*

Αποστολέας Θέμα: Πάλι προσλήψεις Πε19-20! Και οι μόνιμοι;;;; (Σχετικό με τις μεταθέσεις)  (Αναγνώστηκε 10052 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sensible

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
    • Προφίλ
Τα τελευταία που αναφέρεις είναι σίγουρο ότι θα γίνουν όπως λέει και το Υπουργείο:

Οι αποσπάσεις δεν νομίζω ότι γίνονται για να συμπληρωθούν τα λειτουργικά κενά!!
Όταν κάποιος ζητάει απόσπαση στην αίτηση γράφει και τους σοβαρούς λόγους και δε γράφει απλά..."εεε είδα πολλά λειτουργικά κενά και είπα δε χτυπάω και εγώ την πόρτα!"

Σοβαρούς τέτοιους λόγους έχει συγκεκριμένος αριθμός εκπαιδευτικών ενώ τα λειτουργικά κενά καλύπτουν ένα πολύ μεγαλύτερο αριθμό συναδέλφων.

Όπως φαίνεται geok_salonika το υπουργείο βρήκε τη χρυσή τομή για την πολιτική του πελατεία! Θα απογοητεύσω κάποιους εκπαιδευτικούς (που στο κάτω κάτω οι πιο πολλοί δεν είναι και "δικοί μας" γιατί κάθονται στα νησιά με υπομονή να πάρουν μετάθεση κάποτε και δε ψάχνουν με υπόγειες διαδρόμους-συνδικαλιστές μας- να βρεθούν εκεί που θέλουν) ΑΑΑΑΑαααλλά τους δικού μου θα τους βολέψω με αποσπάσεις.... Περάστε κόσμε από τα πολιτικά μας γραφεία...ανοίξαμε και σας περιμένουμε...ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΠΑΣΟΚΑΡΑ...επιστήμονες είναι οι άνθρωποι!!ΕΥΓΕ

Λοιπόν, και το παράδειγμα που έψαχνα τόση ώρα. ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΕ19 και ΠΕ20
ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ 2010 Α=2(ειδικη κατ)  Β=2(εδική κατ) Γ=0 Δ=1(και μοναδικός με μόρια!) Ε=0

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ (και στις 2 φάσεις) Α=7+7* Β=15+22* Γ=0 Δ=0 Ε=0    (και έφυγαν από το νομό αν είδα καλά 5)
Χωρίς *= Μόνο ΔΙΔΕ
Με *=αν χρειαστούν για δημοτικά θα έχουν προτεραιότητα (αλλά δεν είναι σίγουρο ότι πας)

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ (σε Δευτεροβάθμια ΜΟΝΟ) Α=5 Β=2 Γ=5 Δ=2 Ε=1

Και φυσικά πάνω από 100 ΠΕ1920 με ΕΣΠΑ

Με λίγα λόγια Θεσσαλονίκη πήγαν με μετάθεση και μόρια μόνο ένας!!!!
Και με άλλους τρόπους 66

Τα συμπεράσματα δικά σας
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 03, 2011, 08:42:30 μμ από sensible »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sensible

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
    • Προφίλ
Sensible έτσι όπως τα λες είναι. Κι εμείς οικογενειακώς αντιμετωπίζουμε το ίδιο πρόβλημα. 7 χρόνια επαρχία και πάλι μετάθεση σε επαρχία ζητάμε κι όμως για πληροφορικούς ούτε κατά διάνοια να δώσουν κενό. Κενά υπάρχουν και τα κρύβουν τα τοπικά ΠΥΣΔΕ. Αυτό φαίνεται από τις αποσπάσεις και τις προσλήψεις αναπληρωτών................................ .................................................  ........................  ........................ ........................ ........................ ........................ ..............ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΠΕ0404.......... ........................ ........................ ........................ ........................ ........................ ........................ ........................ ........................
Και για να λέμε τα πράγματα σωστά, υπάρχουν κενά ΚΑΙ στη δευτεροβάθμια! Μην το ξεχνάμε! Εμάς μας έχουν φέρει ένα κάρο αποσπασμένους, οι οποίοι δουλεύουν ΟΛΟΙ χωρίς να συμπληρώνουν στα δημοτικά και για την πρωτοβάθμια πήραν αναπληρωτές. Και να πεις ότι έχουμε πολλούς αποσπασμένους εκτός νομου; Είναι σαφώς λιγότεροι από αυτούς που ήρθαν!


Απλά παραθέτω το μήνυμα σου με τελείες "...." στα ενδιάμεσα. Κατανοώ μέχρι κεραίας

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Χωρις καμια διαθεση να ερθω σε αντιπαραθεση, διοτι ολοι γνωριζουν οτι το θεμα ειναι λεπτο, εχω την εξης αποψη.

Δεν θα διαφωνησω με τους προλαλησαντες οτι οι αποσπασεις αποτελουν προνομιακο πεδιο ρουσφετολογικης δοσοληψιας, η οποια μαλιστα εντεινεται απο τον αδιαφανη τροπο καταγραφης και χειραγωγησης των λειτουργικων αναγκων των σχολικων μοναδων, (σημειωτεον, ουδεποτε εληφθησαν υποψιν τα λειτουργικα κενα για τη διεξαγωγη των αποσπασεων), ουτε οτι δρομολογειται η καταβαραθρωση της σταθερης και μονιμης εργασιας με την εδραιωση της μερικης και ευελικτης απασχολησης, εξελιξη που προκυπτει απο τη βαθμιαια αναθεωρηση των ποσοτικων συσχετισμων υπερ της προσληψης ωρομισθιων και αναπληρωτων και εις βαρος διορισμων τακτικου προσωπικου στη δημοσια εκπαιδευση. Το προβλημα, ωστοσο, συγκειται στο γεγονος οτι η κειμενη νομοθεσια, (ΠΔ 100/1996, ΠΔ 100/1997), προβλεπει ρητως πως οι μεταθεσεις διενεργουνται συμφωνα με τις αναγκες πληρωσης των κενων οργανικων θεσεων (και οχι των λειτουργικων κενων). Δυστυχως για τους εκπαιδευτικους, το υπουργειο ειναι απολυτα κατοχυρωμενο, απο νομικης σκοπιας, οταν εφαρμοζει την πολιτικη της προσληψης και μετακινησης του μονιμου προσωπικου βασει της οργανικοτητας των περιοχων μεταθεσης και οχι των τρεχουσων λειτουργικων αναγκων, πραγμα το οποιο πληττει καιρια ειδικα τη Β/θμια εκπ/ση, οπου οι κενες οργανικες θεσεις εχουν καταστει ειδος εν ανεπαρκεια εδω και χρονια. Αρα, το μονο επιχειρημα που μπορει να προβληθει απο πλευρας εκπαιδευτικης κοινοτητας ειναι επιστημολογικης φυσης και εχει να κανει με τυχον παραποιησεις και παρεμβασεις στην αποτυπωση των οργανικων θεσεων και την επεξεργασια των σχετικων δεδομενων, στα διαφορα επιπεδα της εκπαιδευτικης διοικησης που εμπλεκονται στη διαδικασια ενεργειας των μεταθεσεων (ΠΥΣΔΕ/ΑΠΥΣΔΕ/Κεντρικη Υπηρεσια/ΚΥΣΔΕ). Ωστοσο, ειναι μια διεκδικηση, αυτη της αποκαλυψης, καταδικασμενη σε αποτυχια, αφου κανεις (ή σχεδον κανεις) δεν μπορει να στοιχειοθετησει χαλκευση στοιχειων ως προς την οργανικη συνθεση των μεταθετικων περιοχων, ενω και απο τις ανακοινωσεις των αιρετων του ΚΥΣΠΕ συναγεται οτι η στρατηγικη στοχευση της όποιας διεκδικησης ειναι οντολογικη και αφορα την πολιτικη υπερβαση της νομοθεσιας, με την εξεταση τοσο των οργανικων οσο και των λειτουργικων αναγκων σε μονιμο προσωπικο των ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, για τη διεξαγωγη των μεταθεσεων, οπως συνηθιζοταν μεχρι τουδε. Αυτο που πρεπει εφεξης να αποτελεσει, μεταξυ αλλων, παγια στοχευση της συνδικαλιστικης εκπροσωπησης ειναι η νομοθετικη αναθεωρηση των παραμετρων εκτελεσης των μεταθεσεων με αναφορα πλεον και στις λειτουργικες αναγκες, που αποδεδειγμενα βρισκονται εγγυτερα της εκπαιδευτικης πραγματικοτητας, ενα βημα το οποιο το υπουργειο δεν προτιθεται να κανει στο πλαισιο της επικειμενης νομοθετικης πρωτοβουλιας περι μεταθεσεων και αποσπασεων. Τελος, κατα την ταπεινη μου αποψη, δεν θεωρω πως τα Υ.Σ. μεθοδευουν συγκαλυψεις κενων οργανικων θεσεων, τουλαχιστον σε τοσο ευρεια κλιμακα ωστε να τιθεται ζητημα νοθευσης των μεταθεσεων, (τωρα μεμονωμενες εξαιρεσεις μπορει να υπαρχουν). Μαλιστα, ανεκαθεν τα Υ.Σ. επιδιδονταν σε μια δημιουργικη λογιστικη μεταθεσης ενος μεγαλου ογκου εκπαιδευτικων, που σε καμια περιπτωση δεν αντιστοιχουσε στην υπαρξη ισαριθμων πραγματικων κενων οργανικων θεσεων, (για του λογου το αληθες, μπορει κανεις να ανατρεξει στους πινακες μεταθεσεων της Β/θμιας της προηγουμενης δεκαετιας, προ του 2009, οπου ο αριθμος των μετακινουμενων κυμαινοταν σε υψηλα επιπεδα, απο 6.000 εως και 8.500 μετατεθεντες κατ’ ετος). Δυστυχως, ισχυει κατι που λεει ενας φιλος μου, οποιος προλαβε τον Κυριον ειδε…                           
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος df478

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ

Είναι κοινό μυστικό ότι η Πληροφορική στα δημοτικά μετά το 2013 (λήξη ΕΣΠΑ) είναι πολύ πιθανό να μη γίνεται από Πληροφορικούς αλλά να διδάσκεται οριζόντια με τα άλλα μαθήματα από τους δασκάλους. Για ποιο λόγο λοιπόν το Υπουργείο να μεταθέσει στα μεγάλα αστικά κέντρα πλήθος Πληροφορικών?

Το ζητούμενο είναι να δημιουργηθούν οργανικές στην Α/θμια και να αυξηθούν οι ώρες στο Γυμνάσιο. Εκεί πρέπει να το παλέψουμε μόνιμοι και αναπληρωτές.

Ακόμα και αν λήξει το εσπα γιατί η Πληροφορική να μη γίνεται από Πληροφορικούς; Δικό μας μάθημα δεν είναι;  Η Μουσική π.χ. γιατί γίνεται από Μουσικούς;

Τέτοιου είδους λειτουργικά κενά γιατί να μη βαφτιστούν οργανικά;;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2011, 01:35:16 πμ από df478 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος p2030143

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 32
    • Προφίλ
Εάν υπάρχουν λειτουργικά κενά σε ένα μέρος και σου αρνούνται την απόσπασή σου προς αυτό δεν είναι τουλάχιστον παράλογο? Και του χρόνου μετά παίρνουν αναπληρωτές να τα καλύψουν. Έλεος! Και να έχεις κριθεί και υπεράριθμος εκεί που είσαι...

Αποσυνδεδεμένος popolina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εάν υπάρχουν λειτουργικά κενά σε ένα μέρος και σου αρνούνται την απόσπασή σου προς αυτό δεν είναι τουλάχιστον παράλογο? Και του χρόνου μετά παίρνουν αναπληρωτές να τα καλύψουν. Έλεος! Και να έχεις κριθεί και υπεράριθμος εκεί που είσαι...
Δεν είναι απλώς παράλογο, αλλά παράνομο, μια και η φετινή τουλάχιστον εντολή της Υπουργού ήταν πως η κάλυψη των λειτουργικών κενών θα γινόταν πρώτα με αποσπάσεις και αν δεν καλυφθούν οι θέσεις τότε θα προβεί σε διορισμό αναπληρωτών/ωρωμισθίων. Κάτι που στην πράξη δεν έγινε, αφού δεν ικανοποιήθηκαν όλες οι αιτήσεις απόσπασης σε περιοχές που αργότερα πήραν αναπληρωτές.

Γιατί να μη δίνονται αποσπάσεις σε περιοχές που υπάρχει, όπως φαίνεται, ζήτηση και τα όποια κενά, στη συνέχεια ας καλύπτονται με αναπληρωτές..Φέτος ειδικά, που δεν ικανοποιήθήκαν πλήθος αιτήσεων απόσπασης, με λόγους υγείας, οικογενειακούς, κλπ.

Και αν θέλουμε να πάμε ένα βήμα παραπέρα, γιατί ενώ ικανοποιούνται αιτήσεις απόσπασης συναδέλφων χωρίς πραγματικά σοβαρούς λόγους, να μην ικανοποιούνται τουλάχιστον ΚΑΙ οι αιτήσεις αυτών με σοβαρούς λόγους;

Ας ελπίσουμε φέτος σε κάτι καλύτερο..γιατί η παραμεθόριος δεν αντέχετε για πολύ!

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ

Είναι κοινό μυστικό ότι η Πληροφορική στα δημοτικά μετά το 2013 (λήξη ΕΣΠΑ) είναι πολύ πιθανό να μη γίνεται από Πληροφορικούς αλλά να διδάσκεται οριζόντια με τα άλλα μαθήματα από τους δασκάλους. Για ποιο λόγο λοιπόν το Υπουργείο να μεταθέσει στα μεγάλα αστικά κέντρα πλήθος Πληροφορικών?

Το ζητούμενο είναι να δημιουργηθούν οργανικές στην Α/θμια και να αυξηθούν οι ώρες στο Γυμνάσιο. Εκεί πρέπει να το παλέψουμε μόνιμοι και αναπληρωτές.

Ακόμα και αν λήξει το εσπα γιατί η Πληροφορική να μη γίνεται από Πληροφορικούς; Δικό μας μάθημα δεν είναι;  Η Μουσική π.χ. γιατί γίνεται από Μουσικούς;

Τέτοιου είδους λειτουργικά κενά γιατί να μη βαφτιστούν οργανικά;;

Μα αυτός είναι ο φόβος όλων μας. Η "οριζόντια" διδασκαλία της Πληροφορικής απο δασκάλους και όχι ως ξεχωριστό αντικείμενο με δύο άξονες όπως είναι φέτος και θα είναι και του χρόνου. Μακάρι να γίνουν αυτά τα κενά οργανικές θέσεις. Και γι αυτό θα πρέπει να αγωνιστούμε όλοι μαζί. Και οι μόνιμοι αλλά και οι ΑΚΩ, ΑΜΩ, ωρομίσθιοι. Κατανοώ απόλυτα την κατάσταση που είσαι sensible , όπως και πολλοί άλλοι συνάδερφοι σαν και σένα. Όμως και οι αδιόριστοι που το παλεύουν τόσα χρόνια καταλαβαίνεις σε τι φάση είναι. Μετά το 2005 "έπηξε" ο κλάδος και άνθρωποι με ΑΣΕΠ, προϋπηρεσίες και επάρκεια παλεύουν έστω και για αναπλήρωση. Γι αυτό επαναλαμβάνω ότι συμφέρει να είμαστε συνειδητοποιημένοι και να παρακολουθούμε τι γίνεται για να μην βρεθούμε μπροστά σε εκπλήξεις.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3392
    • Προφίλ
Επιτρέψτε μου να πω πως οι καθηγητές Πληροφορικής είναι από τους πλέον αποδυναμωμένους κλάδους εκπαιδευτικών. Υπάρχει ΕΝΑΣ σύλλογος που να σας εκπροσωπεί;  Νομίζω ότι πρέπει να αναζητήσετε ευθύνες για την κατάσταση αυτή.

Αποσυνδεδεμένος df478

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Επιτρέψτε μου να πω πως οι καθηγητές Πληροφορικής είναι από τους πλέον αποδυναμωμένους κλάδους εκπαιδευτικών. Υπάρχει ΕΝΑΣ σύλλογος που να σας εκπροσωπεί;  Νομίζω ότι πρέπει να αναζητήσετε ευθύνες για την κατάσταση αυτή.

Υπάρχουν σύλλογοι όπως η ΠΕΚΑΠ (που κάπως ακούγεται) και η ΕΠΕ αλλά μήπως εκεί που λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει;

Από την άλλη και εμείς με τη σειρά μας πολλές φορές τσακωνώμαστε για το ποιος την έχει μεγαλύτερη (τη γνώση), ο ΠΕ19 ή ο ΠΕ20

Σ'αυτά που λέει πιο πάνω η Χριστίνα έχει απόλυτο δίκιο!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2011, 09:31:33 μμ από df478 »

Αποσυνδεδεμένος sensible

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
    • Προφίλ
Επιτρέψτε μου να πω πως οι καθηγητές Πληροφορικής είναι από τους πλέον αποδυναμωμένους κλάδους εκπαιδευτικών. Υπάρχει ΕΝΑΣ σύλλογος που να σας εκπροσωπεί;  Νομίζω ότι πρέπει να αναζητήσετε ευθύνες για την κατάσταση αυτή.

Στο συγκεκριμένο θέμα έχεις δίκιο, ωστόσο εγώ αναφέρομαι σε ένα θέμα το οποίο απασχολεί και θα απασχολεί στη μετά-ΔΝΤ εποχή γενικά όλους τους εκπαιδευτικούς. Ούτε που με ενδιαφέρουν οι συντεχνίες και και τα μικροσυμφέροντα του κλαδάκου μας. Απλά πράματα....έχεις μόρια...πάρε μετάθεση. Έχεις πρόβλημα...πάρε απόσπαση. Η λογική να δυναμώσει ο κλάδος των ΠΕ1920 έναντι άλλων κλάδων με βρίσκει απέναντι...αυτά κάναμε στην Ελλάδα τόσα χρόνια και τώρα τα λουζόμαστε....αλλά ότι και να μου λέτε εγώ δεν έκανα τίποτε από αυτά και έχω κάθε δικαίωμα και να βρίζω και να οργίζομαι, με το κούτελο καθαρό που λένε! Την "τρώω" βέβαια, αλλά δεν έρπομαι στα γραφεία συνδικαλιστών ΠΑΣΚ/ΔΑΚΕ όπως άλλοι.

Κάποτε από μία συνάδελφο άκουσα ότι δεν έχω λέει εγώ σα Πληροφορικός παιδαγωγική επάρκεια και επομένως είμαι αλεξιπτωτιστής στην εκπαίδευση(δηλαδή έπεσα από το πουθενά ο κωλόφαρδος)...Εεε η ίδια η συνάδελφος όταν της έθεσα ένα παρόμοιο δίλημμα "Αξιοκρατία και λίγη υπομονή ή άμεση χρήση μέσου" απάντησε κατά λέξη "Είμαι της άποψης ότι αν έχεις μέσο και γνωστούς να το χρησιμοποιήσεις όπως έκανα εγώ, μην είσαι κορόιδο". Να τη χαρώ εγώ τέτοια παιδαγωγική επάρκεια! Της τη χαρίζω.

Ηθικολογίες θα πουν κάποιοι...Ούτε που με νοιάζει τι θα πουν τα "ερπετά". Και μόνο που άκουσα από μερικούς κατανόηση και εν μέρη συμφωνία σε όσα είπα μου αρκεί. ΤΕΛΟΣ του αλγορίθμου!!!

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Μα συνάδερφε δεν λέει κανείς να "δυναμώσει" ο κλάδος έναντι άλλων αλλά να δυναμώσει γενικότερα. Εσυ που επιθυμείς πχ μετάθεση κοντά στην οικογένεια σου σε κάποιο Δημοτικό, δεν σε απασχολεί να συσταθούν οργανικές για Πληροφορικούς στην πρωτοβάθμια; Δεν χρειάζεσαι κάποιον να το παρακολουθεί, να σε ενημερώνει και έναν κλάδο με ενότητα να διεκδικεί για μια φορά συνολικά; Αν δεν γίνει αυτό οι πιθανότητες να πάρεις μετάθεση θα παραμείνουν λίγες για όλους του λόγους που είπες και εσυ!

Και στο δικό σου θέμα ("πρόβλημα") έχει εφαρμογή αυτό που λέω. Αν δεν σε νοιάζει τι γίνεται με τον κλάδο και τους υπόλοιπους γιατί να νοιαστούν οι άλλοι που είσαι μακριά απο το σπίτι σου; Δεν αναφέρομαι προσωπικά αλλά προσπαθώ να σου δώσω να καταλάβεις οτι οι διεκδικήσεις και οι αντιδράσεις που ζητάς έρχονται μόνο απο τους πολλούς. Αρχικά απο τον κλάδο σου και κατ' επέκταση απο όλους τους εκπαιδευτικούς όπως λες και εσυ.

Όπως και να έχει εύχομαι να βρεθείς κοντά στους δικούς σου σύντομα.

Αποσυνδεδεμένος greeker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
εμένα με απασχολεί το εξής τελευταία:

γιατί να μην μπορούν όσοι συνάδελφοι είναι στη διάθεση να κάνουν αμοιβαίες μεταθέσεις;
τι λέτε εσείς; θα μπορούσαμε να κινήσουμε κάτι σε αυτή την κατεύθυνση;

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
εμένα με απασχολεί το εξής τελευταία:

γιατί να μην μπορούν όσοι συνάδελφοι είναι στη διάθεση να κάνουν αμοιβαίες μεταθέσεις;
τι λέτε εσείς; θα μπορούσαμε να κινήσουμε κάτι σε αυτή την κατεύθυνση;

Σωστό...
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
εμένα με απασχολεί το εξής τελευταία:

γιατί να μην μπορούν όσοι συνάδελφοι είναι στη διάθεση να κάνουν αμοιβαίες μεταθέσεις;
τι λέτε εσείς; θα μπορούσαμε να κινήσουμε κάτι σε αυτή την κατεύθυνση;

Σωστό...

Ρωτήστε το γιατί σίγουρα θα ενδιαφέρει πολλούς!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161198
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 741
Σύνολο: 761

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.