*

Ψηφοφορία

Εσείς πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;

Με επιλαχόντες/επιτυχόντες του ΑΣΕΠ
12 (9.1%)
Από τον Ενιαίο Πίνακα Διορισμών (χωρίς να μετρήσει η προϋπηρεσία μετά τις 1/7/2010)
7 (5.3%)
Από τον Ενιαίο Πίνακα Διορισμών (αφού προσμετρηθεί η προϋπηρεσία μετά τις 1/7/2010)
14 (10.6%)
Με νέο πίνακα που θα περιλαμβάνει προϋπηρεσία και μία (τουλάχιστον) επιτυχία σε ΑΣΕΠ (χωρίς να μετρήσει η προϋπηρεσία μετά τις 1/7/2010)
10 (7.6%)
Με νέο πίνακα που θα περιλαμβάνει προϋπηρεσία και μία (τουλάχιστον) επιτυχία σε ΑΣΕΠ (αφού προσμετρηθεί η προϋπηρεσία μετά τις 1/7/2010)
51 (38.6%)
Με επέκταση του 60-40 με επιτυχόντες ΑΣΕΠ και από τον Ενιαίο Πίνακα (χωρίς να μετρήσει η προϋπηρεσία μετά τις 1/7/2010)
10 (7.6%)
Με επέκταση του 60-40 με επιτυχόντες ΑΣΕΠ και από τον Ενιαίο Πίνακα (αφού προσμετρηθεί η προϋπηρεσία μετά τις 1/7/2010)
23 (17.4%)
Κάτι άλλο . . .
5 (3.8%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 131

Αποστολέας Θέμα: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;  (Αναγνώστηκε 24634 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 19, 2012, 06:11:50 μμ »
Ναι αλλά το 60% από που θα το αντλεί από τον ΑΣΕΠ του 08; 06 ;04;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 19, 2012, 06:38:00 μμ »
Εδώ θα ήθελα να πω και κάτι που πιθανόν να είναι κοινό για όλους. Επιτυχία και προϋπηρεσία ένας πίνακας μαζί σε συνδυασμό (Κάτι σαν το 24 μηνο) . Επίσης προϋπηρεσία ένας πίνακας . Έτσι σχηματίζονται 2 πινάκες . Διορισμοί αναπληρωτές 50-50 ή 60-40 (το ποσοστό ας το ορίσουν αυτοί!!! ). Νομίζω ότι είναι δίκαιο!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος mokrina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 19, 2012, 07:05:26 μμ »
Για τις εκπαιδευτικές άδειες, τους διορισμούς, τα επιδόματα θέσης αναπληρωτών, τη συνυπηρέτηση και την προϋπηρεσία μετά το 2010, θα εκδοθεί σύντομα ανακοίνωση αφού γίνει πρώτα επεξεργασία των αιτημάτων από τις υπηρεσίες του Υπουργείου.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 19, 2012, 07:29:46 μμ »
Εδώ θα ήθελα να πω και κάτι που πιθανόν να είναι κοινό για όλους. Επιτυχία και προϋπηρεσία ένας πίνακας μαζί σε συνδυασμό (Κάτι σαν το 24 μηνο) . Επίσης προϋπηρεσία ένας πίνακας . Έτσι σχηματίζονται 2 πινάκες . Διορισμοί αναπληρωτές 50-50 ή 60-40 (το ποσοστό ας το ορίσουν αυτοί!!! ). Νομίζω ότι είναι δίκαιο!
Και αυτό δεν θα με χαλούσε!  8)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 19, 2012, 10:54:29 μμ »
Το θέμα/ψηφοφορία αφορά το πως θέλετε εσείς να γίνονται διορισμοί.

Όχι ποιοί δεν θέλετε να διορίζονται.

Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 19, 2012, 11:01:28 μμ »
Ναι αλλά το 60% από που θα το αντλεί από τον ΑΣΕΠ του 08; 06 ;04;

Ξεκινάμε από τον τελευταίο, και αν εξαντληθούν (λέμε τώρα), πάμε στον αμέσως προηγούμενο (πιθανόν να υπάρχουν επικαλύψεις).
Αλλά έτσι κι αλλιώς είναι φουτουριστικά όλα αυτά  8)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 19, 2012, 11:42:40 μμ »
Δεν έχω αποφασίσει για τον τρόπο ακόμη, αλλά θα ήθελα να γίνουν αρκετοί διορισμοί, γιατί νοιάζομαι για το καλό των συνάδελφών μου που μπορεί να αγχωθούν πολύ, αν τελειώσει η μεταβατική και μπει σε εφαρμογή ο 3848.
Ας μην μείνουν μετά αρκετές θέσεις και για εμένα που θα με βόλευε η λήξη της μεταβατικής. Θα χαιρόμουν με την χαρά των συναδελφών μου. Ας ξανατρέξω εγώ στον ΑΣΕΠ. Εγώ αντέχω, αλλά μερικοί καλοί συνάδελφοι είναι πιο ευαίσθητοι και κουράζονται γρήγορα με το διάβασμα.
Γιατί είμαι έτσι; Ανώτερος Άνθρωπος; Δεν ξέρω. Μάλλον είναι περισσότερο γονίδιο παρά παιδεία, γιατί η μάνα μου μου έλεγε συνέχεια να κοιτάω την πάρτη μου...   ::) 

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 20, 2012, 12:04:02 πμ »
Γιατί είμαι έτσι; Ανώτερος Άνθρωπος; Δεν ξέρω. Μάλλον είναι περισσότερο γονίδιο παρά παιδεία, γιατί η μάνα μου μου έλεγε συνέχεια να κοιτάω την πάρτη μου...     

Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι η διαπαιδαγώγηση της μάνας σου έχει πιάσει τόπο! Όσο για το γονίδιο, χλωμό του κόβω, αφού δεν το χει η μάνα σου! Για μετριόφρονας, πάλι δεν το χεις... Η μάνα σου από μετριοφροσύνη πώς τα πάει; Για να δούμε αν στο πέρασε με το λέγε λέγε ή μήπως είναι γονιδιακό (της προγιαγιάς του προπαπού σου πχ).


Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 01, 2012, 01:59:58 μμ »
Δείτε και αυτή την άποψη:
Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’90 η εισαγωγή σε μεγάλο αριθμό σχολών των ΑΕΙ ή των ΤΕΙ, που είχαν σχέση με την εκπαίδευση, σήμαινε αυτόματα και την επαγγελματική διασφάλιση της συντριπτικής πλειοψηφίας των πτυχιούχων τους. Η εγγραφή στην εκπαιδευτική επετηρίδα οδηγούσε αργά ή γρήγορα στην πρόσληψη τους στη δημόσια εκπαίδευση. Το μέλλον τους ήταν προδιαγεγραμμένο και βέβαιο.

Η  κατάργηση της επετηρίδας και η αντικατάστασή της από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ανέτρεψε τα μέχρι εκείνης της στιγμής δεδομένα των πτυχιούχων των λεγόμενων διδασκαλικών και καθηγητικών σχολών και πρόσθεσε ένα επί πλέον εμπόδιο στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Η αιτίαση που προβλήθηκε από την πολιτική ηγεσία της εποχής, με υπουργό τον Γεράσιμο Αρσένη, για την κατάργηση της επετηρίδας σχετιζόταν, κυρίως, με την απόκτηση της δυνατότητας επιλογής  από την πολιτεία των καλύτερων πτυχιούχων για τις θέσεις των διδασκόντων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η άποψη αυτή ενισχυόταν από το γεγονός, ότι αυτή η επετηρίδα κάλυπτε τις ανάγκες σε διδακτικό προσωπικό για τουλάχιστον δύο δεκαετίες. Παρά τις σφοδρές αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και τις εναλλακτικές προτάσεις που κατατέθηκαν αρχικά για την εκκαθάρισή της και στη συνέχεια για την αναζήτηση αμοιβαία αποδεκτού τρόπου αντιμετώπισης του προβλήματος, η επετηρίδα καταργήθηκε και ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ ανέλαβε τον ρόλο του. Δηλαδή την επιλογή του εκπαιδευτικού προσωπικού των Δημοτικών, των Γυμνασίων και των Λυκείων της επικράτειας.

ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών: ένας άδικος και αναποτελεσματικός διαγωνισμός
Αξίζει να αναλύσουμε αυτήν τη διαδικασία, που αποτελεί τον υποχρεωτικό δίαυλο πρόσβασης των νέων επιστημόνων προς τη δημόσια εκπαίδευση και να φωτίσουμε όλες τις πτυχές της, οι οποίες, κατά τη γνώμη του γράφοντος, θα πρέπει να τους είναι γνωστές από την περίοδο της αποφοίτησης τους από το Λύκειο και πάντως πριν από τις τελικές επιστημονικές και επαγγελματικές τους επιλογές.

Κάθε φορά που πραγματοποιείται διαγωνισμός του ΑΣΕΠ δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί, διεκδικούν, με ασήμαντες πιθανότητες, λόγω της τραγικής αναλογίας υποψηφίων ανά προσφερόμενη θέση εργασίας, απασχόληση στη δημόσια εκπαίδευση. Και τα ερωτήματα προβάλλουν σκληρά προς το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας. Όσοι δεν διορίζονται, μετά από αυτές τις τρίωρες εξετάσεις, είναι άραγε «ανίκανοι εκπαιδευτικοί»; Οι επιστήμονες που ξεπέρασαν ως υποψήφιοι φοιτητές τη σκόπελο των Πανελληνίων εξετάσεων, που μετά από  τετραετείς σπουδές κρίθηκαν από πανεπιστημιακούς δασκάλους άξιοι των πτυχίων τους στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, που απέκτησαν μεταπτυχιακούς τίτλους, που αναγορεύτηκαν σε διδάκτορες, που απέκτησαν διδακτική εμπειρία στη δημόσια και στην ιδιωτική εκπαίδευση, θα πρέπει να αποδείξουν πάλι και σε ποιους τις επιστημονικές τους ικανότητες;

Πέραν τούτων, η ουσία αυτού του διαγωνισμού έχει δεχθεί σοβαρή κριτική για τα κριτήρια και τη μεθοδολογία του.

Συγκεκριμένα, η καθιέρωση ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής στις επιστήμες της αγωγής, με το πρόσχημα της «αντικειμενικής» και «αδιάβλητης» κρίσης καθώς και της «εύκολης», τυποποιημένης αξιολόγησης, μείωσε ακόμη περισσότερο την αξιοπιστία του διαγωνισμού. Η αναγκαστική επιλογή από τον υποψήφιο μιας και μόνης απάντησης ως ορθής, πέραν της καταρράκωσης κάθε επιστημονικής τεκμηρίωσης, οδηγεί στο επικίνδυνο μονοπάτι της καθιέρωσης μιας «επίσημης κρατικής παιδαγωγικής», που προσομοιάζει σε ολοκληρωτικά καθεστώτα καταδικασμένα από την ιστορία και τους λαούς.

Ταυτόχρονα αποσιωπάται το γεγονός ότι αυτός ο διαγωνισμός είναι αποκλειστικά γραπτός, ενώ η διδακτική πράξη είναι μια πολυδιάστατη διαδικασία, που απαιτεί ποικίλες γνώσεις,  δεξιότητες και στάσεις, και επηρεάζεται από το σύνολο των χαρακτηριστικών της ανθρώπινης προσωπικότητας και όχι μόνο από την απόδοση του υποψηφίου εκπαιδευτικού σε εξετάσεις γραπτού λόγου.

Δεν θα πρέπει να διαφύγει της προσοχής μας και το γεγονός ότι υποψήφιοι πολλών ειδικοτήτων καλούνται να εξεταστούν σε άγνωστα για αυτούς διδακτικά αντικείμενα. Για παράδειγμα, ένας βιολόγος να εξεταστεί στην γεωλογία, ένας φυσικός στη βιολογία, ενώ ένας πτυχιούχος του ΦΠΨ στα Αρχαία Ελληνικά. Το πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός της εξέτασης των πτυχιούχων των θετικών κυρίως επιστημών, με τον τρόπο που αναφέρθηκε, στις επιστήμες της αγωγής και στα αντικείμενα της γενικής και ειδικής διδακτικής, όταν αυτές απουσιάζουν παντελώς από τα προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων σχολών. Συνεχίζεται, κατά συνέπεια, και σε αυτό το επίπεδο, η απαράδεκτη κατάσταση που αντιμετώπισαν πολλοί υποψήφιοι φοιτητές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, να εξετάζονται δηλαδή στο σχέδιο, στα γαλλικά, στα γερμανικά, στα ισπανικά, στο σολφέζ κ.λ.π., όταν αυτά τα μαθήματα ουδέποτε διδάχθηκαν στο Λύκειο.

Μια εναλλακτική πρόταση επιλογής εκπαιδευτικών
Στο ερώτημα, αν τελικά θα μπορούσε να διαμορφωθεί μια άλλη πρόταση επιλογής εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που θα διασφάλιζε την επιστημονική αξιοπρέπεια των υποψηφίων, αλλά και την αξιοκρατία αυτών των διαδικασιών, το άρθρο θα τολμήσει να απαντήσει καταφατικά. 

Η πρόταση αυτή θα μπορούσε να προωθηθεί με τα παρακάτω μέτρα:

α. Τα πανεπιστημιακά ιδρύματα ιδρύουν μεταπτυχιακά ινστιτούτα παιδαγωγικής κατάρτισης των πτυχιούχων τους ετήσιας διάρκειας.

β.  Το πρόγραμμα σπουδών αυτών των ινστιτούτων καθορίζεται από τα αντίστοιχα τμήματα, τα οποία συνυπολογίζοντας τις προπτυχιακές σπουδές του μελλοντικού εκπαιδευτικού φροντίζουν να του παράσχουν επιστημονικές γνώσεις και δεξιότητες στα πεδία:
i) Παιδαγωγικής ψυχολογίας
ii) Γενικής διδακτικής
iii) Ειδικής διδακτικής
iv) Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
v) Οργάνωσης σχολικών μονάδων
vi) Εκπαίδευσης ενηλίκων

γ.  Η επιτυχής ολοκλήρωση της ετήσιας αυτής φοίτησης στα εν λόγω ινστιτούτα καταλήγει στη χορήγηση πιστοποιητικού μεταπτυχιακής παιδαγωγικής επιμόρφωσης.

δ.  Όταν το Υπουργείο Παιδείας προκηρύσσει διαδικασία πλήρωσης θέσεων εκπαιδευτικών, οι υποψήφιοι καταθέτουν τα δικαιολογητικά τους. Τα τελικά μόρια τους υπολογίζονται με αδιάβλητο και διαφανή τρόπο.

ε.  Εκτός από το πτυχίο και  το πιστοποιητικό μεταπτυχιακής παιδαγωγικής επιμόρφωσης θα συνυπολογίζονται στην διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτικών οι μεταπτυχιακές τους σπουδές καθώς και η διδακτική εμπειρία σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, φροντιστήρια, δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ, ωδεία κλπ.

Συμπέρασμα
Η κατάργηση της επετηρίδας και η επιλογή των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσω γραπτών διαγωνισμών του ΑΣΕΠ δεν έλυσε το πρόβλημα της επιλογής των καλύτερων εκπαιδευτικών. Η λειτουργία του θεσμού και η εικόνα του εκπαιδευτικού δυναμικού αυτά τα τελευταία δεκατέσσερα χρόνια δεν αποδεικνύουν την αξιοπιστία και τη χρησιμότητα του. Η αντιεπιστημονικότητα αυτής της εξέτασης και  ο διασυρμός των υποψηφίων εκπαιδευτικών πρέπει να σταματήσουν. Ένα σύστημα επιλογής των αυριανών εκπαιδευτικών, που θα λαμβάνει υπόψη του το σύνολο των προσόντων τους, των εκπαιδευτικών τους εμπειριών και δια του οποίου θα τους εξοπλίζει με τις αναγκαίες παιδαγωγικές γνώσεις, είναι επιτακτική εκπαιδευτική αναγκαιότητα.


του Γιώργου Κ. Μπουγελέκα, Εκπαιδευτικού
πηγή: Από την επετηρίδα στον ΑΣΕΠ, in.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2012, 02:08:07 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 01, 2012, 02:02:27 μμ »
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 01, 2012, 02:07:15 μμ »
Θα μπορούσα να συμφωνήσω σε επιμέρους ζητήματα που θέτει, αλλά εδώ πάνε να καταργήσουν/συγχωνεύσουν παν/κα τμήματα, τα περισσότερα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ είναι στο χείλος του κλεισίματος (λόγω δραστικής υποχρηματοδότησης και ληστεία των αποθεματικών τους τον Μάρτιο του 2012), και περιμένουμε να γίνει τέτοια οργάνωση και σχεδιασμός; Για άμεση λύση δεν θα το έβλεπα καν.. Το μόνο άμεσο που πρέπει να γίνει από του χρόνου (αφού ούτε φέτος έγινε ουσιαστικά) είναι η μείωση στο μισό των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ή, τουλάχιστον στις λεγόμενες "καθηγητικές" σχολές. Δεν θα λύσει το πρόβλημα, αλλά θα είναι ένας από τους πυλώνες επίλυσής του μακροπρόθεσμα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 01, 2012, 02:10:11 μμ »
Δε συμφωνώ καθόλου: όσοι έχουν χρήματα, θα μπορούν να εξασφαλίζουν επιπλέον σπουδές κι επιμορφώσεις,
είμαι σίγουρη ότι έτσι θα δημιουργηθεί μία νέου τύπου επετηρίδα προσοντούχων, σε ένα πελατειοκρατικό-ρουσφετολογικό κράτος.....Μη μου πείτε ότι σε όλα αυτά που αναφέρει δε θα χρειάζεται μέσο...Στον ΑΣΕΠ όμως εξασφαλίζεται  κατά κάποιο τρόπο ισότητα ευκαιριών στη συμμετοχή στις εξετάσεις όλων, ανεξαρτήτως ηλικίας.
Καλύτερα λοιπόν ο ΑΣΕΠ, ο οποίος θα πρέπει να επανασχεδιαστεί ως προς τον τύπο ερωτήσεων και την ύλη, και να συνδυάζεται με συνεχή επιμόρφωση των διοριζόμενων εκπαιδευτικών, χωρίς όμως δική τους επιβάρυνση.Τόσους φόρους πληρώνουμε, πού πάνε αυτοί, στα ταμεία της....ΕΠΟ;;;

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 01, 2012, 02:43:37 μμ »
Landau, βιάστηκα σε άλλο τόπικ να πω ότι συμφωνώ με τις απόψεις σου... ;D σεβαστές όμως όλες οι απόψεις!
Προσωπικά, θα ήθελα έναν πίνακα με προϋπόθεση ασέπ και προϋπηρεσία ανοιχτή (δε δέχομαι το κλείδωμα για κανένα λόγο σε περίπτωση συνέχισης της μεταβατικής παρά μόνο αν γινόταν άμεσα ασέπ, που έχει μάλλον αποκλειστεί) και για λόγους ενότητας και συσπείρωσης ίσως δεχόμουν (μόνο για μεταβατική ένα μικρότερο ποσοστό μόνο με προϋπηρεσία).
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πώς θέλετε να γίνονται οι διορισμοί στην μεταβατική;
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 01, 2012, 03:14:58 μμ »
Γενικά ως ιδέα η πρόταση του συναδέλφου μου αρέσει , το δε μεταπτυχιακό παιδαγωγικής κατάρτισης με βρίσκει απολύτως σύμφωνο. Αλλά πιστεύω ότι ξεκινάει από ένα λάθος:
Παράθεση
Η  κατάργηση της επετηρίδας και η αντικατάστασή της από τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ...
Ποτέ οι διορισμοί εκπαιδευτικών δεν έγιναν μόνο μέσω ασέπ. Επίσης, οι διορισμοί με ασεπ καμία χρονιά δεν ήταν περισσότεροι από αυτούς που είχαν ως κριτήριο την προϋπηρεσία. Αν κάποιος λοιπόν βλέπει πρόβλημα στον τρόπο που γίνονται οι προσλήψεις, δεν μπορεί ο ασεπ να είναι το πρώτο που θα του περάσει από το μυαλό. Σίγουρα ο ασεπ δεν είναι τέλειος και μπορεί να γίνει καλύτερος -- εδώ θα συμφωνήσω με την adigoni.
Τώρα διανύουμε μία μεταβατική, η οποία θα κρατήσει ακόμα, με δεδομένο ότι δε γίνονται πια διορισμοί στο δημόσιο. Η τακτική αντίθετα είναι "λιγότερο δημόσιο". Το υπάρχον σύστημα διορισμών, όπως φαίνεται, "τελειώνει" για να πάρει τη θέση του ένα νέο σύστημα. Θα είναι καλύτερο;

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2012, 03:21:02 μμ από syrrahm »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 576
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.