0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ένα άλλο θέμα που με προβληματίζει για την περίπτωση μετάταξης είναι οι 24+2=26 ώρες εργαστηρίου εβδομαδιαίως σε τμήματα μικρών παιδιών τα οποία δε χωρίζονται όπως στο γυμνάσιο, αλλά ούτε γίνεται συνδιδασκαλία όπως στο λύκειο. Ελπίζω τουλάχιστον να δοθούν κάποτε οι -3 ώρες στον υπεύθυνο εργαστηρίου...
Ένα άλλο θέμα που με προβληματίζει για την περίπτωση μετάταξης είναι οι 24+2=26 ώρες εργαστηρίου εβδομαδιαίως
Προσωπικά πιστεύω ότι εφόσον οι θέσεις πτυχιούχων ΑΕΙ-ΤΕΙ είναι ακριβώς ίδιες σε υποχρεώσεις και δικαιώματα, δεν θα έπρεπε να υπάρχει κανένας διαχωρισμός, ούτε στη διαδικασία διορισμού αλλά ούτε και σε οποιαδήποτε άλλη διαδικασία.
Παράθεση από: epafos στις Απρίλιος 02, 2013, 01:20:40 πμΠροσωπικά πιστεύω ότι εφόσον οι θέσεις πτυχιούχων ΑΕΙ-ΤΕΙ είναι ακριβώς ίδιες σε υποχρεώσεις και δικαιώματα, δεν θα έπρεπε να υπάρχει κανένας διαχωρισμός, ούτε στη διαδικασία διορισμού αλλά ούτε και σε οποιαδήποτε άλλη διαδικασία.Υποβιβάζοντας τους απόφοιτους ΑΕΙ για να τους εξισώσεις με τους απόφοιτους ΤΕΙ δεν ονομάζεται αξιοκρατία αλλά συνδικαλισμός. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του κοινού διαγωνισμού ΑΣΕΠ η ποσόστωση θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 90 - 10 ή πιο απλά να μην ξαναδιοριστούν ΠΕ20.
Βεβαίως να ξαναδιοριστούν ΠΕ20, εφόσον αποδείξουν όμως ότι είναι καλύτεροι από τους ΠΕ19. Όχι να τους παρέχονται μέσω ποσόστωσης εγγυημένες θέσεις.Αν και δεν είναι της ώρας οι διχόνοιες...