0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
@knaison αυτό που πάντα με προβλημάτιζε στο δημόσιο ειναι αυτη η "μεγιστοποίηση της ανταγωνιστικότητας" στην οποία αναφέρεσαι.... εν προκειμένω....η κάθε διεύθυνση δευτεροβάθμιας να συν και ανταγωνιστει ποιόν ακριβώς; αφού ιδιωτικές δευτεροβάθμιες δεν υπάρχουν, και αφου η πληρωμή δεν συνδέεται με την αποδοτικότητα τότε πώς ακριβώς η διοίκηση μπορει να γινει ανταγωνιστική - δεδομένων πάντα των δομών που τώρα υφίστανται... (γιατί αν αλλάξουν τα πράγματα.....είναι άλλο καπέλο τότε).¨οσο για τα συστηματα διοίκησης ξερεις ότι κάθε άλλο παρά αποκεντρωμένο ειναι το εκπ/κό ελληνικο σύστημα. Τώρα πάει κάτι να γινει - αλλά χρειάζεται να αλλάξει όλη η νοοτροπία των ελλήνων όχι απλά οι δομές....το μέλλον θα δείξει....τι να πω...Συμφωνώ μαζί σου - δεν πας στο γραφείο για να αράξεις ...βασικά θα το γενικεύσω ....όταν πας για δουλειά, σίγουρα δεν πρέπει να πας για να αράξεις - ανεξάρτητα απο την δουλειά....Δυστυχώς στην πράξη αυτο αναιρείται... Υπάρχουν πολλοί που αράζουν κάτω απο το σκεπτικό "δεν το ξερω σαν αντικείμενο και άρα κάνω shut down και τέλος..."
@happinessΩστόσο απαντώ για τους ΠΛΗΝΕΤ .... ο τεχνικός ΠΛΗΝΕΤ έχει διοικητικό προϊστάμενο τον Δ/ντή της Δ/νσης. Που σημαινει ότι αν του ανατεθεί ένα έργο ΟΦΕΙΛΕΙ να το εκτελέσει εκτός και αν ειναι προδήλως παράνομο. Οι αρμοδιότητες του κάθε τεχνικού ΠΛΗΝΕΤ ειναι η Πληροφοριακή Υποστήριξη των Δομών των Σχολείων, των Γραφείων και της Δ/νσης. Όπως καταλαβαίνεις αυτος είναι ένας πολύυυυυυυυυυυυυυ ευρύς όρος - και έχουμε ξαναγράψει τι γίνεται με τους τόσο ευρεις όρους γενικότερα... Εξάλλου γενικά στις αρμοδιοτητες των ΠΛΗΝΕΤ αναγράφεται ως τελευταια υποπερίπτωση το " άλλες εργασίες".... για να κρατηθουν τα προσχήματα αναφέρεται ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΕ.ΠΛΗΝΕΤ (αλλά όχι για τους ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ)ότι δεν εμπίπτουν στις αρμοδιότητές του οι διοικητικές εργασίες και οι εργασίες μηχανογράφησης...( ενδεχόμενο όμως που το αφήνει ανοιχτό για τους ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ.) Άρα λοιπόν ο κάθε ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ δεν ειναι εκεί μόνο για να αλλάζει τις κάρτες μνήμης και τα ανεμιστηράκια, ή να συνδέει τα σχολεια με το sch.gr αλλά και για να οργανώνει τη Μηχανογράφηση αν αυτό πρέπει να γίνει.
@billst τι εννοείς ότι έχουν περάσει πολλές αρμοδιότητες στα γραφεία φέτος; Θα μου επιτρέψεις να έχω αντίθετη άποψη καθώς : εκκαθαριστής αποδοχών είναι ο Δ/ντής της Δ/νσηςδεν υπάρχει ΠΔΣ στα περισσότερα γραφεία - και κυρίως ΔΕΝ υπάρχει ο όγκος εργασίας αυτού του αντικειμένου φέτος όπως ήταν σε προηγούμενες χρονιές μεγάλο μέρος των εκδρομών εγκρίνεται πλέον απο΄την περιφέρεια ( βλ. παλιά νομαρχία) οπότε ο ρόλος των γραφείων είναι απλά να διαβιβάζει τα σχετικά έγγραφα και οι ωρομίσθιοι πληρώνονται πλέον όλοι απο τις Δ/νσεις και όχι από τα κατά τόπους γραφεία...Θες να γίνεις πιο συγκεκριμένος ως προς το ποιές αρμοδιότητες έχουν επωμισθεί επιπλέον φέτος τα γραφεία; Πάντως σ΄αυτό που λες ότι θα *ξανα - επιστρέψουν αρμοδιότητες στα σχολεία (βλ. άδειες, τήρηση προσωπικού φακέλου κτλ) θα συμφωνήσω....εκεί να δεις μπάχαλο!!! Εδώ υπάρχουν διευθυντές που μας παίρνουν τηλέφωνο και μας ρωτάνε ποιά η διαφορά άδειας κύησης και άδειας λοχείας....πού να πρέπει να τη χορηγήσουν κιόλας..... Είμαστε - μια ωραία ατμόσφαιρα είμαστε!!!