*

Τελευταία νέα

  • Πρόσκληση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΑΙΘ για το 2022-2023
  • Έκδοση Προκηρύξεων ΑΣΕΠ για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψήφιων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) και υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30, ΠΕ31
  • Προσλήψεις 144 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Πρόσκληση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων
  • Προσλήψεις 30 μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ01.30-Βοηθοί Βρεφοκόμων-Παιδοκόμων για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Αποστολέας Θέμα: Υπολογισμών κενών και πλεονασμάτων  (Αναγνώστηκε 5475 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος mstam4

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 8
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Υπολογισμών κενών και πλεονασμάτων
    « στις: Μάιος 11, 2012, 08:34:27 μμ »
     Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν για τον υπολογισμό των πλεονασμάτων σε ένα σχολείο Δευτεροβάθμιας, υπολογίζονται οι 3 ώρες του εργαστηρίου. Ειμαι ΠΕ04  σε  Γενικό Λύκειο με δύο εκπαιδευτικούς ( 1 φυσικό και 1 χημικό με ωράριο 19 ώρες ο καθένας) με συνολικά 25 διδακτικές ώρες (χωρίς το εργαστήριο) για το σχολικό έτος 2011-12.
                                                                       

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Υπολογισμών κενών και πλεονασμάτων
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:32:10 »

    Αποσυνδεδεμένος benteta

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 88
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • Χημεία-Φυσική και όχι μόνο!!!
    Απ: Υπολογισμών κενών και πλεονασμάτων
    « Απάντηση #1 στις: Μάιος 20, 2012, 04:56:25 μμ »
    Πλην των μαθημάτων α΄ ανάθεσης δεν υπολογίζεται τίποτα άλλο ούτε εργαστήρια ούτε project!
    Είναι μία λογική ώστε να υπάρχει ευελιξία σε ένα σχολείο με λειτουργικές κενές ώρες ώστε να βολεύονται ημέτεροι και μη.

    Αποσυνδεδεμένος panos

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 187
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Υπολογισμών κενών και πλεονασμάτων
    « Απάντηση #2 στις: Μάιος 20, 2012, 08:27:09 μμ »
    Kαι στη περίπτωση που ο διευθυντής του σχολείου έστειλε άλλα κενά βάσει της α' ανάθεσης, αλλά η ΔΔΕ για να βολέψει υπεράριθμους δικούς της έχει θέσει ως κενά συναφούς ειδικότητας που όμως δε παίρνει ούτε σα γ ανάθεση τα μαθήματα;;;;;Τι κάνεις εκεί;;;;

    Αποσυνδεδεμένος demeb

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 945
      • Προφίλ
    Απ: Υπολογισμών κενών και πλεονασμάτων
    « Απάντηση #3 στις: Μάιος 20, 2012, 09:34:50 μμ »
    Όπως αναφέρθηκε παραπάνω δεν μετράει ούτε το εργαστήριο ούτε το πρότζεκτ ούτε η γραμματειακή υποστήριξη ούτε τα προγράμματα (περιβαλλοντικά, πολιτιστικά κτλ). το λέω αυτό, γιατί έχω δει διευθυντή να τα χρεώνει όλα αυτά σε ένα άτομο, ώστε να φέρει δικό του άτομο στο σχολείο.  Για την ώρα δεν του έκαναν το χατήρι!
     Το πρότζεκτ δεν είναι κάτι σταθερό για κάποιο καθηγητή, ενώ για τις ώρες του εργαστηρίου βγαίνει κάθε χρόνο εγκύκλιος το σεπτέμβριο.

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Υπολογισμών κενών και πλεονασμάτων
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:32:10 »

    Αποσυνδεδεμένος silkcut

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4126
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
      • Προφίλ
    Απ: Υπολογισμών κενών και πλεονασμάτων
    « Απάντηση #4 στις: Μάιος 20, 2012, 11:31:08 μμ »
    Οι ώρες project(μάθημα α ανάθεσης για όλες τις ειδικότητες) κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους, το ίδιο ισχύει για όλα τα μαθήματα που είναι  α ανάθεσης για περισσότερες από 1 ειδικότητες.
    Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
    ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

    Αποσυνδεδεμένος benteta

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 88
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • Χημεία-Φυσική και όχι μόνο!!!
    Απ: Υπολογισμών κενών και πλεονασμάτων
    « Απάντηση #5 στις: Μάιος 20, 2012, 11:51:54 μμ »
    το project πλεον ειναι κατά 50% α αναθεση σε αυτούς που ειχαν την παλιά τεχνολογια α λυκείου ως α αναθεση (εφόσον υπηρετουν στο ίδιο σχολείο) ωστόσο κατά τον υπολογισμό των κενών δεν το λαμβάνουν υπόψιν αλλά το επιμερίζουν σε όλες τις ειδικότητες! το ξέρω γιατί έκανα αίτηση για να μου που επίσημα πως γίνεται ο υπολογισμός

    Αποσυνδεδεμένος Patreas

    • Συνδρομητής
    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1847
      • Προφίλ
    Απ: Υπολογισμών κενών και πλεονασμάτων
    « Απάντηση #6 στις: Μάιος 20, 2012, 11:56:48 μμ »
    Πού έκανες αίτηση, τι ακριβώς σου απάντησαν και βάσει ποιων διατάξεων αιτιολογούν την απάντηση;

    Αποσυνδεδεμένος benteta

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 88
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • Χημεία-Φυσική και όχι μόνο!!!
    Απ: Υπολογισμών κενών και πλεονασμάτων
    « Απάντηση #7 στις: Μάιος 21, 2012, 08:51:24 πμ »
    Ζήτησα από το οικείο ΠΥΣΔΕ να εξετάσει το ενδεχόμενο με το 50% των ωρών του project (από σύνολο 20 ωρών) και 8 ωρών Χημείας αν μπορεί να δοθεί οργανική θέση σε ΠΕ12.08.
    δηλ. 10+8=18 ώρες
    Μόνο του το project ήταν 50%Χ20=10 ώρες (από μόνο του ως α΄ ανάθεση ακόμα και να υποθέσουμε ότι μπορούσε να δώσει οργανική μόνο του δεν έδινε).
    Το δεύτερο πρόβλημα ήταν κατά πόσο με 2 α΄ αναθέσεις μπορεί να δοθεί 1 οργανική.
    Την Παρασκευή 18/5 έμαθα ότι η γνωμοδότηση ήταν αρνητική και περιμένω την επίσημη απάντηση.

    Από κει και πέρα δεν ξέρω πως και που να κινηθώ μπας και το αίτημα γίνει δεκτό.

    Αποσυνδεδεμένος mstam4

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 8
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: Υπολογισμών κενών και πλεονασμάτων
    « Απάντηση #8 στις: Μάιος 25, 2012, 08:58:37 πμ »
              Καλημέρα ξανά. Έκανα ένσταση στο γεγονός ότι υπολογίζανε τις ώρες του εργαστηρίου ώς διδακτικές και η απάντηση ήταν αρνητική.
    Γιατί βάσει των υπ΄αριθμ. Γ786214/17-07-2009  (παραγρ. 4) και Γ7/88698/23-07-2009 (παραγρ. 3) εγκυκλίων του ΥΠ.Ε.Π.Θ., οι ώρες των εργαστηρίων είναι ώρες μόνιμης και σταθερής ανάθεσης, καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες των σχολείων και ενάσσονται στο υποχρεωτικό ωράριο!!! Τα συμπεράσματα δικά σας.

    Αποσυνδεδεμένος benteta

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 88
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • Χημεία-Φυσική και όχι μόνο!!!
    Απ: Υπολογισμών κενών και πλεονασμάτων
    « Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 28, 2012, 08:22:07 μμ »
              Καλημέρα ξανά. Έκανα ένσταση στο γεγονός ότι υπολογίζανε τις ώρες του εργαστηρίου ώς διδακτικές και η απάντηση ήταν αρνητική.
    Γιατί βάσει των υπ΄αριθμ. Γ786214/17-07-2009  (παραγρ. 4) και Γ7/88698/23-07-2009 (παραγρ. 3) εγκυκλίων του ΥΠ.Ε.Π.Θ., οι ώρες των εργαστηρίων είναι ώρες μόνιμης και σταθερής ανάθεσης, καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες των σχολείων και ενάσσονται στο υποχρεωτικό ωράριο!!! Τα συμπεράσματα δικά σας.

    Γνωρίζει κανείς τίποτα γιαυτό? μπορεί να γίνει?

    Αποσυνδεδεμένος demeb

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 945
      • Προφίλ
    Απ: Υπολογισμών κενών και πλεονασμάτων
    « Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 28, 2012, 10:20:29 μμ »
    Φιρτινίδης Χρήστος                                                  Θήρα  23-11-2011
    Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κυκλάδων
    Της «Αυτόνομης Κυκλαδικής Συνεργασίας»                Προς τους καθηγητές
    Γενικό Λύκειο Θήρας                                                Ν.Κυκλάδων                                                         
    Επικοινωνία: 2286022252-22933
    6974488454   





                       

         Υπεραριθμίες: Αναλυτικές  διευκρινίσεις και παραδείγματα
     


    Συνάδελφοι,

    Σε σχετικό με τις υπηρεσιακές μεταβολές  ενημερωτικό πριν λίγες μέρες,
    κατέγραφα τι  ισχύει μετά και τις αλλαγές που θεσμοθετήθηκαν με τον ν.3848/2010, για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης, την μοριοδότηση, τις μονάδες δυσμενών συνθηκών, ειδικές ρυθμίσεις κ.α.
    Στο ενημερωτικό που ακολουθεί χρησιμοποιώντας παραδείγματα, και διευκρινίζοντας την εφαρμογή των κυριότερων σημείων του άρθρου 14 του ΠΔ 50/96 που αφορούν στον χαρακτηρισμό και τοποθετήσεις των υπεραρίθμων, ελπίζω να απαντώ στα κυριότερα ερωτήματα που τίθενται για τις αντίστοιχες διαδικασίες.   


             Διευκρινίσεις  για τη ρύθμιση των υπεραριθμιών


    Συνάδελφοι

    Πριν διαβάσετε  τις παρακάτω διευκρινίσεις , ας είναι ξεκάθαρο ότι οι οργανικές υπεραριθμίες , στις οποίες αναφέρομαι και αφορούν αυτή την χρονική στιγμή τις διαδικασίες του ΠΥΣΔΕ, καμία σχέση δεν έχουν  με τους συναδέλφους που είναι προσωρινά τοποθετημένοι, ή βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και δεν έχουν οργανική θέση. ( Απαραίτητη διευκρίνιση αφού υπάρχει αυτή η σύγχυση ακόμη και σε συναδέλφους με πολλά χρόνια υπηρεσίας)
    Εισαγωγικά, στις παραγράφους του άρθρου 14 του ΠΔ 50/96 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 12 του ΠΔ 100/97.καταγράφεται η διαδικασία κρίσης και τοποθέτησης των υπεραρίθμων.

    Στην πρώτη παράγραφο αναφέρεται ότι:
    1. Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν
    α) Σε σχολικές μονάδες της Α/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό, διαίρεση ή συγχώνευση αυτών ή άλλη αιτία.
    β) Σε σχολικές μονάδες της Β/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές πράξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία.
    Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της τυχόν υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται. Για την συγκεκριμένη περίπτωση στην παρ.7 του άρθρου 14 του ν.1566/85 αναφέρεται: «Αν μειωθούν οι οργανικές θέσεις με την κατάργηση ή συγχώνευση σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, παραμένουν ως υπεράριθμοι οι νεώτεροι στο βαθμό και καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις που θα κενωθούν». Σύμφωνα με την διατύπωση αυτή και τις ρυθμίσεις του ΠΔ 50/96 που παραθέτω, θεωρώ ότι οι έχοντες μεγαλύτερο χρόνο συνολικής υπηρεσίας δεν κρίνονται υπεράριθμοι, αν οι ίδιοι δεν το επιθυμούν.
     

    Α!     ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ

    Τα γραφεία, μετά από την ανακοίνωση των μεταθέσεων, καταγράφουν τις ώρες ανά ειδικότητα που λείπουν ή πλεονάζουν σε κάθε σχολική μονάδα για τον καθορισμό οργανικών κενών-πλεονασμάτων.
    Πρέπει να τονίσω στο σημείο αυτό ότι τα ΠΥΣΔΕ υποχρεούνται να υπολογίσουν τα κενά με την πληρότητα του υποχρεωτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών και όχι υπολογίζοντας την υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών.
     
    Στις ειδικότητες που πλεονάζουν 11 ώρες, όπως οι εγκύκλιοι συνήθως αναφέρουν ως μέτρο, και πάνω (δηλαδή η σχολική μονάδα δεν μπορεί να καλύψει τις υποχρεωτικές διδακτικές ώρες συγκεκριμένου κλάδου ή ειδικότητας) υφίσταται υπεραριθμία. Είναι προφανές ότι στη διαδικασία αυτή υπολογίζονται μόνο οι υπηρετούντες  με οργανική θέση της συγκεκριμένης ειδικότητας στη σχολική μονάδα.
    π.χ. Αν το σύνολο των φιλολογικών ωρών α΄ ανάθεσης ενός σχολείου είναι 82 διδακτικές ώρες και υπάρχουν  5 φιλόλογοι με ωράριο 19 ώρες τότε πλεονάζει ένας φιλόλογος κατά 13 ώρες (υπάρχουν μόνο 82 ώρες ενώ χρειάζονται 95 για να καλύψουν ωράριο οι 5 φιλόλογοι 5*19=95). Επομένως υπάρχει μια υπεραριθμία, καθώς υπάρχει πλεόνασμα πάνω από 11 ώρες στη συγκεκριμένη ειδικότητα.
    Διευκρινίζω ότι από το σύνολο των διδακτικών ωρών δεν αφαιρούνται οι ώρες που δεν διδάσκει πχ ο διευθυντής του σχολείου που έχει οργανική, ή του ΕΚΦΕ, του ΠΛΗΝΕΤ κλπ, ούτε λογίζονται σαν διδακτικές ώρες , για να προσμετρηθούν σε αυτές, οι ώρες μείωσης των  υπευθύνων εργαστηρίων ή τομεαρχών. Είναι προφανές ότι οι ώρες αυτές θα υπολογιστούν στα λειτουργικά κενά, όπου και θα προηγηθούν, όπως αναφέρω και παρακάτω, οι συνάδελφοι που σήμερα χαρακτηρίζονται, πιθανά, υπεράριθμοι.

     

    Pde.gr, © 2005 - 2022

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 31133
    • Τελευταία: Nikisara
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1108126
    • Σύνολο θεμάτων: 18499
    • Σε σύνδεση σήμερα: 536
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
    • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 31
    Επισκέπτες: 461
    Σύνολο: 492

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.