*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 2965455 φορές)

Goat και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Κλεοπάτρα.Μ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Αυτές οι 8 ώρες μέγιστο που διαβάζω τι είναι; Συγνώμη αλλά δεν έχω ιδέα από ΣΔΕ. Εννοούμε ότι κάποιος που δεν εργάζεται καθόλου σε σχολείο, όσες ώρες και να του δώσουν στα ΣΔΕ, θα μετρήσουν μόνο οι 8 στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών;
Ποτέ μην αναγνωρίσεις τα σύνορα του ανθρώπου!Να σπας τα σύνορα!
Ν'αρνιέσαι ότι θωρούν τα μάτια σου.
Να πεθαίνεις και να λες: θάνατος δεν υπάρχει!
                      ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος bomb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 716
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτές οι 8 ώρες μέγιστο που διαβάζω τι είναι; Συγνώμη αλλά δεν έχω ιδέα από ΣΔΕ. Εννοούμε ότι κάποιος που δεν εργάζεται καθόλου σε σχολείο, όσες ώρες και να του δώσουν στα ΣΔΕ, θα μετρήσουν μόνο οι 8 στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών;
Ακριβώς!!

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2549
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
https://xenesglosses.eu/2017/05/enstasi-prosfygi-kata-ton-pinakon-moriodotisis-ekpaideftikon-sta-sde/

Ένσταση – προσφυγή κατά των πινάκων μοριοδότησης εκπαιδευτικών στα ΣΔΕ

Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος dimitris75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 435
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Άραγε να πήραν καμία συμβουλή από δικηγόρο ? Ως απαράδεκτη και αβάσιμη την ''κόβω'' να κρίνεται σύμφωνα με την προκήρυξη .

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Καλησπέρα συνάδελφοι. Μήπως ξέρει κάποιος να μου πει πόσες είναι οι καθαρές αποδοχές αν εργαστεί κάποιος 7ώρες/εβδομάδα χωρίς μεταπτυχιακό; Επίσης στον πίνακα των αναπληρωτών μετράνε μόνο οι ώρες της α΄ειδικότητας (από τις 7 ώρες οι 3 είναι γλωσσικός γραμματισμός, οι 3 πρότζεκτ και η 1 η γ' ανάθεση των φιλολόγων στα σδε) ή και οι υπόλοιπες; Είμαι φιλόλογος.

Επείγον να μου απαντήσει κάποιος.

Αποσυνδεδεμένος bomb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 716
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Επ' ευκαιρία, η διάταξη αφορά τον τρόπο ορισμού των αμοιβών των μεταταγμένων μονίμων εκπαιδευτικών (περ. α', παρ. 14, άρ. 27, ν. 4186/13), αποσπασμένων μονίμων, αναπληρωτών/ωρομίσθιων εκπαιδευτικών (περ. β') και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)-(περ. δ'), οι οποίοι απασχολούνται (και) σε δομές μη τυπικής εκπαίδευσης (ΙΕΚ, ΣΕΚ, ΚΔΒΜ) και ΣΔΕ.

Ορίζει ότι οι αμοιβές των ανωτέρω κατηγοριών θα υπάγονται πλέον στις οικείες διατάξεις του ν. 4354/15, περί ενιαίου μισθολογίου.
Συνεπώς, οι αμοιβές των παραπάνω δεν θα υπάγονται πια στη σχετική ΚΥΑ που ορίζει ότι ο κάτοχος πτυχίου αμείβεται με 15€, ο κάτοχος μεταπτυχιακού με 18€ και ο κάτοχος διδακτορικού με 20€.

Η ίδια διάταξη είχε νομοθετηθεί με τον νόμο 4403/16, αντικαταστάθηκε από τον νόμο 4415/16, και επανέρχεται εκ νέου σε (αναδρομική) ισχύ ως προς την ουσία της.

Η εν ισχύι ΚΥΑ καθορισμού της ωριαίας αντιμισθίας, θα εφαρμόζεται πλέον, μόνο, για τους Εκπαιδευτές Ενηλίκων (a.k.a. μόνο πιστοποιημένους) των ανωτέρω δομών μη τυπικής ή τυπικής εκπαίδευσης με σύμβαση ΙΔΟΧ, ή ΣΜΕ, οι οποίοι αποτελούν την περ. (γ') στις κατηγορίες εκπαιδευτικού προσωπικού του ν. 4186/13 και για τους οποίους γίνεται σχετική αναφορά στην περ. α' της παρ. 7 του άρ. 42 του ν. 4403/16, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 4 του άρ. 36 του ν. 4415/16. Η περ. α' δεν επηρεάζεται από τις προτεινόμενες διατάξεις τού προς ψήφιση νομοσχεδίου.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 10, 2018, 04:58:11 μμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος bomb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 716
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εν κατακλείδι με δύο λόγια;
Πώς θα αμείβονται οι μόνιμοι;
Πώς οι ωρομίσθιοι;
Για ποιούς δλδ αλλάζει κάτι;

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1200
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
...Επίσης στον πίνακα των αναπληρωτών μετράνε μόνο οι ώρες της α΄ειδικότητας (από τις 7 ώρες οι 3 είναι γλωσσικός γραμματισμός, οι 3 πρότζεκτ και η 1 η γ' ανάθεση των φιλολόγων στα σδε) ή και οι υπόλοιπες; Είμαι φιλόλογος.

Μετράνε μέχρι 8 ώρες, δεν έχει σημασία αν τις έχεις α ανάθεση ή όχι. Θα τις δεις όμως στο σύστημα την μεθεπόμενη χρονιά, για την επόμενη χρονιά θα μετρήσει προυπηρεσία μέχρι τη λήξη προθεσμίας της εγκυκλίου αναπληρωτών (τέλη απρίλη).

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επιστολή διαμαρτυρίας καθηγητών: Δώστε μια δεύτερη ευκαιρία στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας


http://www.alfavita.gr/arthron/anakoinoseis/anoihti-epistoli-toy-passde-gia-tin-exofreniki-katastasi-poy-epikratei-fetos



Με την παρούσα επιστολή ο «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ – ΠΑ.Σ.Σ.Δ.Ε», ο σύλλογος που εκπροσωπεί το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό όσων εργάζονται ή έχουν εργαστεί στο παρελθόν ως ωρομίσθιοι καθηγητές ή/και σύμβουλοι στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), παρεμβαίνει ώστε να ενημερώσει κάθε ενδιαφερόμενο για τις απαράδεκτες φετινές συνθήκες λειτουργίας των σχολείων.

Τα ΣΔΕ προσφέρουν σε χιλιάδες ενήλικους συμπολίτες μας μία δεύτερη ευκαιρία, ώστε να αποκτήσουν την υποχρεωτική εκπαίδευση, που για διάφορους λόγους στερήθηκαν. Εφαρμόζουν καινοτόμες μεθόδους της εκπαίδευσης ενηλίκων και η φιλοσοφία τους είναι εντελώς διαφορετική από αυτήν της συμβατικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Να σημειώσουμε πως πρόκειται για δράση συγχρηματοδοτούμενη από τον κρατικό προϋπολογισμό και το ΕΣΠΑ.

Όλοι εμείς που έχουμε υπηρετήσει και αγαπάμε τα ΣΔΕ, παρακολουθούμε με μεγάλη ανησυχία την συνεχιζόμενη απαξίωσή τους. Τα προβλήματα που ταλανίζουν τα σχολεία, αλλά και τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς και συμβούλους σε αυτά, δεν προέκυψαν φέτος. Στα ΣΔΕ εργαζόμαστε με απαράδεκτης διατύπωσης συμβάσεις έργου αντί για συμβάσεις εργασίας, χαρακτηριζόμαστε ως ωρομίσθιοι και όχι ως αναπληρωτές, ακόμη κι όταν δουλεύουμε 20 ώρες την εβδομάδα, η προϋπηρεσία μας αναγνωρίζεται σε μικρό μόνο ποσοστό για τους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών, οι τοποθετήσεις μας γίνονται, σχεδόν πάντα, αρκετό χρόνο μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ενώ και η πληρωμή μας γίνεται με καθυστέρηση πολλών μηνών. Αξίζει να σημειωθεί ότι, παρά το γραπτό αίτημα μας να πάρουμε εξηγήσεις για το θέμα της καθυστέρησης των πληρωμών, δεν έχουμε λάβει καμία απάντηση.

Στο σημείο αυτό επιθυμούμε να καταγράψουμε, αναλυτικά, τα προβλήματα της φετινής σχολικής χρονιάς, τα οποία μπορούν να χαρακτηριστούν πρωτοφανή.

1. Η σχολική χρονιά στα ΣΔΕ ξεκινάει Σεπτέμβριο και ολοκληρώνεται 30 Ιουνίου. Για τη φετινή σχολική χρονιά (2016-17) η τοποθέτηση των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών ξεκίνησε στις 2 Μαΐου 2017 και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα.

Οι εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως προκύπτει και από το μεγάλο αριθμό τοποθετήσεων ωρομισθίων την έσχατη στιγμή, ήταν και είναι τεράστιες. Τα μαθήματα που (θα) διδάσκουν οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, είτε δεν έχουν διδαχθεί καθόλου, είτε έχουν διδαχθεί από εθελοντές ή περιστασιακά από τους μόνιμους αποσπασμένους, οι οποίοι δεν είχαν αποσπαστεί για αυτά τα μαθήματα. Αναρωτιόμαστε πότε θα προλάβουμε να γνωρίσουμε τους μαθητές μας, να κάνουμε μαζί τους το ταξίδι της γνώσης και πώς θα μπορέσουμε να τους αξιολογήσουμε επαρκώς. Μια αξιολόγηση που είναι απαραίτητη για να ολοκληρώσουν την χρονιά τους. Το Υπουργείο Παιδείας είναι -εκτός από εκτεθειμένο- υποχρεωμένο να εξηγήσει τους λόγους της πρωτοφανούς καθυστέρησης των προσλήψεων.

2. Για πρώτη φορά, από το 2000, που ξεκίνησαν να λειτουργούν τα ΣΔΕ στη χώρα μας, αναγνωρίστηκαν ώρες που πραγματοποιήθηκαν από εθελοντές, οι οποίοι χρησιμοποιήθηκαν ευρύτατα κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά. Αυτό το οριακής νομιμότητας γεγονός, μια και οι εθελοντές δεν προβλέπεται να καλύπτουν μόνιμες ανάγκες των σχολείων, ενώ επιλέχτηκαν χωρίς κανέναν έλεγχο και με κριτήρια που κανείς δεν γνωρίζει, δημιούργησε αρκετά προβλήματα, ακόμα και σε επίπεδο εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η αναγνώριση των ωρών των εθελοντών αποτελεί σκάνδαλο, το οποίο δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό, ειδικά όταν αναφερόμαστε σε δημόσια σχολεία.

3. Μία από τις σημαντικότερες καινοτομίες των ΣΔΕ είναι η παρουσία σε αυτά, καθ' όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, συμβούλου ψυχολόγου και συμβούλου σταδιοδρομίας. Δυστυχώς, ενώ είμαστε στο τέλος του Μαΐου οι σύμβουλοι δεν έχουν ακόμα τοποθετηθεί στα σχολεία. Αναρωτιόμαστε, μάλλον ρητορικά, πότε θα προλάβουν να γνωρίσουν τους εκπαιδευόμενους και πώς θα μπορέσουν, στο ελάχιστο χρονικό διάστημα που απομένει, να υλοποιήσουν το σημαντικό και μη αναπληρώσιμο έργο τους.

4. Το Υπουργείο Παιδείας, στη μάλλον πανικόβλητη προσπάθειά του να αντιμετωπίσει την όλη κατάσταση, χώρισε τα σχολεία σε κατηγορίες, ανάλογα με το πόσα μαθήματα (δεν) έχουν διδαχτεί. Σχεδόν όλα τα σχολεία λειτουργούν με μία ώρα μαθημάτων επιπλέον την ημέρα, πολλά λειτουργούν και τα Σάββατα, ενώ περίπου τα μισά σχολεία της χώρας θα λειτουργήσουν μέχρι τις 31 Ιουλίου.

Πέρα από το προφανές πρόβλημα των καιρικών συνθηκών, που δεν επιτρέπουν την πραγματοποίηση μαθήματος μέχρι τα τέλη Ιουλίου (σε σχολεία που όχι μόνο δεν έχουν όχι κλιματισμό, αλλά ούτε ανεμιστήρες οροφής), υπάρχει το πολύ σοβαρό θέμα του ότι οι μαθητές είναι ενήλικοι και σε πολλές περιοχές της χώρας εργάζονται το καλοκαίρι, στον αγροτικό και τον τουριστικό τομέα. Δεν μπορούμε να ζητάμε από αυτούς τους ανθρώπους, εν μέσω της τραγικής οικονομικής κατάστασης που ζούμε, να εγκαταλείψουν την εργασία τους, που την έχουν απόλυτη ανάγκη, επειδή κάποιοι δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους.

5. Παράλληλα, στη λογική της εξοικονόμησης πόρων και της πάση θυσίας ολοκλήρωσης του σχολικού έτους, οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας και του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης) αποφάσισαν να μην εγκρίνουν καμία ώρα αναπλήρωσης για μαθήματα που διδάχτηκαν, ακόμα και περιστασιακά, από εθελοντές. Επιπλέον, με βάση τις μέχρι τώρα πληροφορίες, που μας έχουν δώσει μέλη του συλλόγου μας, δεν είναι βέβαιο ότι έχουν πραγματοποιηθεί όλες οι ώρες που έχουν αναγνωριστεί ως διδαχθείσες.

Πιστεύουμε πως πρόκειται για υποβάθμιση του θεσμού, όταν καλούμαστε να βάλουμε την υπογραφή μας σε απολυτήρια που δίνονται με αυτό τον τρόπο, ενώ οι εκπαιδευόμενοί μας στερούνται την δυνατότητα να λάβουν τις γνώσεις, που με τόσο πάθος αναζητούν και με τόσο μεράκι θέλουμε να δώσουμε.

6. Μια σειρά από ενέργειες των εμπλεκόμενων φορέων συνέβαλαν, σε αριθμό περιπτώσεων, στην υποβάθμιση του επιπέδου των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, γεγονός το οποίο έχει πάντα επιπτώσεις στην ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου. Αφενός με τη μείωση της μοριοδότησης της προϋπηρεσίας και της επιμόρφωσης στα ΣΔΕ (αντίστοιχη μείωση υπήρξε και για τους συμβούλους) και αφετέρου με τις αλλαγές στην ανάθεση του Περιβαλλοντικού Γραμματισμού. Τα παραπάνω γεγονότα έφεραν εκτός ΣΔΕ έμπειρο και ικανό προσωπικό, κάτι που μπορεί εύκολα να αποδειχθεί με μία απλή ανάγνωση των σχετικών πινάκων. Οι απαντήσεις ή δεν δόθηκαν ποτέ ή ήταν προσχηματικές, υποκρύπτοντας, πιθανά, τις πραγματικές αιτίες αυτών των ενεργειών.

7. Τέλος, κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά εφαρμόστηκε για πρώτη φορά ένα νέο, αυτοματοποιημένο, σύστημα πρόσληψης/ανάθεσης ωρών στους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς των ΣΔΕ, που εμφάνισε σοβαρές δυσλειτουργίες. Οι συνάδελφοι δεν είχαν ενημερωθεί για τις ιδιαιτερότητες του συστήματος, ενώ κατά τον χρόνο υποβολής της αίτησής τους, δεν γνώριζαν ούτε τα κενά στα σχολεία ούτε τις ώρες αναπλήρωσης σε καθένα απ’ αυτά. Τα παραπάνω είχαν ως αποτέλεσμα συνάδελφοι που προηγούνταν στους πίνακες κατάταξης να μην προσληφθούν ή να αναλάβουν λιγότερες ώρες από συναδέλφους που βρίσκονταν αρκετά πιο χαμηλά. Με άλλα λόγια, ο παράγοντας τύχη έπαιξε σημαντικότατο ρόλο στις φετινές προσλήψεις/αναθέσεις, αλλοιώνοντας -και στο σημείο αυτό- την αρχή της αξιοκρατίας.

Είμαστε, πλέον, βέβαιοι ότι οι υπεύθυνοι για την λειτουργία των ΣΔΕ, δηλαδή το Υπουργείο Παιδείας και το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, έχουν συμπεριφερθεί στον θεσμό με τον χειρότερο δυνατό τρόπο. Εμείς, ως ΠΑΣΣΔΕ, προσπαθούμε από την ίδρυση του συλλόγου, στις αρχές του 2016, να προλάβουμε όλα αυτά τα προβλήματα, αλλά αντιμετωπίσαμε ανθρώπους που φαίνεται να έχουν διαφορετική λογική. Στόχος τους είναι, πάνω από όλα, η προσχηματική ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς, με το ελάχιστο δυνατό κόστος σε χρήματα. Δεν τους ενδιαφέρουν οι εκπαιδευόμενοι. Δεν τους ενδιαφέρουν οι ωρομίσθιοι καθηγητές και οι σύμβουλοι. Δεν τους ενδιαφέρει η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου.

Τα ΣΔΕ είναι θεσμός που προσφέρει σπουδαίο κοινωνικό έργο, αφού δίνει μια δεύτερη ευκαιρία σε ανθρώπους που το εκπαιδευτικό σύστημα τους έβαλε στο περιθώριο και έχει ανάγκη από άτομα που το αντιλαμβάνονται και βάζουν τον άνθρωπο και την μάθηση στη πρώτη θέση. Όταν ξεκίνησαν έφεραν ένα νέο αέρα στην εκπαίδευση της χώρας μας και, παράλληλα, μεγάλες προσδοκίες. Το έργο τους αναγνωρίστηκε από όλους τους εμπλεκόμενους και αρκετά από τα καινοτόμα στοιχεία τους έχουν εισαχθεί, πλέον, και στην συμβατική εκπαίδευση. Κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά τα ΣΔΕ έχουν δεχτεί τόσο ισχυρά πλήγματα, που κινδυνεύουν να ευτελιστούν στα μάτια των πολιτών.

Θα αναλάβει, επιτέλους, κάποιος την ευθύνη για τη φετινή κατάσταση και αν ναι ποιες σκοπεύει να είναι οι ενέργειές του;

Θα δοθεί τελικά μια ευκαιρία στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας;

Με τιμή

 

Το Δ.Σ. του ΠΑ.Σ.Σ.Δ.Ε.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 24, 2017, 02:52:12 μμ από jimpapas1 »

Αποσυνδεδεμένος premnt017

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 497
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Τελικά πόσο είναι το ωρομίσθιο στα ΣΔΕ?

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τελικά πόσο είναι το ωρομίσθιο στα ΣΔΕ?

Όταν βγουν οι συμβάσεις θα ξέρουμε.

Συνδεδεμένος pskouras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 409
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2017, 05:14:40 μμ από pskouras »

Αποσυνδεδεμένος elenamaria1234

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 119
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σας έχουν ενημερώσει για το  αν υπάρχει ασφάλιση ΙΚΑ και ένσημα στα σδε ?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158534
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 398
Σύνολο: 412

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.