*

Αποστολέας Θέμα: Πώς διορίζεται κανείς? SOS  (Αναγνώστηκε 5777 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mamamatina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πώς διορίζεται κανείς? SOS
« στις: Ιούλιος 04, 2011, 04:52:58 μμ »
Καλησπέρα σε όλους! Μετά από 40 κύματα πήρα κι εγώ τι πτυχίο μου και θα ήθελα την βοήθειά σας γιατί είμαι άσχετη τελείως. Τί πρέπει να κάνω τώρα? Πώς γράφομαι στον ενιαίο πίνακα κατάταξης? Υπάρχει προθεσμία? Μετά πρέπει να κάνω και κάποια αίτηση? Πού? Πώς? Βοήθειαααααα... Έχω πελαγώσει!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πώς διορίζεται κανείς? SOS
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:39:33 »

Αποσυνδεδεμένος pasxalisΠΕ02

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πώς διορίζεται κανείς? SOS
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 04, 2011, 04:53:56 μμ »
Καλησπέρα σε όλους! Μετά από 40 κύματα πήρα κι εγώ τι πτυχίο μου και θα ήθελα την βοήθειά σας γιατί είμαι άσχετη τελείως. Τί πρέπει να κάνω τώρα? Πώς γράφομαι στον ενιαίο πίνακα κατάταξης? Υπάρχει προθεσμία? Μετά πρέπει να κάνω και κάποια αίτηση? Πού? Πώς? Βοήθειαααααα... Έχω πελαγώσει!
Τι σχολή τελείωσες?

Αποσυνδεδεμένος mamamatina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πώς διορίζεται κανείς? SOS
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 04, 2011, 04:55:19 μμ »
Θεολογική...

Αποσυνδεδεμένος pasxalisΠΕ02

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πώς διορίζεται κανείς? SOS
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 04, 2011, 04:59:49 μμ »
Θεολογική...