*

Ψηφοφορία

Πως πιστεύετε είναι καλύτερο να χωρίζονται τα τμήματα;

Αλφαβητικά όπως ισχύει σήμερα
Ανάλογα με το επίπεδο γνώσεων

Αποστολέας Θέμα: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων  (Αναγνώστηκε 21610 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #56 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 11:12:17 μμ »
Η Ελληνική νομοθεσία προβλέπει ότι ο χωρισμός των τμημάτων πρέπει να γίνεται αλφαβητικά.

Παρακαλώ να παραθέσεις εσύ ή όποιος γνωρίζει την νομοθεσία αυτή.

Για Δημοτικό και Λύκειο την έχω πετύχει. Για το Γυμνάσιο όχι. Γνωρίζει κανείς αν ισχύει με νόμο ή είναι ένας αστικός μύθος ?
αφού λες την έχεις βρει, τι να παραθέσω τότε; !

new_pe06 Για να δεις ότι δεν είμαι από τους μόνιμους που αράξανε και δεν θέλουν να δοκιμάζουν οτιδήποτε το καινοτόμο, έχω καταθέσει αναλυτικά τις απόψεις μου στο θέμα "Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας" εδώ http://www.pde.gr/index.php?topic=11223.msg205803#msg205803, οπότε δεν θα σχολιάσω τίποτα εδώ.

Ίσως το ερώτημα της ψηφοφορίας έπρεπε να το θέσω ως εξής:
"Λαμβάνοντας μόνο υπόψη ως στόχο την βελτίωση της απόδοσης ενός μαθητή σε ένα μάθημα, πιστεύετε ότι θα επιτευχθεί καλύτερα σε ένα ομοιογενές ή σε ένα ανομοιογενές τμήμα;"

Δεν νιώθω καθόλου υπερήφανος πιστέψτε με που το 50% της τάξης δεν καταλαβαίνει λέξη από αυτά που λέω στην τάξη και πλήτει, και το άλλο 50% πετάει και είναι πολύ ευχαριστημένοι από μάθημα!
Λυπάμαι που δεν μπορώ να βοηθήσω κάποιους πολύ αδύνατους μαθητές στα χρονικά πλαίσια που μου δίνονται. Βλέπετε καταργήθηκε και η ενισχυτική. Δεν νιώθω καθόλου ευχάριστα που τους έχω εγκαταλείψει τελείως και δεν τους δίνω καθόλου σημασία.

Είμαι όμως 100% σίγουρος, ότι αν είχα ομοιγενή τμήματα, τότε σε ένα τμήμα όπου ο καλύτερος μαθητής αξίζει για 5, θα μπορούσα να δουλέψω πολύ πιο αποτελεσματικά και παραγωγικά για το σύνολο των μαθητών. Θα τους έπερνα από το χεράκι που λένε.

Τώρα πως εσείς τα καταφέρνετε και είναι όλοι ευχαριστημένοι από το μάθημά σας, και αυτοί που πάνε για 20 και αυτοι που έχουν ελλείψεις από το Δημοτικό, πείτε μου και μένα. Ακόμα περιμένω την απαντηση... Γιατί τα λόγια εύκολα είναι.
Αναφέρομαι για Μαθηματικά Λυκείου, και όχι για Οικιακή ΟΙκονομία
εξάλλου τόνισα παραπάνω, η ομοιογένεια τμημάτων να γίνεται σε συγκεκριμένα μαθήματα με τη δυνατότητα αλλαγής επιπέδου όταν διαπιστωθεί βελτίωση
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2011, 11:16:45 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:22:43 »

Αποσυνδεδεμένος vpdt

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #57 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 11:17:06 μμ »
Από τη στιγμή που το υπουργείο ορίζει ελάχιστο αριθμό μαθητών 20 για να γίνει τμήμα κατεύθυνσης, όλα αυτά που συζητάμε είναι κατά τη γνώμη μου ουτοπικά.
Θα συμφωνήσω ότι για τη Γ΄Λυκείου στην κατεύθυνση ο χωρισμός κατά επίπεδα θα ήταν πιο αποτελεσματικός για όλους τους μαθητές, αλλά λογαριάζουμε δυστυχώς και για τους μαθητές μας και για εμάς χωρίς τον ...ξενοδόχο.
Ο διαχωρισμός σε επίπεδα όπως π.χ. στη Γερμανία απαιτεί αλλαγή νοοτροπίας ολόκληρης της κοινωνίας.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #58 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 11:23:24 μμ »
στην Ελληνική κοινωνία το παράδοξο είναι ότι ο γονέας δέχεται με ευχαρίστηση τον διαχωρισμό σε επίπεδα για το παιδί του στο φροντιστήριο, αλλά δεν το δέχεται στο δημόσιο σχολείο!
Δεν έχει πρόβλημα με τον διαχωρισμό σε επίπεδα όσον αφορά το επίπεδο αυτό καθεαυτό. Έχει πρόβλημα με το δημόσιο σχολείο!

Θυμάμαι σε φροντιστήριο όταν δούλευα, ήρθε ο ίδιος ο γονεας και διαμαρτυρήθηκε ότι το παιδί του δεν καταλαβαίνει Χριστό ούτε στο φροντιστήριο! τι πληρώνω έλεγε!!! απαίτησε να μπει σε ένα τμήμα με μαθητές που να έχουν και αυτά κενά ώστε να μπορεί και το παιδί του να συμβαδίζει!!!

Αν αυτό του το έλεγαν στο δημόσιο σχολείο , τότε θα έκαιγε το Σύνταγμα στην Αθήνα !!

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #59 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 11:26:31 μμ »
Από τη στιγμή που το υπουργείο ορίζει ελάχιστο αριθμό μαθητών 20 για να γίνει τμήμα κατεύθυνσης, όλα αυτά που συζητάμε είναι κατά τη γνώμη μου ουτοπικά.
Θα συμφωνήσω ότι για τη Γ΄Λυκείου στην κατεύθυνση ο χωρισμός κατά επίπεδα θα ήταν πιο αποτελεσματικός για όλους τους μαθητές, αλλά λογαριάζουμε δυστυχώς και για τους μαθητές μας και για εμάς χωρίς τον ...ξενοδόχο.
Ο διαχωρισμός σε επίπεδα όπως π.χ. στη Γερμανία απαιτεί αλλαγή νοοτροπίας ολόκληρης της κοινωνίας.

Για την Γ΄Λυκείου δεν θα υπήρχε καμία ένσταση από τον γονιό... Με το Λύκειο σταματούν να ασχολούνται από τα μέσα της Β' Λυκείου...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:22:43 »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #60 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 11:32:20 μμ »
Μια παρέμβαση ως προς τα φροντιστήρια. Δεν ξέρω τι γίνεται στην Αθήνα, αλλά στην επαρχία το διαφημίζω ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα μέχρι το εφαρμόζω κιόλας απέχει πάρα πολύ. Άπειρες φορές μου έτυχε να έχω "ανομοιογενέστατα" τμήματα ακόμη και ανάμειξη παιδιών που έκαναν καλοκαιρινό με παιδιά που ήρθαν το Σεπτέμβριο. ;) Συνεπώς, αν δεν μπορεί να εφαρμοστεί κατά γράμμα στον ιδιωτικό χώρο, φαντάζεστε τι γίνεται στο δημόσιο.
Αλλά έχω και μια απορία. Ας υποθέσουμε ότι γίνεται ο χωρισμός που θέλει ο killbill. Με ποιο κριτήριο θα γίνει; Ποιος, δηλαδή, θα αξιολογήσει στο ελληνικό σχολείο ποιος θα πάει πού;

ΥΓ. Παρακαλώ να δοθεί έμφαση στην παράμετρο ελληνικό σχολείο με ό, τι συνεπάγεται αυτό. ;)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #61 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 11:35:13 μμ »
Η Ελληνική νομοθεσία προβλέπει ότι ο χωρισμός των τμημάτων πρέπει να γίνεται αλφαβητικά.

Παρακαλώ να παραθέσεις εσύ ή όποιος γνωρίζει την νομοθεσία αυτή.

Για Δημοτικό και Λύκειο την έχω πετύχει. Για το Γυμνάσιο όχι. Γνωρίζει κανείς αν ισχύει με νόμο ή είναι ένας αστικός μύθος ?
αφού λες την έχεις βρει, τι να παραθέσω τότε; !

διάβαζε ρε μπιλ λιγο καλύτερα, σε έχουν καψώσει και χάνεις ντάτα

Για το Γυμνάσιο ΔΕΝ εχω βρει τίποτα. Γνωρίζει κάποιος την νομοθεσία ή ήμαστε του στυλ "έτσι είπε ο δ/ντης, ο υποδ/ντης, ο γείτονας κλπ".

Μπιλ εγώ συμφωνώ μαζί σου με μια προϋπόθεση να είμαστε Γ Λυκείου και να είναι μάθημα πανελλαδικά εξεταζόμενο.

Αποσυνδεδεμένος vpdt

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #62 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 11:36:15 μμ »
Από τη στιγμή που το υπουργείο ορίζει ελάχιστο αριθμό μαθητών 20 για να γίνει τμήμα κατεύθυνσης, όλα αυτά που συζητάμε είναι κατά τη γνώμη μου ουτοπικά.
Θα συμφωνήσω ότι για τη Γ΄Λυκείου στην κατεύθυνση ο χωρισμός κατά επίπεδα θα ήταν πιο αποτελεσματικός για όλους τους μαθητές, αλλά λογαριάζουμε δυστυχώς και για τους μαθητές μας και για εμάς χωρίς τον ...ξενοδόχο.
Ο διαχωρισμός σε επίπεδα όπως π.χ. στη Γερμανία απαιτεί αλλαγή νοοτροπίας ολόκληρης της κοινωνίας.




Με τον όρο ξενοδόχο δεν εννοούσα τους γονείς, συμφωνώ κι εγώ ότι θα το ήθελαν, εννοούσα το υπουργείο με τον ελάχιστο αριθμό μαθητών ανά τμήμα.

Για την Γ΄Λυκείου δεν θα υπήρχε καμία ένσταση από τον γονιό... Με το Λύκειο σταματούν να ασχολούνται από τα μέσα της Β' Λυκείου...

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #63 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 11:38:30 μμ »
είδα το link μια χαρά σου πήγε :)
εννοείται οτι υπάρχουν πολλές φωτοτυπίες, το έχω και εγώ αυτό το πρόβλημα και βάζω και απο την τσέπη μου (αν θες να βγαίνεις ικανοποιημένος απο το μάθημα που κάνεις, βάζεις απο την τσέπη σου γιατί το υπουργείο πετάει χαρταετό).
όσο για τις επαναλήψεις που λες, μπορεί να φαίνεται οτι έχανες χρόνο κι όμως έλεγες στον κάθε μαθητή αυτό που έλεγες την στιγμή ακριβώς που το χρειαζόταν. Το ότι ρωτούσαν και 5 φορές το ίδιο πράγμα είναι και αυτό μέσα στην διαδικασία γιατί τι να κάνουμε δεν έχουν όλα τα παιδιά την αντίληψη που θα περιμέναμε να έχουν σύμφωνα με την τάξη στην οποία είναι.

Δεν είδα να αντιμετώπισες ανυπέρβλητες δυσκολίες που να σε απέτρεψαν απο το να συνεχίσεις έτσι. Έβαλες κάποιο τέστ την επόμενη μέρα; είδες να έμαθαν λιγότερα πράγματα απ ότι απο την μέθοδο της διάλεξης;

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #64 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 11:41:51 μμ »
Από τη στιγμή που το υπουργείο ορίζει ελάχιστο αριθμό μαθητών 20 για να γίνει τμήμα κατεύθυνσης, όλα αυτά που συζητάμε είναι κατά τη γνώμη μου ουτοπικά.


μέγιστος αριθμος μαθητών ανά τμήμα κατεύθυνσης κι όχι ελάχιστος. Αν ίσχυε αυτό που γράφεις τμήματα πχ θετικής κατεύθυνσης, δεν θα υπήρχαν...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #65 στις: Οκτώβριος 02, 2011, 11:43:46 μμ »
Ας υποθέσουμε ότι γίνεται ο χωρισμός που θέλει ο killbill. Με ποιο κριτήριο θα γίνει; Ποιος, δηλαδή, θα αξιολογήσει στο ελληνικό σχολείο ποιος θα πάει πού;
Μα ο καθηγητής που κάνει το μάθημα. Δεν μιλάω για χωρισμό σε 500 επίπεδα μαθητών. Δύο επίπεδα μόνο και είναι μια χαρά. Στο ένα αυτοί που δεν καταλαβαίνουν τίποτα και στο άλλο οι υπόλοιποι.
Εκεί κολλάς; το πιο εύκολο πράγμα είναι αυτό.



new_pe06 Θα χαιρόμουν να συνεχίζαμε τον διάλογο στο ανίστοιχο θέμα "Συγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας" γιατί αλλιώς θα έιμαστε εκτός θέματος εδώ.
Σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να διαβάσεις τα όσα έιχα γράψει. Σε περιμένω στο άλλο θέμα!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2011, 11:45:54 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος vpdt

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #66 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 12:01:29 πμ »
Από τη στιγμή που το υπουργείο ορίζει ελάχιστο αριθμό μαθητών 20 για να γίνει τμήμα κατεύθυνσης, όλα αυτά που συζητάμε είναι κατά τη γνώμη μου ουτοπικά.


μέγιστος αριθμος μαθητών ανά τμήμα κατεύθυνσης κι όχι ελάχιστος. Αν ίσχυε αυτό που γράφεις τμήματα πχ θετικής κατεύθυνσης, δεν θα υπήρχαν...

Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά τις προάλλες μας είπαν από την ΕΛΜΕ ότι ορίζεται ελάχιστος αριθμός 20 και μέγιστος 27, στους 28 "σπάει" το τμήμα και κατά συνέπεια κυρίως στη θετική κατεύθυνση θα υπάρχει πρόβλημα.
Ίσως εννοούσαν ότι θα γίνει μελλοντικά και γι' αυτό πρέπει να αντιδράσουμε...

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #67 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 12:19:05 πμ »
Από τη στιγμή που το υπουργείο ορίζει ελάχιστο αριθμό μαθητών 20 για να γίνει τμήμα κατεύθυνσης, όλα αυτά που συζητάμε είναι κατά τη γνώμη μου ουτοπικά.


μέγιστος αριθμος μαθητών ανά τμήμα κατεύθυνσης κι όχι ελάχιστος. Αν ίσχυε αυτό που γράφεις τμήματα πχ θετικής κατεύθυνσης, δεν θα υπήρχαν...

Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά τις προάλλες μας είπαν από την ΕΛΜΕ ότι ορίζεται ελάχιστος αριθμός 20 και μέγιστος 27, στους 28 "σπάει" το τμήμα και κατά συνέπεια κυρίως στη θετική κατεύθυνση θα υπάρχει πρόβλημα.
Ίσως εννοούσαν ότι θα γίνει μελλοντικά και γι' αυτό πρέπει να αντιδράσουμε...

ισχύει (εν μέρει) για τα μαθήματα γενικής παιδείας. Βέβαια το ελάχιστος αριθμός 20 δεν παίζει αφού αν υπάρχουν 28 μαθητές σπάει το τμήμα οπότε ελάχιστος τότε οι 14. ;)

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #68 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 12:36:38 πμ »
Ας υποθέσουμε ότι γίνεται ο χωρισμός που θέλει ο killbill. Με ποιο κριτήριο θα γίνει; Ποιος, δηλαδή, θα αξιολογήσει στο ελληνικό σχολείο ποιος θα πάει πού;
Μα ο καθηγητής που κάνει το μάθημα. Δεν μιλάω για χωρισμό σε 500 επίπεδα μαθητών. Δύο επίπεδα μόνο και είναι μια χαρά. Στο ένα αυτοί που δεν καταλαβαίνουν τίποτα και στο άλλο οι υπόλοιποι.
Εκεί κολλάς; το πιο εύκολο πράγμα είναι αυτό.


Καθόλου εύκολο. Γιατί, φαντάζομαι ότι δε μιλάς για 1 τμήμα και 1 καθηγητή. αλλά για 1 τάξη με 2 τουλάχιστον καθηγητές. Δηλαδή, έχεις πχ μια Α Λυκείου στην Έκθεση με 120 παιδιά και 4 καθηγητές. Για πες μου πώς θα γίνει ο χωρισμός;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #69 στις: Οκτώβριος 03, 2011, 09:21:09 πμ »
θα φτιαχτούν τμήματα επιπέδου Α και επιπέδου Β.
Μπορεί να είναι 2 & 2 ή 1 άριστων και 3 αδύναμων ή και τα 4 άριστων.

Οι καθηγητές δεν παίζει ρόλο ποιά θα πάρουν. Θα ξέρουν απλά ότι έχουν ένα τμήμα ομοιογενές και ότι είναι όλοι άσχετοι ή όλοι άνω του μετρίου και  έτσι θα προσαρμόσει το μάθημά του κατάλληλα και θα ικανοποιήσει το σύνολο της τάξης.

Τόσο απλά

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 467
Σύνολο: 468

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.