*

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακά Ειδικής: Μία μπίζνα όπου λίγοι τρώνε πολύ, του Βασίλη Παπαδημητρίου  (Αναγνώστηκε 4896 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος iro_12

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
kinegiros,εσύ δεν έχεις καταλάβει τη φιλοσοφία  και το νόημα του άρθρου, γιατί φοράς παρωπίδες. Ο συνάδελφος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον της ειδικής αγωγής. Μάλλον εξυπηρετείσαι από την τωρινή κατάσταση και από όλο αυτό που γίνεται. Ο συνάδελφος μιλάει για ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ που δεν υπάρχει και για ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των προσόντων που πρέπει να κατέχει κάποιος.
Ειλικρινά πόσο σε βολεύει η κατάσταση που έχουν ισοπεδωθεί όλα στο χώρο της ειδικής αγωγής και έχουμε μπερδέψει τα πολύμπριζα με τις αγκινάρες; Έχεις δουλειά κάθε χρόνο στην ειδική αγωγή και νιώθεις μεγάλη ικανοποίηση που δουλεύεις όπως δουλεύεις; Και τέλος, ποιος νοήμων άνθρωπος που τρέχει από' δω κι εκεί για μια 8μηνη σύμβαση στην ειδική αγωγή νιώθει εξασφαλισμένος επαγγελματικά; ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΙΣΟΒΙΩΣ. Λυπάμαι αλλά η δική σου τοποθέτησή ήταν άνευ ουσίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 04, 2012, 11:43:05 μμ από iro_12 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3561
    • Προφίλ
kinegiros,εσύ δεν έχεις καταλάβει τη φιλοσοφία  και το νόημα του άρθρου, γιατί φοράς παρωπίδες. Ο συνάδελφος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον της ειδικής αγωγής. Μάλλον εξυπηρετείσαι από την τωρινή κατάσταση και από όλο αυτό που γίνεται. Ο συνάδελφος μιλάει για ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ που δεν υπάρχει και για ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των προσόντων που πρέπει να κατέχει κάποιος.
Ειλικρινά πόσο σε βολεύει η κατάσταση που έχουν ισοπεδωθεί όλα στο χώρο της ειδικής αγωγής και έχουμε μπερδέψει τα πολύμπριζα με τις αγκινάρες; Έχεις δουλειά κάθε χρόνο στην ειδική αγωγή και νιώθεις μεγάλη ικανοποίηση που δουλεύεις όπως δουλεύεις; Και τέλος, ποιος νοήμων άνθρωπος που τρέχει από' δω κι εκεί για μια 8μηνη σύμβαση στην ειδική αγωγή νιώθει εξασφαλισμένος επαγγελματικά; ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΙΣΟΒΙΩΣ. Λυπάμαι αλλά η δική σου τοποθέτησή ήταν άνευ ουσίας.

Με συγχωρείς αλλά φαίνεται διαβάσαμε διαφορετικό άρθρο. Δεν κατάλαβα ότι μιλούσε για αξιοκρατία και αξιολόγηση, μόνο ότι κάποιοι με μεταπτυχιακά και πιο πριν με σεμινάρια δουλεύουν και κάποιοι άλλοι χωρίς, δεν δουλεύουν και ότι κάθε χρόνο υπάρχει η αύξηση προσόντων μέχρι να κολλήσει ο πίνακας.

Οπότε έχεις δίκιο δεν έχει ουσία η τοποθέτηση μου αφού άλλο άρθρο διάβασα.

Για την ιστορία και επειδή δουλεύω κοντά μια δεκαετία στην ειδική δεν είδα ούτε πολύμπριζα ούτε αγγινάρες. Μάλλον και σε αυτή την περίπτωση σε άλλη ειδική δουλεύω...

Αποσυνδεδεμένος iro_12

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
kinegiros,εσύ δεν έχεις καταλάβει τη φιλοσοφία  και το νόημα του άρθρου, γιατί φοράς παρωπίδες. Ο συνάδελφος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον της ειδικής αγωγής. Μάλλον εξυπηρετείσαι από την τωρινή κατάσταση και από όλο αυτό που γίνεται. Ο συνάδελφος μιλάει για ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ που δεν υπάρχει και για ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των προσόντων που πρέπει να κατέχει κάποιος.
Ειλικρινά πόσο σε βολεύει η κατάσταση που έχουν ισοπεδωθεί όλα στο χώρο της ειδικής αγωγής και έχουμε μπερδέψει τα πολύμπριζα με τις αγκινάρες; Έχεις δουλειά κάθε χρόνο στην ειδική αγωγή και νιώθεις μεγάλη ικανοποίηση που δουλεύεις όπως δουλεύεις; Και τέλος, ποιος νοήμων άνθρωπος που τρέχει από' δω κι εκεί για μια 8μηνη σύμβαση στην ειδική αγωγή νιώθει εξασφαλισμένος επαγγελματικά; ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΙΣΟΒΙΩΣ. Λυπάμαι αλλά η δική σου τοποθέτησή ήταν άνευ ουσίας.

Με συγχωρείς αλλά φαίνεται διαβάσαμε διαφορετικό άρθρο. Δεν κατάλαβα ότι μιλούσε για αξιοκρατία και αξιολόγηση, μόνο ότι κάποιοι με μεταπτυχιακά και πιο πριν με σεμινάρια δουλεύουν και κάποιοι άλλοι χωρίς, δεν δουλεύουν και ότι κάθε χρόνο υπάρχει η αύξηση προσόντων μέχρι να κολλήσει ο πίνακας.

Οπότε έχεις δίκιο δεν έχει ουσία η τοποθέτηση μου αφού άλλο άρθρο διάβασα.

Για την ιστορία και επειδή δουλεύω κοντά μια δεκαετία στην ειδική δεν είδα ούτε πολύμπριζα ούτε αγγινάρες. Μάλλον και σε αυτή την περίπτωση σε άλλη ειδική δουλεύω...
Εριστικός ο τρόπος που γράφεις και δε θα συνεχίσω να σχολιάζω άλλο τα γραφόμενα σου. Έχεις καταλάβει πολύ καλά κι εγώ τι εννοώ αλλά και το άρθρο. Η απάντηση σου μου φτάνει και συμπεράσματα μπορώ να βγάλω. Σε καμία περίπτωση μην νομίσεις ότι δεν έχω να σου απαντήσω.
Υ.Γ. Δέκα χρόνια στην ειδική όλα τέλεια ε; Καμία παραφωνία έτσι; Γιατί άλλα έχω δει τόσα χρόνια.-

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3561
    • Προφίλ

iro_12 παραφωνίες υπάρχουν σε ότι ανθρώπινο υπήρξε και θα υπάρξει αλλά το να πάμε στο άλλο άκρο και να λέμε ότι η ειδική είναι τσίρκο όπως γράφει το άρθρο που συζητάμε είναι τεράστια απόσταση και δεν το  δικαιολογώ.

 Λυπάμαι αλλά έχω άποψη που δεν βασίζεται στο προσωπικό μου συμφέρον. Το να υπάρχει άλλη άποψη για την πρόσληψη των αναπληρωτών είναι κάτι θεμιτό αλλά το να προσπαθείς να μηδενίσεις ότι έχει γίνει τόσο καιρό για να υπάρξει αλλαγή είναι κάτι που με βρίσκει ενάντια σεβόμενος όλους τους εκπαιδευτικούς που έχω γνωρίσει τόσα χρόνια (με προϋπηρεσίες, σεμινάρια, μεταπτυχιακά κλπ).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sparos2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ


Ε και? μπίζνα είναι αφού είναι επί πληρωμή. Ζούμε σε καπιταλιστικό κράτος, πιστεύω το ξέρει ο συγγραφέας του άρθρου. Αν δεν του αρέσει αυτό είναι άλλο θέμα. Μας λέει μετά ότι κάποια μεταπτυχιακά είναι κατώτερης ποιότητας από κάποια άλλα γιατί είναι για εννέα μήνες και άλλα πολλά όπως το ότι όλοι παίρνουν πτυχίο ως άλλο ΔΟΑΤΑΠ.

μπίζνα είναι οχι γιατί υπάρχει πληρωμή αλλά γιατί δεν υπάρχουν σπουδές...μην κοροϊδευόμαστε τώρα...οι παρακολουθήσεις είναι από τίποτα εως ελάχιστες. Και βέβαια κάποια μεταπτυχιακά είναι ανώτερα και κάποια κατώτερα ...άσχετο που το ΔΟΑΤΑΠ και το Υπουργείο δεν θέλουν να το δουν γιατί παίρνουν τη μίζα τους.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4574
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

όλο το άρθρο δεν έχει κανένα νόημα

τι μας λέει ? ότι ένας τομέας της εκπαίδευσης (ειδική αγωγή) λόγω ανταγωνισμού οδήγησε τους υποψήφιους για την ίδια δουλειά να αποκτούν όλο και περισσότερα προσόντα (σεμινάριο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό). 

 Ε και ? δηλαδή που είναι το κακό σε αυτό ? ααα ναι το κακό είναι ότι πληρώνεις για να αποκτήσεις αυτά τα προσόντα και ότι κάποιοι βγάζουν λεφτά από αυτό, το έκαναν "μπίζνα".

Ε και? μπίζνα είναι αφού είναι επί πληρωμή. Ζούμε σε καπιταλιστικό κράτος, πιστεύω το ξέρει ο συγγραφέας του άρθρου. Αν δεν του αρέσει αυτό είναι άλλο θέμα. Μας λέει μετά ότι κάποια μεταπτυχιακά είναι κατώτερης ποιότητας από κάποια άλλα γιατί είναι για εννέα μήνες και άλλα πολλά όπως το ότι όλοι παίρνουν πτυχίο ως άλλο ΔΟΑΤΑΠ. Επίσης μας λέει ότι όλο αυτό θα έχει αποτέλεσμα να κολλήσει ο πίνακας.

Ε και ? ας κολλήσει αυτή είναι η ουσία ? Δεν υπάρχει ουσία, ή μάλλον η ουσία που έχει ο συγγραφέας στο μυαλό του δεν είναι ξεκάθαρη. Δεν μας λέει τι θέλει και τι θεωρεί σωστό. Δεν θέλει να υπάρχουν μεταπτυχιακά ? δεν θέλει κάποια μεταπτυχιακά, δεν θέλει να μετράνε? τι θέλει τέλος πάντων εγώ δεν κατάλαβα. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι όλη η επιχειρηματολογία του είναι φανερό ότι είναι εναντίων των νέων μεταπτυχιακών που θα του "φάνε" την θέση του αναπληρωτή την οποία την θεωρεί δική του ισοβίως. Περαστικά μας.
Νομίζω ότι εσύ δε έπιασες το νόημα των γραφομένων. Ούτε λέει ότι είναι κακό η επιπλέον απόκτηση προσόντων, ούτε το ότι αυτά είναι επι πληρωμή. Λέει πολύ καθαρά ότι ουτε πιστοποιήση αυτών των διαδικασιών υπήρξε, ούτε επομένως καμία διασφάλιση της ποιότητας των γνώσεων που παρείχαν και επομένως της καταλληλότητας των αποφοίτων. Η μαζικότητα της παροχής του προσόντος για την κάλυψη συγεκριμένων θέσεων στο δημόσιο και η παντελής έλλειψη αξιολόγησης του το μετατρέπει σε μπίζνα. Πολύ περισσότερο αν προσθέσουμε την πολιτική διαπλοκή που όλοι ξέρουμε ότι υπήρξε.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4574
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της πλήρους απουσίας αξιολόγησης του διδακτικού έργου. Αν ο άλλος ήξερε ότι θα αξιολογηθεί στην πράξη για το τι κάνει μέσα σε μία αίθουσα και αν κρίνεται ανεπαρκής θα πηγαίνει σπίτι του, θα ήξερε ότι κανένα μεταπτυχιακό ή σεμινάριο δεν μπορεί να τον σώσει από μόνο του. Και κάπου εκεί θα τελείωνε και η διαπλοκή με τον ΔΟΑΤΑΠ, το Υπουργείο και τα συμφέροντα των επιχειρηματιών της εκπαιδευσης. Έστω η τέλεση ενός ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής θα ήταν μία πρώτη λύση για ξεσκαρτάρισμα.

Αποσυνδεδεμένος tosodula

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Λατρεύω την αγωνία!
    • Προφίλ
Παράθεση
Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της πλήρους απουσίας αξιολόγησης του διδακτικού έργου. Αν ο άλλος ήξερε ότι θα αξιολογηθεί στην πράξη για το τι κάνει μέσα σε μία αίθουσα και αν κρίνεται ανεπαρκής θα πηγαίνει σπίτι του, θα ήξερε ότι κανένα μεταπτυχιακό ή σεμινάριο δεν μπορεί να τον σώσει από μόνο του. Και κάπου εκεί θα τελείωνε και η διαπλοκή με τον ΔΟΑΤΑΠ, το Υπουργείο και τα συμφέροντα των επιχειρηματιών της εκπαιδευσης. Έστω η τέλεση ενός ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής θα ήταν μία πρώτη λύση για ξεσκαρτάρισμα.

Συμφωνώ απόλυτα, αξιολόγηση και μάλιστα συνεχής και επαναλαμβανόμενη. Και πριν αρχίσουν να ακούγονται οι γνωστές αντιρρήσεις να προλάβω- κανένας εκπαιδευτικός που εκτελεί σωστά το καθήκον του δεν έχει να φοβηθεί  έναν τρίτο που θα μπει στο τμήμα του- αυτό το πρόβλημα το έχει μάλλον όποιος δεν είναι πολύ σίγουρος για αυτό που κάνει (ή, ακόμα χειρότερα, αυτός που ξέρει πως αυτό που κάνει είναι λάθος).

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3561
    • Προφίλ

που στο καλό λέει το άρθρο για αξιολόγηση και ασεπ ?  εγώ για τσίρκο διαβάζω και μια γενικόλογη καταγγελία με απροσδιόριστα κίνητρα.

H καραμέλα μπαγιάτεψε, αλλά αν δεν έχεις κάτι άλλο να πεις πετάς μια αξιολόγηση και έναν ασεπ (ποιον?) και το παίζεις ανέγγιχτος και υπεράνω!

Να γίνει Ασεπ ορέ να γίνει ξεσκαρτάρισμα ! (των άλλων φυσικά)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4574
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εγώ είπα για αξιολόγηση, δεν το είπε το άρθρο. Ανάφερα τον ΑΣΕΠ ενδεικτικά, γιατί αυτό έχουμε αυτή τη στιγμή ως ήδη εφαρμοσμένη διαδικασία. Ας καταθέσει κάποιος άλλος μία καλύτερη πρόταση αξιολόγησης. Πάντως συγκεκριμένη και κοινή για όλους διαδικασία πιστοποίησης της καταλληλότητας για το εκπαιδευτικό λειτούργημα, αφού η ίδια η πραγματικότητα έδειξε ότι η απλή χρήση τυπικών προσόντων τα οποία το σύστημα αδυνατεί ή δεν θέλει να τα ελέγξει για την προέλευση και την ποιότητά τους, μόνο στρεβλώσεις και παθογένειες δημιούργησε.

Όσο διαιωνίζεται το ράλι της απόκτησης προσόντων έναντι αδρά αμοιβής ως το αποκλειστικό μέσω διορισμού στην εκπαίδευση, τόσο θα διαιωνίζονται και οι μπίζνες επιτήδειων εις βάρος άνεργων επιστημόνων. Η λογική του «τι να κάνουμε, έτσι είναι το σύστημα, οπότε ας μην αλλάξουμε τίποτα» ή ιδεολογήματα του τύπου «η ζωή είναι άδικη» (τα οποία πρώτοι τα επικαλούνται αυτοί που εξέθρεψαν τις αδικίες προς όφελός τους) μας έφτασαν στο σημερινό χάλι. Αλλά μυαλό δεν βλέπω και να βάζουμε...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 05, 2012, 12:23:31 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος sparos2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
    • Προφίλ
Από πότε μπορεί ο ΑΣΕΠ να κάνει ξεσκαρτάρισμα;;; Στατιστικά να το πάρεις οι πιο προβληματικοί καθηγητές έχουν διοριστεί με ασεπ...Ξεσκαρτάρισμα γίνεται καθημερινά μέσα στην ταξη..

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4574
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δεν τα έχω υπόψη μου τα στατιστικά σου... Αλλά παρόλα αυτά, ας γίνει λοιπόν αξιολόγηση μέσα στην τάξη.

Αποσυνδεδεμένος angfok

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Φύλο: Γυναίκα
  • νηπιαγωγος!!
    • Προφίλ
οτι δηλωσεις εισαι....αυτο καταλαβα! ακομα και τον τροπο διορισμου δεν εχουν αποφασισει απο το υπουργειο και με προχειροδουλειες αλλαζουν τα δεδομενα!

 

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29579
  • Τελευταία: edip_2020
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1018021
  • Σύνολο θεμάτων: 17525
  • Σε σύνδεση σήμερα: 450
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 416
Σύνολο: 437

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.