0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εμείς το κάνουμε με συνεδρίαση για να προσεγγίζει στο πνεύμα κ το γράμμα του νόμου αλλά και για να έρχονται αντιμέτωποι με όλους τους καθηγητές. Όμως είναι ανησυχητικό το να χρειάζεται ένα σχολείο να φτάσει εκεί, κανονικά μετά από 2-3 ωριαίες η συμπεριφορά θα έπρεπε να αλλάξει. Στην Α τάξη βέβαια το είδαμε αυτό, υπήρχε μεγάλη αναστάτωση στην αρχή αλλά ηρέμησαν. Τα μεγαλύτερα παιδιά, επειδή πιέστηκαν από το σπίτι, αντιθέτως άρχισαν να αντιδρουν ακραία στις ωριαίες σαν να θέλουν να σε κάνουν να μηνδίνεις για να αποφύγεις τα χειρότερα. Έχει τύχει να παραποιησουν το απουσιολόγιο, να αρνούνται να βγουν έξω, όλη η τάξη σαν όχλος να διαμαρτύρεται για το άδικο της τιμωρίας, να τραμπουκίζουν τον καθηγητη… Φυσικά μετά πήραν πολύ χειρότερη τιμωρία αλλά δεν πτοούνται. Όλος ο χαμός που γίνεται συζητιέται στα άλλα τμήματα και ο καθηγητής γίνεται περιγελως, μεταφέρουν τα γεγονότα διαστρεβλωμένα, εκεί ππυ κανεις μάθημα σε άλλο τμήμα σε ρωτάνε γιατί έβγαλες έξω τον τάδε που απλα ζήτησε να πάει τουαλέτα ή γιατί έριξες ημερήσια (λες και έχω τετοια δικαιοδοσία) στον δεινα που απλα έπινε νερό και κατά λάθος βραχηκε και τετοια. Κάποιους συναδέλφους από τους καινούργιους αυτά δεν τους πτοούν ούτε ντρέπονται να καλούν τους γονείς. Εγω είμαι χρόνια στο σχολείο και έχω καλό όνομα, έχω καταλάβει ότι λιγότερο θα με συζητάνε αν απλα κάνω μάθημα με φασαρία παρα για το τι γίνεται με τις αποβολές μου και δεν έχω την ψυχική αντοχή να υφίσταμαι μεγαλύτερη στενοχώρια για κάτι που θα έπρεπε αντί να μου δημιουργεί, να μου λύνει τα προβλήματα.
Έχεις καλό όνομα ως καθηγητής στο σχολείο σου , κάνοντας μάθημα με φασαρια στην τάξη?