*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 329310 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Iaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • Φύλο: Γυναίκα
  • docendo discimus
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #252 στις: Μαΐου 18, 2011, 09:26:36 pm »
λιγοι θα "αριστευσουν" οι πλειονοτητα θα ειναι γυρω στο 14 με 16.


γιατί το λες αυτό;; εγώ πιστεύω ότι θα υπάρχουν πολλά άριστα γραπτά.... :?

ετσι νομιζω. Τα στατιστικα θα μιλησουν στο τελος. Αλλα το οτι τα θεματα ηταν ευκολα δεν σημαινει πως εγραψαν και ΑΡΙΣΤΑ (18-20)!
η συναδελφισσα LK εδωσε την απαντηση και μονο να προσθεσω πως "πόσα παιδια ξερουν πραγματικα,σωστα και σοβαρα να σχολιαζουν,να ερμηνευουν τις πηγες?

Ας μην ενθουσιαζομαστε ευκολα. (βεβαια εξαρταται και απο το μαθητη που εχουμε). Μη ξεχναμε πως τα παιδια δεν μπορουν ευκολα να υπολογισουν το "πόσο"εγραψαν οσο κι αν προσπαθουν στη περιγραφη τους να ειναι σε μας οσο πιο αναλυτικοι γινεται. Απ την αλλη, εμεις ειμαστε, και πρεπει να ειμαστε, επιφυλακτικοι στο να τους πουμε καποιο βαθμο. Τουλαχιστον εγω ποτε δεν το εχω κανει και ας μου το εχουν ως παραπονο.
"παμε παρακατω ,παιδια..." : αυτη ειναι η απαντηση μου.
"ειστε, σκληρος" κυριε"!!!


ναι συμφωνώ για το οτι δεν μπορούμε να πούμε βαθμό, γιατί ποτέ δεν ξέρουμε πώς ο κάθε μαθητής ανέλυσε τη συγκεκριμένη πηγή.. αλλά όταν ξέρεις τους μαθητές, πώς γράφουν γενικά, μπορείς να έχεις μια γενική εκτίμηση..δεν το λες, αλλά ξέρεις....

dum vita est, spes est ... ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:06:26 »

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #253 στις: Μαΐου 18, 2011, 09:58:19 pm »
Κάτι θα παιρνει κανένα 10 ....

Νομίζω ότι θα είναι άδικο αν η απάντηση βαθμολογηθεί μόνο με 10/25. Νομίζω ότι η συγκεκριμένη περίπτωση είναι πολύ ιδιαίτερη. Δε νομίζω να έχει ξαναυπάρξει τέτοια τάυτιση δεδομένων βιβλίου και πηγής τα τελευταία χρόνια. Τα περισσότερα στοιχεία της ιστορικής αφήγησης υπάρχουν ακριβώς στη δοθείσα πηγή. Αν ο μαθητής συμπεριλάβει τα συγκεκριμένα νοήματα στην απάντησή του, με ποια δικαιολογία θα θεωρηθεί τόσο ελλιπής η απάντηση, ωστέ να απωλέσει ο μαθητής 15 μονάδες;

ΥΓ: Έρση, το επιθετικό ύφος σε καμία περίπτωση δεν απευθύνεται σε σένα, αλλά στο σύστημα βαθμολόγησης.
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος Εγώ είμαι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 769
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #254 στις: Μαΐου 18, 2011, 11:51:44 pm »
αν έχει γράψει και το αντίστοιχο τμήμα απο το βιβλίο  πολύ παραπάνω καλά έκανε

σε καμια περίπτωση δε γράφουμε πηγη και βιβλίο όταν υπάρχει τέτοια ταύτιση

νόμιζα ότι αναφερόσουν μόνο σε παράθεση πηγής χωρίς το βιβλίο  ;) διότι χρειάζεται και κομμάτι προς το τέλος του μαθήματος που δεν είναι ίδιο με την πηγή
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 18, 2011, 11:54:28 pm από Ερση »

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #255 στις: Ιουνίου 18, 2011, 11:56:17 am »
Έχω μπερδευτεί πολύ με το πως θα παραδώσω τις πηγές. Είναι η πρώτη φορά που θα διδάξω ιστορία κατεύθυνσης. Με συναδέλφους που το έχω συζητήσει άλλοι τις κάνουν προφορικά με το μαθητή και του ζητούν να απαντήσει γραπτώς κάποιες ερωτήσεις στο σπίτι με βάση τις πηγές. Άλλοι κάνουν όλα τα παραπάνω(εξήγηση και ερωτήσεις στο σπίτι) αλλά τους δίνουν και φωτοτυπίες με τις πηγές αναλυμένες για να τις έχουν τα παιδιά συγκεντρωμένες στο τέλος. Εσείς τι κάνετε? Κάθε βοήθεια καλοδεχούμενη!!!!!!!!!!!!
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:06:26 »

Αποσυνδεδεμένος max

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #256 στις: Ιουνίου 28, 2011, 05:13:05 pm »
συζητάμε τις πηγές του σχολικού γιατί κάποτε έβαζαν από εκεί.γι αυτό το λόγο τους τις δίνω και απαντημένες.αλλά η εξάσκηση τους στηρίζεται σε άγνωστες πηγές από βοηθήματα.

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #257 στις: Ιουνίου 30, 2011, 02:39:00 pm »
Παιδιά sos επειδή είμαι πολύ βιαστική πείτε μου σε κάθε πηγή πάντα λέμε αν η πηγή είναι δευτερογενής ή πρωτογενής? Αναφέρουμε τον συντάκτη και αν μας φαίνεται αξιόπιστη η πηγή? Ένας πίνακας όπως για παράδειγμα ο πίνακας των απαλλοτριώσεων στη σελ 44 είναι δευτερογενής?
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #258 στις: Ιουνίου 30, 2011, 02:47:08 pm »
Παιδιά sos επειδή είμαι πολύ βιαστική πείτε μου σε κάθε πηγή πάντα λέμε αν η πηγή είναι δευτερογενής ή πρωτογενής? Αναφέρουμε τον συντάκτη και αν μας φαίνεται αξιόπιστη η πηγή? Ένας πίνακας όπως για παράδειγμα ο πίνακας των απαλλοτριώσεων στη σελ 44 είναι δευτερογενής?

Πρωτογενής πηγή είναι για παράδειγμα τα έγγραφα που ανταλλάσσουν μεταξύ τους οι πολιτικοί (συνηθως ειναι στην καθαρεύουσα).

Δευτερογενής  πηγή ειναι το κείμενο  ενός Ιστορικού-συγγραφέα που αναφέρεται σε αυτά τα έγγραφα.


http://www.cyprus-tube.com/historical-dialogue/Articles/Vassiliki_Sakka_article_1.pdf

« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 30, 2011, 02:50:21 pm από dessi »

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #259 στις: Ιουνίου 30, 2011, 02:56:16 pm »
Δες και εδω το θεμα:

http://www.pde.gr/index.php?topic=19611.30

Αποσυνδεδεμένος Ίρμα

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #260 στις: Ιουλίου 06, 2011, 12:24:39 am »
όσοι κάνετε καλοκαιρινή προετοιμασία ξεκινάτε από τις οικονομικές εξελίξεις και το αγροτικό ζήτημα σύμφωνά με την περσινή ύλη; Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει φέτος.
ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος pelazi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #261 στις: Ιουλίου 19, 2011, 11:31:13 pm »
Όσον αφορά τη διχοτόμηση της δραχμής εκεί που αναφέρει ότι το μισό εκχωρήθηκε στο κράτος ως υποχρεωτικός δανεισμός με αντάλλαγμα ομόλογα 20ετους διάρκειας σημαίνει ότι θα επιστρέφονταν τα χρήματα στον κόσμο μετά από 20 χρόνια. Αυτό τελικά συνέβη?
Ο χρόνος είναι /πολύ αργός για όσους περιμένουν
                     /πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται
                     /πολύ σύντομος για όσους χαίρονται
                     /πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν
                     /και αιώνιος για όσους αγαπούν

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #262 στις: Ιουλίου 19, 2011, 11:42:38 pm »
Όσον αφορά τη διχοτόμηση της δραχμής εκεί που αναφέρει ότι το μισό εκχωρήθηκε στο κράτος ως υποχρεωτικός δανεισμός με αντάλλαγμα ομόλογα 20ετους διάρκειας σημαίνει ότι θα επιστρέφονταν τα χρήματα στον κόσμο μετά από 20 χρόνια. Αυτό τελικά συνέβη?

Όχι. Στις 25 Μαρτίου 1922 το κράτος ψήφισε νόμο με τον οποίο εξέδωσε νέα χαρτονομίσματα ίσης αξίας με αυτό που είχε αποσυρθεί (το ήμισυ του ήδη τότε κυκλοφορούντος χαρτονομίσματος - 1500 εκατ. δρχ)

Αποσυνδεδεμένος smet

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1068
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #263 στις: Ιουλίου 20, 2011, 12:26:22 am »
Όταν βρε παιδια η πηγή λέει ακριβώς τα ίδια με τοβιβλιο τι γράφουμε αν βάλουμε πρώτα τα στοιχεία του βιβλίου? είναι δυνατόν να μην αξιοποιηθεί καθόλου η πηγή? διαφωνώ με αυτούς που λένε όταν είναι ίδια δεν βάζουμε πηγη ...μπορούμε με εκφράσεις όπως προειπωθηκε, προαναφέραμε ..

Τι λέτε εσείς?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 20, 2011, 12:27:54 am από smet »

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #264 στις: Αυγούστου 17, 2011, 05:08:36 pm »
Θα ηθελα να μου προτεινετε καποιο καλο βοηθημα για την Ιστορια Κατευθυνσης που να εμπεριεχει και πηγες και κυριως να αναλυει αυτες του σχολκου βιβιλιου. Και κατι αλλο: αρχισα με μια κοπελα ιδιαιτερο και μου εχει πει (κυριως η μητερα της...) να μην κανουμε λεει το μαθημα μαζι ουτε να το εξηγουμε γιατι χανουμε χρονο! Να τα διαβαζει  μονη της για να βγαλει οσα μπορει  κ να κανουμε μονο πηγες γιατι η Ιστορια ειναι μονο διαβασμα λεει!! Εγω βεβαιως δε συμφωνω, αλλα βλεπω οτι η μητερα της επεμβαινει παραπανω απο οσο θα επρεπε και δε μου αρεσει καθολου αυτο. Εγω βεβαια της εχω πει πως εχει η κατασταση με την Ιστορια και οτι πρεπει να το εξηγουμε το μαθημα κτλ. αλλα δε τη βλεπω να καταλαβαινει και πολλα. Εσεις πως το οργανωνετε το μαθημα σε ιδιαιτερο? 1 ωρα αρκει την εβδομαδα? Και πως αντιμετωπιζετε τους γονεις οταν επεμβαινουν ετσι?
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 21, 2011, 06:37:24 pm από para5 »

Αποσυνδεδεμένος ΝΕΦΕΛΗ_1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #265 στις: Αυγούστου 17, 2011, 09:11:36 pm »
θα μπορουσατε τουλαχιστον να κανετε τα στοιχειωδη, να τις δινεις τις ερωτησεις που βγαινουν απο καθε κεφαλαιο, να επεξηγειτε καποιους ορισμους ή καποιους ορους που δεν καταλαβαινει.Σαφως η ιστορια ειναι μαθημα που κατα την γνωμη μου το βαρος πεφτει στην προσπαθεια του μαθητη να αποστηθισει το μαθημα.εαν δεν κατσει να το διαβασει, οσα και να κανουμε εμεις ειναι ματαια.Οι πηγες ειναι εκει που οντως χρειαζονται βοηθεια οι μαθητες, ωστε να κατανοησουν τον τροπο που αναλυουμε την πηγη, ποια στοιχεια κραταμε, πως κανουμε τον συνδυασμο με το βιβλιο κτλ. Εγω ειχα ενα διωρο την εβδομαδα αλλα ηταν ειδικη περιπτωση οπου θυμηθηκε πως δινει πανελληνιες στις αρχες μαρτη :-X .ειχα ετοιμα φυλλαδια με ολους τους ορισμους μαζεμενους σε καθε κεφαλαιο,χωριζαμε σε ερωτησεις το μαθημα ωστε να μην το μαθαινει σαν κατεβατο, γιατι δεν θα τους ζητησουν κατεβατο στις πανελληνιες, της εξηγουσα καθε κεφαλαιο που καναμε και στο τελος καναμε τις πηγες. εκει ειχα ενα corpus με πηγες δικες μου, που της εδινα για εξασκηση και βεβαια καναμε και τις πηγες του βιβλιου. στα αρχικα μαθηματα μεχρι να καταλαβει πως μελεταμε τις πηγες και πως απανταμε, τις καναμε μαζι. την πρωτη πρωτη πηγη πχ, την διαβασε, τις εδωσα κατευθυντηριες για το πως θα δουλεψει, μου τα ελεγε προφορικα εκεινη την στιγμη και επειτα την ειχε και εργασια για το σπιτι γραπτη μαζι ισως με καποια ακομα. σιγα σιγα καταλαβε πως δουλευουμε πανω σ αυτο και ετσι επαιρνε αρκετες πηγες για το σπιτι χωρις πριν να τις πουμε και μαζι. παντως, για να τις εχει μαζεμενες τις απαντησεις των πηγων του βιβλιου της ειχα φτιαξει ενα ακομα φυλλαδιο με ολες τις απαντησεις των πηγων. εννοειται πως αυτο το επαιρνε τμηματικα,δηλαδη καθε φορα που τελειωναμε μια πηγη, τοτε επαιρνε και την απαντηση απο το φυλλαδιο.
οσον αφορα την μητερα, επειδη ειχα τυχει και εγω σε τετοια μητερα...επισημαινω πως το μαθημα για να γινει σωστα πρεπει να γινει οπως το εχω σχεδιασμενο.δεν ανοιγουμε το βιβλιο και αντε να δουμε τι θα κανουμε σημερα.εδω χρειαζεται πλανο διδασκαλιας.εαν εσεις θελετε να μην κανουμε αυτο η εκεινο η το αλλο, ενταξει, κανενα προβλημα, αλλα να περιμενετε και τα αναλογα αποτελεσματα.ξεκαθαριζεις την θεση σου και εισαι ενταξει.
"Φύσα Νοτιά μου κι άδικα λυπήθηκα

    σ' άλλους καιρούς μπορεί και ν' αγαπήθηκα.."

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182654
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 670
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 543
Σύνολο: 555

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.