*

Αποστολέας Θέμα: Πρέπει να αλλάξει ο τρόπος εξέτασης στο διαγωνισμο φιλολόγων του ασεπ?  (Αναγνώστηκε 11785 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

ΟΚ, οι πολλαπλών επιλογών καταρχάς παρέχουν εχέγγυα "αντικειμενικής" αξιολόγησης και διορθώνονται εύκολα. Σκέψου όμως ότι στις αγγλοσαξωνικές χώρες έχουν αντθικαταστήσει τις ερωτήσεις ανάπτυξης σχεδόν εντελώς (αν μου τα έχουν μεταφέρει σωστά) στο σχολείο. Δεν μου αρέσει πολύ η ιδέα -από τη σκοπιά της ποιότητας της εκπαίδευσης μιλάω κι όχι της ευκολίας μου ως αυριανού εκπαιδευτικού (αν δώσει ο Θεός κλπ).


Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει στα εκπαιδευτικά συστήματα εκτός Ελλάδας, όμως σε όλες της βαθμίδες της εκπαίδευσης της Ελλάδας η πλειονότητα των ερωτήσεων είναι ακόμη ανάπτυξης ή σύντομης απάντησης.Δεν θέλω να πω περισσότερα πάνω σ'αυτό γιατί είμαστε εκτός θέματος. Αυτό που θα ήθελα όμως να πω είναι ότι από τον ΑΣΕΠ απαιτούμε αντικειμενικότητα και μόνο. Πτυχιούχοι είμαστε.Δεν περιμένουμε από τον ΑΣΕΠ να μας κάνει καλύτερους.Λέγοντας αυτά δεν θέλω να παρεξηγηθώ.Αναφέρομαι στο ρόλο που πρέπει να έχει ο ΑΣΕΠ και ο ρόλος του είναι να επιλέγει το εκπαιδευτικό προσωπικό βάσει ενός αδιάβλητου και αντικειμενικού τρόπου.Ασφαλώς και είναι δυνατόν κάποιος να βελτιωθεί από το διάβασμα που κάνει για να συμμετάσχει στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, αλλά το μείζον θέμα είναι κατά τη γνώμη μου η αντικειμενικότητα.Δεν είναι καλό να παρατηρούνται τεράστιες δαφορές στη βαθμολογία των δύο βαθμολογητών, όπως διάβασα σε άλλο τόπικ, ούτε πάλι να σημειώνεται φέτος πρωτοφανής αριθμός αναβαθμολογήσεων επειδή δεν ...ξέρω κι εγώ τι να πω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος magda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
Για να μάθω κι εγώ, έστω και ετεροχρονισμένα,λίγο ιστορία,ο καθεδρικός ναός της Κων/πολης είναι η Αγία Σοφία?

Αποσυνδεδεμένος pariel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Για να πετύχεις, μην παίρνεις τίποτε προσωπικά
    • Προφίλ
Ναι.Εγώ όμως απάντησα της Φλωρεντίας. Δεν ήξερα ότι ήταν καθεδρικός της Αγίας Σοφίας

Αποσυνδεδεμένος magda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
Είδες?Όσο λιγότερα ξέρεις,τόσο λιγότερο μπερδεύεσαι :D Εγώ που δεν ήξερα της Φλωρεντίας,θα έγραφα το σωστό!!!
Εύχομαι να μην έπιανε πολύ αυτή η χαζομάρα και να διοριστείτε ΌΛΟΙ!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Είδες?Όσο λιγότερα ξέρεις,τόσο λιγότερο μπερδεύεσαι :D Εγώ που δεν ήξερα της Φλωρεντίας,θα έγραφα το σωστό!!!
Εύχομαι να μην έπιανε πολύ αυτή η χαζομάρα και να διοριστείτε ΌΛΟΙ!!!
magda, μακάρι να ήταν μόνο αυτή χαζομάρα...Ελπίζω πάντως να πιάσει η ευχή ενός διοριστέου!
Σε ευχαριστούμε.

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Όλοι απαντήσαμε Φλωρεντία και έτσι μας τη φέρανε. Ξέρεις magda πόσες ερωτήσεις είναι φτιαγμένες για να τις απαντάει σωστά ένας που δε γνωρίζει και πολλά, ενώ ο καλά προετοιμασμένος απαντάει το λογικό και αυτό που έχει διαβάσει στα βιβλία και το βγάζουν λάθος, μεγάλη συζήτηση σηκώνει αυτό... Απλά η επόμενη στη σειρά ερώτηση την κάνουν να έχει λογική και να μην την απαντήσει ο μη διαβασμένος, η τρίτη στη σειρά έχει περίεργη διατύπωση, η πέμπτη πανεύκολη (για να πεις έλα μωρε τόσο απλό είναι; αποκλείεται), η έκτη σου βάζει δύο αρνητικά για να σε μπερδέψει, η έβδομη σε πιάνει αδιάβαστο (κάπου θα σε πιάσει) και έτσι συνεχίζεται το 'απ' όλα έχει ο μπαξες' και κάπου θα σε πιάσει.

Αποσυνδεδεμένος mary02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς, ενώ θέλουμε (υποτίθεται) να βελτιωθούμε όσον αφορά το γνωστικό μας υπόβαθρο μέσω του ΑΣΕΠ (ναι, καλά...), από την άλλη ζητάμε ύλη η οποία θα προέρχεται αποκλειστικά από τα βιβλία του σχολείου. Όπως όλοι γνωρίζουμε, το ένα και μοναδικό εγχειρίδιο δεν προάγει σε καμία περίπτωση τη γνώση. Ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας: θέλουμε όσο το δυνατόν πιο ανθρώπινες συνθήκες εξέτασης (μια και άλλος δρόμος για το δημόσιο σχολείο δεν υπάρχει). Αφού είμαστε αναγκασμένοι να περάσουμε αυτή την ατραπό, ας το κάνουμε τουλάχιστον με τις καλύτερες των συνθηκών. Όσον αφορά στις προσαυξήσεις, θα συμφωνήσω με εκείνους που πιστεύουν πως δεν πρέπει να υφίστανται. Οι προσαυξήσεις, από όπου και αν προέρχονται, δε συνάδουν με την ισότητα των ευκαιριών. Όταν είμασταν φοιτητές (η δική μου γενιά τουλάχιστον, κατά την οποία ο διαγωνισμός δεν υπήρχε ούτε στη σφαίρα της φαντασίας) το μόνο μέλημά μας ήταν να αποφοιτήσουμε όσο το δυνατόν συντομότερα ώστε να εγγραφούμε στην επετηρίδα. Κανένας δεν μας είχε προϊδεάσει ότι ο βαθμός πτυχίου θα είχε κάποια αξία. Τα σημερινά παιδιά έχουν εντελώς διαφορετική λογική. Κυνηγούν βαθμούς, μεταπτυχιακά, οτιδήποτε θα μπορούσε να τους εξασφαλίσει την πολυπόθητη προσαύξηση. Προτείνω: διοριστέοι να θεωρούνται όσοι συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο Μ.Ο. βαθμολογίας στη γραπτή εξέταση και μόνο. Στη συνέχεια, η μεταξύ τους κατάταξη ας γίνεται με βάση τις προσαυξήσεις που έχει ο καθένας. Τότε πραγματικά θα ξέρουμε τουλάχιστον ότι διαγωνιζόμαστε επί ίσοις όροις!
Καλύτερα να κατανοείς λίγα παρά να παρανοείς πολλά...

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Προτείνω: διοριστέοι να θεωρούνται όσοι συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο Μ.Ο. βαθμολογίας στη γραπτή εξέταση και μόνο. Στη συνέχεια, η μεταξύ τους κατάταξη ας γίνεται με βάση τις προσαυξήσεις που έχει ο καθένας. Τότε πραγματικά θα ξέρουμε τουλάχιστον ότι διαγωνιζόμαστε επί ίσοις όροις!
Θα συμφωνήσω, οι προσαυξήσεις να μετράνε αφού κάποιος πάρει τη βάση του διορισμού για να έχει καλύτερη σειρά. Έτσι και θα υπολογίζεται με τον ίδιο τρόπο και στον πίνακα αναπληρωτών. Επιπλέον αυτοί που έχουν μικρότερο βαθμό πτυχίου όταν δεν περνάνε για λίγο στο διαγωνισμό είναι περισσότερο ευνοημένοι από αυτούς με μεγάλα πτυχία, γιατί τους αφαιρούνται λιγότερα μόρια και μένουν πιο ψηλά στον πίνακα αναπληρωτών.

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς, ενώ θέλουμε (υποτίθεται) να βελτιωθούμε όσον αφορά το γνωστικό μας υπόβαθρο μέσω του ΑΣΕΠ (ναι, καλά...), από την άλλη ζητάμε ύλη η οποία θα προέρχεται αποκλειστικά από τα βιβλία του σχολείου. Όπως όλοι γνωρίζουμε, το ένα και μοναδικό εγχειρίδιο δεν προάγει σε καμία περίπτωση τη γνώση. Ας μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας: θέλουμε όσο το δυνατόν πιο ανθρώπινες συνθήκες εξέτασης (μια και άλλος δρόμος για το δημόσιο σχολείο δεν υπάρχει). Αφού είμαστε αναγκασμένοι να περάσουμε αυτή την ατραπό, ας το κάνουμε τουλάχιστον με τις καλύτερες των συνθηκών.
Το πώς θα βελτιωθούμε  είναι προσωπικός λογαριασμός του καθενός. Προσωπικά δεν περιμένω από τον ΑΣΕΠ να με βελτιώσει.Νομίζω καθένας από μας ξέρει καλύτερα από κάθε άλλον τι πρέπει να κάνει για να γίνει καλύτερος.Τέλος, θα επαναλάβω αυτό που είπα και λίγο πιο πάνω.Ο ρόλος του ΑΣΕΠ είναι να επιλέγει το προσωπικό (Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού) βάσει ενός αντικειμενικού και αδιάβλητου τρόπου.Οι πάρα πολλές αναβαθμολογήσεις δείχνουν ότι κάπου υπάρχει πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος baxev_ch

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από μας!
    • Προφίλ
Εγώ έχω να θέσω ένα άλλο ερώτημα...γιατί τα μόρια κάθε περασμένου ασεπ μειώνονται στο μισό στον επόμενο;;; Επειδή θεωρείται οτι οι γνώσεις "μπαγιάτιασαν"; δηλαδή,γιατί κάποιος που πέρασε να μην παίρνει όλα τα μόρια στον επόμενο; Δηλαδή πώς θα βάλουν τεστ δεξιοτήτων από το οποίο θα παίρνουμε μόρια "σταθερά"; εκείνες οι γνώσεις δε "μπαγιατιάζουν" ;Δεν το καταλαβαίνω αυτό. .. εσείς τι λέτε;
πάλι τα ίδια και τα ίδια θα μου πεις ρε φίλε...
όμως  τη σκέψη του πρόσφυγα, τη σκέψη του αιχμαλώτου, τη σκέψη του ανθρώπου που κατάντησε κι αυτός πραμάτεια...δοκίμασε να την αλλάξεις....ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ....(Γ.Σεφέρης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Συμφωνώ και γω οτι να μη μειώνονται στο μισο τα μορια του προηγούμενου ασεπ.επισης συμφωνώ οτι η εξεταστέα ύλη για το διαγωνισμό να μην ειναι αποκλειστικά απο τα σχολικά βιβλία και μόνο αλλά να είναι πιο συγκεκριμένη και με μια σχετική βιβλιογραφία.
επισης να ανακοινώνεται μερικους τουλαχιστον μήνες πριν την προκήρυξη ωστε να υπάρχει αρκετος χρόνος για ουσιαστικη μελέτη.αυτό πρέπει να το απαιτήσουμε εγκαίρως και μέσω υπουργειου παιδειας και μεσω του συλλόγου αδιορίστων.δεν ειναι δυνατόν ολα να συμβαίνουν τελευταία στιγμή.φέτος ειδικά ο χρόνος ηταν λιγος σε σχέση με την ύλη.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος NASOS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ


  ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ MARCUS. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ Η ΥΛΗ ΝΑ

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Θεωρώ ότι όλα πρέπει να μετράνε και ο βαθμός πτυχίου και το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό και οι ξένες γλώσσες και το ecdl και όλα!Οι κόποι του καθένα δεν θα έπρεπε να αμοίβονται;Τότε ποιός ο λόγος να κάνουμε μεταπτυχιακά, εφόσον δεν μας ενδιαφέρει η ακαδημαϊκη καριέρα;(Τα λέω αυτά χωρίς να έχω μεταπτυχιακό).Γιατί να μπούμε σε μια επίπονη διαδικασία να αποκτούμε όλο και περισσότερα "όπλα" και αυτή να καταλήγει να είναι άχρηστη;Τέσπα, όσο για τον τωρινό τρόπο εξέτασης διαφωνώ!Άποψη μου είναι ότι ένας φιλόλογος οφείλει να παράγει και να χειρίζεται τον λόγο. Ακόμη και στην ιστορία αυτό θα έπρεπε να αποδεικνύεται, σε συνδυασμό με τις γνώσεις και την κριτική ικανότητα φυσικά. Τα δε παιδαγωγικά-συγνώμη αν φανώ απόλυτη, ίσως κάνω λάθος-τα θεωρώ παντελώς άχρηστα. Δεν πιστεύω ότι με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής αποδεικνύει κανείς αν θα μπορεί να διδάξει ή όχι. Δηλαδή κάποιος με γνώσεις αλλά χωρίς καμία ικανότητα για την εκπαίδευση, αν διαβάσει πολύ καλά, δεν θα τα πάει καλά;Και αυτός δεν θα διοριστεί όπως και τόσοι άλλοι "κουλοί' ή αδιάφοροι καθηγητές που είχα(με πολλές εξαιρέσεις φυσικά);Θα προτιμούσα αυτό το έργο να το αναλάμβαναν σχολικοί σύμβουλοι(της αξιολόγησης των διδακτικών ικανοτήτων των καθηγητών).Και αν με αυτόν τον τρόπο ευνοείται ο υποκειμενισμός, με τον άλλο(multiple choice),θεωρώ ότι ευνοούνται οι παπαγάλοι και οι τυχεροί!Εξάλλου πάντοτε τα θεωρητικά μαθήματα είναι υποκειμενικά και είναι πια στο υπουργείο παιδείας να βρει τους κατάλληλους διορθωτές,ώστε να αξιολογήσουν με αμεροληψία τα γραπτά μας. Στη τελική σ συτούς δεν βασιστήκαμε όταν δίναμε πανελλήνιες; Καθηγητές με τις όποιες απόψεις και τον υποκειμενισμό τους, δεν μας διόρθωναν ως φοιτητές για να γίνουμε φιλόλογοι; Δεν θυμάμαι ποτέ να έδωσα μάθημα στη σχολή μου με τον τρόπο της πολλαπλής επιλογής!Φιλόλογος είμαι το λέει η λέξη!Αυτά και συγνώμη αν σας κούρασα :).

Αποσυνδεδεμένος NASOS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

  CHRYSSOULAKI, ΔΕ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182531
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 568
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.