*

Ψηφοφορία

Πως πιστεύετε είναι καλύτερο να χωρίζονται τα τμήματα;

Αλφαβητικά όπως ισχύει σήμερα
Ανάλογα με το επίπεδο γνώσεων

Αποστολέας Θέμα: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων  (Αναγνώστηκε 21588 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #98 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 03:31:45 μμ »
ο διαχωρισμός στα Αγγλικά γίνεται γιατί σε μερικά σχολεία που είναι πολύ μικρά δεν υπάρχουν Αγγλικά στο δημοτικό. Οπότε ο μαθητής δεν μπορεί να χρεωθεί την έλλειψη καθηγητή Αγγλικών στο δημοτικό.
Κατα την γνώμη μου αναγνωρίζουν οτι δεν μπορούν να υπάρχουν τραγικές διαφορές μέσα στην τάξη. Δεν φταίει το κράτος που οι καθηγητές στο γυμνάσιο και στο λύκειο δεν κόβουν τους μαθητές που δεν αξίζουν να προβιβαστούν. Αφού στο γυμνάσιο και στο λύκειο το γνωστικό μπαίνει ως προτεραιότητα πρέπει οι καθηγητές να μην αφήνουν οι μαθητές να πηγαίνουν στην Γ' λυκείου και να μην γνωρίζουν πως να κάνουν τα κλασματα ομώνυμα όπως λες.
Συμφωνώ πάντως με την irenead. δεν καταλαβαίνω γιατί να μην συνδέονται όλα αυτά που μαθαίνουν οι μαθητές στα Μαθηματικά με πραγματικά προβλήματα που υπάρχουν στην φύση, στην ζωή κτλ. π.χ. θυμάμαι τον εαυτό μου στην τρίτη γυμνασίου να ρωτάω  τον μαθηματικό γιατί χρειαζόμαστε αυτές τις εξισώσεις που είναι χ εις την τρίτη συν χ εις στην δευτέρα κτλ. και να μου δώσει ένα πρόβλημα που να λύνουν για να καταλάβω την χρησιμότητά τους. Δεν μου απάντησε. Το σκεφτόταν και το μόνο που μου είπε ήταν οτι θίγω την επιστήμη των μαθηματικών και οτι αυτό είναι το πρόγραμμα του υπουργείου!!!!!!
Πιστεύω οτι ακόμα και στην Γ' λυκείου πρέπει να φαίνεται τι μαθαίνει ο μαθητής και γιατί το μαθαίνει  για να έχει και το κίνητρο να το μάθει. Ένα εσωτερικό κίνητρο. Αφού κάθε πρόβλημα μαθηματικών πηγάζει απο την ανάγκη για κάποια λύση κάποιου υπαρκτού προβλήματος δεν βλέπω τον λόγο που δεν μπορεί κάθε μάθημα να γίνει σχεδόν βιωματικά (με βιντεάκια όπως είπες) και ομαδοσυνεργατικά. Και όσο για την ύλη που είναι μεγάλη νομίζω οτι εκεί πρέπει να πιέσετε (να πιέσετε να μειωθεί η ύλη) και όχι στο να γίνουν πιο ομοιογενή τα τμήματα (γιατί πάρα πολύ συχνά είναι ανέφικτο το ομοιογενές τμήμα). Υπάρχουν τμήματα που έχουν 2 άσχετους 16 κανονικούς και 6 αστέρια. Εκεί πως τα χωρίζεις;;;;;; Κάποιοι μπορεί να πουν μα φτάει ο καθηγητής που είχε αυτά τα δυο παιδιά και δεν τους έμαθε τα ομώνυμα κλάσματα. Εγώ βλέποντας πόσο αδιάφορα είναι μερικά παιδιά θα πω φταίει ο καθηγητής που δεν τους άφησε στην τάξη μέχρι να φιλοτιμηθούν να μάθουν επιτέλους πως γίνονται ομώνυμα τα κλάσματα (γιατί χωρίς προσπάθεια και απο το μαθητή τίποτα δεν γίνεται).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:02:10 »

Αποσυνδεδεμένος kyriakh

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #99 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 04:36:15 μμ »
   Πάρα πολυ ενδιαφερον εχουν οσα γραφετε και θελω να προσθεσω οτι οσο περισσοτερο ξεκιναμε απο αυθεντικες περιστασεις που συνανταμε στη ζωη τοσο λιγοτερο θα ακουμε "τι μας χρειαζεται το χ μαθημα;".
   Ο μπαμπας μου που εχει πετρια με τα μαθηματικα εκανε δωρεαν μαθηματικα σε ολα τα παιδια της γειτονιας,αλλα πώς; Τους εδειχνε τα μαρουλια ,κρεμμυδακια και σκορδακια  που  ειχε στον μπαξε  κι ελεγε: "ανά 5εκ. εσπειρα τα κρεμμ,ανα 8εκ τα μαρουλ., ανα 6 τα σκορδ. ,ποσες φορες συναντιουνται στην ιδια αραδα;Στο τελος,αφου προσπαθουσαν εμπειρικα τους εξηγουσε για το ΕΚΠ.Το σπιτι των γονιων μου ειναι γεματο δικες του πατεντες που βασιζονται στα μαθηματικα και στη φυσικη .Εξαταξιο γυμνασιο τελειωσε ,δε σπουδασε ποτε λογω ελλειψης πορων αλλα απο learning by  doing  που  σπουδασαμε εμεις, μας βαζει τα γυαλια.
    Στις ξενες γλωσσες που προσφερονται για διαθεματικοτητα ,βιωματικοτητα κτλ, υπαρχουν ακομα παρα πολλες συναδελφοι/ισσες που τους βαζουν να κανουν αναγνωση (κι ετσι τους διορθωνουν σε καθε λεξη,ριχνοντας την ψυχολογια τους), στη συνεχεια αγνωστες λεξεις ,αμεσως μετα μεταφραση και τελος γραμματικη, δηλαδη δομικη του 1960. Οι  ιδιοι συναδελφοι αν αλλαξουν στοχο και  βαλουν πλωρη για τις δεξιοτητες θα δουν μαθητες που κινδυνευαν , να ανεβαινουν πολυ σε επιδοση. Παλι θα καταληξω οτι σε πολλα φταιμε εμεις που δε σπαμε το κεφαλι μας να δουμε πώς θα γινει ελκυστικο το μαθημα μας και πώς θα συνδεσουμε τη θεωρια με την πραξη

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #100 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:19:27 μμ »
ο διαχωρισμός στα Αγγλικά γίνεται γιατί σε μερικά σχολεία που είναι πολύ μικρά δεν υπάρχουν Αγγλικά στο δημοτικό. Οπότε ο μαθητής δεν μπορεί να χρεωθεί την έλλειψη καθηγητή Αγγλικών στο δημοτικό.
επειδή δεν πήγαν όλα φροντιστήριο από το Δημοτικό θες να πεις!


Αφού στο γυμνάσιο και στο λύκειο το γνωστικό μπαίνει ως προτεραιότητα πρέπει οι καθηγητές να μην αφήνουν οι μαθητές να πηγαίνουν στην Γ' λυκείου και να μην γνωρίζουν πως να κάνουν τα κλασματα ομώνυμα όπως λες.
To εγραψα και παραπάνω, γιατί τότε λίγοι θα πήγαιναν Λύκειο, άρα λίγα τμήματα στα Λύκεια, άρα εμείς θα μέναμε χωρίς δουλειά. Ξέρετε κανέναν άλλο λόγο για τον οποίο τους προβιβάζουμε όλους;



Πιστεύω οτι ακόμα και στην Γ' λυκείου πρέπει να φαίνεται τι μαθαίνει ο μαθητής και γιατί το μαθαίνει  για να έχει και το κίνητρο να το μάθει. Ένα εσωτερικό κίνητρο. Αφού κάθε πρόβλημα μαθηματικών πηγάζει απο την ανάγκη για κάποια λύση κάποιου υπαρκτού προβλήματος δεν βλέπω τον λόγο που δεν μπορεί κάθε μάθημα να γίνει σχεδόν βιωματικά (με βιντεάκια όπως είπες) και ομαδοσυνεργατικά.
Γιατί απλούστατα η ύλη του σχολικου βιβλίου και το πρόγραμμα σπουδών δεν είναι γραμμένα με αυτή τη φιλοσοφία.
Αν στην Γ Λυκείου αρχίζεις να τα πηγαίνεις βόλτες και εκδρομές και στα χωράφια ή τα μαζεύεις να τους δείχνεις βιντεάκια ώστε να γίνουν τα μαθηματικά βιωματικά, τότε τα πήρες στο λαιμό σου τα παιδιά στις πανελλήνιες!
Στο Γυμνάσιο ίσως ναι μπορείς να τα κάνεις αυτά.
Θα μάρεσε ένα βιβλίο μαθηματικών, όπου σε κάθε παράγραφο να σου έχει δίπλα ένα εικονίδιο πχ από ένα CD όπου θα σημαίνει πήγαινε τώρα στο CD που συνοδεύεται με το βιβλίο και παίξε το τάδε αρχειο.!! με υλικό από το Υπουργείο έτοιμο.
Αντί να μας μοιράζουν κατεβατά σελίδες με μ@λ@ιες για προγράμματα σπουδών με στόχους και βλακείες, να στρώσουν τον πισινό τους κάτω αυτοί στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και να φτιάξουν διαδραστικό υλικό ώστε η μάθηση να γίνει βιωματική, και να ξηλώσουν τελείως ΟΛΑ τα βιβλία.

Ελπίζω πάντως ότι με την αποδέσμευση του Λυκείου από τις Πανελλήνιες, σε συνδυασμό με την κατάργηση ύπαρξης συγεκριμένης ύλης και σελίδων ώστε να αποφευχθεί η παπαγαλία, αυτά θα αλλάξουν και θα υπάρχει χρόνος για τα παραπάνω.

Πάντως μιας και το έθιξες, αν πας την Γ λυκείου να τους δείχνεις βιντεάκια ξέρεις τι θα αναρωτηθούν όλοι; "Κύριε αυτά θα τα έχουμε στην ύλη μας για τις πανελλήνιες;"   ;D  ;D  ;D
Ετσι δυστυχώς έχουμε κάνει τους μαθητές μας να σκέφτονται


όχι στο να γίνουν πιο ομοιογενή τα τμήματα (γιατί πάρα πολύ συχνά είναι ανέφικτο το ομοιογενές τμήμα). Υπάρχουν τμήματα που έχουν 2 άσχετους 16 κανονικούς και 6 αστέρια. Εκεί πως τα χωρίζεις;;;;;;
Πολύ απλά: θα υπάρχουν και στα άλλα τμήματα κάποιοι άσχετοι οπότε σίγουρα θα φτιάχνεται ένα τμήμα.
Εγραψα και πιο πριν ότι ο χωρισμός θα είναι πολύ χονδρικός με στόχο κυρίως να μαζευτεί η "σαβούρα" (ας μου επιτραπει η έκφραση) σε ένα τμήμα.
Και να μην βγαίνει τμήμα επειδή είναι λίγοι οι μαθητές (πχ σε ολόκληρη Α Λυκείου υπάρχουν μόνο 10 άσχετοι!!!!! μακάρι αλλά που) πάλι αν εφαρμοστεί αυτό που λέω τότε ναι γιατί όχι, να υπάρχει ένα τμήμα μόνο με 10 μαθητές, προκειμένου να βοηθηθούν! Είπαμε πρώτα ο μαθητής!!!!!!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2011, 05:24:05 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #101 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:23:09 μμ »
Killbill αν ψάχνεις κάποιες απαντήσεις δες λίγο αυτό :
http://www.kleidiakaiantikleidia.net/wardrobe.html

Κάνε ένα κόπο να διαβάσεις το 26, είναι 30 μικρές σελίδες, είναι κατατοπιστικό για αρχή.

Και χωρίς παρεξήγηση, εγώ δε σου επιτρέπω την έκφραση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:02:10 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #102 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:25:55 μμ »
Και χωρίς παρεξήγηση, εγώ δε σου επιτρέπω την έκφραση...
ευχαριστώ για το Link.
Αν ποτέ σου δεν έχεις καν σκεφτεί καν τη λέξη "σαβούρα" τότε δεκτή η παρατήρησή σου.


Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #103 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:28:24 μμ »
Και χωρίς παρεξήγηση, εγώ δε σου επιτρέπω την έκφραση...
ευχαριστώ για το Link.
Αν ποτέ σου δεν έχεις καν σκεφτεί καν τη λέξη "σαβούρα" τότε δεκτή η παρατήρησή σου.

Δεν είπα ότι δεν την σκέφτηκα ποτέ, μετά συνήλθα όμως, και σίγουρα δεν την εκστόμισα ποτέ...
Είναι βαριά κουβέντα και πληγώνει.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #104 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 05:40:58 μμ »
Και χωρίς παρεξήγηση, εγώ δε σου επιτρέπω την έκφραση...
ευχαριστώ για το Link.
Αν ποτέ σου δεν έχεις καν σκεφτεί καν τη λέξη "σαβούρα" τότε δεκτή η παρατήρησή σου.

Δεν είπα ότι δεν την σκέφτηκα ποτέ, μετά συνήλθα όμως, και σίγουρα δεν την εκστόμισα ποτέ...
Είναι βαριά κουβέντα και πληγώνει.
εντάξει ζητώ συγνώμη δημοσίως για τη αστοχία της χρήσης της λέξης "σαβούρα".
Δεν την είπα με σκοπό να προσβάλω τον μαθητή. Με χιούμορ την είπα, πως λέμε μεταξύ μας καμια φορά ότι ο τάδε είναι "τούβλο"!!  ;D ;D
Εξάλλου το γεγονός και μόνο που οργάνωσα αυτή τη ψηφοφορία και που κατέθεσα και υποστήριξα εγώ την πρόταση για δημιουργία ομοιογενών τμημάτων , δείχνει ακριβώς το ενδιαφέρον μου για αυτή τη ....  "σαβούρα"!!
ooops πάλι την είπα!! πιπερι πιπέρι!!

γιατί εγώ νοιάζομαι για αυτά τα παιδιά και δεν μπορώ να με βλέπω να μην μπορώ να κάνω τίποτα μέσα σε ένα τμήμα με κάποιους αριστούχους και κάποιους αρκετα καλούς και με μια ύλη Πανελληνίων που τρέχει και με κυνηγάει.
Θέλω να κάνω κάτι για αυτά!

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #105 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 06:02:38 μμ »
Πάντως μιας και το έθιξες, αν πας την Γ λυκείου να τους δείχνεις βιντεάκια ξέρεις τι θα αναρωτηθούν όλοι; "Κύριε αυτά θα τα έχουμε στην ύλη μας για τις πανελλήνιες;"   ;D  ;D  ;D
Ετσι δυστυχώς έχουμε κάνει τους μαθητές μας να σκέφτονται

Έχεις πάρα πολύ δίκιο σε αυτό που λές. Και δεν φταίει ο καθηγητής, ούτε ο μαθητής αλλά το σύστημα των εξετάσεων όπως είπες. Άρα οι εξετάσεις πρέπει να αλλάξουν. Μπήκε απ ότι είδα στην Α' Λυκείου η ερευνητική εργασία, σε εμάς στα Αγγλικά μπαίνει το portfolio και το ίδιο το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο κάνει την παρατήρηση οτι τα βιβλία ως έχουν δεν συμβαδίζουν όπως πρέπει με το portfolio αλλά η σύμβουλος μου είπε οτι αν ακολουθώ τα επίπεδα γλωσσομάθειας και το portfolio είμαι καλυμμένη και δεν χρειάζεται 'να βγάλω το βιβλίο'. Σε εμάς δηλ. κάποιες αλλαγές έχουν έρθει που μου επιτρέπουν άνετα να κάνω το μάθημα ακολουθώντας πιο σύγχρονες μεθοδολογίες. Τώρα πρέπει να προσαρμοστούν και οι παλιοί καθηγητές Αγγλικών στα νέα δεδομένα αλλά αυτό θα πάρει χρόνο. Πρέπει και εσείς οι μαθηματικοί να πιέσετε προς μια τέτοια κατεύθυνση νομίζω (αν δεν έχουν κάνει ήδη αλλαγές παρόμοιες με τις δικές μας). Δηλ. να σας δώσουν ξεκάθαρους στόχους για το τι πρέπει να καλύπτεται σε μια τάξη και τέτοιους στόχους που να μπορούν να συμβαδίσουν με μεθόδους project κτλ. Αν δεν μειωθεί η ύλη σας δεν βλέπω πως μπορεί να αλλάξει η μέθοδος διδασκαλίας που ακολουθείτε και πως θα μπορέσετε να νοιώσετε καλά διδάσκοντας σε ανομοιογενή τμήματα.

Εμένα AntreaEirini με πληγώνει και το να βλέπω μαθητές οι οποίοι δεν προσπαθούν καθόλου και είναι απλά καλοπερασάκιδες. Δηλ. μπορεί και κάτι να τους αρέσει και να το δείξουν αλλά να βαριούνται να πάρουν και το μολύβι στο χέρι για να κάνουν κάτι πάνω σε αυτό... Αυτά τα παιδιά το μόνο που σκέφτονται είναι να μην κουραστούν.Και με τους καθηγητές που τους περνάνε απο την μια τάξη στην επόμενη νοιώθουν και καλά για αυτό που κάνουν γιατί σκέφτονται΄'εγώ είμαι πιο μάγκας, δεν κάνω τίποτα και θα τελειώσω και το σχολείο'. Δυστυχώς, αυτά τα παιδιά δεν θα ειναι απλά και μόνο τα τελευταία στο σχολείο αλλά δεν θα προσφέρουν τίποτα και στην κοινωνία.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #106 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 06:33:22 μμ »
μιας και το έφερε η κουβέντα δείτε εδώ http://ts.sch.gr/software μια προσπάθεια σε αυτά που λέγαμε για διαδραστική εκπαίδευση και βιωματική μάθηση.
Θέλει δουλειά ακόμα όμως και όσα πράγματα και αν φτιαχτούν, δεν θα γίνει τίποτα αν δεν αλλάξει το σύστημα, τα βιβλία και η νοοτροπία της παπαγαλίας....

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #107 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 06:48:45 μμ »
μιας και το έφερε η κουβέντα δείτε εδώ http://ts.sch.gr/software μια προσπάθεια σε αυτά που λέγαμε για διαδραστική εκπαίδευση και βιωματική μάθηση.
Θέλει δουλειά ακόμα όμως και όσα πράγματα και αν φτιαχτούν, δεν θα γίνει τίποτα αν δεν αλλάξει το σύστημα, τα βιβλία και η νοοτροπία της παπαγαλίας....

Έχω χρησιμοποιήσει αυτό για τα Αγγλικά της (Γ'-Δ'). Είναι πολύ ωραία, εικόνα, ήχος κτλ. Έχουν και άμεση σχέση με την ύλη. Αλλά είναι πολύ καλά για μια καλή επανάληψη στο τέλος της χρονιάς. Δεν έχουν πλούσιο υλικό μέσα (για κάθε θεματική π.χ. καιρός) ούτε διαβαθμισμένο.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #108 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 06:57:46 μμ »
τελος πάντων.. η ψηφοφορία έχει πολύ μικρή συμμετοχή.
φαίνεται ότι το θέμα δεν απασχολεί και τόσο και ότι είμαστε της λογικής "τι μας νοιάζει αν ο άλλος δεν καταλαβαίνει.."

Πάντως σε φροντιστήριο όταν δούλευα ο φροντιστής έφτιαχνε ενα τμήμα με όλους τους αδύνατους μαθητές. Μάλιστα για τους καινούργιους ζητούσε με την εγγραφή και αντίγραφο της βαθμολογίας από το Λύκειο (αν και αυτή δεν ειναι αντιπροσωπευτική). Συνήθιζε να βάζει και ένα διαγνωστικό τεστ και έτσι έκανε τον χωρισμό.

Σας πληροφορώ ότι βοήθησε πάρα πολύ αυτό. Είχα ένα τμήμα Γ Λυκείου που δεν ήξεραν ούτε πράξεις, ούτε ταυτότητες, ούτε να κάνουν δύο κλάσματα ομώνυμα. Ξεκινήσαμε τα μαθηματικά από το 0 κυριολεκτικά. Αυτή ήταν και η οδηγία του φροντιστή. Στην ύλη της Γ Λυκείου μπήκαμε μετά τα Χριστούγεννα και φυσικά όπως είναι προφανές, δεν την καλύψαμε όλη!!! Φοβερό;
Αυτό ήταν σε συνενόηση με τους γονείς αλλά και τους μαθητές οι οποίοι είχαν επίγνωση της κατάστασής τους και φυσικά συμφώνησαν. Τους ξεκαθάρισε ο φροντιστής ότι θα παλέψουμε να πιάσετε ένα 10. Αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να ξεκινήσουμε από την ύλη της Α ΓΥμνασίου.
Θυμάμαι να μπαίνω στο τμήμα αυτό (Γ Λυκείου) και να εξηγώ πως κάνουμε ομώνυμα δύο κλάσματα, πραξούλες κλπ!!
Το θέμα είναι ότι πετύχαμε τον σκοπό μας!
Σε ένα τμήμα με αριστούχους πείτε μου τι θα γινόταν με αυτά τα παιδιά; με εξατομικευμένη διδασκαλία θα λυνόταν το πρόβλημα; αστείο μου ακούγεται

τέλος πάντων, κανείς δεν με καταλαβαίνει ούτως ή άλλως εδώ μέσα.....

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #109 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 07:00:10 μμ »
killbill
το σκεπτικό σου είναι λάθος ως προς τούτο:
αν περιμένεις να φτάσουν τα παιδιά Γ λυκείου και να δίνουν πανελλαδικές για να αλλάξεις κάτι το παιχνίδι θα το χεις χάσει.
όταν έχουν μάθει σε συγκεκριμένο σύστημα, με συγκεκριμένο τρόπο όσο δεκτικά να είναι, δε γίνεται ξαφνικά να μεταστραφούν τα πράγματα.

αλλαγή νοοτροπίας χρειάζεται - από όλους. Μπορείς να έχεις το πιο άχρηστο βιβλίο του κοσμου και να το κάνεις το πιο ωραίο και ελκυστικό που υπάρχει. Το θέμα είναι ποσο πολύ ασχολείται ο καθε ένας , πόσες ΔΙΚΕΣ του ασκήσεις παράγει ( και όχι αναπαράγει απο τα διάφορα λυσσάρια) ποσο πολύ εξειδικεύει αυτά που διδάσκει. Μόνο ο κάθε καθηγητής ξέρει τις ανάγκες των μαθητών του, τι τους αρέσει, τι θα τους ενθουσιάσει, τι θα τους κεντρίσει την προσοχή.

Θα πρότεινα να φτιάξεις δικές σου ασκήσεις και να τις παρουσιάσεις με προτζεκτορα στην τάξη.  Κάντες να φαίνονται ελκυστικές - με ωραία γραμματοσειρά ( που να μη θυμίζει βιβλίο) βάλε και κανα σχεδιάκι πού και πού έτσι για ποικιλία....

Ξέρω ότι λειτουργεί - το έχω κάνει και λειτουργεί απίστευτα. ένα θα σου πω; αγγλικά σε λύκειο και τα παιδιά ήταν Παναγίες. Μπήκε μια μέρα ο Υποδ/ντής να κάνει μια ανακοίνωση, βλέπει ότι είμαστε όλοι μέσα και κάνουμε μάθημα και του ξεφεύγει και λέει " σίγουρα κάνετε αγγλικά εδώ μέσα; γιατι παραείναι ήσυχα!!" ..... Θέλω να πω πως, άμα δείξεις στα παιδιά ότι αυτό που κάνεις το σέβεσαι και πως ασχολείσαι πραγματικά με αυτο, θα καταφέρεις όλα όσα θες. Και οι "χειρότεροι" μπορεί να μη γίνουν φωστήρες αλλά θα έχεις και αυτών την προσοχή και τη συμμετοχή....Ξέρεις ότι σ΄ένα πρότζεκτ που έκανα καποτε, ο πλέον άσχετος έφερε την καλυτερη εργασία;

Το μονο που θα χρειαστείς για αυτό που σου προτείνω ( με τον προτζέκτορα) είναι έναν άδειο και καθαρό τοίχο δίπλα στον πίνακα, έναν προτζέκτορα - υπάρχουν αρκετοί πιο παλιοί στα εργαστήρια πληροφορικής και  μπορείς να τους δανειστείς - ένα λαπτοπ και πολλή όρεξη....ααααααααααα και επειδή έχει ήλιο και δε θα φαίνεται, χαρτόνια και αυτοκόλλητα δύο όψεων για να καλύψεις τα παράθυρα απ΄το διάλλειμα για να έχεις την απαραίτητη συσκότιση.....  try it and let us know.... ( καμιά φορά μπορει να κάνεις ακριβώς το ίδιο πράγμα με αυτό που κάνεις στον πινακα ωστόσο και μονο που θα ειναι γραμμένο στον υπολογιστή θα κάνει τη διαφορά.... σ αυτή την τόσο απλή κίνηση ο μαθητής διαβάζει το " ο καθηγητής νοιάζεται για μένα" )  ;) ;)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #110 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 07:12:57 μμ »
συμφωνώ μαζί σου σε όλα.
τα δοκιμάζω αυτά που λες κάθε χρόνο κυρίως στην Α & Β τάξη και λιγότερο στην Γ λόγω πίεσης.
Τα αποτελέσματα θαυμαστά!
Όμως δεν είναι για κάθε μάθημα όπως ξανάγραψα παραπάνω. Είναι για μια στο τόσο όταν έχω κάτι να δείξω, και όταν έχουμε ολοκληρώσει μια ενότητα.

Μάλιστα θυμάμαι μια χρονιά που ειπα στα παιδιά την 1η μέρα "πάω ένα στοίχημα μαζί σας. θα με παρακαλάτε φέτος πότε θα γράψουμε διαγώνισμα!!"
και τα παιδιά με γιουχάρανε και λέγανε ναι σιγά, τι λέει αυτός...
Λοιπόν, είχα βρει μια εφαρμογή όπου έφτιαχνες διαγωνίσματα κλειστού τύπου (σωστό, λάθος κλπ) και έπερνες την απάντηση αμέσως. Ότα απαντούσες σωστά έβγαινε ένα ανθρωπάκι που έκανε τούμπες, και όταν απαντούσες λάθος έβγαινε μια τεράστια μούτζα στην οθόνη!!
Το κάναμε στο εργαστήριο πληροφορικής. Περιτό να σας πω τι γινότανε μέσα. Ο διευθυντής πέρασε απέξω και με ρώτησε μετά "γιατί τόση φασαρία στην ώρα σας?" και του απάντησα "γράφαμε διαγώνισμα!!!!!!!!!!!!!!!"
Εννοείται ότι κέρδισα το στοίχημα και τα παιδιά με παρακαλούσαν να γράφουμε κάθε μέρα διαγώνισμα!!!!

Το θέμα που εστιάζω όμως είναι ότι εντάξει έχεις δίκιο δεν θα έπρεπε να έχουν φτάσει Γ Λυκείου με τόσα τραγικά κενά. Ελα όμως που φτάσανε τα σκασμένα! τι κάνεις τότε;
και το αντιμετωπίζω κάθε χρόνο αυτό . Και δεν μπορώ να διδάσκω και το μεγαλύτερο ποσοστό να μην καταλαβαίνει τίποτα λόγω έλλείψεων.
Το "πρόβλημά μου" είναι ότι θεωρώ ότι κάνω πολύ καλό μάθημα και δεν μπορώ να δεκτώ να βγαίνει μαθητής μου από την τάξη και να μην έχει καταλάβει τίποτα.
Όμως, ξαναλέω, σε μια Γ τάξη κατεύθυνσης, μαζί με αριστούχους, μαζί με τις απαιτήσεις των πανελλαδικών, όλοι μαζί στο ίδιο καζάνι, πάει κάηκα!!!

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #111 στις: Οκτώβριος 06, 2011, 07:19:57 μμ »
δεν κατάλαβες ακριβως τι σου είπα : σου είπα να κάνεις μάθημα έτσι ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ....
απο τη στιγμή που βλέπεις - και στις άλλες τάξεις - ότι λειτουργεί κάντο κάθε φορά.... με τον τροπο αυτό βοηθάς και τους πιο αδύνατους γιατί τους είναι πιο εύκολο όταν το βλέπουν ( όπως την τηλεόραση που τους ειναι και οικεία) να το καταλάβουν και καλύτερα.
Σου ξαναλέω, στην Γ λυκείου δεν μπορείς δυστυχώς, να καλύψεις τα κενά των προηγουμενων τάξεων, μπορείς όμως να κάνεις τα παιδια να ενδιαφερθούν, να μάθουν έστω κάποια βασικά και να γράψουν έστω ένα δέκα. Μπορείς ακόμα εκεί που διδάσκεις πχ λογάριθμους ( δεν ξέρω αν είναι στην ύλη τώρα, θυμάμαι οτι το λέγανε οι δευτεροδεσμίτες στα δικά μου χρόνια ) να πετάξεις και μια άσκηση με ομώνυμα κλάσματα. Ή να παρουσιάζεις τη νέα ύλη με τρόπο ελκυστικό. Πχ σωστο λάθος ή αντιστοίχιση.. Ακομα και αν πρόκειται για γελείες ερωτήσεις όπως πχ ποιός διατύπωσε το θεώρημα τάδε; α. ο Σοφοκλής  β. ο Πλάτωνας γ. Ο Αρχιμήδης.  εννοείται βέβαια ότι τέτοιες ερωτήσεις τις κάνεις στους αδύνατους μαθητές. Απαντουν σωστά και έχεις πετύχει να τους αυξήσεις την αυτοπεποίθηση. σιγά σιγά θα μάθουν να απαντούν και σε πιο δυσκολες ή θα παιρνουν το θάρρος να το ρισκάρουν.
Ειδικά αν τους ξεκινήσεις έτσι απο την Α λυκείου, όταν θα τους ξαναδεις στη Β και πολύ περισσότερο στη Γ θα "πετάει" όλο το τμήμα.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 490
Σύνολο: 491

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.