*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 22923 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος xhm32

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #14 στις: Αυγούστου 31, 2011, 11:29:45 am »
Και ένα σχόλιο τώρα που κοιτάζω τα περιεχόμενα..θεωρώ απίθανο να μπορέσει να το διδάξει επαρκώς ένας φυσικός ή χημικός (ή γεωλόγος ή .. ή..). Ελπίζω να μην συναντήσουμε τέτοια φαινόμενα φέτος.
Να θεωρεις οτι θελεις. μονο εσεις οι βιολογοι ειστε ικανοι και αξιοι και μπορειτε να τα διδαξετε όλα. γιαυτο και διδασκετε πολυ καλη φυσικη και χημεια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:44:02 »

Αποσυνδεδεμένος marooned

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #15 στις: Αυγούστου 31, 2011, 11:31:56 am »
 Τι κακια είναι αυτη με τους χημικους. Εσυ οι βιολογοι ειστε οι παντογνωστες. Και εσεις δεν ξερετε  φυσικη ακομα και χημειαδε το εχουμε κανειι ποτε θέμα. Αλλα φαινεται οτι έχετε κοντρα με τους χημικους γιατι θελετε να τους φατε τισ θεσεις. ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!! Ως ωρομισθιος εχω διδαξει δυο φορες βιολογια γενικης και τα πηγα εξαιρετικά καλα!!!


Την περσινή χρονιά δίδαξα Χημεία σε όλο το λύκειο, και Κατεύθυνση, και τα πήγα εξαιρετικά χάλια!
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 31, 2011, 11:33:34 am από marooned »

Αποσυνδεδεμένος dairt

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #16 στις: Αυγούστου 31, 2011, 11:56:32 am »
:)εδώ την προ-προηγούμενη χρονιά στο βαθμολογικό, ερχόταν συνάδελφοι χημικοί (που διόρθωναν γενικής) με τα τετράδια στο χέρι, να ρωτήσουν αν οι απαντήσεις στο 4ο θέμα (εξέλιξη) ήταν σωστές ή όχι.... αν η απάντηση δεν ήταν αντιγραφή του βιβλίου, δεν μπορούσαν να κρίνουν...... κατά τα άλλα είχαν διδάξει εξέλιξη εκείνη την χρονιά!!
άστα. πονεμένο
Τι κακια είναι αυτη με τους χημικους. Εσυ οι βιολογοι ειστε οι παντογνωστες. Και εσεις δεν ξερετε  φυσικη ακομα και χημειαδε το εχουμε κανειι ποτε θέμα. Αλλα φαινεται οτι έχετε κοντρα με τους χημικους γιατι θελετε να τους φατε τισ θεσεις. ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!! Ως ωρομισθιος εχω διδαξει δυο φορες βιολογια γενικης και τα πηγα εξαιρετικά καλα!!!

1. εκτιμώ τους χημικούς και τους φυσικούς, και όλους τους επιστήμονες και συναδέλφους.
2. δεν είπα ότι κανείς δεν μπορεί να διδάξει βιολογία, ενώ ο βιολόγος είναι παντογνώστης και μπορεί να τα διδάξει όλα και μάλιστα καλά. (προσωπικά δυσανασχετώ όταν μου δίνουν χημείες και φυσικές)
3. ανέφερα ένα γεγονός που μου συνέβη και όχι μια άποψη ή κρίση.
4. δεν θέλω να φάω τη θέση κανενός, είμαι διορισμένη.

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #17 στις: Αυγούστου 31, 2011, 12:39:10 pm »
Δε νομίζω  ότι ισχυρίζεται κάποιος βιολόγος  ότι  διδάσκει  καλά  φυσική , απλά  γιατί  έχει  διδαχθεί  ελάχιστη  στο  Πανεπιστήμιο (1 μάθημα συνήθως , σπανίως 2). Οι  εξαιρέσεις  επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Με  τη Χημεία  βέβαια  τα  πράγματα  δεν  είναι  έτσι. Ο  κάθε  βιολόγος  έχει  κάνει  5  τουλάχιστο  μαθήματα  Χημείας , συμπεριλαμβανομένων  2  βιοχημειών , γι  αυτό  άλλωστε  και  τη  Χημεία-

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:44:02 »

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #18 στις: Αυγούστου 31, 2011, 12:47:40 pm »
Εξακολουθώ  να  πιστεύω  ότι ο καθένας θα πρέπει να διδάσκει  το  γνωστικό  του  αντικείμενο... Ακόμη  και  αν οι χημικοί έχουν διδαχθεί πολύ λιγότερη  βιολογία  απ'  ότι  οι  βιολόγοι  χημεία...Αν  εφαρμοζόταν  αυτό , οι  θέσεις για βιολόγους θα ήταν περισσότερες...Κι  αυτό  δεν  αφορά τόσο τους χημικούς...

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #19 στις: Οκτωβρίου 02, 2011, 06:05:06 pm »
Καλησπέρα. Εξειδικεύοντας το τεράστιο θέμα με τα βιβλία, ήθελα να ρωτήσω αν έχουν πάρει στα σχολεία σας οι μαθητές το βιβλίο βιολογίας της Α λυκείου. Στο νησί μας δεν υπάρχει πουθενά αυτό το βιβλίο, δεν έχει περισσέψει ή / και διδαχθεί ως παλιό επιλεγόμενο της β λυκείου και γενικά βαδίζουμε στο άγνωστο. Με τα ψηφιακά ούτε ο εκπαιδευτικός δεν καλύπτεται να μελετήσει το αντικείμενο για να διδάξει. Το ωραίο είναι ότι υπάρχουν διευθυντές που επιμένουν να δοθεί γραπτός προγραμματισμός της κατανομής ωρών διδασκαλίας της ύλης, αλλά δε δείχνουν και τον ίδιο ζήλο να πάρουμε επιτέλους τα βιβλία στα χέρια μας... Προγραμματισμός ύλης με ... βιβλία - φαντάσματα,  λοιπόν.
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #20 στις: Οκτωβρίου 02, 2011, 06:22:00 pm »
Καλησπέρα. Εξειδικεύοντας το τεράστιο θέμα με τα βιβλία, ήθελα να ρωτήσω αν έχουν πάρει στα σχολεία σας οι μαθητές το βιβλίο βιολογίας της Α λυκείου. Στο νησί μας δεν υπάρχει πουθενά αυτό το βιβλίο, δεν έχει περισσέψει ή / και διδαχθεί ως παλιό επιλεγόμενο της β λυκείου και γενικά βαδίζουμε στο άγνωστο. Με τα ψηφιακά ούτε ο εκπαιδευτικός δεν καλύπτεται να μελετήσει το αντικείμενο για να διδάξει. Το ωραίο είναι ότι υπάρχουν διευθυντές που επιμένουν να δοθεί γραπτός προγραμματισμός της κατανομής ωρών διδασκαλίας της ύλης, αλλά δε δείχνουν και τον ίδιο ζήλο να πάρουμε επιτέλους τα βιβλία στα χέρια μας... Προγραμματισμός ύλης με ... βιβλία - φαντάσματα,  λοιπόν.

Σε εμάς έχει έρθει από την αρχή της χρονιάς. Ο προγραμματισμός όμως είναι δύσκολος, γιατί οι οδηγίες λένε να μη διδαχθούν οι λεπτομέρειες της δομής και λειτουργίας των οργάνων, ενώ το βιβλίο είναι προσανατολισμένο στην περιγραφή της δομής των συστημάτων. Παρόλα αυτά μπορείς να δώσεις στο διευθυντή σου προγραμματισμό με βάση τις οδηγίες. Επειδή δεν ξέρω να κάνω επισύναψη των  οδηγιών, αν τις χρειάζεσαι στείλε μου μήνυμα στο mail μου να σου τα στείλω.

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #21 στις: Οκτωβρίου 02, 2011, 07:48:36 pm »
Ευχαριστώ - πράγματι έτσι έκανα με τον προγραμματισμό. Απαράδεκτο να μην έχουμε βιβλία (και δεν έχουμε και ιδέα ούτε τι γράφουν μέσα αυτά που περιμένουμε)!
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος Rad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #22 στις: Οκτωβρίου 17, 2011, 12:59:28 pm »
Καλημέρα και καλό κουράγιο σε όλους. Είμαι χημικός και έχω αναλάβει τη

Αποσυνδεδεμένος dairt

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #23 στις: Οκτωβρίου 17, 2011, 03:09:30 pm »
προσωπικά, δεν έχω βρει κάτι περισσότερο από "επίσημη βοήθεια".

άποψή μου είναι πως, όπως αναφέρουν και οι οδηγίες, καλό θα ήταν να αποφύγουμε τις λεπτομέρειες. το σημαντικό είναι νομίζω να φανεί "η γενικότερη λειτουργία του οργανισμού ως συνόλου και στην επίδραση διαφόρων παραγόντων στη διατήρηση της υγείας."
υλικό μπορείς εύκολα να βρεις από το διαδίκτυο και τα παραρτήματα του σχολικού και να κάνεις το μάθημα ενδιαφέρον και χρήσιμο.
κυρίως να το συνδέσεις με την καθημερινή ζωή.
π.χ. στο αναπαραγωγικό έχει σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα, αντισύλληψη, στο πεπτικό έχει θέματα διατροφής κλπ. οι έφηβοι ενδιαφέρονται γι αυτά.

Αποσυνδεδεμένος Rad

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #24 στις: Οκτωβρίου 17, 2011, 03:36:54 pm »
Ευχαριστώ πολύ dairt.

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #25 στις: Οκτωβρίου 21, 2011, 08:33:19 pm »
Αυτό πιστεύω ότι θα βοηθήσει πολύ όποιον διδάσκει το συγκεκριμένο μάθημα. Και όλο το site (η

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #26 στις: Μαΐου 15, 2014, 09:53:27 pm »
Καλησπέρα παιδιά!
Ο Ανηψιός μου που είναι Α λυκείου μου έδειξε τα SOS που τους έδωσε ο καθηγητής τους στο σχολείο και μέσα σε αυτά υπήρχαν ασκήσεις στους αδένες (εικόνες με θυροειδή - υπόφυση κλπ για 3ο θέμα). Αυτά δεν είναι εκτός ύλης;; Δεν ακολουθούμε την οδηγία 20895/Γ2/13-2-2014;;;
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος GILDA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 647
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #27 στις: Μαΐου 15, 2014, 10:20:02 pm »
Καλησπέρα παιδιά!
Ο Ανηψιός μου που είναι Α λυκείου μου έδειξε τα SOS που τους έδωσε ο καθηγητής τους στο σχολείο και μέσα σε αυτά υπήρχαν ασκήσεις στους αδένες (εικόνες με θυροειδή - υπόφυση κλπ για 3ο θέμα). Αυτά δεν είναι εκτός ύλης;; Δεν ακολουθούμε την οδηγία 20895/Γ2/13-2-2014;;;
Προφανώς ο άνθρωπος είναι εκτός τόπου κ χρόνου. Οι αδένες είναι εκτός ύλης.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182531
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 564
Σύνολο: 571

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.