*

Αποστολέας Θέμα: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη  (Αναγνώστηκε 23125 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος k_k

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Απάντηση #56 στις: Ιούνιος 15, 2008, 10:42:13 πμ »
Καλα για την άδεια κύησης που μοριοδοτουνται (δεν φταίνε όμως οι ίδιες για την νομοθεσία), αλλα στην εκπαιδευτική άδεια δεν μοριοδοτούνται .......
Κάνω λάθος ????????????

Σε γενικές γραμμες , αυτό που ενοχλεί είναι τα βύσματα . Και δυστυχώς υπάρχουν τόσο μεγάλα βύσματα , που ακόμα και στις μεταθεσεις μπαίνει χέρι .
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 15, 2008, 10:44:24 πμ από k_k »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:01:08 »

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Απάντηση #57 στις: Ιούνιος 15, 2008, 12:45:10 μμ »
Μπορεί να κανω εγώ λαθος, δεν ειμαι σιγουρος
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος X.K.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
  • I love English ΠΕ 06
    • Προφίλ
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Απάντηση #58 στις: Ιούνιος 16, 2008, 12:36:56 πμ »
Aγαπητη Rwxanh,ειμαι ΠΕ 06,ξερεις ποσα μορια θα χρειαστω οταν(και αν) διοριστω για να γυρισω στην περιοχη μου;(Γ'Θεσσαλονικης) Γυρω στα 80 για Α /θμια και γυρω στα 115 για β/θμια.Πραγμα που σημαινει οτι θα πρεπει να ζησω περιπου......8 χρονια μακρια απο τα παιδια μου η μαζι με τα παιδια αλλα χωρις τον αντρα μου,οποτε θα εχω και μορια και διαζυγιο.Δεν ειναι λογικο να δηλωσω δυσπροσιτο; 
Ναι Χ.Κ. αυτό που λες είναι λογικό. Ωστόσο το "παράλογο" είναι μόνο να το δηλώνει κάποιος και να μην το υπηρετεί και βέβαια δεν αναφέρομαι στις περιπτώσεις που οι μητέρες παίρνουν άδεια ανατροφής. Όσο για το πρόβλημα που αναφέρεις (παιδιά και σύζυγο) δίκιο έχεις αλλά δεν νομίζω ότι ο σκοπός πρέπει να αγιάζει και τα μέσα....αυτό θα έπρεπε να βρεθεί τρόπος να λυθεί με ορθό τρόπο κι όχι με ανορθόδοξα μέσα.
Μat συμφωνω οτι ο τροπος που θα λυθει το  προβλημα πρεπει να ειναι πανω απο ολα δικαιος.Δεν ξερω αν σκεφτομαι λαθος αλλα υπολογιζω:ο τελευταιος διορισμενος ΠΕ06 στην περιοχη μου εχει 115 μορια,δηλαδη τι εχει κανει,εχει δουλεψει 10 χρονια σε δυσπροσιτο και τα μαζεψε η 20 χρονια σε σχολεια με περιπου 5 μορια;αρα πρεπει να ειναι ηλικιας 45 και πανω;(αν διοριστηκε στα 25 του)Ετσι μου ερχεται να βγω στα γυμνασια-λυκεια της περιοχης για να δω αν οντως ειναι ολοι μεσηλικες,γιατι και εδω μου φαινεται τα πραγματα βρωμανε.Οπρωτος δηλαδη ποσα μορια εχει,300;Απο τοτε που ητανε στην κουνια μαζευε;
Δεν ξερω ποιος εχει επινοησει αυτο το ηλιθιο συστημα των μοριων αλλα ισως αν οι διορισμοι γινοτανε σε επιπεδο περιφερειας οπως γινεται με τους ωρομισθιους να ητανε πιο ευκολα τα πραγματα για ολους .Δηλαδη πως υπαρχουν τοσες θεσεις π.χ.στην Κεντρικη Μακεδονια ωστε να μπορω να παρω 12 ωρες απο α/θμια και 11 απο β/θμια αλλα οταν διοριστω θα πρεπει να παω σε νησι;Αν θελουν μπορουν να βρουν λυσεις δικαιες και σωστες για ολους,μονο που αν το κανουν τοτε εγω,εσυ,ο αλφα ,ο βητα δεν θα εχει την αναγκη του καθε βουλευτη,νομαρχη κλπ,και μας κρατανε σε ενα συστημα σαπιο μονο και μονο για να τους εχουμε αναγκη.....   
Take me to the magic of the moment
on a glory night
where the children of tomorrow dream away
in the wind of change...

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Απάντηση #59 στις: Ιούνιος 16, 2008, 02:00:26 πμ »
Δε μπορεί να είναι έτσι τα πράγματα, γιατί κανένας δεν έχει συμφέρον να μας στέλνει στα νησιά (πληρώνει και παραπάνω - παραμεθώριο)

Αναγκαστικά κάποιοι θα είναι π.χ. στη Χάλκη, γιατί το ίδιο το νησί δεν παράγει αρκετούς καθηγητές για το σχολείο του.
Το σύστημα των μορίων πρέπει να υπάρχει, απλά πρέπει (και εδώ) να κλείσουν τα παράθυρα.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:01:08 »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Απάντηση #60 στις: Ιούνιος 19, 2008, 11:25:12 μμ »

                       

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

για τη Μοριοδότηση Αποσπασμένων Εκπαιδευτικών Bολισσού – Οινουσσών- Ψαρών

 

     Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ΧΙΟΥ κατά τη συνεδρίασή του της 12-06-2008 εξέτασε συνολικά τα αριθμητικά  στοιχεία που έχουν σχέση με τις οργανικές θέσεις που υπάρχουν συνολικά στις τρεις περιοχές ´ôκαι Δ΄Νομού Χίου (δηλαδή Γυμνάσιο Βολισσού- Γυμνάσιο-Λ.Τ.-ΕΠΑΛ Οινουσσών και Γυμνάσιο –Λ.Τ. Ψαρών) σε συνδυασμό με τον τρόπο με τον οποίο καλύφθηκαν οι πραγματικές ανάγκες λειτουργίας αυτών των σχολείων και διαπίστωσε ότι:

Συνολικά οι  μισθοδοτούμενοι στο 2007-2008 σ΄ αυτά τα σχολεία με οργανική θέση και  νεοδιόριστοι είναι 134 καθηγητές από τους οποίους οι 23 ήταν με άδειες , με αποσπάσεις εντός και εκτός Χίου 70 και απ΄ αυτούς 47 σε γραφεία του ΥΠΕΠΘ.

Έτσι εργάστηκαν συνολικά  εκεί 40 καθηγητές με οργανικές θέσεις ή νεοδιόριστοι με προσωρινή τοποθέτηση καθώς και  19 αναπληρωτές και 2 ωρομίσθιοι καθηγητές. Αυτοί είναι οι συνάδελφοί μας που δοκιμάστηκαν από τις αντικειμενικά αντίξοες συνθήκες διαβίωσης στις ακριτικές περιοχές του Νομού μας και δικαιούνται της νόμιμης μοριοδότησης.

Οι αποσπασθέντες  όμως «καθηγητές φαντάσματα», λαμβάνουν 10-11-12 μόρια κατ΄ έτος όπως ορίζει ο Νόμος αντίστοιχα για τις περιοχές  Β΄, Γ΄, Δ΄ Χίου που είναι πολύ περισσότερα από τα μόρια των θέσεων που είναι στις πόλεις ή περιοχές που  πραγματικά υπηρετούν.

Αποτέλεσμα αυτού του γεγονότος είναι,  να έχουμε καθηγητές δύο ταχυτήτων, γιατί δημιουργείται αδικία μεταξύ των ενδιαφερομένων για μετάθεση ή βελτίωση θέσης συναδέλφων οι οποίοι αν και παλαιότεροι δεν μπορούν, να συγκεντρώσουν ικανό αριθμό μορίων και να καταλάβουν οργανικές θέσεις.

Επιπλέον τονίζουμε ότι είναι αδικαιολόγητος ο μεγάλος αριθμός οργανικών θέσεων σ΄ αυτά τα σχολεία μας. Για παράδειγμα, πώς είναι  δυνατόν να δικαιολογούνται 38 οργανικές στη Βολισσό με 19 παιδιά και να παίρνουν μετάθεση 5 καθηγητές  Πληροφορικής; Υπάρχουν φυσικά και άλλα παραδείγματα σε άλλες ειδικότητες.

Το φαινόμενο αυτό των ανορθολογικών διορισμών ξεκίνησε σε μικρή κλίμακα από το 2001 αλλά σήμερα πλέον έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο και δεν φαίνεται να αντιμετωπίζεται από το ΥΠ.Ε.Π.Θ. παρά το ότι η ΟΛΜΕ έχει καταθέσει τις θέσεις της για το θέμα με υπόμνημα  στις 7-2-08 και είναι οι ακόλουθες.

«Τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των εκπαιδευτικών που αποσπώνται σε μη

εκπαιδευτικές υπηρεσίες και οργανισμούς έχει διευρυνθεί απαράδεκτα (7.000 περίπου). Αυτό προκαλεί διαδοχικές παρενέργειες σ’ όλο το εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών.

Κρίνουμε αναγκαίο τα κενά διοικητικού προσωπικού στην Κεντρική Υπηρεσία του

ΥΠΕΠΘ, στις περιφερειακές υπηρεσίες, στα σχολεία κ.λπ. να καλύπτονται με μόνιμους διορισμούς διοικητικών υπαλλήλων καθώς και με εθελοντικές μετατάξεις εκπαιδευτικών. Για όσο ακόμη χρόνο θα υπάρχουν τα κενά αυτά, η ΟΛΜΕ δεν είναι καταρχήν αντίθετη με την κάλυψή τους με αποσπάσεις εκπαιδευτικών, οι οποίες θα πραγματοποιούνται έτσι, ώστε να  εξασφαλίζεται κατά προτεραιότητα η εύρυθμη λειτουργία όλων των σχολείων από την 1η του Σεπτέμβρη.

Σχετικά, προτείνουμε τα παρακάτω:

α) Όλες οι αποσπάσεις να γίνονται από το ΚΥΣΔΕ, το όργανο που θα πρέπει να έχει στην ευθύνη του το σύνολο των υπηρεσιακών μεταβολών (προκειμένου να έχει τη συνολική εικόνα της κατάστασης).

β) Να θεσμοθετηθούν μοριοδοτούμενα κριτήρια για όλες τις κατηγορίες αποσπάσεων (από νομό σε νομό, από σχολείο σε σχολείο, στον ΟΕΕΚ και τα ΙΕΚ, στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ, σε διοικητικές θέσεις κ.λπ.).

γ) Οι αποσπάσεις των καθηγητών στις κεντρικές υπηρεσίες του ΥΠΕΠΘ, στις περιφερειακές δ/νσεις και γραφεία εκπαίδευσης, στα ΠΕΚ, στα ΙΕΚ και τους άλλους οργανισμούς εκτός των ΑΕΙ να γίνονται για μια τριετία και με δυνατότητα ανανέωσης για μια ακόμη διετία.

Ως κίνητρα προτείνουμε:

1. Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί να λαμβάνουν τα μόρια της οργανικής τους θέσης και πάντως, σε κάθε περίπτωση, όχι πάνω από τέσσερα (4) μόρια (μονάδες).

2. Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί να αποκτούν δικαίωμα μετάθεσης με τη συμπλήρωση της τριετίας ακόμα και αν δεν έχουν υπηρετήσει ένα έτος στη νέα οργανική τους θέση.

δ) Οι νεοδιόριστοι να μην έχουν δικαίωμα απόσπασης σε υπηρεσίες, εκπαιδευτικές ή μη. Αποσπάσεις νεοδιορίστων να γίνονται μόνο σε περιπτώσεις υπεραριθμίας και μόνο σε σχολική μονάδα άλλου ΠΥΣΔΕ. Στην περίπτωση αυτή, για την απόσπασή τους να λαμβάνονται υπόψη τα μόρια που συγκεντρώνουν για την τοποθέτησή τους σε σχολική μονάδα.

Μετά από όλα τα παραπάνω , ως  ΔΣ της ΕΛΜΕ Χίου, καταγγέλλουμε δημόσια το  πελατειακό εργασιακό καθεστώς ή αλλιώς λεγόμενο «μαγαζί ρουσφετιών» που εφαρμόζει το ΥΠΕΠΘ ( που κατά τα άλλα δηλώνει ότι «όλα είναι θέμα παιδείας») αλλοιώνοντας τις αντικειμενικές διαδικασίες μεταθέσεων και αποσπάσεων των εκπαιδευτικών εφόσον ευνοεί τις ανισότητες μεταξύ των ενδιαφερομένων.

Απαιτούμε από το ΥΠΕΠΘ να διορθώσει αυτή τη στρέβλωση ώστε να λειτουργεί δίκαια το σύστημα των Υπηρεσιακών μεταβολών των καθηγητών αποδίδοντας στον καθένα τα μόρια της θέσης που υπηρετεί πραγματικά.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ

 

       Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                               Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

 

   ΙΑΚΩΒΟΣ ΜΠΡΙΛΗΣ                                       ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΜΥΡΝΙΟΥΔΗΣ

πηγη: alfavita
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 20, 2008, 12:04:03 πμ από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος Fiodora

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 223
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Απάντηση #61 στις: Μάιος 15, 2011, 06:26:36 μμ »
αναζητείστε (απο περιέργεια και μόνο) που βρίσκονται αυτά τα "φαντάσματα". μερικοί σε θέσεις στα γραφεία ενω η κυρια Διαμαντοπούλου μας είχε μιλήσει για "επιστροφή" εκπαιδευτικών στις τάξεις.

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Απάντηση #62 στις: Μάιος 15, 2011, 09:36:31 μμ »
Η κυρία Διαμαντοπούλου μπόρεσε και πραγματοποίησε "επικοινωνιακή καταιγίδα" ενάντια στον κλάδο των εκπαιδευτικών, χρησιμοποιώντας παρακμιακά συνθηματάκια και ατάκες.
Ερωτούσε δημόσια τους Δημοσιογράφους "γιατί οι μοριοδοτήσεις είναι άδικες"??
Και ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ: "ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΑΔΙΚΕΣ - ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ - ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ" - όποιος θέλει στοιχεία επ' αυτού, ας δει την υπογραφή στα σχετικά Π.Δ. π.χ. στο Π.Δ. 50/2006.
Και αφού της κάνει την επισήμανση ότι οι "πονηρές ρυθμίσεις" έγιναν έτσι όπως περιγράφω παραπάνω, να της ευχηθεί καλή επιτυχία στην προσπάθεια διόρθωσης των ρουσφετολογικών πολιτικών που το ίδιο το κόμμα της θεσμοθέτησε κατά το παρελθόν ( αναφέρομαι στις ρυθμίσεις περί μοριοδοτήσεων, που έγιναν από τον σημερινό Πρωθυπουργό όταν ήταν Υπουργός παιδείας).
Και κάτι ακόμα: Να της ξεκαθαριστεί ( με ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΤΑ) πως ότι κάνει "παρακολουθείται και κρίνεταιο", και πρόκειται να δεχτεί σφοδρότατη κριτική εάν μείνει μόνο στα λόγια.
Αυτό κάνουν οι συνεπείς άνθρωποι κατά τη γνώμη μου.
Δεν υιοθετούν την παρακμιακή συνθηματολογία της πολιτικής ηγεσίας επιτρέποντάς της "να κερδίσει τις εντυπώσεις" στην κοινή γνώμη, γιατί μετά ( αφού κερδίσει τις εντυπώσεις στην κοινή γνώμη δηλαδή) τα πράγματα θα είναι χειρότερα για όλους μας.
Προσωπικά, έχω συζητήσει με πολλούς συναδέλφους το εν λόγω ζήτημα.
Οι "δικαιολογίες " που άκουσα, με απογοήτευσαν. Παραθέτω 2- 3 ενδεικτικά:
1) ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΟΤΙ "δεν μας αφορούσε"
2) ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΟΤΙ "δεν θα τα εφαρμόσει"
3) ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΟΤΙ "τα έλεγε σωστά".

Φυσικά, όλα αυτά δεν είναι η ουσία.
Η ουσία, είναι ότι η πλειοψηφία του κλάδου ήθελε "να αβαντάρει" την Υπουργό της νέας κυβέρνησης.
Και καλά έκανε αφού έτσι ήθελε.
Απλά, μου κάνει εντύπωση που τώρα ακούω διαμαρτυρίες σχετικά με αυτό το θέμα.
Ο κλάδος "αβαντάρησε " την νέα Υπουργό γιατί έτσι ήθελε, και τα αποτελέσματα της πολιτικής αυτής ( προβλέψιμα απολύτως. Αν κάποιος παρακολουθούσε τις δηλώσεις της από τον Νοέμβριο του 2009, θα μπορούσε να καταλάβει απόλυτα την κατεύθυνση προς την οποία οδηγούσε τα πράγματα), είναι αυτά που βλέπουμε όλοι.
Η δε συνθηματολογία για "κονέ και βύσματα", φυσικά και ήταν παραπλανητική ( ΚΑΙ αυτό φαινόταν ότι είναι προπέτασμα καπνού, μια και πρόσωπα της σημερινής κυβέρνησης είναι οι αρχιτέκτονες του σύγχρονου ρουσφετιού στο πεδίο των αποσπάσεων. Αν υπήρχε αληθινή "μετάνοια", η όλη ιστορία δεν θα βασιζόταν σε παρακμιακές ατάκες, αλλά σε ανάλυση της πραγματικότητας και αυτοκριτική).
Συνεπώς, κακώς διαμαρτυρόμαστε καθυστερημένα τώρα.
Κάναμε τις επιλογές μας κατά πλειοψηφία, και οδηγηθήκαμε εκεί που εύκολα μπορούσε να διαπιστωθεί ότι οδηγούσαν οι επιλογές μας.
Και να μην ξεχνάμε, ότι "η δουλειά" που ήταν να γίνει έγινε εντελώς "αναίμακτα" ( χωρίς καμία ουσιαστική διαφωνία δηλαδή), επειδή έτσι επέλεξε η πλειοψηφία του κλάδου μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2011, 09:41:53 μμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Απάντηση #63 στις: Μάιος 15, 2011, 11:41:12 μμ »
Η κυρία Διαμαντοπούλου μπόρεσε και πραγματοποίησε "επικοινωνιακή καταιγίδα" ενάντια στον κλάδο των εκπαιδευτικών, χρησιμοποιώντας παρακμιακά συνθηματάκια και ατάκες.
Ερωτούσε δημόσια τους Δημοσιογράφους "γιατί οι μοριοδοτήσεις είναι άδικες"??
Και ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ: "ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΑΔΙΚΕΣ - ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ - ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ" - όποιος θέλει στοιχεία επ' αυτού, ας δει την υπογραφή στα σχετικά Π.Δ. π.χ. στο Π.Δ. 50/2006.
Και αφού της κάνει την επισήμανση ότι οι "πονηρές ρυθμίσεις" έγιναν έτσι όπως περιγράφω παραπάνω, να της ευχηθεί καλή επιτυχία στην προσπάθεια διόρθωσης των ρουσφετολογικών πολιτικών που το ίδιο το κόμμα της θεσμοθέτησε κατά το παρελθόν ( αναφέρομαι στις ρυθμίσεις περί μοριοδοτήσεων, που έγιναν από τον σημερινό Πρωθυπουργό όταν ήταν Υπουργός παιδείας).
Και κάτι ακόμα: Να της ξεκαθαριστεί ( με ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΤΑ) πως ότι κάνει "παρακολουθείται και κρίνεταιο", και πρόκειται να δεχτεί σφοδρότατη κριτική εάν μείνει μόνο στα λόγια.
Αυτό κάνουν οι συνεπείς άνθρωποι κατά τη γνώμη μου.

Δεν υιοθετούν την παρακμιακή συνθηματολογία της πολιτικής ηγεσίας επιτρέποντάς της "να κερδίσει τις εντυπώσεις" στην κοινή γνώμη, γιατί μετά ( αφού κερδίσει τις εντυπώσεις στην κοινή γνώμη δηλαδή) τα πράγματα θα είναι χειρότερα για όλους μας.
Προσωπικά, έχω συζητήσει με πολλούς συναδέλφους το εν λόγω ζήτημα.
Οι "δικαιολογίες " που άκουσα, με απογοήτευσαν. Παραθέτω 2- 3 ενδεικτικά:
1) ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΟΤΙ "δεν μας αφορούσε"
2) ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΟΤΙ "δεν θα τα εφαρμόσει"
3) ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΟΤΙ "τα έλεγε σωστά".

Φυσικά, όλα αυτά δεν είναι η ουσία.
Η ουσία, είναι ότι η πλειοψηφία του κλάδου ήθελε "να αβαντάρει" την Υπουργό της νέας κυβέρνησης.
Και καλά έκανε αφού έτσι ήθελε.
Απλά, μου κάνει εντύπωση που τώρα ακούω διαμαρτυρίες σχετικά με αυτό το θέμα.
Ο κλάδος "αβαντάρησε " την νέα Υπουργό γιατί έτσι ήθελε, και τα αποτελέσματα της πολιτικής αυτής ( προβλέψιμα απολύτως. Αν κάποιος παρακολουθούσε τις δηλώσεις της από τον Νοέμβριο του 2009, θα μπορούσε να καταλάβει απόλυτα την κατεύθυνση προς την οποία οδηγούσε τα πράγματα), είναι αυτά που βλέπουμε όλοι.
Η δε συνθηματολογία για "κονέ και βύσματα", φυσικά και ήταν παραπλανητική ( ΚΑΙ αυτό φαινόταν ότι είναι προπέτασμα καπνού, μια και πρόσωπα της σημερινής κυβέρνησης είναι οι αρχιτέκτονες του σύγχρονου ρουσφετιού στο πεδίο των αποσπάσεων. Αν υπήρχε αληθινή "μετάνοια", η όλη ιστορία δεν θα βασιζόταν σε παρακμιακές ατάκες, αλλά σε ανάλυση της πραγματικότητας και αυτοκριτική).
Συνεπώς, κακώς διαμαρτυρόμαστε καθυστερημένα τώρα.
Κάναμε τις επιλογές μας κατά πλειοψηφία, και οδηγηθήκαμε εκεί που εύκολα μπορούσε να διαπιστωθεί ότι οδηγούσαν οι επιλογές μας.
Και να μην ξεχνάμε, ότι "η δουλειά" που ήταν να γίνει έγινε εντελώς "αναίμακτα" ( χωρίς καμία ουσιαστική διαφωνία δηλαδή), επειδή έτσι επέλεξε η πλειοψηφία του κλάδου μας.

Τώρα θα συμφωνήσω μαζί σου, γιατί ξεσκεπάζεις εύστοχα την πολιτική ηγεσία που μας κυβερνά...  :)
Θα θυμήσω ακόμη  τις εξαγγελίες της υπουργού περί αξιοκρατίας στις προσλήψεις καιτην "κουρελού" της τον 3848 που ευελπιστεί να μπει σε εφαρμογή το 2013+χ; όταν δεν θα είναι κυβέρνηση...  :P Κατά τα άλλα προσπαθεί να πετύχει  απλά ένα στοπ στους διορισμούς παρά τις αυξημένες συνταξιοδοτήσεις, ενω παράλληλα συνεχίζουν να διορίζονται -έστω και λίγοι- συνάδελφοι που έχουν παρακάμψει τον διαγωνισμό...
 

Θα "αβαντάρω" την τοποθέτησή σου  βλέποντας στο μέλλον. Μετά τις επόμενες εκλογές πολύ πιθανό να έχουμε κυβέρνηση της ΝΔ με κάποιον Χ υπουργό παιδείας. Όταν αυτός ο Χ υπουργός θα θέλει να κάνει τις δικές του αλλαγές έχοντας σαν  σημαία την "κουρελιασμένη αξιοκρατία" και πάλι,  θα του θυμήσει κάποιος  πως επί υπουργίας του αρχηγού του Α. Σαμαρά στο μουσείο της Ακρόπολης δεν έβρισκες υπάλληλο που να μην κατάγεται από την Μεσσηνία;; Και να το πάω και παραπέρα: Ενώ αυτό ήταν τοις πάση γνωστό κανένα από τα "ροζοκόκκινα" κόμματα της βουλής δεν ζήτησε διευκρινήσεις γι' αυτό;...  >:( 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2011, 11:42:57 μμ από panos2 »

Αποσυνδεδεμένος ----

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 782
    • Προφίλ
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Απάντηση #64 στις: Μάιος 16, 2011, 12:11:39 πμ »
Το ΠΑΣΟΚ έχει ένα τρόπο να επικοινωνεί με τον πολίτη:
Αφού τον αφουγκράζεται προσεκτικά και σχηματίζει μια καθαρή εικόνα για τις αγωνίες και τα προβλήματά του υιοθετεί, σε λεκτικό επίπεδο, τον προβληματισμό του και προτείνει λύσεις που απηχούν οικείες και λογικές .  Πχ οι αποσπασμένοι και οι στρεβλώσεις που το ίδιο το κόμμα του ΠΑΣΟΚ δημιούργησε με τις δικές του παρατάξεις και τα δικά του ρουσφέτια.
Αρχικά ρίχνει το μπαλάκι στην ολιγωρία της ΝΔ με ένα επιθετικό ύφος που δεν δέχεται αντιρρήσεις. Αυτό το κάνει για να ενισχύσει την βάση, των υποστηρικτών του. Τους τροφοδοτεί με στερεότυπα που ανταποκρίνονται εύκολα…
Όλοι αν σκεφτούμε πρακτικά θα δούμε ότι αυτό είναι υπεκφυγή. Τα περισσότερα χρόνια διοικούσε το ΠΑΣΟΚ και πλήθος από νομοθεσίες είναι δικά του δημιουργήματα. 
Στους μη Πασόκους μιλάει με ένα διαφορετικό τρόπο: τονίζει την σημασία της ύπαρξης κανόνων και διαφάνειας. Υπερθεματίζει όσον αφορά την διαφθορά και την καταπολέμησή της. Ανασύρει ακραίες περιπτώσεις ως έναυσμα, υποτίθεται για αφύπνιση και  συζήτηση, ενώ ο στόχος είναι να περάσει βιαστικά συμπεράσματα εποχούμενα στην παρακμιακή, όντως, συνθηματολογία. 
Μιλά για την «επανάσταση του αυτονόητου», μια έκφραση που κατά πάσα πιθανότητα είναι εισαγόμενη απ’ τους εργαζόμενους Έλληνες στο εξωτερικό… «στην Ελλάδα πανηγυρίζουμε για τα αυτονόητα» συνηθίζουν να λένε κάνοντας σύγκριση των δομών ένθεν και ένθεν των συνόρων…
Με απλά λόγια ακολουθεί την επιθυμία για διέξοδο μπρος στα τόσα αδιέξοδα που σε μεγαλύτερο βαθμό το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε. Γίνεται «φίλος» σου μιας και οι συλλογισμοί του είναι και δικοί σου στο πρώτο μέλος της συνεπαγωγής…  το πράγμα όμως χαλάει στο συμπέρασμα που εσύ άλλο φαντάζεσαι και άλλο τελικά πραγματώνεται…
Και για τις αποσπάσεις άλλο να διορθωθούν κακώς κείμενα και άλλο να πάψει να υπάρχει κινητικότητα   στους εκπαιδευτικούς. Γιατί η λογική του να βιδώσεις καθένα στην θέση, που εσύ έχεις ανάγκη, είναι απλοϊκή όπως απλοϊκό είναι και το συμπέρασμα ότι οι εκπαιδευτικοί συμπράξαν στα ρουσφέτια των πολιτικών και μάλιστα φέρουν αποκλειστικά την ευθύνη για αυτά…

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Απάντηση #65 στις: Μάιος 16, 2011, 12:38:39 μμ »
PANOS 2 , υποστηρίζω ότι το πολιτικό-κομματικό μας σύστημα είναι βαθιά διεφθαρμένο και θέλει αντικατάσταση.
"μπάζει" από παντού, είναι γεμάτο αντιφάσεις, και παραπλανεί τους πολίτες ( εδώ έχουν βαριά ευθύνη και οι ίδιοι) με παρακμιακά συνθηματάκια.
Είναι προφανές για μένα ότι πρέπει να επισημαίνονται όλες οι ατασθαλίες κάθε τύπου από όποιον και αν έγιναν ( π.χ. του Σαμαρά στο Υπουργείο πολιτισμού).
ΟΜΩΣ
Εδώ μιλάμε για μια "επικοινωνιακή καταιγίδα" στην οποία κανένας εκπαιδευτικός φορέας που εκπροσωπεί τον κλάδο μας δεν αποτόλμησε να δώσει μια απάντηση "για την τιμή των όπλων " έστω.
Μα, κανένας?
Όλοι "έπεσαν με τα μούτρα" να συμφωνήσουν με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου παιδείας.
Επισημαίνω δε, ότι ο νόμος-πλαίσιο ( 3848/2010), περιέλαβε στις διατάξεις του ακριβώς αυτά που διεκήρυσσε η Υπουργός παιδείας σε συνεντεύξεις της από τον Οκτώβρη του 2009, και ταυτιζόταν σχεδόν απόλυτα με το κείμενο διαβούλευσης που δημοσιοποιήθηκε 2 μήνες πριν ψηφιστεί ο νόμος ( και το λέω αυττό, γιατί ακόμα και αν δεχθούμε ότι η διαβούλευση ήταν "για τα μάτια του κόσμου" - που ήταν κατ' εμέ, ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι "δεν ήξερε" ή ότι "νόμιζε". Το τι θα περιελάμβανε ο νόμος-πλαίσιο, είχε ξεκαθαριστεί απόλυτα πολύ έγκαιρα).
Και τώρα, αφού η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου λοιδώρησε και διέσυρε τον κλάδο και τους ανθρώπους του ( χωρίς καμία φωνή διαμαρτυρίας εκ μέρους μας), και αφού ψήφισε τον νόμο-πλαίσιο ( με την συμφωνία του κλάδου μας), μιλάμε για "νόμο-κουρέλι".
Ε, λοιπόν, δεν είναι κουρέλι. Είναι νόμος-πλαίσιο, που τα αλλάζει όλα στην εκπαίδευση , και ο οποίος "θα μας βάλει τα δυο πόδια στο ένα παπούτσι".
Και να μην παρασύρεστε ( συγνώμη για το ύφος, αλλά αυτή είναι η γνώμη μου): Δεν θα εφαρμοστεί από το 2013. Εφαρμόζεται ήδη ( σε νεοδιόριστους αλλά και μεταθέσεις - και όχι μόνο), και η εφαρμογή του δεν εναπόκειται πλέον στο ποιος θα είναι εις το μέλλον ο Υπουργός παιδείας ( είναι νόμος που πέρασε χωρίς καμίς διαμαρτυρία, και καμία αντίρρηση).

Συνάδελφε joap, σχετικά με το ΠΑΣΟΚ και τις επικοινωνιακές πρακτικές του, θα σου πω ότι με βρίσκει σύμφωνο η ανάλυσή σου, απλά υπενθυμίζω ότι το ΠΑΣΟΚ και οι πολιτικές πρακτικές του, εκφράζουν εδώ και 30 χρόνια την μεγάλη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού ( τις προσδοκίες του, τα όνειρά του , τις αξίες του και τα πιστεύω του γενικότερα).
Αυτό, όλοι όσοι διαφωνούν με τις πρακτικές του ΠΑΣΟΚ, θα πρέπει πάντα να το θυμούνται ( Στο κάτω - κάτω, ο εκλογικός θρίαμβός του στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010, είναι πολύ πρόσφατος - και μάλιστα λέγοντας πια ότι "δεν υπάρχουν λεφτά", και ότι "πρέπει να ματώσουμε").
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Απάντηση #66 στις: Μάιος 16, 2011, 10:29:37 μμ »
Συνάδελφε joap, σχετικά με το ΠΑΣΟΚ και τις επικοινωνιακές πρακτικές του, θα σου πω ότι με βρίσκει σύμφωνο η ανάλυσή σου, απλά υπενθυμίζω ότι το ΠΑΣΟΚ και οι πολιτικές πρακτικές του, εκφράζουν εδώ και 30 χρόνια την μεγάλη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού ( τις προσδοκίες του, τα όνειρά του , τις αξίες του και τα πιστεύω του γενικότερα).
Αυτό, όλοι όσοι διαφωνούν με τις πρακτικές του ΠΑΣΟΚ, θα πρέπει πάντα να το θυμούνται ( Στο κάτω - κάτω, ο εκλογικός θρίαμβός του στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010, είναι πολύ πρόσφατος - και μάλιστα λέγοντας πια ότι "δεν υπάρχουν λεφτά", και ότι "πρέπει να ματώσουμε").


Άιντε πάλι τα ίδια...

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Απάντηση #67 στις: Μάιος 17, 2011, 12:34:09 πμ »
Συνάδελφε λιθοσφαιριστής, όποτε προκύπτει τέτοιο θέμα ( και πρέπει να παραδεχτείς ότι το έθεσε η συνάδελφος joap), εγώ θα λέω την γνώμη μου ( μαζί με τα επιχειρήματα που μπορούν να την στηρίξουν).
Από εκεί και πέρα, όποιος διαφωνεί, μπορεί να το πει  επιχειρηματολογώντας.
Αν πάλι πρόκειται απλώς για μία "ενοχλητική αλήθεια" ( ομολογώ ότι ακόμα και εγώ που διατυπώνω αυτή την άποψη, την νιώθω ως μία "ενοχλητική αλήθεια. Κάνω δηλαδή μία διαπίστωση που δεν σου κρύβω ότι με ενοχλεί), λυπάμαι πολύ αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό. Άλλωστε, συχνά στη ζωή συμβαίνουν γεγονότα που μας ενοχλούν ( είναι "δύσπεπτα" θα έλεγα).
Από εκεί και πέρα, σου προτείνω να διαβάσεις τον διάλογο που αναπτύχθηκε παραπάνω, μια και η ουσία του θέματος ήταν αυτή και όχι οι τελευταίες λίγες φράσεις που επεσήμανες ( ήταν κάτι σαν "απάντηση" στην τοποθέτηση της joap).

Η ουσία των όσων σχολιάσαμε, βρίσκεται ( κατά τη γνώμη μου) στην επισήμανση ( την οποία δεν έκανα μόνος μου, αλλά μαζί με τους άλλους συνομιλητές που συμμετείχαν στον διάλογο) ότι αρχικά ο κλάδος μας υποστήριξε την παρακμιακή συνθηματολογία της ηγεσίας του Υπουργείου, με αποτέλεσμα να της επιτρέψει να περάσει χωρίς καμία αντίρρηση καταγεγραμμένη ( έστω "για την τιμή των όπλων". Δεν ισχυρίζομαι ότι μια-δυο επίσημες ανακοινώσεις θα έκαναν διαφορά. Απλά, σε ηθικό επίπεδο θα ήμασταν "καθαροί". Θα είχε καταγραφεί η όποια διαφωνία μας  - με επιχειρήματα φυσικά), νόμο-πλαίσιο που άλλαξε τα πάντα στην εκπαίδευση.
Και τώρα, ένα χρόνο μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου ( 3 μήνες πριν ψηφιστεί ετέθη σε διαβούλευση δημόσια , και ο κλάδος ουσιαστικά συμφώνησε), αρχίζουν οι διαμαρτυρίες.
Δεν λέω, καλό είναι να αντιδρά κάποιος λέγοντας την γνώμη του έστω και καθυστερημένα, αλλά καταλαβαίνεις ότι υπάρχει μία τεράστια αντίφαση σε όλα αυτά.
Όταν η ηγεσία του Υπουργείου έθεσε το θέμα και συνθηματολογούσε εναντίον του κλάδου κατά τρόπο συστηματικό, ο κλάδος δεν αντέδρασε καθόλου ( και σε συνδικαλιστικό επίπεδο συμφώνησε με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις κατά δήλωση της Υπουργού παιδείας).
Και τώρα, έναν χρόνο μετά την ψήφιση του νόμου, αρχίζουν οι "διαφωνίες"!
Προτείνω να αναλογιστούμε όλη αυτή τη στάση που συλλογικά τηρήσαμε, και να μην πολυ-προβληματιζόμαστε με περιφερειακής σημασίας ζητήματα ( όπως είναι π.χ. το γεγονός ότι το ΠΑΣΟΚ θριάμβευσε στις πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές).
Στο κάτω-κάτω, τα του οίκου μας μπορούμε να τα αλλάξουμε πολύ ευκολότερα από ότι μπορούμε να κάνουμε για τα ζητήματα που αφορούν ευρύτερα στρώματα της κοινωνίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2011, 12:36:51 πμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Απάντηση #68 στις: Μάιος 17, 2011, 09:08:23 μμ »
Το ελικόπτερο να δεις πόσο "δύσπεπτο" θα είναι...

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: καθηγητες φαντασματα στον Αη Στρατη
« Απάντηση #69 στις: Μάιος 17, 2011, 11:14:30 μμ »
Από το στόμα σου και στου θεού το αυτί!
Γιατί εδώ που τα λέμε, είναι κομματάκι παράλογο να συνεχίζουμε την ίδια πορεία ύστερα από όλα αυτά ( όπως φαίνεται ότι κάνουμε έως τώρα).
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 501
Σύνολο: 501

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.