0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
συμφωνώ στο ότι πρέπει να μπορούν να ενημερώνονται όλοι για όλα αλλά πως να παίρνει απο τον γενικό πίνακα δεν καταλαβαίνω. Η μοριοδότηση είναι διαφορετική, δεν μετράει ο ΑΣΕΠ, είναι σαν τα ΙΕΚ. Ούτε σαν προυπηρεσία προσμετράται, πρέπει να πληρώνεις και ΤΕ
τετοιου ειδους προγραμματα εχουν λαβει χωρα και στο παρελθον με τον ιδιο τροπο προσληψης..απο τη στιγμη που δε μετραει η προυπηρεσια δεν τιθεται θεμα πινακα..με αυτη τη λογικη και στα ιεκ και στο ιδεκε γιατι να μην παιρνουν απο τον πινακα?
Γεια σας! Μήπως χρειάστηκε κάποιος από' σας να κάνει ένσταση; Αν ναι, πήρε απάντηση και με ποιον τρόπο ( π.χ με mail);
Προφανώς και είναι θετική η προσπάθεια του ΑΠΘ να οργανώσει τμήματα Ενίσχυσης Ελληνομάθειας από φιλολόγους(παλιότερα είχε το πρόγραμμα το Καποδιστριακό).Έτσι, μπορούμε κάποιοι φιλόλογοι να δουλέψουμε μιας και οι ώρες μας δίνονται στις ξενόγλωσσες φιλολογίες και, γενικά, "από δω κι από κει". Τι δημοκρατικό, ε;Τα στοιχεία του προγράμματος δημοσιεύονται στο "Διαύγεια", για όσους αμφιβάλλουν σχετικά με τήρηση κριτηρίων.Απ ό,τι θυμάμαι το πρόγραμμα της Ενισχυτικής, βασίστηκε στα ρουσφέτια και νεότεροι φιλόλογοί μου έχουν από δώδεκα μόρια και βάλε(χωρίς ΑΣΕΠ), ενώ τότε κάποιοι από εμάς, αν και παλιότεροι, ούτε με κυάλια δε μπορούσαμε να δούμε σχολική τάξη(αν και παλιότεροι το τονίζω).Τι δημοκρατικό, ε;Αντί να ξεσηκωθούν όσοι κόπτονται για την αξιοκρατία για όλα όσα έγιναν, ώστε να αφαιρεθούν οι ύποπτες προϋπηρεσίες ασχολούνται με το πρόγραμμα του ΑΠΘ.Τα συμπεράσματα δικά σας...
Κάποιοι το νιώσαμε πολύ καλά ότι ζούμε στην Ελλάδα.Πηγαίναμε με πολλή χαρά (επιτέλους σε τάξη) ανά την Ελλάδα να οργανώσουμε τμήματα ελληνομάθειας, όταν "συγγενείς και φίλοι" με ένα τηλεφώνημα βρίσκονταν σε όποιο σχολείο τους βόλευε με αναγνωρισμένη προϋπηρεσία.Τι δημοκρατικό!
Δεν έχει κανένα νόημα, λοιπόν, μαζί με τα ξερά να καίμε και τα χλωρά...
εγω εκανα ενσταση αλλα δεν πηρα απαντηση με κανεναν τροπο
Τα στοιχεία του προγράμματος δημοσιεύονται στο "Διαύγεια", για όσους αμφιβάλλουν σχετικά με τήρηση κριτηρίων.Απ ό,τι θυμάμαι το πρόγραμμα της Ενισχυτικής, βασίστηκε στα ρουσφέτια και νεότεροι φιλόλογοί μου έχουν από δώδεκα μόρια και βάλε(χωρίς ΑΣΕΠ), ενώ τότε κάποιοι από εμάς, αν και παλιότεροι, ούτε με κυάλια δε μπορούσαμε να δούμε σχολική τάξη(αν και παλιότεροι το τονίζω).Τι δημοκρατικό, ε;Αντί να ξεσηκωθούν όσοι κόπτονται για την αξιοκρατία για όλα όσα έγιναν, ώστε να αφαιρεθούν οι ύποπτες προϋπηρεσίες ασχολούνται με το πρόγραμμα του ΑΠΘ.Τα συμπεράσματα δικά σας...