0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρώτον διαφωνώ με χαρακτηρισμούς του τύπου: δασκαλάκια /Γνωστό το moto ήδη στη μόντα και πλ€ρωμενων από αυτό το σύστημα δασκαλάκων που ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ να αντιληφθούν τι πάει στραβά /τα δασκαλάκια (ιδίως στην Ελλάδα) έχουν μαύρα μεσάνυχτα. /Κλαφτείτε. Και εφαρμόστε όση από την εξουσία σας μπορείτε όσο σας παίρνει (οπως ο πρώην δικκτάτορας στο video).Γιατί λίγα είναι τα ψωμιά μας.Όσο αφορά εμενα γνωρίζω πολύ καλα τα προτερήματα και τα ελαττώματα μου. Επίσης γνωρίζω ότι δεν είμαι παντογνώστης, ότι κάθε ημέρα στην ίδια τάξη είναι διαφορετική από τις προηγούμενες και από τις επόμενες και επίσης πως τα πάντα μεταβάλλονται. Το παράδειγμα σου με τον πρώην δικτάτορα είναι τουλάχιστον ατυχές αν όχι προκλητικό. Η ίδια η δημοκρατία θέτει όρους, όρια και κανόνες προκείμενου να λειτουργήσει. Αν θωρήσουμε αυταρχισμό τον σεβασμό απέναντι στους συμμαθητές, στους διδάσκοντες και στο σχολείο έχουμε αποτύχει. Αν θεωρήσουμε αυταρχισμό την συνέπεια και την προσπάθεια από τους μαθητές μας τότε καλύτερα να αλλάξουμε επάγγελμα, λειτούργημα όπως θελεις πες το.Θα προτιμούσα να μου απαντήσεις, αν μπορείς φυσικά, τι φταίει κατά την γνώμη σου και υπάρχουν αυτά τα προβλήματα τα οποία πολλές φόρες είναι αιτία προστριβών, μεταξύ μαθητών, γονέων και διδασκόντων: Φταίω μόνο εγώ που ως "δασκαλάκος" δεν μπορώ ή δεν θέλω να ανεχθώ την ιδιοτροπία του κάθε γονέα ή μαθητή που θέλει να έρχεται συνεχώς στις 9 παρά τέταρτο το πρωί, να θέλει να επαναλάβω αυτό που έχουμε πει μέχρι εκείνη την στιγμή και 9 παρά πέντε να θέλει να πάει τουαλέτα γιατί δεν πρόλαβε σπίτι του;¨Η πρέπει να ανεχθώ να έρχεται χωρίς βιβλίο και τετράδιο γιατί η μητέρα του το επιτρέπει;Και αλλά πολλά.....για να μην το κουράζω,Κανένας δεν είναι άμοιρος ευθυνών άλλα μην πυροβολούμε και τα πόδια μας....θα τα χάσουμε χωρίς κανένα όφελος.Και αν έχεις την καλοσύνη πες μας τι βλέπεις να έρχεται;Εγώ παρατηρώ ότι στην πρωτοβάθμια τα τελευταία πέντε χρόνια η συμπεριφορά των μαθητών έχει γίνει χειρότερη και συνεπικουρούμενοι από τους γονείς άρχισαν να διαχωρίζουν τα μαθήματα σε σημαντικά και μη, με ό,τι αυτό συνεπάγεται φυσικά. Αυτό δεν ισχύει για όλους, αλλά για ένα σεβαστό ποσοστό το οποίο τείνει αυξητικά. Φοβάμαι πως τα χειρότερα έρχονται. Λόγω ειδικότητας δίδασκα και διδάσκω τόσο στην Α/θμια όσο και στην Β/μια.ΥΓ. Αυτό με το € δεν ειναι για κάθε χρήση....
"Να βγάλω €γώ το φίδι από την τρύπα!!"
Προσωπικά δεν το μετάνιωσα όταν δεν αδιαφόρησα για γεγονότα ή καταστάσεις....αλλά αρκετές φορές βρήκα τοίχο...γιατί μερικοί θέλουν να τα έχουν καλα με όλους και να μην τους δυσαρεστήσουν. Γίνεται; Δεν γίνεται.....
Τα στραβά της κοινωνίας που αλλάζει όπως αυτή νομίζει...δεν μπορούμε να τα δεχτούμε...δεν πρέπει να τα δεχτούμε στο σχολείο.
Υ.Γ.: Και να προσθέσω:Το δικό μου moto είναι: "Δεν διαχειρίζομαι. Παρασύρω".Όσο "αρνητικό" κι αν ακούγεται.Και χωρίς χαρακτηρισμούς. ΑΝ δύναμαι κάτι, είναι αυτό. Μετά από σκέψη και αποστασιοποίηση. Αλλιώς; Μια απ'τα ίδια και οι συγκρούσεις αναπόφευκτες.Ό,τι βλέπεις, βλέπω. Τι "κάνουμε" είναι το θέμα.ΚΑΙ ΟΧΙ Θ€ΜΑ.
Πρώτα από όλα κανείς δεν μίλησε για απειλές και για επιβολή. Κάνεις άλματα λογικής προσπαθώντας να μεταφέρεις αυτά που γράφτηκαν στη θεωρία σου. Υπάρχουν όμως στη ζωή οι συνέπειες. Συνέπεια είναι ότι εγώ εδώ και 4 ώρες διαβάζω για ένα τρίχορδο όργανο και ξέχασα να φάω. Κανείς δεν μπορεί να με γλιτώσει από την πείνα μου, είναι η συνέπεια της αφηρημάδας μου. Αρκετοί γονείς και κάποιες καινοφανείς θεωρίες για την εκπαίδευση θέλουν τα παιδιά σήμερα να μην βιώνουν καμία συνέπεια των πράξεων τους και αυτό είναι που δεν βοηθάει τα παιδιά να ωριμάζουν. Τα λάθη μας και οι συνέπειες τους μας βοηθούν να ωριμάζουμε αν υπάρξει κάποιος να μας τα υποδείξει και να μας βοηθήσει να τα διορθώσουμε. Χωρίς να αφήνουμε τα παιδιά να βιώνουν τις συνέπειες των λαθών τους (αρκεί οι συνέπειες να μην τους επιφέρουν κάποιες βλάβες εννοείται, αλλά μία ματαίωση θα πρέπει να την βιώσουν). Το δεύτερο σφάλμα είναι οι υποτιμητικοί χαρακτηρισμοί και η υπεροψία ότι είσαι ο/η μόνος/η που αντιλαμβάνεται τις αλλαγές που λαμβάνουν χώρα, ή είσαι ο μόνος που μπορεί να τις θεωρητικοποιήσει, γράφοντας απλώς επιτηδευμένα., διότι επί της ουσίας δεν λες τίποτα, παρά μόνο θέτεις ρητορικά ερωτήματα και προεξοφλείς τις απαντήσεις που υποτίθεται δίνουν οι υπόλοιποι συνομιλητές σε αυτά τα ερωτήματα, κάνοντας πραγματικά μεγάλα και πολλά άλματα λογικής.Η στάση του καθενός στις αλλαγές που συντελούνται και η απάντηση του έχει πολλά επίπεδα και ξεκινάει από τη στάση του και τον τρόπο που δουλεύει μέσα στην τάξη και ολοκληρώνεται από τη δράση του ως πολιτικό υποκείμενο στην κοινωνία και δεν διαφημίζεται σε ένα ανώνυμο φόρουμ, ούτε μπορεί να κριθεί από κανένας μέσα σε ένα τέτοιο φόρουμ. Και βέβαια στο ενδιάμεσο υπάρχουν πολλά διαφορετικά επίπεδα, στα οποία εκφράζεται.