*

Αποστολέας Θέμα: Εκπαιδευτικός σε τάξη που φοιτά το παιδί του  (Αναγνώστηκε 6387 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος SOFIAV

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Εκπαιδευτικός σε τάξη που φοιτά το παιδί του
« στις: Νοεμβρίου 09, 2011, 10:28:49 pm »
Καλησπέρα σας! Γνωρίζει κάποιος αν στέκει  νομοθετικά το να μην μπορεί ένας δάσκαλος να πάρει την τάξη στην οποια ειναι μαθητής το παιδί του? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 12, 2011, 09:57:50 pm από para5 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:42:09 »

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 09, 2011, 10:40:15 pm »
δεν ξερω σιγουρα, αλλα στο σχολειο που ημουν περυσι μια δασκαλα ειχε το γιο της μαθητη...
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος Ms Daisy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1490
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 09, 2011, 10:48:06 pm »
Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω αλλά επειδή είχα σκοπό να ανοίξω σχετικό θέμα, απλά με άλλο ερώτημα, κάνω χρήση του θέματός σου (αν δε σε πειράζει).

Η ερώτησή μου είναι: τι προβλέπεται για μαθητή ο οποίος είναι υπερβολικά άτακτος, σε σημείο να καρφώνει πινέζα σε λαιμό συμμαθητή του και να δέρνει του πάντες διαρκώς, να μη συμμορφώνεται με κατσάδες, με στέρηση διαλειμμάτων κλπ; Η αποβολή στέκει νομοθετικά; Μιλάμε για παιδί Α' δημοτικού το οποίο είχε παρόμοια δράση και πέρσυ στα νήπια - κάρφωνε πινέζες στα παπούτσια παιδιών, έκοβε κουρτίνες, φορέματα και παπούτσια, πηδούσε κάγκελα κι έφευγε από το σχολείο, και ξύλο, ξύλο, ξύλο! Μπορεί να σας φαίνεται ακραία μια τέτοια τιμωρία αλλά το συγκεκριμένο παιδί έχει σοβαρό πρόβλημα. Δεν ξέρω αν η περίπτωσή του άπτεται της ειδικής αγωγής. Έγινε σύλλογος για αυτό το θέμα και προτάθηκε από τους έξαλλους γονείς να καλούνται οι γονείς του (οι οποίοι είναι ενήμεροι, φυσικά, αλλά εκτός από το να το δέρνουν σπίτι, λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο) κάθε φορά και να το παίρνουν σπίτι. Ο Διευθυντής, όμως, υποστηρίζει ότι δεν μπορούνε να στερούνε από ένα παιδί τη μόρφωση! Κάποιοι γονείς είπαν ότι θα κινηθούν ακόμα και νομικά.

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 09, 2011, 10:54:14 pm »
εννοειται πως θελει ειδικη αγωγη...να ενημερωθει ο συμβουλος και καλο θα ηταν η δασκαλα-δασκαλος να κανει χαρτια για παραλληλη στηριξη...
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:42:09 »

Αποσυνδεδεμένος Ms Daisy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1490
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 09, 2011, 11:03:25 pm »
εννοειται πως θελει ειδικη αγωγη...να ενημερωθει ο συμβουλος και καλο θα ηταν η δασκαλα-δασκαλος να κανει χαρτια για παραλληλη στηριξη...
Να'σαι καλά! Δεν ξέρω και πολλά από ειδική αγωγή αλλά νομίζω ότι δεν αφορά μόνο το εκπαιδευτικό κομμάτι αλλά και αυτό της συμπεριφοράς του παιδιού. Μου έκανε τρομερή εντύπωση η αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών!!! Πιστεύω ότι αν το αφήσουν τώρα, μετά θα είναι πολύ αργά..... Σ'ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Απάντηση #5 στις: Νοεμβρίου 09, 2011, 11:09:22 pm »
αν τα θυμαμαι καλα ::) η αποκλινουσα συμπεριφορα(σε τοσο μεγαλο βαθμο κιολας) χρηζει ειδικης αγωγης...
αν αρνηθουν να στειλουν ειδικης να γινουν τα χαρτια για παραλληλη και εγγραφη ενημερωση προς το συμβουλο για την κατασταση ωστε να ειναι καπως καλυμμενοι και οι δασκαλοι, αν γινει κατι "χοντρο"....αχ! καλο κουραγιο!!! :(
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Απάντηση #6 στις: Νοεμβρίου 10, 2011, 07:45:02 pm »
SOFIAV καλωσήρθες. Σε παρακαλώ μετέτρεψε το μήνυμά σου και τον τίτλο του θέματος σε πεζά γράμματα, διότι αλλιώς θα διαγραφεί όλο το θέμα. Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος dorant

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Απάντηση #7 στις: Νοεμβρίου 10, 2011, 08:34:12 pm »
Δυστυχως με τα παιδια Δημοτικού τα χερια μας ειναι δεμενα κανονικα..και τι εννοω;
Για ολα τα θεματα πρεπει να εχεις τη συγκαταθεση των γονιων..για ολα..
δευτερον μην αφηνεις το παιδι στο διαλειμμα μονο του στην ταξη, αν συμβει οτιδηποτε ειμαστε υπευθυνοι....
ειχα περυσι τετοια περιπτωση μαθητης 'Γ Δημοτικού...τι πέρασα...δε φαντάζεσαι...το μονο που μπορεις να κανεις ειναι παραπομπη σε ΚΕΔΔΥ βεβαια και εδω χρειαζεται η συμφωνη γνωμη των γονεων..αν το ΚΕΔΔΥ αποφασισει σωστα θα προτεινει τμημα ειδικης αγωγής..ομως επειδη το ΚΕΔΔΥ αφορα περισσοτερο σε μαθησιακα θεματα και δευτερευόντως σε ψυχολογικα συνήθως κανουν...μια αξιολόγηση............................
επισης το ΚΕΔΔΥ δε δεχεται μαθητές Ά Δημοτικού πριν το α τρίμηνο διοτι και καλα ακομα δεν μπορει ο δασκαλος να βγαλει συμπερασμα...
το μονο που μπορεις να κάνεις είναι παρατήρηση της συμπεριφοράς για μερικές μέρες..και έγγραφη αναφορά στο διευθυντή...ο οποίος είτε θα συγκαλέσει σύλλογο για να γραφεί στα πρακτικά είτε θα το καταγράψει στο βιβλίο με τα πρακτικά της σχολικής ζωής.
Πίεσε τους γονείς για το ΚΕΔΔΥ και ενημέρωσε η ίδια τους υπεύθυνους για την περίπτωση. Ελπίζω να σε βοήθησα..Προσπάθησε να υπάρχουν έγγραφα που να δείχνουν οτι ειχες προσεξει τη συμπεριφορά έτσι ώστε αν γίνει κάτι να εχεις κατι στα χέρια σου..και παράλληλα θα δεις οτι θα ενδιαφερθεί ο σύλλογος διότι θα μπουν οι υπογραφές όλων.

Αποσυνδεδεμένος Ms Daisy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1490
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Απάντηση #8 στις: Νοεμβρίου 10, 2011, 11:08:57 pm »
Dorant, μάλλον δεν ήμουν ξεκάθαρη. Είναι στο σχολείο του γιου μου και οι ενέργειες που με συμβουλεύεις να κάνω είναι για εκπαιδευτικό - εγώ λειτουργώ τώρα σα μάνα και μάλιστα έξαλλη! Ο Διευθυντής είπε τελικά ότι θα το κοιτάξει για την ειδική αγωγή. Τώρα, όσον αφορά τους γονείς ..... πετάνε χαρταετό! Δεν ξέρω αν για την κατάσταση του παιδιού φταίει κάποια κάτι παθολογικό ή η οικογένεια, πάντως και αυτοί δεν είναι και πολύ συζητήσιμοι. 2 χρόνια που τους βλέπω, έρχονται και φεύγουν στα μουλωχτά και αν τύχει και τους πιάσει κάποιος δάσκαλος έχουν μια αμυντική στάση. Το καλό είναι ότι ακόμα και το σχολείο να μην κάνει κάτι, θα κάνουμε οι γονείς. Και στην τελική, δεν κατάλαβα: τα σχολεία και γενικά το εκπαιδευτικό σύστημα είναι υπέρ των προβληματικών παιδιών και όχι υπέρ των παιδιών που θα γίνουν προβληματικά; Υπέρ του θύτη και όχι του θύματος; Και γιατί να χρειάζεται η συγκατάθεση των γονιών; Φέρεται ανάρμοστα, καλείται σύμβουλος, περνάει επιτροπή και δεν ξέρω τι άλλο και το πόρισμα "ανακοινώνεται" στους γονείς!!! Αυτό το παιδί θα είναι ο αυριανός νταής! Πάντως, πράγματι, σε όλα τα θέματα που αφορούν παιδιά υπάρχουν κωλλύματα. Πέρσυ έμαθα ότι οι κοινωνικές υπηρεσίες (του δήμου και το Χαμόγελο του Παιδιού) δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα όταν τηλεφώνησα για ένα παιδάκι που ζει σε άθλιες συνθήκες με τη "μαμά" του. Το παιδί εξακολουθεί να τρέφεται με σκουπίδια και να "συγκατοικεί" με σκουπίδια (η μαμά του είναι ρακοσυλλέκτρια)......... Τέλος πάντων, τι να λέμε τώρα...... :(

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Απάντηση #9 στις: Νοεμβρίου 11, 2011, 10:33:13 am »
O Nόμος δεν το απαγορεύει απ΄ότι ξέρω.
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Απάντηση #10 στις: Νοεμβρίου 11, 2011, 10:34:51 am »
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Απάντηση #11 στις: Νοεμβρίου 11, 2011, 10:36:22 am »
Πολύ χρήσιμη έρευνα κατά τη γνώμη μου.
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Απάντηση #12 στις: Νοεμβρίου 11, 2011, 10:43:02 am »
Dorant, μάλλον δεν ήμουν ξεκάθαρη. Είναι στο σχολείο του γιου μου και οι ενέργειες που με συμβουλεύεις να κάνω είναι για εκπαιδευτικό - εγώ λειτουργώ τώρα σα μάνα και μάλιστα έξαλλη! Ο Διευθυντής είπε τελικά ότι θα το κοιτάξει για την ειδική αγωγή. Τώρα, όσον αφορά τους γονείς ..... πετάνε χαρταετό! Δεν ξέρω αν για την κατάσταση του παιδιού φταίει κάποια κάτι παθολογικό ή η οικογένεια, πάντως και αυτοί δεν είναι και πολύ συζητήσιμοι. 2 χρόνια που τους βλέπω, έρχονται και φεύγουν στα μουλωχτά και αν τύχει και τους πιάσει κάποιος δάσκαλος έχουν μια αμυντική στάση. Το καλό είναι ότι ακόμα και το σχολείο να μην κάνει κάτι, θα κάνουμε οι γονείς. Και στην τελική, δεν κατάλαβα: τα σχολεία και γενικά το εκπαιδευτικό σύστημα είναι υπέρ των προβληματικών παιδιών και όχι υπέρ των παιδιών που θα γίνουν προβληματικά; Υπέρ του θύτη και όχι του θύματος; Και γιατί να χρειάζεται η συγκατάθεση των γονιών; Φέρεται ανάρμοστα, καλείται σύμβουλος, περνάει επιτροπή και δεν ξέρω τι άλλο και το πόρισμα "ανακοινώνεται" στους γονείς!!! Αυτό το παιδί θα είναι ο αυριανός νταής! Πάντως, πράγματι, σε όλα τα θέματα που αφορούν παιδιά υπάρχουν κωλλύματα. Πέρσυ έμαθα ότι οι κοινωνικές υπηρεσίες (του δήμου και το Χαμόγελο του Παιδιού) δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα όταν τηλεφώνησα για ένα παιδάκι που ζει σε άθλιες συνθήκες με τη "μαμά" του. Το παιδί εξακολουθεί να τρέφεται με σκουπίδια και να "συγκατοικεί" με σκουπίδια (η μαμά του είναι ρακοσυλλέκτρια)......... Τέλος πάντων, τι να λέμε τώρα...... :(


Ως γονιός έχει απόλυτο δίκιο.
Αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αξιολόγηση παιδιού από τα ΚΕΔΔΥ χωρίς σύμφωνη γνώμη των γονέων. Μάλιστα η αίτηση για αξιολόγηση πρέπει να φέρει την υπογραφή του γονέα, δηλαδή το αίτημ για αξιολόγηση πρέπει να έχει γίνει από το γονέα. Δεν μπορεί ο δάσκαλος να στείλει παιδί στο ΚΕΔΔΥ, και πολύ περισσότερο δεν μπορεί ο σύλλογος γονέων.
Επίσης, ΑΝ βρεθεί κάτι και προταθεί κάποια παρέμβαση (είτε τμήμα ένταξης είτε οαράλληλη στήριξη) πάλι πρέπει να συμφωνήσει ο γονιός. Δεν αρκεί δηλαδή το ΚΕΔΔΥ να κάνει μια γνωμάτευση και μια πρόταση. Για να εφαρμοστούν αυτά που λέει το ΚΕΔΔΥ, χρειάζεται η υπογραφή του γονέα στη γνωμάτευση. Και ως ένα βαθμό είναι λογικό, γιατί με μια γνωμάτευση που προτείνει παρέμβαση το παιδί χαρακτηρίζεται ως ΑΜΕΑ...Δεν είναι εύκολο για έναν γονιό να το δεχτεί....
Αυτό που μπορεί να γίνει είναι το σχολέιο να καλέσει το ΚΕΔΔΥ και το σύμβουλο ειδικής αγωγής, να δούνε το παιδί (όχι να το αξιολογήσουν) και να δώσουν κάποιες συμβουλευτικές κατευθύνσεις για το χειρισμό του. Επίσης, μπορεί το σχολείο να καλέσει τους γονείς και να τους μιλήσει ο σύμβουλος ΕΑ και κάποιος από το ΚΕΔΔΥ (έχω πάει σε σχολέια και έχω μιλήσει με γονείς πολλές φορές)....
Από εκεί και πέρα, ΔΕΝ μπορεί να γίνει κάτι άλλο.....Πέρα από έγγραφη ενημέρωση του προϊσταμένου (με ημερομηνίες και περιστατικά) ώστε το σχολείο να είναι καλυμμένο σε περίπτωση που κάτι συμβεί....Πράγμα που σίγουρα δεν ηρεμεί τους υπόλοιπους γονείς.....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Ms Daisy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1490
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
« Απάντηση #13 στις: Νοεμβρίου 11, 2011, 03:25:19 pm »
Από εκεί και πέρα, ΔΕΝ μπορεί να γίνει κάτι άλλο.....Πέρα από έγγραφη ενημέρωση του προϊσταμένου (με ημερομηνίες και περιστατικά) ώστε το σχολείο να είναι καλυμμένο σε περίπτωση που κάτι συμβεί....Πράγμα που σίγουρα δεν ηρεμεί τους υπόλοιπους γονείς.....
Αυτό ξαναπέστο....... Καλά, κι αν οι γονείς μπροστά στο να "στιγματιστεί" το παιδί τους (όπως πιστεύουν) επιλέξουν να μην χρησιμοποιήσουν τη βοήθεια που τους προσφέρεται; Καταστρέφουν και το δικό τους παιδί αλλά και άλλα δεν ξέρω πόσα που θα είναι τα αυριανά θύματα!

Τέλος πάντων, ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σου, Emmaki. Ελπίζω πραγματικά οι γονείς να πάρουν τη σωστή απόφαση για το παιδί τους αλλά και για τα υπόλοιπα και να μη φερθούν εγωιστικά.......

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 665
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 583
Σύνολο: 595

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.