*

Αποστολέας Θέμα: εγγραφές νηπίων-προνηπίων  (Αναγνώστηκε 8602 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 30, 2012, 02:15:49 πμ »
σε κάποιο ιδιωτικό πάντως που είχα εργαστεί είχα το νήπια και μια άλλη κοπέλα έπαιρνε τα προνήπια,πράγμα τελείως ανώφελο
Όταν ο αριθμός προνηπίων νηπίων είναι ικανός να συμπληρώσει 2 τμήματα, τότε ναι όσα εκπαιδευτήρια και παιδικοί σταθμοί γνωρίζω χωρίζουν τα παιδιά ηλικιακά σε τμήμα προνηπίων και σε τμήμα νηπίων.

Εν αντιθέσει με όσα γράφει ο οδηγός της νηπιαγωγού πάρα πολλές συναδέλφισσες που εργάζονται σε δημόσια νηπ/γεία θα προτιμούσαν και εκεί να υπήρχαν τμήματα προνηπίων-νηπίων, γεγονός που  θα έκανε τη δουλειά τους ευκολότερη και πιο ποιοτική.

Και εγώ αυτό κατάλαβα ότι κάνουν. Τουλάχιστον στην πόλη μου, δεν έχω ακούσει κάποιο ιδιωτικό να έχει μαζί προνήπια και νήπια.  Δηλαδή, δεν είναι παιδαγωγικά ορθό;:-\

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:20:07 »

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 30, 2012, 02:47:51 πμ »
μπορώ να καταλάβω τι ενοούν οι συνάδελφοι όταν λένε "ποιοτικότερη δουλειά" ,
όταν έχεις μόνο νήπια ας πούμε,μπορείς να προχωρήσεις σε πιο σύνθετες δραστηριότητες,να δουλεύεις πιο πολύ με ομάδες,να κάνεις πιο πολλά σχέδια εργασίας και πολλά άλλα

με τα προνήπια πρέπει να ξεκινήσεις από το 0.πώς κρατάμε το ψαλίδι,πόσο ζουλάμε την κόλα-πράγματα ππου είναι ήδη γνωστά στα νήπια
από τη λιγοστή εμπειρία μου πάντως, οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ νηπίων και προνηπίων είναι ανεκτίμητες στα πλάισια της μαθησιακής διαδικασίας


Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 31, 2012, 06:36:33 μμ »
Και η δική μου μικρή εμπειρία έως τώρα είναι από μεικτές τάξεις.
Όμως όπως έγραψε και η AnnaB

Πολλές νηπιαγωγοί τα χωρίζουν με βάση την ηλικία, γι'αυτό έκανα το σχολιασμό.  :) :) :)

και στο νομό μου πολλές νηπιαγωγοί-μεγαλύτερες σε ηλικία- τα χωρίζουν με κριτήριο την ηλικία.Δεν ξέρω αν έτσι έχουν συνηθίσει ή αν πραγματικά έτσι είναι καλύτερα.Αυτό που ξέρω είναι ότι κάποια στιγμή θα ήθελα να συνεργαστώ με κάποια από αυτές και συγκρίνοντας τις δυο καταστάσεις να εξάγω ασφαλή συμπεράσματα.
Γιατί για μένα δεν υπάρχουν αυθεντίες  :)

Δεν είναι κλισέ όταν όλοι οι ειδικοί λένε ότι και οι δύο ηλικίες οφελούνται από την συνδιδασκαλία.
Όλοι οι ειδικοί αλήθεια??  :)

Τι εννοείς πέρα από τα όσα λέει ο οδηγός;

Θέλω να δω στην πράξη, αν όσα λέει ο Ματσαγγούρας και ο κάθε Ματσαγγούρας (όπως και Katz, Evangelou, Hartman κ.ά) ισχύουν, να βγάλω τα δικά μου συμπεράσματα.

Όταν μετά από μερικά χρόνια συγκρίνουμε τον τότε οδηγό της νηπιαγωγού με τον σημερινό, θα δούμε πόσα και ποια από όσα γράφει ο σημερινός θα παραμείνουν ή θα αναθεωρηθούν."Τα πάντα ρει" :)

Αλήθεια, γιατί να μην υπάρχει συνύπαρξη της α' και της β' δημοτικού?Δε θα είχαν πολλά να ωφεληθούν τα πρωτάκια κυρίως, αλλά και τα δευτεράκια δε θα αισθάνονταν περισσότερο υπεύθυνα,προστατευτικά κ.λ.π.?
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 01, 2012, 01:52:41 πμ »
Δεν είναι κλισέ όταν όλοι οι ειδικοί λένε ότι και οι δύο ηλικίες οφελούνται από την συνδιδασκαλία.
Όλοι οι ειδικοί αλήθεια??  :)

Τι εννοείς πέρα από τα όσα λέει ο οδηγός;

Θέλω να δω στην πράξη, αν όσα λέει ο Ματσαγγούρας και ο κάθε Ματσαγγούρας (όπως και Katz, Evangelou, Hartman κ.ά) ισχύουν, να βγάλω τα δικά μου συμπεράσματα.

Όταν μετά από μερικά χρόνια συγκρίνουμε τον τότε οδηγό της νηπιαγωγού με τον σημερινό, θα δούμε πόσα και ποια από όσα γράφει ο σημερινός θα παραμείνουν ή θα αναθεωρηθούν."Τα πάντα ρει" :)

Αλήθεια, γιατί να μην υπάρχει συνύπαρξη της α' και της β' δημοτικού?Δε θα είχαν πολλά να ωφεληθούν τα πρωτάκια κυρίως, αλλά και τα δευτεράκια δε θα αισθάνονταν περισσότερο υπεύθυνα,προστατευτικά κ.λ.π.?


Κοίτα, ο οδηγός του νηπιαγωγού του 1991 φυσικά άλλαξε και η εξέλιξη της παιδαγωγικής έδωσε τον οδηγό του 2006, αλλά δεν μπορείς να συγκρίνεις τις διαφορές των δύο οδηγών και να λες: "Όπως άλλαξε ο παλιός οδηγός μετά από 15 χρόνια, έτσι σε 15 χρόνια θα αλλάξει και η λογική ότι οι μεικτές τάξεις έχουν συγκεκριμένα οφέλη για τις δύο ηλικίες". Δεν πάει έτσι, γιατί τότε θα έπρεπε να είναι ξεπερασμένη π.χ. και η "Βιωματική-Επικοινωνιακή Διδασκαλία" του Χρυσαφίδη, αφού πέρασαν 18 χρόνια από τότε που γράφτηκε. Τα πλεονεκτήματα των μεικτών τάξεων δεν είναι κάτι καινούργιο στην παιδαγωγική.
Και όταν λες για την πράξη, φυσικά και πρέπει να διαφοροποιήσεις τη διδασκαλία σου στις δύο ηλικίες, δηλαδή για το ίδιο θέμα θέτεις άλλους στόχους για την κάθε ηλικία. Για τη νηπιαγωγό φυσικά και είναι πιο δύσκολο το σύστημα με τις δύο ηλικίες, αλλά για τα παιδιά έχει περισσότερα πλεονεκτήματα, τα οποία αναφέρθηκαν και παραπάνω και δεν υπάρχει λόγος να ξαναγράψω.
Τώρα για το τελευταίο σου ερώτημα. Θα το εκλάβω ως ρητορικό, επειδή συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.
Και προς Θεού, τα παραπάνω δεν τα γράφω με διάθεση διδακτισμού, απλά γράφω την άποψή μου μετά από 4 χρόνια διαβάσματος από τότε που πήρα το πτυχίο μου. Επειδή ενδιαφέρομαι για ακαδημαϊκή καριέρα και ετοιμάζομαι για μεταπτυχιακό είμαι τρελαμένη με θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και παιδαγωγικής ψυχολογίας, γι' αυτό με ακούς λίγο... πωρωμένη. :)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:20:07 »

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Moderator
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Απάντηση #18 στις: Αύγουστος 01, 2012, 12:08:42 μμ »
αλλά δεν μπορείς να συγκρίνεις τις διαφορές των δύο οδηγών και να λες: "Όπως άλλαξε ο παλιός οδηγός μετά από 15 χρόνια, έτσι σε 15 χρόνια θα αλλάξει και η λογική ότι οι μεικτές τάξεις έχουν συγκεκριμένα οφέλη για τις δύο ηλικίες".
Είπα εγώ κάτι τέτοιο?Πήρα θέση υπέρ της μιας ή της άλλης κατάστασης? ::)
Εγώ αφήνω όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά.Αντίθετα βλέπω ότι εσύ είσαι απόλυτη ως προς τις μεικτές ομάδες ως ιδανική κατάσταση και το λιγότερο που θα περιίμενα θα ήταν να απαντήσεις με επιχειρήματα στο παρακάτω ερώτημα:

Τουλάχιστον στην πόλη μου, δεν έχω ακούσει κάποιο ιδιωτικό να έχει μαζί προνήπια και νήπια.  Δηλαδή, δεν είναι παιδαγωγικά ορθό;:-\

φυσικά και πρέπει να διαφοροποιήσεις τη διδασκαλία σου στις δύο ηλικίες, δηλαδή για το ίδιο θέμα θέτεις άλλους στόχους για την κάθε ηλικία.
Προσωπικά θέτω τους ίδιους στόχους,αλλά τα εμπλέκω συνήθως σε διαφορετικές δραστηριότητες,πιο απλοϊκές για τα προνήπια.Πρόθεσή μου πάντα είναι οι στόχοι να επιτευχθούν από όλους.

αλλά για τα παιδιά έχει περισσότερα πλεονεκτήματα, τα οποία αναφέρθηκαν και παραπάνω και δεν υπάρχει λόγος να ξαναγράψω.
Πού είναι και δεν τα είδα?
Επίσης υπάρχει κάποια επιστημονική έρευνα-δεν ξέρω,ρωτώ.Αν υπάρχει παραπέμψτε με- που να συγκρίνει παιδιά που φοίτησαν σε μεικτές τάξεις και παιδιά που φοίτησαν σε τάξεις με κριτήριο την ηλικία και να αποδεικνύει ότι τα πρώτα υπερτερούν έναντι των άλλων?

Επειδή ενδιαφέρομαι για ακαδημαϊκή καριέρα και ετοιμάζομαι για μεταπτυχιακό είμαι τρελαμένη με θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και παιδαγωγικής ψυχολογίας, γι' αυτό με ακούς λίγο... πωρωμένη. :)

Να υποθέσω πως όταν λες πως ετοιμάζεσαι για ακαδημαϊκή καριέρα εννοείς πως είσαι στη διαδικασία να κάνεις μεταπτυχιακό και μετά να κυνηγήσεις ένα διδακτορικό και....βλέπεις.
Εγώ να σου ευχηθώ τα όνειρα και οι φιλοδοξίες σου να πραγματοποιηθούν :)
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Απάντηση #19 στις: Αύγουστος 01, 2012, 03:22:36 μμ »
Demetroula η εμπειρία σου,τί σου λέει;πέρα από τον οδηγο,τον Ματσαγγούρα,τον Βιγκότσκι κλπ;

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Απάντηση #20 στις: Αύγουστος 03, 2012, 05:46:42 μμ »
Τουλάχιστον στην πόλη μου, δεν έχω ακούσει κάποιο ιδιωτικό να έχει μαζί προνήπια και νήπια.  Δηλαδή, δεν είναι παιδαγωγικά ορθό;:-\
Δεν έχω ιδέα τι γίνεται στα ιδιωτικά, γι' αυτό δεν μπορώ να κρίνω για ποιο λόγο το κάνουν. Ίσως για ευκολία και για να φαίνονται πιο εύκολα τα αποτελέσματα της διδασκαλίας. Δεν ξέρω. Αλλά στο ιδιωτικό αποφασίζει ο διευθυντής (δάσκαλος ή νηπιαγωγός, πιθανώς με διετή εκπαίδευση) ενώ το Αναλυτικό Πρόγραμμα, που εφαρμόζεται στα δημόσια νηπιαγωγεία, συντάσσεται από καθηγητές και καθηγήτριες των ελληνικών πανεπιστημίων.

Προσωπικά θέτω τους ίδιους στόχους,αλλά τα εμπλέκω συνήθως σε διαφορετικές δραστηριότητες,πιο απλοϊκές για τα προνήπια.Πρόθεσή μου πάντα είναι οι στόχοι να επιτευχθούν από όλους.
Στον οδηγό εκπαιδευτικού του νέοι προγράμματος, που διαβάζω αυτή τη στιγμή, λέει ότι όταν κάνεις π.χ. μια δραστηριότητα με θέμα τους χάρτες θα θέσεις διαφορετικούς στόχους ανά παιδί, ανάλογα με τις δυνατότητές του. Δηλαδή, αν ο τελικός στόχος είναι να φτιάξουν ένα χάρτη, τα νήπια θα πρέπει να εμπλακούν πιο ενεργά και τα προνήπια να βοηθήσουν ή να παίξουν μετά με το χάρτη.

Επίσης υπάρχει κάποια επιστημονική έρευνα-δεν ξέρω,ρωτώ.Αν υπάρχει παραπέμψτε με- που να συγκρίνει παιδιά που φοίτησαν σε μεικτές τάξεις και παιδιά που φοίτησαν σε τάξεις με κριτήριο την ηλικία και να αποδεικνύει ότι τα πρώτα υπερτερούν έναντι των άλλων?
Η μεγαλύτερη θεωρία που στηρίζει όλες τις έρευνες σ' αυτούς τους τομείς αυτή τη στιγμή είναι η Ζώνη Εγγύτερης Ανάπτυξης του Βιγκότσκυ. Και δεν είναι απλά μια θεωρία, είναι Η θεωρία. Οι καθηγητές προσχολικής αγωγής που έβαλαν τις δύο ηλικίες στην ίδια τάξη δεν το έκαναν έτσι απλά, το έκαναν με ένα σκεπτικό. Δεν μπορούμε να τους αμφισβητούμε αν δεν μπορούμε τουλάχιστον να τεκμηριώσουμε ότι οι μικτές τάξεις δεν προσφέρουν κανένα πλεονέκτημα. Και ξαναλέω ποια είναι αυτά: για τα προνήπια ότι βοηθούνται και παίρνουν παράδειγμα από έναν ικανό συνομήλικο (στην προκειμένη περίπτωση το κατά ένα χρόνο μεγαλύτερο παιδί) και για τα νήπια ότι εμπεδώνουν καλύτερα τις γνώσεις και τις δεξιότητες που μόλις κατέκτησαν όταν τις επιδεικνύουν σε ένα μικρότερο παιδί βοηθώντας το.

Να υποθέσω πως όταν λες πως ετοιμάζεσαι για ακαδημαϊκή καριέρα εννοείς πως είσαι στη διαδικασία να κάνεις μεταπτυχιακό και μετά να κυνηγήσεις ένα διδακτορικό και....βλέπεις.
Εγώ να σου ευχηθώ τα όνειρα και οι φιλοδοξίες σου να πραγματοποιηθούν :)
Ναι από τον Οκτώβριο αρχίζω το μεταπτυχιακό μου στο "Παιδαγωγικό Παιχνίδι και Παιδαγωγικό Υλικό στην πρώτη παιδική ηλικία".

Όλα τα παραπάνω δεν τα γράφω με καμία διάθεση ξερολίασης, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

Demetroula η εμπειρία σου,τί σου λέει;πέρα από τον οδηγο,τον Ματσαγγούρα,τον Βιγκότσκι κλπ;
Boldini, η εμπειρία μου δε μου λέει τίποτα γιατί δεν έχω δουλέψει ακόμα... :-\
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 04, 2012, 05:00:04 μμ από Demetroula »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Απάντηση #21 στις: Αύγουστος 03, 2012, 08:01:22 μμ »
Demetroula η εμπειρία σου,τί σου λέει;πέρα από τον οδηγο,τον Ματσαγγούρα,τον Βιγκότσκι κλπ;


Η δική μου, όμως, εμπειρία που έδω διδάξει και σε μεικτές και σε μη μεικτές τάξεις (δυστυχώς την πρώτη χρονιά που δούλεψα δεν μου επέτρεψαν καν να εκφράσω γνώμη για τα τμήματα), είναι ότι στις νεικτές τα παιδιά προχωράνε καλύτερα.
Οι δραστηριότητες (τουλάχιστον στη δική μου πρακτική) είναι οι ίδιες και για τα μικρά κι αγια τα μεγάλα, αλλά έχω άλλες απαιτήσεις από την κάθε ηλικία (όπως και από το κάθε παιδί ξεχωριστά, μιας και ο στόχος είναι η εξατομικευμένη διδασκαλία).
Είδα ότι τα μεικτά τμήματα τα μικρά στην αρχή ήταν πολύ διστακτικά και τα μεγάλα είχαν το ύφος του μεγάλου που δεν ασχολέιται με τα μικρά. Στην πορεία αυτό άλλαξε ριζικά (βέβαια ενίσχυσα και εγώ τις μεικτές ομάδες κλπ). Τα μεγάλα βοηθούσαν τα μικρά, επεδίωκαν να κάθονται δίπλα τους, να παίζουν μαζί τους στο διάλειμμα, τα προστάτευαν, τους δίδασκαν ή τους υπενθύμιζαν κανόνες. Τα μικρά πήραν θάρρος, επιζητούσαν βοήθεια από τους συμμαθητές τους όταν κολλούσαν κάπου και όχι από μένα, σε σχέση με τα μικρά που ήταν μόνα του στο τμήμα οι δεξιότητες τους είχαν αναπτυχθεί περισσότερο (δεν μπορώ να πω ότι οφείλεται στη φουρνιά, καθώς το παρατήρησα σε όλα τα παιδιά των μεικτών που είχαν σε διάφορες χρονιές και τα συνέκρινα με τη μέση επίδοση των παιδιών στο μη μεικτό τμήμα, επίσης ήταν παιδιά ίδιου κοινωνικοι-οικονομικού επιπέδου που κατοικούσαν στην ίδια περιοχή, άρα αποτελούν καλό δείγμα).
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Απάντηση #22 στις: Αύγουστος 04, 2012, 05:02:53 μμ »
emmaki κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου όταν έγραφα την άποψή μου. Αλλά επειδή δεν έχω δουλέψει δεν είχα να καταθέσω την πρακτική μου εμπειρία, παρά μόνο τη θεωρητική. Πάντως συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, κάπως έτσι το βλέπω κι εγώ το θέμα.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος ELEN LIA

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1106
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Απάντηση #23 στις: Αύγουστος 04, 2012, 05:25:33 μμ »
Έστω ότι ο αριθμός των παιδιών είναι 50, σε κάθε τμήμα τα παιδιά θα είναι 25. Τα παιδιά θα μπουν σε αλφαβητική σειρά και τα πρώτα 25 σε ένα τμήμα και τα υπόλοιπα 25 στο άλλο τμήμα. Έτσι σε κάθε τμήμα υπάρχουν και νήπια και προνήπια. Σε κάποιες περιπτώσεις χωρίζουν τα παιδιά με βάση την ηλικία (αν και δε συμφωνώ), δηλαδή σε ένα τμήμα τα νήπια, στο άλλο τα προνήπια.


φέτος δούλευα σε κλασσικό νηπιαγωγείο με 50 παιδιά , ο χωρισμός σε τμήματα έγινε με κλήρωση!η κάθε προϊσταμένη χρησιμοποιεί τον δικό της τρόπο :) :) :) :)σχετικά με το χωρισμό των νηπίων
Βάλε στόχο το φεγγάρι.Ακόμα και αν αποτύχεις θα βρεθείς ανάμεσα στ΄αστέρια.:)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Απάντηση #24 στις: Αύγουστος 06, 2012, 03:05:09 μμ »


η κάθε προϊσταμένη χρησιμοποιεί τον δικό της τρόπο :) :) :) :)σχετικά με το χωρισμό των νηπίων


Κακώς γιατί το Προεδρικό Διάταγμα είναι ξεκάθαρο.

Καλό είναι εμείς πρώτοι να συμορφωνόμαστε με τις διατάξεις που μας αφορούν, και όχι ο καθένας να κάνει του κεφαλιού του κοιτάζοντας την ευκολία του (γιατί, κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, είναι πολύ πιο εύκολο να έχεις ηλικιακά ομοιογενείς τάξεις)!
Και αν κάποια προϊσταμένη επιμένει σε άλλο χωρισμό πέραν την κλήρωσης, ας πατήσουμε και λίγο πόδι! Άλλωστε το νομικό πλαίσιο είναι με το μέρος μας!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Απάντηση #25 στις: Αύγουστος 06, 2012, 03:50:50 μμ »
Μήπως, όμως, η επιτυχία των μεικτών τάξεων εξαρτάται από την ικανότητα της νηπιαγωγού; Γιατί, διαβάζοντας τις απαντήσεις σας, μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι κάθε διευθυντής, νηπιαγωγός κλπ χωρίζει με διαφορετικά κριτήρια, τα οποία πολλοί συνάδελφοί σας τα αμφισβητούν. Συνεπώς, εφόσον ο χωρισμός δε γίνεται με ενιαίο τρόπο σε όλα τα σχολεία, μήπως η πεπατημένη είναι πιο ορθή; :-\

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Απάντηση #26 στις: Αύγουστος 06, 2012, 04:02:13 μμ »
Μήπως, όμως, η επιτυχία των μεικτών τάξεων εξαρτάται από την ικανότητα της νηπιαγωγού; Γιατί, διαβάζοντας τις απαντήσεις σας, μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι κάθε διευθυντής, νηπιαγωγός κλπ χωρίζει με διαφορετικά κριτήρια, τα οποία πολλοί συνάδελφοί σας τα αμφισβητούν. Συνεπώς, εφόσον ο χωρισμός δε γίνεται με ενιαίο τρόπο σε όλα τα σχολεία, μήπως η πεπατημένη είναι πιο ορθή; :-\


Μα σε αυτό που ανέφερα εγώ, νηπιαγωγός ήμουν εγώ και στο αμειγές ηλικιακά τμήμα και στο μη αμειγές.....

Τα παιδιά ήταν στο ίδιο μέρος, ίδιου κοινωνικο-οικονομικού επιπέδου, με τις ίδιες πάνω-κάτω εμπειρίες (αυτό ποτέ δεν μπορεί να θεωρηθεί ως σταθερό) άρα μπορούμε να μιλάμε για αξιόπιστο δείγμα.

Το ότι ο χωρισμός δεν γίνεται με τον ίδιο τρόπο, κατά τη γνώμη μου, αποτελεί "εύρημα" κάποιων για να κάνουν τη δική τους ζωή πιο εύκολή, χωρίς να σημαίνει ότι κάνουν το καλύτερο για τα παιδιά ή ότι ακολουθούν το νομικό πλαίσιο.
Μιλάς για πεπατημένη...ποιά είναι αυτή; Το να χωρίζονται ηλικιάκά τα παιδιά;
Γιατί εδώ και πολλά χρόνια (τουλάχιστον από τότε που ισχύει το ΠΔ 200 για τη λειτουργία των νηπιαγωγείων, δηλαδή από  το 1998) ισχύει ο μη ηλικιακός διαχωρισμός. Άρα μήπως πλέον πεπατημένη είναι αυτή;
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: εγγραφές νηπίων-προνηπίων
« Απάντηση #27 στις: Αύγουστος 06, 2012, 04:15:25 μμ »
Βρε παιδί μου, τόνισα και πιο πάνω, δεν είμαι νηπιαγωγός , αλλά απλώς ρωτάω ως μαμά. Εγώ πχ, έχω ένα παιδάκι που μόλις έκλεισε τα 4 και θα πάει προνήπιο σε ιδιωτικό. Γνωρίζω ότι το νηπιαγωγείο του συγκεκριμένου σχολείου είναι σε άλλο κτίριο, συνεπώς αποκλείεται να υπάρχει μεικτή τάξη. Επομένως, ισχύουν άλλα πράγματα για τα ιδιωτικά; Δεν θέλω να ανακατεύομαι στη δουλειά των νηπιαγωγών, γιατί θεωρώ ότι, όταν επιλέγεις ένα σχολείο για το παιδί σου, πρέπει να αφήνεις τον ειδικό να κάνει τη δουλειά του, θα ήθελα, ωστόσο να πληροφορηθώ κάποια πράγματα που αγνοώ. :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 574
Σύνολο: 578

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.