*

Αποστολέας Θέμα: Η λειτουργία των γραφείων εκπαίδευσης  (Αναγνώστηκε 24855 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #14 στις: Μαρτίου 16, 2011, 06:57:19 pm »
ειχαμε κανει παλιοτερα..και τωρα συνεχιζουμε την σχεση των σχολειων με ανταλλαγες επισκεψεων καθε χρονο μετα απο προσκληση και με εκπονηση προγραμματων..!!τελικα ναι εχεις δικιο..το  παραδοσιακο ειναι και το καλυτερο..!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:54:14 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #15 στις: Μαρτίου 16, 2011, 07:02:22 pm »
την τελευταία φορά που ήμουν σε σχολειο ήθελα να κάνω ένα πρόγραμμα Διεθνών σχέσεων μέσω Ουνέσκο. Τελικά με πρόλαβε η μετάταξη. Ωστόσο είναι πολύ ενδιαφέροντα αυτά τα προγράμματα - αν θες ψάξτο.
Προσωπικά έχω κάνει δύο comenius 2.2b, τρία springday euripe και έχω συμμετάσχει σε "οι νέοι γνωρίζουν την ευρώπη" και " euroscola" ψάξτα κι αυτά αν θες. Πολύ ωραία - πολύ οργανωμένα -  πολλαπλά τα ωφέλη για μαθητές και καθηγητές.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #16 στις: Μαρτίου 16, 2011, 07:05:54 pm »
ευχαριστω για τις πληροφοριες...πραγματικα πιστευω κι εγω οτι τα οφελη ειναι πολλα για ολους μας..!και μονο που βλεπουμε πως λειτουργουν τα πραγματα στην εκπαιδευση κι αλλων χωρων εχουμε κερδος..!!

Αποσυνδεδεμένος knaison

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
  • no comments
    • Προφίλ
    • Goolge
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #17 στις: Μαρτίου 16, 2011, 10:56:15 pm »
@knaison
αυτό που πάντα με προβλημάτιζε στο δημόσιο ειναι αυτη η "μεγιστοποίηση της ανταγωνιστικότητας" στην οποία αναφέρεσαι.... εν προκειμένω....η κάθε διεύθυνση δευτεροβάθμιας να συν και ανταγωνιστει ποιόν ακριβώς; αφού ιδιωτικές δευτεροβάθμιες δεν υπάρχουν, και αφου η πληρωμή δεν συνδέεται με την αποδοτικότητα τότε πώς ακριβώς η διοίκηση μπορει να γινει ανταγωνιστική - δεδομένων πάντα των δομών που τώρα υφίστανται... (γιατί αν αλλάξουν τα πράγματα.....είναι άλλο καπέλο τότε).
¨οσο για τα συστηματα διοίκησης ξερεις ότι κάθε άλλο παρά αποκεντρωμένο ειναι το εκπ/κό ελληνικο σύστημα. Τώρα πάει κάτι να γινει - αλλά χρειάζεται να αλλάξει όλη η νοοτροπία των ελλήνων όχι απλά οι δομές....το μέλλον θα δείξει....τι να πω...
Συμφωνώ μαζί σου - δεν πας στο γραφείο για να αράξεις ...βασικά θα το γενικεύσω ....όταν πας για δουλειά, σίγουρα δεν πρέπει να πας για να αράξεις - ανεξάρτητα απο την δουλειά....Δυστυχώς στην πράξη αυτο αναιρείται... Υπάρχουν πολλοί που αράζουν κάτω απο το σκεπτικό "δεν το ξερω σαν αντικείμενο και άρα κάνω shut down και τέλος..."


bitch αν διαβάσεις πιο πάνω καλύτερα αυτά που γράφω δεν μιλάω για "μεγιστοποίηση ανταγωνιστικότητας" (άλλωστε δεν υπάρχει τέτοιος όρος στη βιβλιογραφία του management" αλλά για " μεγιστοποίηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών".

Επίσης μιλάω για "βελτίωση της ανταγωνιστικότητας" όρος από τη βιβλιογραφία της Δημόσιας Οικονομικής που υπονοεί όχι τον εσωτερικό ανταγωνισμό μεταξύ των φορέων της Κεντρικής Κυβέρνησης αλλά την ποιοτικά καλύτερη παροχή υπηρεσιών στο κοινωνικό σύνολο με το ελάχιστο δυνατό κόστος.
Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες.
Σύστημα διδασκαλίας είναι η διδασκαλία του συστήματος.
Το lifestyle είναι μαγικό : Από μηδενικό σε κάνει νούμερο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:54:14 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #18 στις: Μαρτίου 16, 2011, 11:01:34 pm »
σωστόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοος....mea culpa.... :D :D
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #19 στις: Μαρτίου 18, 2011, 02:07:25 pm »
@happiness
Ωστόσο απαντώ για τους ΠΛΗΝΕΤ .... ο τεχνικός ΠΛΗΝΕΤ έχει διοικητικό προϊστάμενο τον Δ/ντή της Δ/νσης. Που σημαινει ότι αν του ανατεθεί ένα έργο ΟΦΕΙΛΕΙ να το εκτελέσει εκτός και αν ειναι προδήλως παράνομο. Οι αρμοδιότητες του κάθε τεχνικού ΠΛΗΝΕΤ ειναι η Πληροφοριακή Υποστήριξη των Δομών των Σχολείων, των Γραφείων και της Δ/νσης. Όπως καταλαβαίνεις αυτος είναι ένας πολύυυυυυυυυυυυυυ ευρύς όρος - και έχουμε ξαναγράψει τι γίνεται με τους τόσο ευρεις όρους γενικότερα... Εξάλλου γενικά στις αρμοδιοτητες των ΠΛΗΝΕΤ αναγράφεται ως τελευταια υποπερίπτωση το " άλλες εργασίες".... για να κρατηθουν τα προσχήματα αναφέρεται ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΕ.ΠΛΗΝΕΤ (αλλά όχι για τους ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ)ότι δεν εμπίπτουν  στις αρμοδιότητές του οι διοικητικές εργασίες και οι εργασίες μηχανογράφησης...( ενδεχόμενο όμως που το αφήνει ανοιχτό για τους ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ.) Άρα λοιπόν ο κάθε ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ  δεν ειναι εκεί μόνο για να αλλάζει τις κάρτες μνήμης και τα ανεμιστηράκια, ή να συνδέει τα σχολεια με το sch.gr αλλά και για να οργανώνει τη Μηχανογράφηση αν αυτό πρέπει να γίνει.
Α, ναι δεν διαφωνώ. Γι αυτό άλλωστε στην σελίδα που παρέπεμψα είπα ότι δεν ξέρω αν έχουν στηριχτεί σε κάποιες διατάξεις. Άμα ζητήσει ο προϊστάμενος πρόγραμμα, πρόγραμμα θα έχει :) Απλά, από την εμπειρία που έχω εγώ από ΠΛΗΝΕΤ θεωρώ ότι η συζήτηση αυτή είναι εκ των ουκ άνευ. Για κάθε νομό υπάρχουν το πολύ 5-6 άτομα (στην καλύτερη). Αυτοί μόνο για να κάνουν τις απαραίτητες εκτός έδρας επισκέψεις στο κάθε δημοτικό και νηπιαγωγείο της Πέρα Ραχούλας, πάει.. γέμισαν οι μέρες τους. Οπότε τι προγράμματα και ξε-προγράμματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 18, 2011, 02:22:40 pm από happiness »

Αποσυνδεδεμένος billst

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #20 στις: Μαρτίου 18, 2011, 07:11:11 pm »
π.χ. ο εκκαθαριστής αποδοχών (τακτικών και πρόσθετων αμοιβών) είναι το κάθε Γραφείο Δ/νσης (όπως και η Δ/νση), οπότε μπορείς να φανταστείς πόσος είναι ο φόρτος εργασίας και πόσα άτομα χρειάζονται για αυτή την εργασία, η οποία ήταν μοιρασμένη σε όλα τα σχολεία του κάθε Γραφείου ή Δ/νσης; Και, επαναλαμβάνω, γραφεία και Δ/νσης με μισά άτομα από πέρυσι και με σχεδόν όλους τους Διοικητικούς υπαλλήλους να έχουν φύγει νωρίτερα για σύνταξη φέτος στα 52-55 λόγω των γνωστών λόγων.

@billst
τι εννοείς ότι έχουν περάσει πολλές αρμοδιότητες στα γραφεία φέτος; Θα μου επιτρέψεις να έχω αντίθετη άποψη καθώς :
εκκαθαριστής αποδοχών είναι ο Δ/ντής της Δ/νσης
δεν υπάρχει ΠΔΣ στα περισσότερα γραφεία - και κυρίως ΔΕΝ υπάρχει ο όγκος εργασίας αυτού του αντικειμένου φέτος όπως ήταν σε προηγούμενες χρονιές
μεγάλο μέρος των εκδρομών εγκρίνεται πλέον απο΄την περιφέρεια ( βλ. παλιά νομαρχία) οπότε ο ρόλος των γραφείων είναι απλά να διαβιβάζει τα σχετικά έγγραφα και
οι ωρομίσθιοι πληρώνονται πλέον όλοι απο τις Δ/νσεις και όχι από τα κατά τόπους γραφεία...
Θες να γίνεις πιο συγκεκριμένος ως προς το ποιές αρμοδιότητες έχουν επωμισθεί επιπλέον φέτος τα γραφεία;

Πάντως σ΄αυτό που λες ότι θα *ξανα - επιστρέψουν αρμοδιότητες στα σχολεία (βλ. άδειες, τήρηση προσωπικού φακέλου κτλ) θα συμφωνήσω....εκεί να δεις μπάχαλο!!! Εδώ υπάρχουν διευθυντές που μας παίρνουν τηλέφωνο και μας ρωτάνε ποιά η διαφορά άδειας κύησης και άδειας λοχείας....πού να πρέπει να τη χορηγήσουν κιόλας..... Είμαστε - μια ωραία ατμόσφαιρα είμαστε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32784
  • Τελευταία: klou
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178489
  • Σύνολο θεμάτων: 19413
  • Σε σύνδεση σήμερα: 644
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 320
Σύνολο: 330

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.