*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 298781 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος weissheit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #700 στις: Νοέμβριος 05, 2016, 12:04:45 πμ »
Συνάδελφοι χαίρετε! Για τις εθνικές γαίες είναι λάθος να συμπεριληφθεί στο ορισμό και το κομμάτι "για τις ελληνικές επαναστατικές κυβερνήσεις.....4.000.000 ως 5.000.000 στρέμματα"; Κόβονται μόρια σε τέτοια περίπτωση και αν ναι, πόσα; Γιατί αν είναι περιττό, δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική στις "σκωρίες", για παράδειγμα, πέρα από τον ορισμό (το τι ακριβώς είναι η λέξη δηλαδή) πρέπει να προστεθούν και οι λεπτομέρειες για το Λαύριο για να θεωρείται ολοκληρωμένη η απάντηση. :-/

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:32:43 »

Αποσυνδεδεμένος MargiCerisse

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #701 στις: Νοέμβριος 10, 2016, 10:40:33 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα,

θα ήθελα τη γνώμη σας. Θα χαρακτηρίζατε σωστή η λανθασμένη την παρακάτω πρόταση :
Τα πρώτα χιλιομετρα σιδηροδρομικού δικτύου κατασκευάστηκαν επί πρωθυπουργίας Τρικούπη.
(δεδομένης της γραμμής Αθήνα- Πειραιά μέχρι το 1880) θα έλεγα λάθος. Τι πιστευετε?

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #702 στις: Νοέμβριος 10, 2016, 11:25:19 μμ »
Συμφωνώ ότι είναι λάθος.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #703 στις: Νοέμβριος 10, 2016, 11:29:02 μμ »
Συνάδελφοι χαίρετε! Για τις εθνικές γαίες είναι λάθος να συμπεριληφθεί στο ορισμό και το κομμάτι "για τις ελληνικές επαναστατικές κυβερνήσεις.....4.000.000 ως 5.000.000 στρέμματα"; Κόβονται μόρια σε τέτοια περίπτωση και αν ναι, πόσα; Γιατί αν είναι περιττό, δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική στις "σκωρίες", για παράδειγμα, πέρα από τον ορισμό (το τι ακριβώς είναι η λέξη δηλαδή) πρέπει να προστεθούν και οι λεπτομέρειες για το Λαύριο για να θεωρείται ολοκληρωμένη η απάντηση. :-/
«Εθνικές γαίες» ήταν οι ακίνητες, οι κτηματικές ιδιοκτησίες των Οθωμανών στις περιοχές που περιήλθαν στον έλεγχο του ελληνικού κράτους. Η γη αυτή ανήκε είτε στο οθωμανικό δημόσιο είτε σε μουσουλμανικά ιδρύματα είτε σε ιδιώτες, ως ιδιοκτησία ή ως δικαίωμα νομής (εκμετάλλευσης). Οι περιουσίες αυτές περιήλθαν στην κυριότητα του ελληνικού κράτους «επαναστατικώ δικαίω». Για τις ελληνικές επαναστατικές κυβερνήσεις αποτέλεσαν το πρώτο και, ουσιαστικά, το μόνο κεφάλαιο στη διάρκεια του πολέμου, γι' αυτό και χρησιμοποιήθηκαν ως υποθήκη για τη σύναψη δανείων ή ως μέσα εξασφάλισης εσόδων, μέσω της εκποίησής τους. Υπολογίζεται ότι η έκταση των εθνικών κτημάτων ανερχόταν χονδρικά σε 4.000.000 έως 5.000.000 στρέμματα.
http://front-logos.gr/images/or_ist.pdf

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 10, 2016, 11:31:03 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:32:43 »

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #704 στις: Μάιος 07, 2017, 10:15:53 μμ »
αν ένας μαθητής έχει δυσλεξία, θα πρέπει να τα πει όλα, παπαγαλία, ή να πει τα βασικά σημεία;

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #705 στις: Μάιος 08, 2017, 06:37:43 πμ »
αν ένας μαθητής έχει δυσλεξία, θα πρέπει να τα πει όλα, παπαγαλία, ή να πει τα βασικά σημεία;

Θεωρητικά μιλώντας, κανένας είναι υποχρεωμένος να τα πει όλα παπαγαλία. Το άριστα δίνεται σε παιδί που έχει δώσει πλήρη απάντηση από άποψη περιεχομένου. Αν υπάρχει αναδιατύπωση χωρίς αλλοίωση του νοήματος ή παράλειψη, δεν αφαιρούνται βαθμοί, μη σου πω ότι θεωρείται και θετικό στοιχείο σε ένα γραπτό.

Για τους προφορικά εξεταζόμενους, δεν υπάρχει διαφορά στα κριτήρια βαθμολόγησης. Μιλάω πάντα αναφερόμενη για βαθμολογικό κέντρο ενός νομού, από το οποίο έχω εικόνα. Δεδομένου ότι αν βαθμολογηθεί ευνοϊκά ένα παιδί, ένα άλλο θα μείνει έξω από τη σχολή που θέλει, γίνεται προσπάθεια να είναι όσο το δυνατόν αντικειμενική η βαθμολόγηση. Οπότε, ναι, μπορεί να τα πει με δικά του/της λόγια -όπως και όλοι οι υποψήφιοι-, εφόσον δεν παραλείψει κάτι ή δεν αλλοιώσει το νόημα. Και θέλει πάρα πολύ προσοχή, γιατί το νόημα αλλάζει υπερβολικά εύκολα. Μπορώ να σου δώσω άπειρα παραδείγματα από γραπτά που άλλο εννοούσαν και άλλο έγραφαν.

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #706 στις: Μάιος 08, 2017, 10:54:26 μμ »
ευχαριστώ για την απάντηση. Αν μάθει πολύ καλά τα σχεδιαγράμματα, περιλήψεις, θεωρείς πως θα είναι καλά;

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #707 στις: Μάιος 09, 2017, 07:27:06 πμ »
ευχαριστώ για την απάντηση. Αν μάθει πολύ καλά τα σχεδιαγράμματα, περιλήψεις, θεωρείς πως θα είναι καλά;

Εξαρτάται από την ικανότητα του παιδιού να αναπτύσσει τα σχεδιαγράμματα σε πλήρεις απαντήσεις. Το ίδιο ισχύει και για τις περιλήψεις. Το βασικό είναι να μη λείπουν πράγματα ή αν λείπουν να μην είναι πολύ σημαντικά, ώστε να χάσει όσο το δυνατόν λιγότερα μόρια. Το ερώτημα βέβαια είναι πώς θα χειριστεί τις πηγές, γιατί -τουλάχιστον στα τα γραπτά που έχω διορθώσει- εκεί χάνονται οι περισσότερες μονάδες, γιατί τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν το κείμενο, ειδικά αν είναι και καθαρεύουσα, οπότε γράφουν ό,τι τους κατέβει.

Καλό κουράγιο.  :)

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #708 στις: Μάιος 09, 2017, 10:53:49 πμ »
υπάρχουν συνδυαστικά θέματα Ιστορίας;

Αποσυνδεδεμένος psupsula

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #709 στις: Μάιος 09, 2017, 12:10:41 μμ »
Φυσικά υπάρχουν αρκετά σε θεωρητικό επίπεδο, με την έννοια ότι τα τελευταία χρόνια  αποφεύγουν να βάζουν τέτοιου είδους θέματα.
ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #710 στις: Μάιος 09, 2017, 03:06:27 μμ »
Αν με τον όρο "συνδυαστικά θέματα" εννοούμε αυτά που χρειάζονται 2-3 κομμάτια από διαφορετικά σημεία του βιβλίου, είχε πέσει το 2015 η Σύμβαση της Λοζάνης, στην οποία, σύμφωνα με τις οδηγίες της ΚΕΕ, έπρεπε  τα παιδιά να συμπεριλάβουν -και σωστά- και το άρθρο 11, που είναι η τελευταία παράγραφος του κεφαλαίου, παραλείποντας μια παράγραφο στη μέση που ήταν άσχετη. Μεγάλος αριθμός παιδιών δεν το έγραψε.

Υπενθυμίζω ότι το 2016 ήρθαν οδηγίες από την ΚΕΕ που όριζαν σαφώς από ποιο σημείο και πέρα αξιολογείται αρνητικά μια συγκεκριμένη απάντηση.

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #711 στις: Μάιος 24, 2017, 01:06:36 μμ »
Καλησπέρα: Μια ερωτηση: Στο ερώτημα " τι γνωριζετε για την πολιτική των Τούρκων έναντι των χριστιανικών πληθυσμών κατά τους πρώτους μήνες του 1914 και με ποιους τρόπους εκφράστηκε" πρέπει να συμπεριλάβουμε και την παράγραφο " Το Οικομενικό Πατριαρχείο...το 1914", δηλαδή τις αντιδράσεις της Ελλάδας ή όχι;

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #712 στις: Μάιος 24, 2017, 01:16:02 μμ »
<<Τους πρώτους μήνες....έως ...εκτελέστηκαν>> Άρα ναι. :)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 24, 2017, 01:23:48 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #713 στις: Μάιος 24, 2017, 01:49:24 μμ »
Απλά αναρωτιέμαι μιας και στη συγκεκριμένη παράγραφο αναφέρονται οι αντιδράσεις του Πατριαρχείου και της ελληνικής κυβέρνησης και δεν αφορά τόσο στις πολιτικές των Τούρκων. Αν δηλαδη η ερώτηση πιάνει 10 μονάδες πόσο θα κόβατε;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159803
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 458
Σύνολο: 469

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.