων θα δώσουν. Πάντως με μια ματιά που έριξα στον Οδηγό, σίγουρα δεν βγάζεις άκρη για το πως πρέπει να τα γράψεις. Ίσως μέσω κάποιου που κάνει φροντιστήριο να έβγαινε μια άκρη.
Θα ρωτήσω μια φίλη που έχει την ίδια απορία και ίσως να χει μάθει κάτι μέχρι τώρα.
Είναι που είναι παλούκι ο ΑΣΕΠ άλλαξε και το πρόγραμμα και απόγινε το πράγμα  >:(

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #30 στις: Νοέμβριος 06, 2006, 02:30:51 μμ »
Σ'ευχαριστώ πολύ! :)
Τουλάχιστον ηρέμησα λίγο,γιατί με την απορία που είχα ένοιωθα ότι ή είμαι ηλίθια και δεν καταλαβαίνω τι διαβάζω ή είμαι παντελώς άσχετη με το αντικείμενο!!! :P :-[
ΠΕ60

MaYaMaYa

  • Επισκέπτης
Απ: Βιβλία για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #31 στις: Νοέμβριος 06, 2006, 06:44:23 μμ »
ολα ειναι πιθανα ως προς το τι μπορουν να μας ζητησουν...πχ, ενα σχεδιο εργασιας δεν θεωρειται καθολου απιθανο, επισης μια θεματική προσεγγιση ειναι παντα στα πλαισια των διαγωνισμων μας, μην ξεχνιώμαστε...εχετε κατα νου και τα προγραμματα αγωγης υγειας, περιβαλλοντικη και ολυμπιακη παιδεια γιατι ειναι και εναλλακτικες προσεγγισεις καποιων διαθεματικών εννοιών

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιβλία για ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:29:25 »

Αποσυνδεδεμένος kristi.ljus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #32 στις: Νοέμβριος 07, 2006, 09:15:00 πμ »
 Καλημέρα σε όλους  :) :)
Sophie, ρώτησα αλλά δυστυχώς δεν έμαθα κάτι. Η φίλη μου μου είπε ότι αντί για τον όρο "αφόρμηση" θα γράψει "έναυσμα", αφού έτσι, λέει, αναφέρεται και στο ΔΕΠΠΣ. Και εκείνη δεν έχει καταλάβει πως ακριβώς πέπει να αναπτύξει τη διδακτική φέτος.
Ψάξτε για κανέναν που να έχει κάποια πρόσβαση σε φροντιστήριο. Τί να πω... καλό κουράγιο
MaYaMaYa, μήπως ξέρεις κάτι περισσότερο για το πως πρέπει να γραφτεί η διδακτική φέτος?

Αποσυνδεδεμένος Effie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση και τα παιδιά (ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #33 στις: Νοέμβριος 07, 2006, 09:48:22 πμ »
Καλημέρα σας!!!
Την ίδια απορία έχω κι εγώ.
Επίσης, μπορείτε να μου ξεδιαλύνετε κάτι;
Στις θεματικές προσεγγίσεις το θέμα το θέτει η νηπιαγωγός, αλλά τις δραστηριότητες τις επιλέγουν τα παιδιά μαζί με τη νηπιαγωγό ή μόνη της η νηπιαγωγός;
Μέσα στο βιβλίο δε το ξεκαθαρίζει.
Στην αρχή νόμιζα το πρώτο, αλλά μετά με έβαλε σε σκέψη μια φίλη μου.
 :-\
Don't worry! Be happy!!!!!!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #34 στις: Νοέμβριος 08, 2006, 03:45:36 μμ »
Εφάκι,αν και θα τα πούμε κάποια στιγμή και μέσω msn  ;),στην σελίδα 87 του οδηγού λέει ακριβώς :

"Στο ΔΕΠΠΣ για το νηπιαγωγείο (2003) ως "θεματικές προσεγγίσεις" αναφέρονται οι διερευνήσεις θεμάτων που επιλέγει και προτείνει η εκπαιδευτικός,η οποία έχει σχεδιάσει την πορεία τους και έχει προσδιορίσει τη χρονική τους διάρκεια και τους μαθησιακούς στόχους που θα επιδιώξει να κατακτήσουν τα παιδιά..."

Υ.Γ.Διαβάσατε το καινούριο τεύχος του "Σύγχρονου..."?Αποσύρεται η Κουτσουβάνου και προτίθεται,λέει,να γράψει και ένα οδηγό σπουδών για νηπιαγωγούς... ::)Το κείμενό της,πάντως,βγάζει πολλή πίκρα για τις νέες μεθόδους και τα νέα βιβλία-προγράμματα. :-\
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Effie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση και τα παιδιά (ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #35 στις: Νοέμβριος 08, 2006, 11:23:01 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Σοφάκι μου,
Επομένως το θέμα, αλλά και τις δραστηριότητες τις θέτει η νηπιαγωγός. Τα παιδιά τι κάνουν; :-\

Η Κουτσουβάνου είχε πει στη συνάντηση που είχε κάνει στον Ιανό, ότι πήρε σύνταξη.
Δεν το έχω ακόμα διαβάσει το άρθρο, γιατί μόλις σήμερα μου ήρθε το περιοδικό, αλλά έβγαζε μια πικρία όχι τόσο για τις μεθόδους, αλλά για το νέο οδηγό. Και μάλιστα αναφερόταν με χιουμοριστικό τρόπο σε παραδείγματα του Οδηγού τα οποία ήταν ανακριβή κτλ.
 
Don't worry! Be happy!!!!!!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #36 στις: Νοέμβριος 09, 2006, 10:18:01 πμ »
Επομένως το θέμα, αλλά και τις δραστηριότητες τις θέτει η νηπιαγωγός. Τα παιδιά τι κάνουν; :-\

Ξέρω γω τι κάνουν? >:(...Συμμετέχουν!
Άσε ρε Έφη εδώ που μπλέξαμε με τα "νέα συστήματα"...λάχανο θα μας φάνε!!! :P
Πάντως,παρακάτω στον οδηγό (σελ.90) λέει ότι "...η εκπαιδευτικός ακούει παντα με προσοχή τις ιδέες και προτάσεις των παιδιών και ,αν κρίνει σκόπιμο,επεκτείνει τις δραστηριότητες (είτε ως προς το είδος είτε ως προς το χρόνο διάρκειας) ανάλογα το ενδιαφέρον..."
Τι άλλο να πω...δεν ξέρω! ::)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: ΥΛΗ ΑΣΕΠ-ΟΔΗΓΟΣ
« Απάντηση #37 στις: Νοέμβριος 13, 2006, 02:24:46 μμ »
Αν μπορεί κάποια συνάδελφος ας μου λύσει δύο απορίες που έχω σχετικά με το νέο οδηγό.

1.Έχετε εντοπίσει ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ των στόχων του ΔΕΠΠΣ και των στόχων του οδηγού?Για παράδειγμα,στην σελίδα 99 του οδηγού,όπου αναφέρει τους στόχους όσον αφορά στον προφορικό λόγο,παραλείπει τελείως δύο στόχους που αναφέρονται στο ΔΕΠΠΣ("να βελτιώνουν-εμπλουτίζουν τον προφορικό λόγο" και "να αποκτήσουν φωνολογική επίγνωση").Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις?Ακολουθούμε το ΔΕΠΠΣ? ???

2.Ποια η διαφορά ως προς τη διαθεματικότητα σε σχέση με το παλιό αναλυτικό?
Θέλω να πω ότι, και με το παλιό πρόγραμμα,τις περισσότερες φορές γινόταν σύνδεση του θέματος και με τους άλλους τομείς.Για παράδειγμα,αν αποφασίζαμε να "μάθουμε" για το ψωμί,οι δραστηριότητες όλων των τομέων που δουλεύαμε είχαν σχέση με αυτό.Μπορεί να διαβάζαμε μία σχετική ιστορία,να κάναμε επίσκεψη στο φούρνο,για να δούμε την παρασκευή του,στον κοινωνικοσυναισθηματικό να μαθαίναμε για τρόπους παρασκευής-είδη ψωμιού σε άλλους πολιτισμούς,να δουλεύαμε με τις ιδιότητες του ψωμιού (πειράματα σε σχέση με το βάρος πχ όταν το βρέχουμε κλπ),να μαγειρεύαμε ή να κάναμε μία σχετική κατασκευή...και πολλά άλλα.Το σύστημα αυτό,προσωπικά,το προτιμούσα και στο ιδιωτικό που δούλευα,αλλά και το εφαρμόζαμε πολύ συχνά,για να μην πω πάντα,και στις πρακτικές στο πανεπιστήμιο.
Τώρα,στο νέο αναλυτικό,τι ακριβώς έχει αλλάξει,πέρα από το ότι,επί της ουσίας,απλά,κατά τη γνώμη μου, έχουν "συρρικνωθεί" οι τομείς? :-\
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 13, 2006, 02:27:22 μμ από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #38 στις: Νοέμβριος 18, 2006, 05:46:18 μμ »
.....Ως προς το κατα πόσο θα ξαναβάλει θέματα ο Κιτσαράς, κανείς δεν μπορεί να ξέρει... όμως η προσωπική μου άποψη είναι η εξής:
από τη στιγμή που καλείται κανείς να διαβάσει από κάπου παιδαγωγικά και διδακτική, θεωρώ ότι ο Κιτσαράς είναι καλογραμμένος και επικεντρώνει σε ουσιαστικά θέματα.
Συμφωνώ με τη  MaYaMaYa και μάλιστα εγώ θα έλεγα όχι "καλού κακού" αλλά οπωσδήποτε και εξηγούμε:
αυτούσιο θέμα κανείς δεν ξέρει αν θα πέσει, η διδακτική του όμως είναι πολύ καλή και περιλαμβάνει και πολύ ενδιαφέροντα σχέδια εργασίας!
Καλη δύναμη, παίδες!!

Kristi.ljus,τελικά είχες απόλυτο δίκιο ώς προς τα βιβλία του Κιτσαρά.Μόλις σήμερα πήρα στα χέρια μου και τη διδακτική και την "Προσχολική Παιδαγωγική" και (ω! τι θαύμα... ;D) και την "εισαγωγή στην προσχ. παιδαγωγική",το οποίο το βρήκα τυχαία δανεικό,με σκοπό να το φωτοτυπήσω.Τελικά όμως δεν χρειάζεται γιατί είναι ακριβώς το ίδιο με την "προσχολ.παιδ." μόνο που το δεύτερο είναι τριπλάσιο σε όγκο,"αυξημένο και βελτιωμένο",όπως λέει και στο εξώφυλλο! :P
Έχουν πράγματι πάρα πολύ υλικό μέσα και μου φάνηκαν, με ένα πρώτο ξεφύλλισμα,καλογραμμένα και αρκετά κατανοητά.
Βέβαια,μου δημιούργησε μία μικρή σύγχιση η διδακτική,γιατί κατά την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων αναφέρει πάντα και τις αρχές (εποπτείας,παρατήρησης,προβληματισμού,κλπ) και τις μορφές διδακτικής διαδικασίας (ομαδική,διαλογική,εργαστηριακή,κλπ).Αυτά δεν ξέρω αν θα πρέπει να τα γράψουμε στην ειδική διδακτική... :-\(ο οδηγός πάντως δεν τις αναφέρει πουθενά)
Μια φίλη που πέρασε στο διαγωνισμό του 2002,και η οποία πήγαινε φροντιστήριο τότε,μου είχε πει στον προηγούμενο διαγωνισμό,να τις γράψω.(και τις αρχές και τις μορφές).Το θέμα είναι ότι εκτός από ένα βιβλίο διδακτικής μεθοδολογίας του Ζάχαρη,που έχω απ'τη σχολή,και που τις αναφέρει,αλλά όχι πολύ αναλυτικά,δεν μπορώ να τις βρω αλλού,ώστε να ξέρω ακριβώς τι είναι η καθεμία.Και ο βασικός μου προβληματισμός,όπως είπα,είναι ότι δεν αναφέρονται στο νέο οδηγό... :-\
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος kristi.ljus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #39 στις: Νοέμβριος 20, 2006, 09:23:32 πμ »
Sophie, καλημέρα!! :D
Μην ανησυχείς που οι διδακτικές αρχές δεν αναφέρονται στον νέο οδηγό. Απ' όσο θυμάμαι ούτε στον παλιό οδηγό υπήρχαν κάπου, παρόλα αυτά χρησιμοποιούνται και καλό είναι να τις αναφέρεις στη διδακτική σου. Εγώ τις είχα χρησιμοποιήσει ιδιαίτερα στην αξιολόγηση της δραστηριοτήτων και φρόντιζα να τις εξηγώ κιόλας. Εννοείται ότι δεν θα τις χρησιμοποιήσεις όλες άλλα όσες σου ταιριάζουν με βάση τις δραστηριότητες που θα αναπτύξεις.
Τις μορφές, προσωπικά, δεν τις είχα χρησιμοποιήσει αλλά αν σου βγει εκείνη τη στιγμή, γιατί όχι.
Φαντάζομαι ότι ο Κιτσαράς θα τις εξηγεί(μορφές και αρχές) στο θεωρητικό κομμάτι της διδακτικής του. Αποκλείεται να τις αναφέρει μόνο κατά την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων. Αν τυχόν συμβαίνει κάτι τέτοιο, ενημέρωσέ με, για να σου τις γράψω όπως τις αναφέρει ο Κόφφας στη δική του διδακτική.
Καλή δύναμη ;)

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Βιβλία για ΑΣΕΠ
« Απάντηση #40 στις: Νοέμβριος 20, 2006, 06:42:11 μμ »
Ok,σ'ευχαριστώ!Αν δεν αναφέρει αναλυτικά τις αρχές,θα σε ενημερώσω να μου στείλεις με mail το σχετικό απόσπασμα του Κόφφα.
Προς το παρόν ασχολούμαι με το μπάχαλο που επικρατεί ανάμεσα στους στόχους του ΔΕΠΠΣ και σε αυτούς του οδηγού...(ουδεμία σχέση! :P)
Τη διδακτική του Κιτσαρά δεν την έχω αρχίσει ακόμα,αλλά από μια ματιά που έριξα,στο πρακτικό κομμάτι (δηλαδή στα παραδείγματα δραστηριοτήτων),αυτός χρησιμοποιεί αυτούσιους τους στόχους του ΔΕΠΠΣ. :-\Σηκώνω τα χέρια ψηλά!!! ::)
Και πάλι thanks!!! ;)
ΠΕ60

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160941
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 543
Σύνολο: 566

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.