0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγω δεν παω ουτε σε πιτοκοψιματα! Κατα τα αλλα συμφωνω μαζι σου!Γιατι θα «πρεπει» να κανω παρεα απο τη δουλεια; Συμφωνω απολυτα οτι η δουλεια δεν ειναι το μονο που με προσδιοριζει! Επισης, τα της δουλειας δεν ειναι το μονο ενδιαφερον που εχω! Οταν βγω εξω θελω να μιλησω για πραγματα περα απο τη δουλεια! Και οσες φορες έτυχε να βγω με συνεδελφους, παντα η κουβεντα γυριζει στα της δουλειας…. Οχι! Ο ελευθερος χρονος μου θελω να ειναι κατι διαφορετικο απο το χρονο εργασιας μου….Παρεες ετσι και αλλιως κανω πολυ ευκολα, δεν ενιωσα ποτε οτι οι αμεσα γυρω μου με υποτιμουν (οι πιο μακρινοι, ναι, αλλα ξυδακι για τη ζηλεια), και ουτε και ποτε ενιωσα οτι ειμαι κακομοιρα γιατι ο μισθος μου δεν φτανει για να παω ενα μηνα διακοπες…. Και ναι, επικοινωνω μια χαρα (μην πω και καλυτερα) με ατομα που δεν εχουν σχεση με το χωρο της εκπαιδευσης!
Χαίρομαι που το ακούω.Βαριεμαι αφόρητα τη συζήτηση περί σχολείου στον ελεύθερο μου χρόνο,το ίδιο να ακούω και τα οικογενειακά του καθενός.Εχω ένα ενδιαφέρον/χόμπι που δεν είναι από τα συνηθισμένα και ουδεμία σχέση έχει με την ιδιότητα μου ως εκπαιδευτικός.Ψαχνω παρέες από εκεί και ας είναι σε άλλες πόλεις, άλλα γεωγραφικά διαμερίσματα.Φιλιες λίγες και καλές λοιπόν
@ppil εσυ μιλάς με την άνεση του να διδάσκεις σε σχολείο με μαθητες υψηλού κοινωνικού και μορφωτικού επιπέδου. Σίγουρα οι μαθητες σου έχουν μεγαλώσει σε σπίτια με ένα καποθο πνευματικό επίπεδο και όταν μπαίνεις στην τάξη δεν βλέπεις μαύρες φόρμες, ξυρισμένα κεφάλια και τσαντάκια χιαστι. Έτσι εχεις την πολυτέλεια να σε ενοχλούν μόνο οι συνάδελφοι. Εγω έχω ένα ποικίλο μαθητικό δυναμικό, σε κάθε τμήμα έχω μόνο 4-5 άριστους (που κι αυτό είναι σχετικό) που έχουν διαβάσει ένα βιβλίο, έχουνδει μια ταινία, θα τους πάνε οι γονείς τους κάπου να ανοίξουν τα μάτια τους. Οι υπόλοιπο έχουν λεφτά αλλά είναι παιδιά αμόρφωτων και ακαλλιέργητων επαρχιωτών που μπορεί να έχουν ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη (σε καιρό σχολείου) αλλά αν τα ρωτήσεις με ποιον συνορεύει η Ελλάδα στα βόρεια, δεν καταλαβαίνουν τι είναι ο Βορρας και έχουν ήδη αποφασίσει ότι ακόμα και το γενικό λύκειο είναι περιττό για την εξέλιξη τους αφού ξέρουν την κατάντια των μορφωμένων α αυτή τη χωρα. Δεν με νοιάζει να ευχαριστηθώ επειδή κάποιος κατάλαβε τις ελεύθερες αναφορικές προτάσεις ή την κατηγορηματική μετοχή. Το μάθημα που θέλω να κάνω, που θέλω να μιλήσω για τέχνη, για ποίηση, για ευαισθησία, ή για καλλιέργεια κριτικής σκεψης στην ιστορία, δεν μπορώ να το κάνω σε παιδιά που δεν ξέρουν τίποτα, δεν έχουμε κανένα σημείο αναφοράς για να πατήσω. Παλιά τουλάχιστον είχα διαβάσει λίγα βιβλία, έστω τα κλασικα παιδικά-εφηβικά, και δεν πάθαιναν αλλεργικό σοκ αν τους έβαζες να ακούσουν κανένα κανονικό τραγούδι, όπως τώρα που έχει νεκρώσει το ακουστικό τους νεύρο από αυτά που ακούνε. Αν αυτό είναι το μέλλον της χώρας και της δουλειάς μας, δεν με νοιάζει τι κάνει ο προγραμματιστής ή ποιος λουφάρει απι τα εξωδιδακτικα ή ποιος με κουτσομπολεύει επειδή κάνω όμιλο. Με νοιάζει δηλαδη αλλά δεν επηρεάζει αυτό τη δουλειά μου. Με ενοχλει μόνο αν οι καθηγητές του σχολείου παραβιάζουν οι ίδιοι τον κανονισμό και αφήνουν τα παιδιά λάσκα, αγνοούν παραπτώματα ή επιτρέπουν να κάνουν πράγματα που έχουμε πει να μηνεπιτρέπουμε, δυσκολεύοντας έτσι ακόμα περισσότερο όποιον από εμάς θέλει να κάνει σωστά τη δουλειά του.
Αυτό που μας κάνει κοινωνικά σκεπτόμενους και απογοητευμένους, είναι ότι βλέπουμε την παρακμή της κοινωνίας στην πιο αγνή μετάδοσή της... Μέσα από τη μορφή που παίρνει μέσα από τον εσωτερικό κόσμο των παιδιών με τον οποίο ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή και τα οποία δεν έχουν το τακτ λαγω άγνοιας να προσποιηθούν κάτι άλλο. Μας την πετούν στα μούτρα χωρίς τα ίδια να έχουν μέτρο σύγκρισης αφού ζουν μέσα σε αυτήν φυσικοποιημενα. Και θα είναι και η πρώτη γενιά που μεγαλώνοντας δε θα έχει καν σημεία αναφοράς από προσωπικά βιώματα για να συγκρίνει το πριν και το μετά γιατί θα είναι ανάλογο γι' αυτά, σε παρόμοιο μήκος κύματος.
Εγω πάντως πιστεύω ότι αν δεν μας απογοητεύαν κάθε μέρα τα παιδιά, αν δεν είχαμε γύρω μας όλη αυτή τη φτήνια στα ενδιαφέροντα τους, στο πώς μιλάνε, στο πώς ντύνονται, αν δεν υπήρχε αυτή η απαξίωση για τη γνώση και η παντελής απουσία οποιαδήποτε επαφής με τον πολιτισμό και αν δεν είχαμε και τον βραχνά των γονέων, δεν θα ήμασταν όλοι τόσο απογοητευμένοι και τόσο κακοπροαίρετοι απέναντι στη συνύπαρξη με τους συναδέλφους μας.
δεν βλέπεις μαύρες φόρμες, ξυρισμένα κεφάλια και τσαντάκια χιαστι.