0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα τελευταία που αναφέρεις είναι σίγουρο ότι θα γίνουν όπως λέει και το Υπουργείο:
Sensible έτσι όπως τα λες είναι. Κι εμείς οικογενειακώς αντιμετωπίζουμε το ίδιο πρόβλημα. 7 χρόνια επαρχία και πάλι μετάθεση σε επαρχία ζητάμε κι όμως για πληροφορικούς ούτε κατά διάνοια να δώσουν κενό. Κενά υπάρχουν και τα κρύβουν τα τοπικά ΠΥΣΔΕ. Αυτό φαίνεται από τις αποσπάσεις και τις προσλήψεις αναπληρωτών................................ ................................................. ........................ ........................ ........................ ........................ ........................ ..............ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕ0404.......... ........................ ........................ ........................ ........................ ........................ ........................ ........................ ........................ Και για να λέμε τα πράγματα σωστά, υπάρχουν κενά ΚΑΙ στη δευτεροβάθμια! Μην το ξεχνάμε! Εμάς μας έχουν φέρει ένα κάρο αποσπασμένους, οι οποίοι δουλεύουν ΟΛΟΙ χωρίς να συμπληρώνουν στα δημοτικά και για την πρωτοβάθμια πήραν αναπληρωτές. Και να πεις ότι έχουμε πολλούς αποσπασμένους εκτός νομου; Είναι σαφώς λιγότεροι από αυτούς που ήρθαν!
Είναι κοινό μυστικό ότι η Πληροφορική στα δημοτικά μετά το 2013 (λήξη ΕΣΠΑ) είναι πολύ πιθανό να μη γίνεται από Πληροφορικούς αλλά να διδάσκεται οριζόντια με τα άλλα μαθήματα από τους δασκάλους. Για ποιο λόγο λοιπόν το Υπουργείο να μεταθέσει στα μεγάλα αστικά κέντρα πλήθος Πληροφορικών?Το ζητούμενο είναι να δημιουργηθούν οργανικές στην Α/θμια και να αυξηθούν οι ώρες στο Γυμνάσιο. Εκεί πρέπει να το παλέψουμε μόνιμοι και αναπληρωτές.
Εάν υπάρχουν λειτουργικά κενά σε ένα μέρος και σου αρνούνται την απόσπασή σου προς αυτό δεν είναι τουλάχιστον παράλογο? Και του χρόνου μετά παίρνουν αναπληρωτές να τα καλύψουν. Έλεος! Και να έχεις κριθεί και υπεράριθμος εκεί που είσαι...
Παράθεση από: geok_salonika στις Μάιος 03, 2011, 07:34:21 μμΕίναι κοινό μυστικό ότι η Πληροφορική στα δημοτικά μετά το 2013 (λήξη ΕΣΠΑ) είναι πολύ πιθανό να μη γίνεται από Πληροφορικούς αλλά να διδάσκεται οριζόντια με τα άλλα μαθήματα από τους δασκάλους. Για ποιο λόγο λοιπόν το Υπουργείο να μεταθέσει στα μεγάλα αστικά κέντρα πλήθος Πληροφορικών?Το ζητούμενο είναι να δημιουργηθούν οργανικές στην Α/θμια και να αυξηθούν οι ώρες στο Γυμνάσιο. Εκεί πρέπει να το παλέψουμε μόνιμοι και αναπληρωτές.Ακόμα και αν λήξει το εσπα γιατί η Πληροφορική να μη γίνεται από Πληροφορικούς; Δικό μας μάθημα δεν είναι; Η Μουσική π.χ. γιατί γίνεται από Μουσικούς;Τέτοιου είδους λειτουργικά κενά γιατί να μη βαφτιστούν οργανικά;;
Επιτρέψτε μου να πω πως οι καθηγητές Πληροφορικής είναι από τους πλέον αποδυναμωμένους κλάδους εκπαιδευτικών. Υπάρχει ΕΝΑΣ σύλλογος που να σας εκπροσωπεί; Νομίζω ότι πρέπει να αναζητήσετε ευθύνες για την κατάσταση αυτή.
εμένα με απασχολεί το εξής τελευταία:γιατί να μην μπορούν όσοι συνάδελφοι είναι στη διάθεση να κάνουν αμοιβαίες μεταθέσεις;τι λέτε εσείς; θα μπορούσαμε να κινήσουμε κάτι σε αυτή την κατεύθυνση;
Παράθεση από: greeker στις Μάιος 05, 2011, 07:06:41 μμεμένα με απασχολεί το εξής τελευταία:γιατί να μην μπορούν όσοι συνάδελφοι είναι στη διάθεση να κάνουν αμοιβαίες μεταθέσεις;τι λέτε εσείς; θα μπορούσαμε να κινήσουμε κάτι σε αυτή την κατεύθυνση;Σωστό...