0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
απ ό,τι μαθαίνω πάντως οι ΔΔΕ εχουν αρχίσει σωρηδόν να στέλνουν ενστάσεις και διευκρινιστικά ερωτήματα (πχ για τις ώρες εργαστηρίου και το γεγονός ότι πχ στο plan.sch.gr δεν υπολογίζουν σωστά τα μαθήματα που χωρίζονται όπως την πληροφορική και την τεχνολογία ) με αποτέλεσμα να βγαίνουν όλοι υπεράριθμοι. Ήδη υπάρχει η τάση να διαφοροποιηθουν οι εκτιμήσεις ΠΥΣΔΕ και δ/ντών ΔΕ. απο το plan και να γίνει το έλα να δεις αν δεν υπάρξει κοινή γραμμή για όλους απο το υπουργείο. Είμαστε εν αναμονή εξελίξεων διότι άλλο φαινόταν αρχικά απ την εγκύκλιο και άλλο δείχνει η πράξη. Και για να μην αδικουμε και το plan, στο συστημα ό,τι βάλεις θα βγάλει. Το θέμα ειναι πως τελικά υπάρχουν κενά στην εγκύκλιο με αποτέλεσμα να υπολογίζονται σωστά μεν βάσει εγκυκλίου τα κενά στο plan λάθος δε βάσει κοινής λογικής και επί του πρακτέου.Σκέφτομαι πάντως ότι αυτή θα ήταν μια καλή ευκαιρία για τις ΕΛΜΕ να κερδίσουν το χαμένο κύρος τους παρεμβαίνοντας και ζητώντας ορθολογικότερο υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων. Οι δε ΔΔΕ πρέπει να ζητήσουν διευκρινίσεις.
Έτσι μπράβο! Ποιον θ'απολύσεις, ρε Καραμήτρο; Για άλλαξε πλευρό και σκεπάσου μην κρυώσεις.
Παράθεση από: MHXMHX στις Μαΐου 30, 2013, 01:03:23 amΈτσι μπράβο! Ποιον θ'απολύσεις, ρε Καραμήτρο; Για άλλαξε πλευρό και σκεπάσου μην κρυώσεις....και τώρα φοβήθηκαν...
o 3528/2007 αναφέρει ότι αν καταργηθούν ΚΑΠΟΙΕΣ οργανικές θέσεις μιας ειδικότητας απολύονται αυτοί που έχουν τα λιγότερα ΤΥΠΙΚΑ προσόντα.