PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ01 Θεολόγων
(Συντονιστής:
ΠΕ01
)
Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
Τελευταία νέα
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης στα Γενικά Αρχεία του Κράτους
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος και στις Δημόσιες Βιβλιοθήκες για το σχολικό έτος 2024-2025
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών 2024-2025
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Αβάθμιας εκπαίδευσης σε ΚΕΔΑΣΥ, ΙΚΥ και Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Αθήνας
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε φορείς και υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
72
73
74
75
76
...
92
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών (Αναγνώστηκε 250837 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ni.kos
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 131
«Stay hungry. Stay foolish»
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Απάντηση #1022 στις:
Οκτώβριος 08, 2012, 10:25:13 πμ »
Tweet
Συνάδελφοι καλημέρα! για ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω link:
http://esos.gr/dimosia-ekpaidefsi/defterovathmia/item/30096-to-ypoyrgeio-gia-tin-anagrafi-toy-thriskeymatos-sta-apolytiria-tin-apallagi-apo-to-mathima-ton-thriskeytikon-kai-ton-ekklisiasmo.html
"Το υπουργείο για την αναγραφή του θρησκεύματος στα Απολυτήρια , την απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών και τον εκκλησιασμό" μετά από επερώτηση...
ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: μην αρχίσουν πάλι οι συζητήσεις τύπου "να εγώ στα έλεγα,κοίτα αυτοί τί ρωτάνε και εμείς τί κάνουμε..κτλ κτλ" άκρη δε θα βγει....είδα χθες κάτι συζητήσεις στις οποίες υπήρχε,πιστεύω καλή διάθεση και είχαν άρωμα ζύμωσης σκέψεων και αποφάσεων αλλά αυτό που παραθέτω παρακαλώ να είναι αντικείμενο πληροφόρησης,στοιχείων και όχι αντικείμενο προσωπικών αντεγκλήσεων.....
με τη σοβαρότητά μας τουλάχιστον θα ακουστούμε
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 10:08:06 »
pambi
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 394
Φύλο:
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Απάντηση #1023 στις:
Οκτώβριος 08, 2012, 10:29:14 πμ »
Οκ συναδελφε νασαι καλα ,αρα παραμενουμε στις βασικες αντιδρασεις?
πειτε την γνωμη σας.
Καταγράφηκε
kouts
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 471
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Απάντηση #1024 στις:
Οκτώβριος 08, 2012, 10:39:37 πμ »
Καλημέρα σε όλους!
Τί έγινε με Αρχιεπίσκοπο Κρήτης;
Παιδιά, το κείμενο να σταλεί και σε makeleio & zougla.
Καταγράφηκε
ni.kos
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 131
«Stay hungry. Stay foolish»
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Απάντηση #1025 στις:
Οκτώβριος 08, 2012, 10:57:53 πμ »
κάποιος από την ομάδα της Αθήνας να επικοινωνήσει με το Σωτήρη... AMBER ALERT!!
ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ....
Δείτε και στο fb...
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 10:08:06 »
pambi
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 394
Φύλο:
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Απάντηση #1026 στις:
Οκτώβριος 08, 2012, 10:58:47 πμ »
soy steila p.m.....toraaaaaa
Καταγράφηκε
pambi
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 394
Φύλο:
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Απάντηση #1027 στις:
Οκτώβριος 08, 2012, 10:59:29 πμ »
dianna δες τα π.μ.......
Καταγράφηκε
pambi
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 394
Φύλο:
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Απάντηση #1028 στις:
Οκτώβριος 08, 2012, 11:01:12 πμ »
Εχω τηλ. του Σωτηρη.......παιδια κανεις?
?
Καταγράφηκε
Phaios
Νέο μέλος
Μηνύματα: 81
Sol omnibus lucet
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Απάντηση #1029 στις:
Οκτώβριος 08, 2012, 11:13:23 πμ »
τα παιδια της Αθηνας ηλθαν σε επαφη με τον Σωτηρη ήδη και ενημερωθηκαν .......
Καταγράφηκε
penkasidy
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 166
Φύλο:
Finche c'e vita c'e speranza
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Απάντηση #1030 στις:
Οκτώβριος 08, 2012, 11:33:40 πμ »
Dianna περιμενουμε συναντηση με τον Συμβουλο μας στην Κρητη και μετα με Ειρηναιο. Θελουμε να ειναι παρων, ενα γινεται,καιο συμβουλος. Η ομαδα στην Κρητη ειναι ετοιμη ετσι κι αλλιως.
Καταγράφηκε
ΠΕ01
kouts
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 471
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Απάντηση #1031 στις:
Οκτώβριος 08, 2012, 11:37:51 πμ »
Το είπα και πιο πάνω, πρέπει να ενημερωθούν όλοι οι σχολικοί σύμβουλοι των θεολόγων.
Όλοι οι Μητροπολίτες και επίσης η ΟΛΜΕ.
Καταγράφηκε
penkasidy
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 166
Φύλο:
Finche c'e vita c'e speranza
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Απάντηση #1032 στις:
Οκτώβριος 08, 2012, 11:38:56 πμ »
Τον Κρητης και τον παλιο προισταμενο στο 4ο γραφειο στην Αθηνα θα τους ενημερωσω εγω.
Καταγράφηκε
ΠΕ01
διανα
Νέο μέλος
Μηνύματα: 39
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Απάντηση #1033 στις:
Οκτώβριος 08, 2012, 12:02:12 μμ »
δεν έχω στοιχεία του σωτήρη
Καταγράφηκε
διανα
Νέο μέλος
Μηνύματα: 39
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Απάντηση #1034 στις:
Οκτώβριος 08, 2012, 12:12:18 μμ »
Γιαγκάζογλου: «Θρησκευτικά υποχρεωτικά και για όλους»
Τρίτη, 28 Δεκέμβριος 2010 09:29 διαχειριστής
Την εκτίμηση ότι η πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας, υιοθετώντας τη σχετική εισήγηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, θα διατηρήσει και στο νέο Λύκειο το μάθημα των Θρησκευτικών στο βασικό κορμό των μαθημάτων γενικής παιδείας, εξέφρασε ο Σύμβουλος του τομέα Θεολόγων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, δρ. Σταύρος Γιαγκάζογλου, μιλώντας στο Ρ/Σ της Ιεράς Μητρόπολης Λάρισας και στο δημοσιογράφο – θεολόγο Χάρη Ανδρεόπουλο. Κρίνοντας με βάση παιδαγωγικά κριτήρια ο κ. Γιαγκάζογλου υποστήριξε ότι το ανθρωποκεντρικό σχολείο που οραματίζεται η πολιτεία δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς να έχει, ως υποχρεωτικά, βασικά ανθρωπιστικά μαθήματα, όπως το θρησκευτικό και το ιστορικό μάθημα. «Δεν μπορεί να νοηθεί εγκύκλια παιδεία χωρίς Θρησκευτικά και Ιστορία», τόνισε ο Σύμβουλος του Π.Ι., αναφέροντας ότι, σε αντίθεση με την πρόταση μιας Επιτροπής διευθυντών που διέρρευσε στο Τύπο και ήθελε τα Θρησκευτικά και την Ιστορία, ως επιλεγόμενα μαθήματα στο νέο Λύκειο, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο πρόκειται να εισηγηθεί στη πολιτική ηγεσία του υπουργείου τα δύο αυτά - καθώς και άλλα - μαθήματα γενικής παιδείας, να υπάρχουν ως υποχρεωτικά στο νέο Λύκειο, ως «εκ των ων ουκ άνευ» μορφωτικά αγαθά, αν θέλουμε να μιλάμε για ένα Λύκειο που παρέχει πραγματική γενική, ανθρωπιστική παιδεία και όχι κατάρτιση.
«Αν το μάθημα των Θρησκευτικών τεθεί υπό καθεστώς επιλογής, τότε θα μπορεί ένας μαθητής να μην το επιλέξει ποτέ, όχι επειδή δεν συμπαθεί το μάθημα, αλλά απλώς για να ελαφρύνει το πρόγραμμά του. Είναι, όμως, δυνατόν να θεωρήσουμε ότι σ’ αυτόν τον μαθητή παρέχεται εγκύκλια γενική παιδεία;», διερωτήθηκε ο κ. Γιαγκάζογλου, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι, τελικά, θα αναθεωρηθεί η πρόταση της Επιτροπής διευθυντών να γίνει το μάθημα επιλεγόμενο και θα παραμείνει υποχρεωτικό. Γιατί», όπως επεσήμανε, «αν επικρατήσουν κριτήρια που δεν λαμβάνουν υπ’ όψιν την ανθρωποκεντρική διάσταση της γενικής εκπαίδευσης και περιθωριοποιούν μαθήματα κορμού, όπως τα Θρησκευτικά και η Ιστορία, τότε Γενικό Λύκειο τινάζεται στον αέρα…».
Ο Σύμβουλος του Π.Ι. αναφερόμενος, ειδικότερα, στην ουσιαστική προσφορά που μπορεί να έχει το θρησκευτικό μάθημα, ειδικά στην εποχή μας, κατά την οποία τα σχολεία μας υποδέχονται όλο και περισσότερο παιδιά μεταναστών, ο κ. Γιαγκάζογλου τόνισε ότι στις μέρες μας ο ειδικός ρόλος του θρησκευτικού μαθήματος για τη διαχείριση των ζητημάτων της διαπολιτισμικότητας είναι αναντικατάστατος, μιας και τα μεταναστόπουλα προέρχονται, στη συντριπτική πλειοψηφία τους, από διαφορετικές θρησκευτικές παραδόσεις και, άρα, θα πρέπει και να δικά μας παιδιά - τα ορθόδοξα Ελληνόπουλα - να ενημερωθούν για το πιστεύω των συμμαθητών τους, αλλά και τα μεταναστόπουλα να ενημερωθούν για τη κεντρική θρησκευτική παράδοση του τόπου που τους φιλοξενεί, για τη ομαλή κοινωνική ένταξή τους.
Ο κ. Γιαγκάζογλου εξέφρασε την εκτίμηση ότι το υπουργείο κινείται προς την κατεύθυνση αναθεώρησης της πρότασης να ενταχθεί στα επιλεγόμενα μαθήμα το μάθημα των Θρησκευτικών, όπως είχε εισηγηθεί η Επιτροπή διευθυντών και σημείωσε ότι ήδη το υπουργείο έχει συστήσει μια άλλη επιστημονική επιτροπή στην οποία μετέχει και ο πρόεδρος του τμήματος Β/θμιας γενικής εκπαίδευσης του Π.Ι. Χρήστος Δούκας, ο οποίος, όπως εξήγησε ο κ. Γιαγκάζογλου, πρόκειται να μεταφέρει τις προτάσεις που έκανε το Π.Ι. ένα χρόνο ενωρίτερα, στο πλαίσιο της συμμετοχής του στον εθνικό διάλογο για την Παιδεία.
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Π.Ι.
Ποιες είναι, σε γενικές γραμμές, αυτές οι προτάσεις (για το νέο Λύκειο) του Π.Ι.: η ύπαρξη ενός ισχυρού κορμού μαθημάτων εγκύκλιας - γενικής παιδείας (μεταξύ των οποίων και το θρησκευτικό μάθημα) που θα είναι υποχρεωτικά για όλους τους μαθητές και από κεί και πέρα να υπάρχουν εξειδικεύσεις – κύκλοι θεωρητικής και θετικής κατεύθυνσης καθώς και κοινωνικοικονομικών επιστημών που θα έχουν μαθήματα υψηλής και χαμηλής βαρύτητας και σ’ αυτές τις κατευθύνσεις θα μπορούν να υπάρχουν στοχευμένες επιλογές μαθημάτων, ενώ θα πρέπει να υπάρχουν και επιλογές σε μαθήματα ξένων γλωσσών, σε δράσεις πολιτισμού, περιβαλλοντικής αγωγής, κ.ο.κ. Ο κ. Γιαγκάζογλου επεσήμανε, επίσης, ότι το νέο Λύκειο προτείνεται να συνδέεται με τα προγράμματα σπουδών του Δημοτικού και του Γυμνασίου, ασφαλώς δε και με τη τριτοβάθμια εκπαίδευση, έχοντας, όμως, σε κάθε περίπτωση στο πρόγραμμά του τον κορμό των υποχρεωτικών μαθημάτων γενικής παιδείας, στο πλαίσιο της μορφωτικής του αυτοτέλειας.
Ο Σύμβουλος του Π.Ι. είπε ότι ήδη γίνονται συζητήσεις, υπάρχουν σε εξέλιξη ζυμώσεις και όταν η υπουργός δημοσιοποιήσει στο επίσημο σχέδιο για το νέο Λύκειο, τότε στο πλαίσιο της επίσημης διαβούλευσης θα πρέπει να τοποθετηθούν οι πάντες έτσι ώστε μέσα από ένα δημιουργικό διάλογο να προκύψει το καλύτερο αποτέλεσμα.
ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Ως προς τον χαρακτήρα και το περιεχόμενο που θα πρέπει να έχει το μάθημα ο κ. Γιαγκάζογλου ανέφερε ότι η 11μελής Επιστημονική Επιτροπή για τα νέα προγράμματα του Δημοτικού και του Γυμνασίου σχεδιάζει να προτείνει ένα πολύ πιο ανοικτό χαρακτήρα θρησκευτικού μαθήματος για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο. Το μάθημα δεν θα είναι θρησκειολογικό, όπως θρυλείται από κάποιους, αλλά ένα μάθημα θεολογικό – παιδαγωγικό το οποίο θα είναι πιο ανοικτό απ΄ ότι είναι σήμερα στις άλλες χριστιανικές θρησκευτικές παραδόσεις, τα άλλα θρησκεύματα και στα μεγάλα ζητήματα που έθεσε η εκκοσμίκευση από τη μετανεωτερικότητα και μετά. Αρα, μιλάμε για ένα μάθημα που θα χωράει όλους του μαθητές χωρίς, φυσικά, να απεμπολεί τον κεντρικό ρόλο της ορθόδοξης θεολογίας και παράδοσης ο οποίος θα είναι απόλυτα κεντρικός, όπως συμβαίνει και με το μάθημα της Ιστορίας.
Μιλάμε για ένα θρησκευτικό μάθημα ανοικτό, πλουραλιστικό, με γνωσιακό και παιδαγωγικό χαρακτήρα, ένα μάθημα που θα ανοίγεται στις μεγάλες χριστιανικές παραδόσεις (Ρωμαιοκαθολικισμός, Προτεσταντισμός) και στις μεγάλες θρησκείες που μας ενδιαφέρουν για το σήμερα (Ισλάμ, Ιουδαϊσμός). Αυτό είναι εξ’ άλλου και το πρόγραμμα των Θεολογικών μας Σχολών», υπογράμμισε ο κ. Γιαγκάζογλου εκφράζοντας τη «απορία για το γεγονός ότι ορισμένοι με φανατισμό και συκοφαντική διάθεση μονίμως έχουν τη τάση να θεωρούν ότι η υπέβαση του κατηχητικού ή του ομολογιακού προτύπου του μαθήματος των Θρησκευτικών θα σημάνει την αλλοίωσή του κάτι που, φυσικά, δεν ισχύει, επ’ ουδενί. Ισα – ίσα, επεσήμανε «αυτό που επιδιώκεται να τονισθεί είναι ο μορφωτικός και παιδαγωγικός χαρακτήρας της ορθόδοξης Θεολογίας η οποία μεταπλάθει σε γνωσιακά στοιχεία και αξίες παιδαγωγικές την ορθόδοξη παράδοση όπως αυτή σαρκώθηκε στα μνημεία του πολιτισμού, στην εκκλησιαστική τέχνη, στα κείμενα των Πατέρων, κλπ. Όλα αυτά θα πρέπει να περάσουν στο μαθητή, αλλά με έναν χαρακτήρα καθαρά παιδαγωγικό και γνωσιακό και όχι χαρακτήρα μύησης στη πίστη, διότι αυτή η υπόθεση είναι πάρα πολύ σοβαρή, αλλά η κατήχηση δεν μπορεί να είναι έργο της πολιτείας και του σχολείου, καθώς ξεκάθαρα αποτελεί υπόθεση και έργο της Εκκλησίας»
ΤΕΡΜΑ ΣΤΙΣ ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ
Για το θρησκευτικό μάθημα στο Λύκειο ο κ. Γιαγκάζογλου ανέφερε ότι το Π.Ι. πρόκειται να εισηγηθεί το σημερινό μάθημα της Χριστιανικής Ηθικής που διδάσκεται στη σημερινή Γ’ Λυκείου να «εξαπλωθεί» και στην Α’ και Β΄ τάξη του νέου Λυκείου, αλλάζοντας έτσι τη σημερινή λογική ότι στη Α’ τάξη κάνουμε ένα είδος κατήχησης και λειτουργικής, στη Β΄ κάνουμε θρησκειολογία με στοιχεία δογματικής. Η λογική της «θεολογίας των κλάδων», όπως γίνεται στην ακαδημαϊκή θεολογία, δεν μπορεί», υπογράμμισε, «πλέον, να «περπατήσει» στο σημερινό σχολείο». Επίσης, ο κ. Γιαγκάζογλου ανεκοίνωσε – μιλώντας πάντα για το νέο Λύκειο – ότι πρόκειται να προταθεί ένα νέο, εναλλακτικό μάθημα το οποίο θα λέγεται «Φιλοσοφική Ηθική» το οποίο θα βαθμολογείται κανονικά και θα είναι απολύτως ανοικτό στους πάντες και κανένας μαθητής – ακόμη και ετερόδοξος ή αλλόθρησκος - δεν θα μπορεί να έχει επιχειρήματα να μην το παρακολουθήσει. Το εναλλακτικό αυτό μάθημα θα πρέπει να το παρακολουθούν υποχρεωτικά όσοι έχουν τις όποιες αντιρρήσεις τους για το θρησκευτικό μάθημα και μέχρις ότου λυθεί οριστικά το ζήτημα της νομιμοποιητικής βάσης του μαθήματος που εμείς το θέλουμε υποχρεωτικό γιατί θεωρούμε ότι η θρησκευτική αγωγή πρέπει να αφορά όλους τους μαθητές και, συνεπώς, να μην απαλλάσσεται κανένας. Παρετήρησε, μάλιστα, ο κ. Γιαγκάζογλου ότι οι περισσότεροι μαθητές που ζητούν και παίρνουν, με την επίκληση λόγων «συνείδησης», απαλλαγή μετά το δικαίωμα που δόθηκε με τις εγκυκλίους Στυλιανίδη τον Αύγουστο του 2008, είναι κυρίως χριστιανόπουλα, ορθόδοξα παιδιά που το κάνουν θέλοντας απλώς να διδάσκονται ένα μάθημα λιγότερο, για λόγους …ελάφρυνσης. Εκδηλώνεται έτσι», τόνισε, «το παράδοξο φαινόμενο να’ χουμε μεταναστόπουλα, παιδιά άλλων θρησκευτικών παραδόσεων που μένουν στη τάξη και παρακολουθούν το μάθημα των Θρησκευτικών, ενώ τα δικά μας φεύγουν στο σπίτι ή βρίσκονται έξω, στην αυλή… Αυτή η κατάσταση θα πρέπει να σταματήσει, όλοι οι μαθητές, ανεξαρτήτως θρησκεύματος, θα πρέπει να βρίσκονται στη τάξη παρακολουθώντας Θρησκευτικά, ή το εναλλακτικό θρησκευτικό μάθημα».
Πηγή:
http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=4314
Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 28 Δεκέμβριος 2010 09:31
Καταγράφηκε
kouts
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 471
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών
«
Απάντηση #1035 στις:
Οκτώβριος 08, 2012, 12:18:09 μμ »
Καμία όμως νύξη για τον αποκλεισμό μας από τους διορισμούς.
Έχουμε παραλείψει να υπολογίσουμε τον ΑΚΡΙΒΗ αριθμό των κενών.
«
Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2012, 12:30:12 μμ από Dianna
»
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
72
73
74
75
76
...
92
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ01 Θεολόγων
(Συντονιστής:
ΠΕ01
)
Διορισμοί Θεολόγων, αριθμός αναπληρωτών