0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν εργάζεσαι σε νηπιαγωγείο πάτα εδώ: http://www.dipevath.gr/may12/14/ps-nhp.doc. Αν όχι, ελπίζω να σε βοηθήσουν άλλα μέλη που εργάζονται στην ίδια βαθμίδα με εσένα.
Να σου πω πώς έγινε στο σχολείο μου, σε γυμνάσιο είμαι. Έβαλα τα θέματα, ίδια για όλους, το ίδιο έκαναν και ο φυσικός και ο μαθηματικός.Στη συνέχεια, οι συνάδελφοι της Παράλληλης εξήγησαν στο μαθητή τα θέματα, και, αφού έγραψε κανονικά, τον πήραμε για προφορική εξέταση, από δίπλα του όπως πάντα παρών ο συνάδελφος της Παράλληλης.Βάλαμε βαθμό μόνο οι εισηγητές του μαθήματος.Νομίζω ότι στα ΚΔΑΥ θα σου το διευκρινίσουν.Βέβαια, η διαδικασία αυτή έγινε κατόπιν υποδείξεως του αντίστοιχου στη Δευτεροβάθμια ΚΔΑΥ, όμως στηρίζεται και στη γνωμάτευση που υπάρχει σχετικά με το μαθητή και τις αντίστοιχες παρατηρήσεις των ειδικών στον ατομικό του φάκελο.Δηλαδή δε γνωρίζω αν αυτή η διαδικασία ακολουθείται στις εξετασεις για όλους τους μαθητές της Παράλληλης ή αν εξειδικεύεται κάθε φορά κατά περίπτωση.
Καλησπερα σε ολους.Απευθυνομαι σε συναδελφους της ειδικης και δη της παραλληλης στηριξης και ζητω εναν οδηγο(μπουσουλα) για το τι πρεπει να περιλαμβανει η τελικη αξιολογηση του μαθητη, οπως την ονομαζω εγω ,ερμηνευοντας οδηγιες σχολικου συμβουλου που πολυ με μπερδεψαν. SOS
Παράθεση από: marietta2010 στις Ιούνιος 09, 2012, 11:49:03 μμΚαλησπερα σε ολους.Απευθυνομαι σε συναδελφους της ειδικης και δη της παραλληλης στηριξης και ζητω εναν οδηγο(μπουσουλα) για το τι πρεπει να περιλαμβανει η τελικη αξιολογηση του μαθητη, οπως την ονομαζω εγω ,ερμηνευοντας οδηγιες σχολικου συμβουλου που πολυ με μπερδεψαν. SOS Ελπίζω να σε βοηθήσει!http://www.chiourea.gr/2012/02/blog-post_3863.html