*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 298396 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #812 στις: Ιούνιος 03, 2019, 09:57:59 πμ »
Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Μήπως γνωρίζετε κάποιο site με ενδεικτικές αναλύσεις των πηγών του σχολικού βιβλίου για το Α και το Β της Οικονομίας; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:11:52 »

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #813 στις: Ιούνιος 10, 2019, 07:21:34 μμ »
Καλησπέρα! Οι μαθητές πρέπει να μάθουν και το γλωσσάριο στο τέλος του βιβλίου; Επίσης, ίσως κάποια στοιχεία από κάποιες πηγές του βιβλίου όπως κράτος δικαίου, Τανζιμάτ;

Αποσυνδεδεμένος missathens

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02!
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #814 στις: Ιούνιος 10, 2019, 07:32:47 μμ »
Εννοείται. Ό,τι υπάρχει στο σχολικό βιβλίο ο μαθητής πρέπει να το ξέρει.

Υ.Γ. Για την ακρίβεια, το κράτος δικαίου δεν είναι πηγή, είναι ξεκάθαρα ορισμός.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2019, 07:41:24 μμ από missathens »

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #815 στις: Ιούνιος 10, 2019, 09:37:49 μμ »
Εννοείται. Ό,τι υπάρχει στο σχολικό βιβλίο ο μαθητής πρέπει να το ξέρει.

Υ.Γ. Για την ακρίβεια, το κράτος δικαίου δεν είναι πηγή, είναι ξεκάθαρα ορισμός.

Ρωτάω, διότι οι σελίδες από το γλωσσάριο δεν συμπεριλαμβάνονται στην ύλη. Επίσης, το κράτος δικαίου είναι σε μπλε κουτάκι όπως και οι άλλες πηγές. Εξάλλου, έχουν ζητήσει ποτέ κάτι από το γλωσσάριο ή από τις πηγές του βιβλίου;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:11:52 »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #816 στις: Ιούνιος 11, 2019, 10:03:56 πμ »
Δεν θα πάθει τίποτα να τα μάθει, δεν είναι πολλά γαρ.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος missathens

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02!
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #817 στις: Ιούνιος 11, 2019, 04:07:48 μμ »
Θεωρείται δεδομένο ότι πρέπει να τα ξέρουν όλα. Το λέμε πάντα και για όλα τα πανελλαδικά μαθήματα. Το λένε εξάλλου και όλοι οι εμπλεκόμενοι με τις εξετάσεις...  ;)

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #818 στις: Ιούνιος 11, 2019, 07:51:56 μμ »
Προβλέψεις παιδιά για αύριο; Θέλω τη γνώμη σας. Τι λέτε να τεθεί ως ζητούμενο;
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος ellitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #819 στις: Ιούνιος 12, 2019, 01:00:49 μμ »
μαθητρια μου στο β1.β. απαντησε το αποσπασμα απο την εξοδο με την αλλαγη στασης των συμμαχων.μπορει καποιος να μου πει αν ειναι γινεται δεκτο ή αν χανει ολη την ερωτηση.
ευχαριστω

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #820 στις: Ιούνιος 12, 2019, 03:18:04 μμ »
σελ. 50 και 144; Αυτά νομίζω ως ορθά. Δηλαδή η αλλαγή στάσης των συμμάχων λόγω Κων/νου και η άρση της στήριξης του χαρτονομίσματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 12, 2019, 03:20:41 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος ellitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #821 στις: Ιούνιος 12, 2019, 05:06:43 μμ »
 σ ευχαριστω.Να σ πω οτι βασιστηκε στο α ζητουμενο που ελεγε πολιτικες εξελιξεις και θεωρησε λαθος τις οικονομικες συνεπειες.

Αποσυνδεδεμένος maria3/4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #822 στις: Σεπτέμβριος 10, 2019, 10:14:11 μμ »
Καλησπέρα και καλή αρχή σε όλους μας! Θα ήθελα να σας εκφράσω τον προβληματισμό μου σχετικά με την ανάλυση πηγών. Πρόσφατα ανέλυσα στην τάξη την πηγή του 2004 με τα αποτελέσματα του ΔΟΕ. Εκει λοιπόν, όταν είπα στα παιδιά ότι εκτος απ την εισαγωγική και την παραγραφο των θετικών αποτελεσμάτων πρέπει να βάλουμε από το βιβλίο και την παράγραφο με τους στόχους και τις ενέργειες του ΔΟΕ γιατί αφενός φαίνονται ως θετκά αποτελέσματα και αφετέρου αναφέρονται στην πηγή, εκείνα προβληματίστηκαν και μου έλεγαν ότι αφού δεν ειναι αποτελεέσματα, γιατί να τα βάλουμε. οπότε κι εγώ τους απάντησα ότι αν για κάτι δεν είναι σίγουροι, είναι προτιμότερο να το γράψουν κι ας μη χρειάζεται, παρά να το παραλείψουν ενώ χρειάζεται...Τι λέτε;; Ποια ειναι η γνώμη σας;;; Σ εσας διακρίνουν εύκολα τα παιδιά την ιστορική αφήγηση;;; Πώς θα μπορούσα να τους το απλοποιήσω;;

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #823 στις: Σεπτέμβριος 18, 2019, 01:52:48 μμ »
Καλημέρα, συνάδελφοι.

Έφτασαν εχθές οι καινούριες οδηγίες για την ιστορία προσανατολισμού, στις οποίες αναφέρονται -ανάμεσα σε άλλα- και τα εξής:
Στις δραστηριότητες για την επεξεργασία ιστορικών πηγών είναι σημαντικό να αποφεύγεται η απλή παράθεση ή ο συνδυασμός πληροφοριών, καθώς απέχει από την πρακτική της εξοικείωσης με την ιστορική μεθοδολογία, κατά την οποία είναι αναγκαία η γνώση της σκοπιμότητας, της αξιοπιστίας και του είδους του κειμένου ή της «σχολής σκέψης» που εκπροσωπεί, η επίγνωση εν τέλει της ίδιας της «ιστορικότητας» της πηγής.
- Την παραπάνω σκοπιμότητα εξυπηρετεί η επισήμανση από τον/την διδάσκοντα/ουσα ορισμένων βασικών εισαγωγικών πληροφοριών για κάθε ιστορικό παράθεμα. Η εκάστοτε ιστορική πηγή προτείνεται να εντάσσεται σε ένα στοιχειώδες ιστορικό ή ιστοριογραφικό πλαίσιο (εξοικείωση με τη βασική τυπολογία των ιστορικών πηγών, όπως η βασική διάκριση άμεσων/έμμεσων πηγών και η στοιχειώδης εξοικείωση με τα γνωρίσματα επιμέρους ιστοριογραφικών σχολών κατά την επεξεργασία παραθεμάτων που προέρχονται από ιστορικές μελέτες).


Πώς σκέφτεστε να κινηθείτε με βάση αυτές τις οδηγίες; Ειδικά οι ιστοριογραφικές σχολές με προβληματίζουν πάρα πολύ. Θα πρέπει δηλαδή να κάνουμε ιστορικισμό, Annales, μαρξισμό, φεμινιστική οπτική και τα λοιπά; Και να είναι σε θέση να τα ξεχωρίζουν τα παιδιά σε πηγή που βλέπουν πρώτη φορά;
Τι γνώμη έχετε;

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #824 στις: Σεπτέμβριος 22, 2019, 10:14:04 μμ »
Και εμένα με ταλανίζουν τα ίδια ερωτήματα. Και σε συνδυασμό με τις αλλαγές και στα υπόλοιπα αντικείμενα αισθάνομαι ότι η φετινή μας δουλειά θα είναι βιαστική, επιφανειακή και άσκοπη στην τελική.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #825 στις: Σεπτέμβριος 23, 2019, 02:17:29 μμ »
Επίσης, σημαντικό θέμα:
Στις δραστηριότητες για την επεξεργασία ιστορικών πηγών είναι σημαντικό να αποφεύγεται η απλή παράθεση ή ο συνδυασμός πληροφοριών, καθώς απέχει από την πρακτική της εξοικείωσης με την ιστορική μεθοδολογία, κατά την οποία είναι αναγκαία η γνώση της σκοπιμότητας, της αξιοπιστίας και του είδους του κειμένου ή της «σχολής σκέψης» που εκπροσωπεί, η επίγνωση εν τέλει της ίδιας της«ιστορικότητας» της πηγής

Εγώ καταλαβαίνω ότι οι γνωστές μέχρι τώρα τακτικές παράθεσης και σύνθεσης πρέπει να αποφεύγονται. Με βάση, λοιπόν, αυτές τις οδηγίες, πώς θα πρέπει να επεξεργάζονται πλέον οι μαθητές/τριες μια ιστορική πηγή; Και κυρίως, πώς θα βαθμολογείται πλέον η πηγή;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159587
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 311
Σύνολο: 332

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.