*

Ψηφοφορία

Πως πιστεύετε είναι καλύτερο να χωρίζονται τα τμήματα;

Αλφαβητικά όπως ισχύει σήμερα
Ανάλογα με το επίπεδο γνώσεων

Αποστολέας Θέμα: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων  (Αναγνώστηκε 21635 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kyriakh

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #42 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 09:25:54 πμ »
Η νοοτροπια αλλαζει οταν υπαρχει συνεργασια μεταξυ των εκπαιδευτικων και ελλειψη αλαζονειας. Οταν καποιος ξερει κατι παραπανω απο νεες μεθοδους διδασκαλιας και νεες τεχνολογιες ας αφιερωσει ενα κενο του σε καποιον συναδελφο που παραπονιεται  οτι η ταξη ειναι μουγγη. Επισης ενα καλοπροαιρετο σχολιο του τυπου"δε χρειαζεται να επιβαλλεις την ταξη με φωνες γλυκια μου , οταν χανουμε τον ελεγχο αυτα τα τσογλανακια χαιρονται , γιατι δε δοκιμαζεις να ξεφυγεις απο τη φουλ γραμματικη και να τους στρεψεις στις ερμες τις δεξιοτητες;"Τέλος κατι που  το κανετε καλα και πετυχαινει -κι  αυτα γινονται γνωστα απο τα παιδια -αφηστε κανενα συναδελφο να το παρακολουθησει ,ετσι σαν μικροδιδασκαλια ,ας μην ειναι το αντικειμενο του, θα αρχισει να ψαχνεται τι να αλλαξει στο δικο του μαθημα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:14:11 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #43 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 10:42:53 πμ »
Η νοοτροπια αλλαζει οταν υπαρχει συνεργασια μεταξυ των εκπαιδευτικων και ελλειψη αλαζονειας.

σωστα! αλλά σε θεωρητικο επιπεδο.Πρακτικα δεν μπορει να γινει γιατι ολοι δεν ειμαστε ιδιοι. Υπαρχει ο κακως εννοουμενος εγωισμος, η ανταγωνιστικη κοινωνια,κλπ.
Ποια συνεργασια λοιπον? οταν μια ξενογλωσσος διδασκει Ιστορια και κανενας φιλολογος δεν της λεει "αν χρειαστεις κατι μη διστασεις". Ποια συνεργασια, οταν καποιοι φιλολογοι εριζουν για τη "γνησιοτητα" τους( τρομαρα τους)!
( υπαρχουν, ευτυχως και εξαιρέσεις)
Τελος, να συμπληρωσω και σε αυτα και στα πιο πανω που ειπα, πως απο θεμα εγωισμου και θεσης κανενας εκπαιδευτικος δεν θα δεχοταν το ιδιο του το παιδι να ειναι σε ταξη "μη αριστουχων".
Επειτα, πόσοι να ειναι αυτοι οι "καλοι " μαθητες? 25? αποκλειεται. 5,6 θα ειναι. θα γινει τμημα γιαυτους?
Συνεπως στο ανομοιγενες τμημα απο καθε αποψη ειναι καλο, γιατι μπορει και ο αδυναμος μαθητης να κερδισει πολλα απο τον "καλο" ακουγοντας διαφορες αποψεις. Δεν θελουμε "αστέρια", θελουμε "ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ χωρις διαχωρισμους ρατσιστικους αλλα με πνευμα συνεργασιας, φιλίας, και....ειρηνικης συνυπαρξης....
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2011, 10:44:37 πμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος kyriakh

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #44 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 10:56:55 πμ »
Πρεπει να διδασκω σε ενα ξεχωριστο στρουμφοχωριο που η φιλολογος ιστορικος μου ειπε "ειμαι εδω ο,τι με χρειαστεις ,δε  φταις εσυ για τις βλακειες του υπουργειου"και για αντισταθμισμα που ειναι καλοψυχη, της βγαζω φωτοτυπιες στα κενα μου και της ετοιμαζω το παραλληλο κειμενο απο  τη βιβλιοθηκη και θα εκφωνησω και τον πανηγυρικο γιατι δε  θελει.Ο αλλος  φιλολογος με βοηθαει στο θεατρικο κι  εγω τον πηγαινω το πρωι με το αυτοκινητο στο σχολειο, η γερμανικου βοηθαει τους παντες με χαμογελο, φορτωθηκε και το e-school,η φυσικος ειναι η κολωνα του σχολειου . Γι'αυτο και δεχτηκα με χαρα την προταση τους να τους κανω δωρεαν μαθημα γαλλικων οταν μου το ζητησαν. Τωρα που το σκεφτομαι το υγιες εργασιακο περιβαλλον ειναι αυτο που ευννοει το κεφι για δημιουργικοτητα αλλα και για τη ζωη γενικοτερα .

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #45 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 11:10:03 πμ »
... το υγιες εργασιακο περιβαλλον ειναι αυτο που ευννοει το κεφι για δημιουργικοτητα αλλα και για τη ζωη γενικοτερα .

Συμφωνώ 100%  ;)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:14:11 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #46 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 07:33:21 μμ »
Τα περι ομαδοσυνεργατικής και εξατομικευμένης διδασκαλίας είναι ωραία για να τα γράφει κανείς στον ΑΣΕΠ μπας και διοριστεί όχι όμως να τα εφαρμόζει στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ Λυκείου.
Η πραγματικότητα δείχνει ότι είναι αδύνατον να ικανοποιήσεις 100% και τον άριστο και τον άσχετο όταν τους έχεις στο ίδιο τμήμα.

Τι κάνεις στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ Λυκείου όταν έχεις έναν άριστο και έναν άσχετο με πολλά κενά από το Γυμνάσιο ακόμα.Πως θα καλύψεις τα κενά του;
Δεν γίνεται! τι κάνεις λοιπόν; απλά τον εγκαταλείπεις και δεν ασχολείσαι άλλο με αυτόν γιατί έχεις μια πολύ απαιτητική ύλη που τρέχει.

Τα φροντιστήρια για παράδειγμα φτιάχουν και διαφημίζουν και στις αφίσες του το "ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα".
Και εκεί οι γονείς ξετρελλαίνονται και τους αρέσει! λένε το παιδί μου θα είναι μόνο με άριστους!
Οι μαθητές βοηθούντε και δεν πλήτουν!
Για φανταστείτε ένα τμήμα με 5 αριστούχους και 2 άσχετους.
Δεν θα πλήξουν οι άσχετοι όταν ο καθηγητής κάνει το μάθημα σύμφωνα με τις απαιτήσεις των αριστούχων;
ή δεν θα πλήξουν οι αριστούχοι αν ο καθηγητής αρχίζει να καλύπτει τα κενά των άσχετων από την Α Γυμνασίου;
Γιατί δεν το παραδέχεστε;

Γιατί η κοινωνία στα φροντιστήρια δέχεται θετικά το ομοιογενές των τμημάτων, ενώ στο δημόσιο σχολείο όχι και το θεωρεί ρατσιστικό;

φαντάζομαι για τους ίδιους λόγους που δεν θα δεχόταν να πληρώσουν ούτε 1€ στο σχολείο για βιβλία ή για δίδακτρα σπουδών στα πανεπιστήμια, ενώ με ευχαρίστηση θα έστελναν τα παιδιά τους για σπουδές στην Αγγλία πληρώνοντας 9000λίρες Αγγλίες ετησίως για δίδακτρα, και αγοράζοντας όλα τα συγγράματα και πληρώνοντας υπέρογκα ποσά για στέγαση και σίτηση.

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #47 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 07:46:47 μμ »
Η πραγματικότητα δείχνει ότι είναι αδύνατον να ικανοποιήσεις 100% και τον άριστο και τον άσχετο όταν τους έχεις στο ίδιο τμήμα.

Είσαι σίγουρος για αυτό που λές; τότε πως είναι δυνατόν να έκανα πέρσι μάθημα συνδιδασκαλία Γ' και Δ' δημοτικού; πως δίδασκα δύο τάξεις και κάλυπτα ύλη και απο τις δύο χωρίς να χωρίσω την διδακτική ώρα; (π.χ. να πω 20 λεπτά για την μία 20 λεπτά για την άλλη;) πως το έκανα αυτο; αν είναι αδύνατο να κάνεις μαθημα που να ικανοποιεί δύο επίπεδα;
Τα φροντιστήρια για παράδειγμα φτιάχουν και διαφημίζουν και στις αφίσες του το "ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα".
Και εκεί οι γονείς ξετρελλαίνονται και τους αρέσει!

Οι γονείς ξετρελλαίνονται και τους αρέσει και στους μαθητές επίσης αρέσει γιατί και οι δύο έχουν βιώσει μια διδασκαλία όπου ο καθηγητής υπολόγιζε πάνω κάτω που είναι ο μέσος μαθητής και δίδασκε. Αυτό ξέρουν. Δεν ξέρουν τίποτα άλλο άρα τα ομοιογενή τμήματα όταν η διδασκαλία είναι τέτοια είναι τα καλύτερα. Και μένα αν μου έλεγες οτι ο καθηγητής θα κάνει το μάθημα με βάση τον μέσο μαθητή θα ήθελα ενα ομοιογενές τμήμα! Αν όμως το κάνει διαφορετικά με ασκήσεις διαβαθμισμένες, με project δεν θα με νοιάξει αν είναι ομοιογενές το τμήμα. Μόνο αν και οι συμμαθητές μου θα είναι συνεργάσιμοι στο project θα με νοιάξει.

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #48 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 07:53:34 μμ »
Τα περι ομαδοσυνεργατικής και εξατομικευμένης διδασκαλίας είναι ωραία για να τα γράφει κανείς στον ΑΣΕΠ μπας και διοριστεί όχι όμως να τα εφαρμόζει στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ Λυκείου.
Η πραγματικότητα δείχνει ότι είναι αδύνατον να ικανοποιήσεις 100% και τον άριστο και τον άσχετο όταν τους έχεις στο ίδιο τμήμα.

Τι κάνεις στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ Λυκείου όταν έχεις έναν άριστο και έναν άσχετο με πολλά κενά από το Γυμνάσιο ακόμα.Πως θα καλύψεις τα κενά του;
Δεν γίνεται! τι κάνεις λοιπόν; απλά τον εγκαταλείπεις και δεν ασχολείσαι άλλο με αυτόν γιατί έχεις μια πολύ απαιτητική ύλη που τρέχει.

Τα φροντιστήρια για παράδειγμα φτιάχουν και διαφημίζουν και στις αφίσες του το "ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα".
Και εκεί οι γονείς ξετρελλαίνονται και τους αρέσει! λένε το παιδί μου θα είναι μόνο με άριστους!
Οι μαθητές βοηθούντε και δεν πλήτουν!
Για φανταστείτε ένα τμήμα με 5 αριστούχους και 2 άσχετους.
Δεν θα πλήξουν οι άσχετοι όταν ο καθηγητής κάνει το μάθημα σύμφωνα με τις απαιτήσεις των αριστούχων;
ή δεν θα πλήξουν οι αριστούχοι αν ο καθηγητής αρχίζει να καλύπτει τα κενά των άσχετων από την Α Γυμνασίου;
Γιατί δεν το παραδέχεστε;

Γιατί η κοινωνία στα φροντιστήρια δέχεται θετικά το ομοιογενές των τμημάτων, ενώ στο δημόσιο σχολείο όχι και το θεωρεί ρατσιστικό;

φαντάζομαι για τους ίδιους λόγους που δεν θα δεχόταν να πληρώσουν ούτε 1€ στο σχολείο για βιβλία ή για δίδακτρα σπουδών στα πανεπιστήμια, ενώ με ευχαρίστηση θα έστελναν τα παιδιά τους για σπουδές στην Αγγλία πληρώνοντας 9000λίρες Αγγλίες ετησίως για δίδακτρα, και αγοράζοντας όλα τα συγγράματα και πληρώνοντας υπέρογκα ποσά για στέγαση και σίτηση.

Τα περί ομαδοσυνεργατικής και εξατομικευμένης διδασκαλίας τα υποτιμούν οι μόνιμοι που δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ μ' αυτά και δεν τα γνωρίζουν. Αν ασχολούνταν κι αυτοί μπας και είχαν καλύτερα αποτελέσματα μπορεί να έβλεπαν και κάποια διαφορά.

Το "δε γίνεται" είναι δική σου άποψη, την οποία προσπαθείς να αναγάγεις σε γενικότερο αξίωμα.

Γιατί το σχολείο έχει πολύ σημαντικότερο έργο να επιτελέσει από το φροντιστήριο!!!
Συγκρίνουμε το φροντιστήριο το οποίο μεταδίδει μόνο στείρες γνώσεις με αμοιβή, με το σχολείο;;

Διευκρίνισέ μου κάτι αν μπορείς σε παρακαλώ, γιατί από τα προηγούμενα μηνύματά σου αυτό καταλαβαίνω, θεωρείς ότι ο μόνος ρόλος του διδάσκοντα είναι να μεταδίδει γνώσεις;;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #49 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 08:10:59 μμ »
συμφωνώ 100% μαζί σου σε όλα!!!

Το έχω γράψει και παλαιότερα:
Το φροντιστήριο είναι:
για να σε προετοιμάσει για πανελλήνιες, για να σου μάθει το γνωστικό αντικείμενο άριστα και για το σκοπό αυτό:
--θα κάνει ομοιογενή τμήματα,
--θα σε καλέσει Σαββατοκύριακα για διαγωνίσματα για να μην είναι εις βάρος διδακτικών ωρών,
--δεν θα πας 5ήμερη και εκδρομές με το φροντιστήριο ( ή αν πας θα είναι Σάββατα),
--συνελεύσεις καθηγητών γίνονται βράδια για να μην χαθούν ώρες
--δεν θα κλείσει 15 μέρες Χριστούγεννα & άλλες 15 Πάσχα για να μην χαθούν μαθήματα
--Θα ξεκινήσει προετοιμασία από Ιούλιο
--κλπ κλπ

Και έχουμε και το σχολείο για όλα τα άλλα δηλαδή:
--θα κάνει ανομοιογενή τμήματα για να σε κάνει σωστό πολίτη και να ενταχθείς καλύτερα στην κοινωνία η οποία από την φύση της είναι ανομοιογενής
--Θα ξεσκιστείς στις εκδρομές, συνελεύσεις 5μελή 15μελή, καθηγητών, ομιλίες και θα χαθούν άπειρες ώρες μαθήματος γιατί πρέπει να γίνεις σωστός πολίτης και πρέπει να μάθεις σε εκλογικές διαδικασίες ώστε να πολιτικοποιηθείς
--θα ξεκινήσουν τα μαθήματα αρχές Οκτώβρη στην καλύτερη περίπτωση γιατί τότε θα έχει έρθει και ο τελευταίος αναπληρωτής και θα σταματήσουν μετα από λίγο λόγω καταλήψεων ώστε να έχεις χρόνο να διαβάσεις για το φροντιστήριο γιατί που να βρεις χρόνο
--κλπ κλπ

Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.
Το φροντιστήριο το έχουμε 100% για το γνωστικό αντικείμενο και το σχολείο για όλα τα άλλα. Και μας αρέσει έτσι και πληρώνουμε στα φροντιστήρια

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Άρα τα ομοιογενή τμήματα είναι καλύτερα για τον μαθητή όσον αφορά τη βελτίωση της επίδοσης του (είτε είναι άριστος είτε είναι αδύνατος θα βοηθηθεί σε ομοιογενές τμήμα),
όμως είναι απαράδεκτο από κοινωνική πλευρά γιατί δημιουργεί θέματα ρατσισμού κλπ κλπ


Συμφωνώ 100% με το παραπάνω συμπερασμα!!!!
Εσείς;

υποστήριζα τα ομοιογενή τμήματα , και ψήφισα υπερ αυτού, μετρώντας μόνο τον παράγοντα "βελτίωση στην επίδοση του μαθητή" και τίποτα άλλο.

Εχεις απόλυτο δίκιο από την σκοπιά που το βλέπεις (την κοινωνική) και έχω απόλυτο δίκιο όσον αφορα την σκοπιά που το βλέπω (την γνωστική).

Και επειδή αυτά τα δύο δίκια δεν μπορούν να συνυπάρχουν, έχουμε βρεί το πεδίο εφαρμογής τους ξεχωριστά:
ΣΤο φρονστήριο όσον αφορά την βελτίωση της απόδοσης του μαθητή στο γνωστικό αντικείμενο, και το σχολείο όσον αφορά την κοινωνικοπολιτική βελτίωση του μαθητή.

Μπράβο μας!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2011, 08:14:52 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #50 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 08:32:11 μμ »

Και επειδή αυτά τα δύο δίκια δεν μπορούν να συνυπάρχουν, έχουμε βρεί το πεδίο εφαρμογής τους ξεχωριστά:
ΣΤο φρονστήριο όσον αφορά την βελτίωση της απόδοσης του μαθητή στο γνωστικό αντικείμενο, και το σχολείο όσον αφορά την κοινωνικοπολιτική βελτίωση του μαθητή.



Διαφωνώ. Στο σχολείο πρέπει να γίνονται όλα. Για να γίνει αυτό πρέπει να αλλάξουν άλλα πράγματα μέσα στο σχολείο, όπως αυτά που αναφέρεις παραπάνω, η απώλεια ωρών, η νοοτροπία καθηγητών, μαθητών και γονέων, κι αυτα είναι στο χέρι μας.
Για παράδειγμα, αν συνελέυσεις, γιορτές, εκλογές και λοιποί λόγοι απώλειας ωρών συνέβαιναν μετά το πέρας των μαθημάτων και όχι την ώρα των μαθημάτων, ούτε θα χάνονταν ώρες, ούτε θα θεωρούνταν φυσιολογικό απ' όλους να χάνονται οι ώρες, και φυσικά θα εμπνέαμε και πολύ περισσότερο σεβασμό και σε μαθητές και σε γονείς. Όλα αυτά βέβαια αν δεν είχες συναδέρφους-βολεμένους-δεινόσαυρους στην πλειοψηφία τους- να φωνάζουν ότι καταπατώνται τα εργασιακά τους δικαιώματα αν όλα τα παραπάνω δε γίνουν την ώρα των μαθημάτων και δεν τις χάσουν!!  :o :o
Γι αυτό και ξαναλέω, το πρόβλημα έγκειται αλλού και λύνεται διαφορετικά κατά τη γνώμη μου.

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #51 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 09:44:47 μμ »
Να ρωτήσω κάτι killbill; γιατί πιστεύεις οτι η διαφοροποιημένη διδασκαλία δεν έχει θέση στην Γ' Λυκείου; δηλ. ασκήσεις διαφορετικών επιπέδων για τους μαθητές στην τάξη σου;
τώρα που το σκέφτομαι ίσως να σου άρεσε η ομαδοσυνεργατική jigsaw. Θα ικανοποιήσεις την ανάγκη σου να χωριστούν οι μαθητές σε επίπεδα(ονομάζονται expert groups) το κάθε τέτοιο γκρούπ έχει κάτι να λύσει σαν ομάδα (εκεί οι προχωρημένοι μπορούν να κάνουν πολύ δύσκολες ασκήσεις). Μετά πάνε σε ομάδες οπου τα άτομα είναι ένα απο κάθε expert group και πρέπει να μεταφέρουν στην νέα ομάδα αυτά που έκαναν. Συνθέτονται όλες οι πληροφορίες, λύσεις στην δική σου περίπτωση, και μετά πρέπει να τα παρουσιάσουν στην τάξη. Έτσι νοιώθουν οτι όλοι αλληλεπιδρούν με όλους και ακόμα και οι ασκήσεις οι εύκολες που λύνουν οι αρχάριοι είναι σημαντικές για το τελικό αποτέλεσμα. Αν δεν υπάρχει χρόνος για παρουσίαση βάλτους να τα ηχογραφήσουν και να στα στείλουν στο email σου. Μεγάλα παιδιά είναι ένα κινητό θα υπάρχει στην ομάδα (μη σου πω όλοι έχουν) για να ηχογραφήσουν αυτό που λένε (γιατί όχι και βίντεο). Πώς σου ακούγεται; το μόνο θέμα είναι οτι πρέπει να γίνεται τακτικά αυτό για να συνηθίσουν την διαδικασία και τις αλλαγές και μόνο αφού έχεις αποκτήσει πλήρως τον έλεγχο της τάξης γιατί έχει φασαρία.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #52 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 10:32:55 μμ »
εσύ αναφέρεσαι στην Γ & Δ δημοτικού.

Εγώ μιλάω για Γ Λυκείου, Μαθηματικά Κατεύθυνσης με μια τεράστια ύλη που κάνω αγώνα δρόμου να την βγαλω.
Όταν έχεις έναν μαθητή που δίνει Ιατρική και προσπαθεί να πιάσει το 19 και το 20 και στην ίδια τάξη έχεις έναν μαθητή με κενά από το Γυμνάσιο, πες μου εσύ πως θα μπορέσω να τους ικανοποιπήσω και τους δύο.

Μέχρι τώρα απάντηση σε αυτό δεν πήρα!!!
ΟΛΟΙ λέτε ότι είναι λάθος τα ομοιογενή τμήματα, αλλά απάντηση σε αυτό δεν μου δίνετε. Μάλλον δεν έχετε.

Εγώ δεν νιώθω καθόλου υπερήφανος σαν εκπαιδευτικός που έχω εγκαταλείψει τους πολύ αδύνατους μαθητές.
Δεν μπορώ να κάνω τίποτα για αυτούς όταν έχω ένα τμήμα με την πλειοψηφία άνω του μέσου όρου.

Το μόνο που κάνω είναι να κάθομαι στα διαλείμματα και να τους εξηγώ κάποια πράγματα που έπρεπε να ήξεραν από το Γυμνάσιο ή και το Δημοτικό ακόμα!

Για τον λόγο αυτό εξάλλου οργάνωσα αυτήν την ψηφοφορία. Γιατί δεν νιώθω καθόλου υπερήφανος για τη δουλειά μου! Θέλω να βοηθήσω ακόμα και αυτόν που δεν ξέρει να κάνει ομώνυμα δύο κλάσματα, αλλά πρακτικά δεν γίνεται.
Αν είχα όμως ένα τμήμα με όλους τους άσχετους τότε ναι θα διέθετα 1 ώρα να τους μάθω πως κάνουν ομώνυμα δύο κλάσματα. Μετά θα διέθετα μια ώρα να τους μάθω πως να κάνουν πράξεις και σιγά σιγά θα τους έχτιζα ώστε να μηνπαραδωσουν λευκή κόλα στο τέλος.


Τα περί ομαδοσυνεργατικής και εξατομικευμένης διδασκαλίας τα υποτιμούν οι μόνιμοι που δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ μ' αυτά και δεν τα γνωρίζουν. Αν ασχολούνταν κι αυτοί μπας και είχαν καλύτερα αποτελέσματα μπορεί να έβλεπαν και κάποια διαφορά.
Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.
Είμαι μόνιμος, και έχω δοκιμάσει τα πάντα. Και μόνο που οργάνωσα αυτή την ψηφοφορία δείχνει την ανησυχία μου για την εκπαίδευση!
Αλλιώς δεν θα με ένοιαζε καθόλου για τους άσχετους μαθητές!
Αν κατάλαβες καλά, οργάνωσα την ψηφοφορία αυτή γιατί στεναχωριέμαι όταν βλέπω κάποιους πολύ αδύναμους μαθητές να μην καταλαβαίνουν τίποτα, αλλά και να μην μπορώ να κάνω τίποτα για αυτούς αφού η ύλη και οι απαιτήσεις των πανελλαδικών είναι αυξημένη.

Τα εξατομικευμένα και ομαδοσυνεργατικά και όπως θέλετε πείτε τα δουλεύουν άψογα για Α & Β δημοτικού ή σε μαθήματα όπως Αγγλικά Θρησκευτικά κλπ.
Σε Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ Λυκείου ούτε συζήτηση!

Μα γιατί κανείς δεν μου λέει πως ικανοποιεί100% και τον μαθητή του 20 και τον άσχετο μαθητή;
Πείτε μου και μένα την μαγική συνταγή να μην βασανίζομαι και να μην νιώθω τύψεις ότι δεν κάνω καλά τη δουλειά μου.

Εκτός και αν τους έχετε εγκαταλείψει μέσα στην τάξη και αυτό το θεωρείτε λύση.

Δηλαδή βρε παιδιά με τα όσα έχετε γράψει παραπάνω, την επόμενη φορά που θα έρθει ένας αδύνατος μαθητής και θα μου πει "κύριε πλήττω. Δεν καταλαβαινω τίποτα. Εχω κενα από το Γυμνάσιο. Νιώθω χαμένος" κλπ κλπ εγώ θα πρέπει να του πω "Μην ανησυχεις παιδί μου. Δεν είναι ο σκοπός του δημόσιου σχολείου αυτός. Το δημόσιο σχολείο έχει και παιδαγωγικό σκοπό και κτίζει χαρακτήρες και κοινωνικοποιεί τα παιδιά. Να νιώθεις ευτυχισμένος που είσαι σε ένα ανομοιογενές τμήμα! θα βγεις δυνατός για την κοινωνία αύριο. Δεν πειράζει που δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Δεν είναι ο σκοπός του σχολείου αυτός. Για αυτό είναι τα φροντιστήρια γιατί εκεί είναι ομοιογενή τα τμήματα."

Μέχρι τώρα αυτή την απάντηση έχω πάρει. Ρε πάτε καλά;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2011, 10:37:32 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #53 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 10:54:58 μμ »
Η Ελληνική νομοθεσία προβλέπει ότι ο χωρισμός των τμημάτων πρέπει να γίνεται αλφαβητικά.

Παρακαλώ να παραθέσεις εσύ ή όποιος γνωρίζει την νομοθεσία αυτή.

Για Δημοτικό και Λύκειο την έχω πετύχει. Για το Γυμνάσιο όχι. Γνωρίζει κανείς αν ισχύει με νόμο ή είναι ένας αστικός μύθος ?

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #54 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 10:58:36 μμ »
Συγνώμη killbill, αλλά δεν πρέπει να την βγάλεις εσύ. Τα παιδιά πρέπει να την βγάλουν. Η διάλεξη δεν είναι ο μόνος τρόπος διδασκαλίας. Εσύ πρέπει να τα είσαι εκεί για να επεξηγείς όταν δυσκολεύονται όχι να τα πεις προφορικά όλα μέσα στο μάθημα. Ετοίμασε αν θες βίντεο ή φυλλάδια με όλα αυτά που θα ήθελες να εξηγήσεις και ας μπούνε να τα δούνε στο ίντερνετ ( ή δώστα τους σε στικάκι) ή μοίρασε τους τα φυλλάδια (γιατί ξέρω πόσο περιορισμένος είναι ο χρόνος). Άστους να διαβάσουν και βοήθα εκεί που υπάρχει η απορία όταν λύνουν τις ασκήσεις αφού αφήσεις τους συμμαθητές πρώτα να λύσουν την απορία του μαθητή (για να γλυτώσεις λίγο χρόνο).

Όσο για το Γ και Δ δημοτικού  τι να κάνουμε, εκεί δίδασκα και τα Αγγλικά είναι η ειδικότητά μου. Αλλά και σε λύκειο να διδάξω έχει να πέσει πολύ συνεργατική και πρότζεκτ γιατί είναι ακόμα πιο εύκολο να δουλεύεις με μεγάλους μαθητές γιατί σε καταλαβαίνουν (εκτός και αν δεν ενδιαφέρονται ή δεν θέλουν να κοπιάσουν για τίποτα). Βλέπω οτι ενδιαφέρεσαι για το τι θα μάθουν οι μαθητές σου και θες να προσπαθήσεις. Προσπάθησε να βρείς καθηγητές της ειδικότητας σου που διδάσκουν διαφορετικά, ίσως επισκέψου κάποιο πειραματικό σχολείο (εγώ έμαθα πάρα πολλά με μόνο μια επίσκεψη γιατί άλλο να τα διαβάζεις στην θεωρία και άλλο να το βλέπεις στην πράξη), πιάσε τον σύμβουλο και ρώτα τον αν ξέρει κάποιον καθηγητή που να δουλεύει διαφορετικά στην τάξη. Είμαι σίγουρη οτι ενδιαφέρεσαι και θες να προσφέρεις το καλύτερο. Υπάρχει κι άλλος τρόπος πέρα απο αυτόν που βλέπεις στα φροντιστήρια. Απλά πρέπει να τον δεις στην πράξη.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #55 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 11:03:34 μμ »
Η ασυνενοησία πηγάζει από το γεγονός πως ο καθένας μας κρίνει από την προσωπική του εμπειρία σε διαφορετικά μαθήματα και σε διαφορετικές τάξεις.

Για την Γ' Λυκείου και με δεδομένο πως την τάξη την επισκιάζουν οι πανελλαδικές εξετάσεις και το κυνήγι της ύλης είναι δείγμα ρεαλισμού ο χωρισμός των τμημάτων σ εεπίπεδα όπως και στα φροντιστήρια, αλλά και το να διδάσκονται όλη την χρονιά μαθήματα μόνο που εξετάζονται στις πανελλαδικές!
Προσωπικά έχω αναλύσει συχνά αυτή την πρόταση στο παρελθόν, αλλά δεν φαίνεται να έχει αποδοχή από την εκπαιδευτική κοινότητα... >:( :(

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159860
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 527
Σύνολο: 534

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.