*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 197354 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #798 στις: Ιούνιος 13, 2018, 01:47:58 μμ »
Πάντως δεν ήταν τόσο δύσκολα!!! Μπορούσαμε όλοι να πάρουμε βαθμό.
theodora7 όταν λες "Μπορούσαμε όλοι" ποιους εννοείς; τους καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα;
 Πάντως, κάθε τετράδιο βαθμολογείται-άρα αναγκαστικά παίρνει βαθμό- από τους διορθωτές.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:43:52 »

Αποσυνδεδεμένος Yell

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #799 στις: Ιούνιος 13, 2018, 03:48:35 μμ »
Για άλλη μια φορά υπάρχουν θέματα ασαφή. Η εκφώνηση της 1ης πηγής είναι απαράδεκτη κατά την άποψή μου.

Αποσυνδεδεμένος baxev_ch

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 247
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από μας!
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #800 στις: Ιούνιος 13, 2018, 04:55:38 μμ »
Θερμή παρακληση όποιος γνωρίζει με βεβαιότητα να απαντήσει:μαθητής που απάντησε στα θεματα με τις πηγές ΧΩΡΙΣ να κανει διαχωρισμό σε α,β,γ υποερωτήματα ,πρεπει να ανησυχεί οτι θα "χάσει" όλη την ερώτηση; Τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση;
πάλι τα ίδια και τα ίδια θα μου πεις ρε φίλε...
όμως  τη σκέψη του πρόσφυγα, τη σκέψη του αιχμαλώτου, τη σκέψη του ανθρώπου που κατάντησε κι αυτός πραμάτεια...δοκίμασε να την αλλάξεις....ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ....(Γ.Σεφέρης)

Αποσυνδεδεμένος eran

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #801 στις: Ιούνιος 13, 2018, 08:06:46 μμ »
Είναι αυτονόητο (και βέβαιο) ότι δεν πρόκειται να χάσει όλη την ερώτηση. Το ίδιο άλλωστε συνέβη και στα αρχαία, στο θέμα Β1. Ελάχιστοι μαθητές κάνουν το διαχωρισμό α, β, γ. Και μάλιστα, είναι η τέτοια η φύση της ερώτησης και τόσο τυπικός ο διαχωρισμός που, και διαχωρισμό να κάνει, αν γράψει στο γ κάτι που απαιτείται στο α δεν υπάρχει πρόβλημα.
Άρα, στην ιστορία, σημασία δεν έχει τόσο ο τυπικός διαχωρισμός αλλά αν απαντάει διακριτά και επαρκώς στα τρια ερωτήματα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:43:52 »

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #802 στις: Ιούνιος 13, 2018, 08:15:14 μμ »
Μια μαθητρια μου στη δευτερη πηγη εκτος απο το κομματι για την αγροτικη οικονομια εκ παραδρομης εγραψε και την επομενη παραγραφο περι βιομηχανιας η οποια βεβαια δεν απαντα στην ερωτηση. Χανονται μορια κι αν ναι ποσα;

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #803 στις: Ιούνιος 14, 2018, 03:39:22 μμ »
Καλησπερα συναδελφοι!

Θα επιθυμουσα, αν ειναι ευκολο, να μας πει καποιος συναδελφος βαθμολογητης τον τροπο βαθμολογησης του πολυσυζητημενου θεματος Γ1. Θα τηρηθει αυστηρα προτεινομενη απαντηση της ΚΕΕ; Ποσο θα κοπει για παραδειγμα απο την απαντηση β, αν δεν εχει συμπεριλαβει τα προβληματα της δευτερης παραγραφου, αν θεωρησουμε δεδομενο οτι η παραγραφος εχει τοποθετηθει απο το μαθητη στην απαντηση του α. Ή ποσο αν δεν εχει συμπεριλαβει στο α τις τρεις τελευταιες σειρες της τριτης παραγραφου;
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος Τι είχαμε τι χάσαμε

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #804 στις: Ιούνιος 19, 2018, 04:22:47 μμ »
Καλησπερα συναδελφοι,

Με προβλημάτισαν ιδιαίτερα οι φετινές ενδεικτικές απαντήσεις του ΚΕΕ στο μάθημα. Αρχικά, η αναφορά του χρονικου πλαισίου στη διατύπωση των ορισμών ήταν κάτι αναμενόμενο. Έπειτα, η ονομαστική αναφορά των κομμάτων δεν είχε απαιτήσεις. Ωστόσο, η επιλεκτική ζήτηση συγκεκριμένων χωρίων από το βιβλίο για την απάντηση των πηγών, τα οποία δεν συμπίπτουν με την έκταση των παραγράφων, και, κυρίως, η δις αναφορά σε ένα χωρίο ως απάντηση και στο α και στο β υποερώτημα του Γ1 με βάζουν σε σκέψεις ότι ξεκινά μια νέα περίοδος στην "ιστορία της ιστορίας" πλέον απαιτητική και κριτική. Θα με ενδιέφερε και η γνώμη άλλων συναδέλφων.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1269
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #805 στις: Ιούνιος 19, 2018, 05:27:00 μμ »
Καλησπερα συναδελφοι,

Με προβλημάτισαν ιδιαίτερα οι φετινές ενδεικτικές απαντήσεις του ΚΕΕ στο μάθημα. Αρχικά, η αναφορά του χρονικου πλαισίου στη διατύπωση των ορισμών ήταν κάτι αναμενόμενο. Έπειτα, η ονομαστική αναφορά των κομμάτων δεν είχε απαιτήσεις. Ωστόσο, η επιλεκτική ζήτηση συγκεκριμένων χωρίων από το βιβλίο για την απάντηση των πηγών, τα οποία δεν συμπίπτουν με την έκταση των παραγράφων, και, κυρίως, η δις αναφορά σε ένα χωρίο ως απάντηση και στο α και στο β υποερώτημα του Γ1 με βάζουν σε σκέψεις ότι ξεκινά μια νέα περίοδος στην "ιστορία της ιστορίας" πλέον απαιτητική και κριτική. Θα με ενδιέφερε και η γνώμη άλλων συναδέλφων.

Αυτή η κατεύθυνση υπάρχει σίγουρα από πέρυσι. Δεν είναι κάτι φοβερά πρωτοφανές, απλώς σπάει η λογική της παπαγαλίας. Με το καλό να σπάσει και η λογική του ενός εγχειριδίου :D

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #806 στις: Ιούνιος 24, 2018, 12:10:29 μμ »
Καλημέρα , μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με το μάθημα της ιστορίας; Πως θα πρέπει να χωρίσω τα μαθήματα; Πόσα κεφάλαια πρέπει να διδάσκω κάθε φορά; Ευχαριστώ πολύ

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #807 στις: Αύγουστος 20, 2018, 09:34:45 μμ »
Υπάρχει κάποια αλλαγή στην ύλη της Ιστορίας;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 20, 2018, 10:15:56 μμ από iw »

 

Pde.gr, © 2005 - 2018

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28481
  • Τελευταία: Aggeliki67
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 963647
  • Σύνολο θεμάτων: 16802
  • Σε σύνδεση σήμερα: 281
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 170
Σύνολο: 179

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.