0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
μετά από τόσους μήνες αναμονής (τέλη οκτώβρη) οι προσλήψεις στην παράλληλη της Β βάθμιας θα είναι μειωμένου ωραρίου, θα βγάλουν 200 θέσεις για 3 ειδικότητες και τους πέφτει αρκετό να είναι πλήρους ωραρίου..τη στιγμή που στην πρωτοβάθμια ο πίνακας έχει εξαντληθεί (1200άτομα) και οι πιστώσεις τους για την παράλληλη είναι 400 για πλήρες ωράριο..ΕΛΕΟΣ
Παράθεση από: P_Maria στις Φεβρουάριος 13, 2013, 05:56:24 μμμετά από τόσους μήνες αναμονής (τέλη οκτώβρη) οι προσλήψεις στην παράλληλη της Β βάθμιας θα είναι μειωμένου ωραρίου, θα βγάλουν 200 θέσεις για 3 ειδικότητες και τους πέφτει αρκετό να είναι πλήρους ωραρίου..τη στιγμή που στην πρωτοβάθμια ο πίνακας έχει εξαντληθεί (1200άτομα) και οι πιστώσεις τους για την παράλληλη είναι 400 για πλήρες ωράριο..ΕΛΕΟΣΠροφανώς δεν έχετε καταλάβει (λογικό εν μέρει λόγω της αδημονίας για την πρόσληψη) πως δεν προσλαμβάνουν μειωμένου στη Β'θμια λόγω του ότι την ρίχνουν σε σχέση με την Α΄θμια, αλλά γιατί απλώς δεν υπάρχουν ανάγκες που να δικαιολογούν πλήρους ωραρίου. Και λόγω της ιδιομορφίας της παράλληλης δεν γίνεται καν να προσλάβουν άτομο με πλήρες ωράριο και να το βάλουν να τρέχει σε 2-3 σχολεία γιατί εκτός Αττικής και Θεσ/νικης μπορεί να μην υπάρχει σε εύλογη απόσταση άλλο περιστατικό που να δικαιολογεί παράλληλη στήριξη, αλλά και εντός Αττικής μπορεί πάλι τα περιστατικά να είναι πολύ απομακρυσμένα και να μη γίνεται να αναλάβει κάποιος ταυτόχρονα π.χ στην Α' Αθήνας και στην Γ' Πειραιά. Οι 3 αυτές ειδικότητες της Β'θμιας εκ των πραγμάτων δεν είναι απαραίτητες στο ημερήσιο πρόγραμμα παράλληλης στήριξης όσες ώρες είναι απαραίτητος σε ένα ημερήσιο πρόγραμμα ένας ΠΕ71 και ΠΕ70.50. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν δικαιολογούνται προσλήψεις πλήρους ωραρίου τουλάχιστον αυτή την χρονική περίοδο (μια και ένα μεγάλο μέρος των περιστατικών παράλληλης στήριξης στη Β'θμια έχει ήδη καλυφθεί) και όχι μια σκευωρία των Δασκάλων ή των "δαχτύλων" τους στο Υπουργείο Παιδείας!Μορφωμένοι άνθρωποι είμαστε...ας σταματήσουμε να βλέπουμε παντού συνωμοσίες και σκευωρίες... Δεν αντιλέγω πως η στάση του Υπουργείου έχει υπάρξει πολλάκις ευνοϊκή απέναντι στην Α'θμια σε σχέση με την Β'θμια,αλλά στην προκειμένη επειδή το έχω συζητήσει το θέμα πολλές φορές με τον διευθυντή του σχολείου όπου δουλεύω εθελοντικά και ο οποίος είναι μέλος της ΟΛΜΕ, έχω καταλάβει πως δεν υπάρχει στο συγκεκριμένο θέμα καμιά "σκευωρία"...Επίσης συνάδελφοι φίλοι μου που έχει τύχει να προσληφθούν τις προηγούμενες χρονιές σε παράλληλη με πλήρες ωράριο (ακόμη κι απ'τον Οκτώβριο) μου έχουν διηγηθεί του μπάχαλο που είχε δημιουργηθεί γιατί δεν συμπληρώνονταν οι 21 ώρες με τίποτα εντός του ίδιου νομού ή της ίδιας περιοχής γενικά.....Αυτά για να ηρεμήσουμε λίγο μια και οι καταστάσεις και η αναμονή για εργασία λόγω των άσχημων συνθηκών της χώρας μας κάνουν καμιά φορά να μη βλέπουμε καθαρά...και ο μόνος τρόπος για να χαράξουμε την περαιτέρω πορεία μας (ακόμη και με τα εμπόδια της εποχής μας) είναι να δούμε τις καταστάσεις ξεκάθαρα και κατάματα... Καλή επιτυχία σε όσους περιμένουν και ψυχραιμία!
Παράθεση από: ΛΩΡΑ στις Φεβρουάριος 13, 2013, 08:36:01 μμΠαράθεση από: P_Maria στις Φεβρουάριος 13, 2013, 05:56:24 μμμετά από τόσους μήνες αναμονής (τέλη οκτώβρη) οι προσλήψεις στην παράλληλη της Β βάθμιας θα είναι μειωμένου ωραρίου, θα βγάλουν 200 θέσεις για 3 ειδικότητες και τους πέφτει αρκετό να είναι πλήρους ωραρίου..τη στιγμή που στην πρωτοβάθμια ο πίνακας έχει εξαντληθεί (1200άτομα) και οι πιστώσεις τους για την παράλληλη είναι 400 για πλήρες ωράριο..ΕΛΕΟΣΠροφανώς δεν έχετε καταλάβει (λογικό εν μέρει λόγω της αδημονίας για την πρόσληψη) πως δεν προσλαμβάνουν μειωμένου στη Β'θμια λόγω του ότι την ρίχνουν σε σχέση με την Α΄θμια, αλλά γιατί απλώς δεν υπάρχουν ανάγκες που να δικαιολογούν πλήρους ωραρίου. Και λόγω της ιδιομορφίας της παράλληλης δεν γίνεται καν να προσλάβουν άτομο με πλήρες ωράριο και να το βάλουν να τρέχει σε 2-3 σχολεία γιατί εκτός Αττικής και Θεσ/νικης μπορεί να μην υπάρχει σε εύλογη απόσταση άλλο περιστατικό που να δικαιολογεί παράλληλη στήριξη, αλλά και εντός Αττικής μπορεί πάλι τα περιστατικά να είναι πολύ απομακρυσμένα και να μη γίνεται να αναλάβει κάποιος ταυτόχρονα π.χ στην Α' Αθήνας και στην Γ' Πειραιά. Οι 3 αυτές ειδικότητες της Β'θμιας εκ των πραγμάτων δεν είναι απαραίτητες στο ημερήσιο πρόγραμμα παράλληλης στήριξης όσες ώρες είναι απαραίτητος σε ένα ημερήσιο πρόγραμμα ένας ΠΕ71 και ΠΕ70.50. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν δικαιολογούνται προσλήψεις πλήρους ωραρίου τουλάχιστον αυτή την χρονική περίοδο (μια και ένα μεγάλο μέρος των περιστατικών παράλληλης στήριξης στη Β'θμια έχει ήδη καλυφθεί) και όχι μια σκευωρία των Δασκάλων ή των "δαχτύλων" τους στο Υπουργείο Παιδείας!Μορφωμένοι άνθρωποι είμαστε...ας σταματήσουμε να βλέπουμε παντού συνωμοσίες και σκευωρίες... Δεν αντιλέγω πως η στάση του Υπουργείου έχει υπάρξει πολλάκις ευνοϊκή απέναντι στην Α'θμια σε σχέση με την Β'θμια,αλλά στην προκειμένη επειδή το έχω συζητήσει το θέμα πολλές φορές με τον διευθυντή του σχολείου όπου δουλεύω εθελοντικά και ο οποίος είναι μέλος της ΟΛΜΕ, έχω καταλάβει πως δεν υπάρχει στο συγκεκριμένο θέμα καμιά "σκευωρία"...Επίσης συνάδελφοι φίλοι μου που έχει τύχει να προσληφθούν τις προηγούμενες χρονιές σε παράλληλη με πλήρες ωράριο (ακόμη κι απ'τον Οκτώβριο) μου έχουν διηγηθεί του μπάχαλο που είχε δημιουργηθεί γιατί δεν συμπληρώνονταν οι 21 ώρες με τίποτα εντός του ίδιου νομού ή της ίδιας περιοχής γενικά.....Αυτά για να ηρεμήσουμε λίγο μια και οι καταστάσεις και η αναμονή για εργασία λόγω των άσχημων συνθηκών της χώρας μας κάνουν καμιά φορά να μη βλέπουμε καθαρά...και ο μόνος τρόπος για να χαράξουμε την περαιτέρω πορεία μας (ακόμη και με τα εμπόδια της εποχής μας) είναι να δούμε τις καταστάσεις ξεκάθαρα και κατάματα... Καλή επιτυχία σε όσους περιμένουν και ψυχραιμία! Τα παιδια με δυσκολιες θεραπευονται καθως μεγαλωνουν και πηγαινουν γυμνασιο γι αυτο δε χρειαζομαστε εμεις της δευτεροβαθμιας...
Προφανώς δεν έχετε καταλάβει (λογικό εν μέρει λόγω της αδημονίας για την πρόσληψη) πως δεν προσλαμβάνουν μειωμένου στη Β'θμια λόγω του ότι την ρίχνουν σε σχέση με την Α΄θμια, αλλά γιατί απλώς δεν υπάρχουν ανάγκες που να δικαιολογούν πλήρους ωραρίου. Και λόγω της ιδιομορφίας της παράλληλης δεν γίνεται καν να προσλάβουν άτομο με πλήρες ωράριο και να το βάλουν να τρέχει σε 2-3 σχολεία γιατί εκτός Αττικής και Θεσ/νικης μπορεί να μην υπάρχει σε εύλογη απόσταση άλλο περιστατικό που να δικαιολογεί παράλληλη στήριξη, αλλά και εντός Αττικής μπορεί πάλι τα περιστατικά να είναι πολύ απομακρυσμένα και να μη γίνεται να αναλάβει κάποιος ταυτόχρονα π.χ στην Α' Αθήνας και στην Γ' Πειραιά. Οι 3 αυτές ειδικότητες της Β'θμιας εκ των πραγμάτων δεν είναι απαραίτητες στο ημερήσιο πρόγραμμα παράλληλης στήριξης όσες ώρες είναι απαραίτητος σε ένα ημερήσιο πρόγραμμα ένας ΠΕ71 και ΠΕ70.50. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν δικαιολογούνται προσλήψεις πλήρους ωραρίου τουλάχιστον αυτή την χρονική περίοδο (μια και ένα μεγάλο μέρος των περιστατικών παράλληλης στήριξης στη Β'θμια έχει ήδη καλυφθεί) και όχι μια σκευωρία των Δασκάλων ή των "δαχτύλων" τους στο Υπουργείο Παιδείας!Μορφωμένοι άνθρωποι είμαστε...ας σταματήσουμε να βλέπουμε παντού συνωμοσίες και σκευωρίες... Δεν αντιλέγω πως η στάση του Υπουργείου έχει υπάρξει πολλάκις ευνοϊκή απέναντι στην Α'θμια σε σχέση με την Β'θμια,αλλά στην προκειμένη επειδή το έχω συζητήσει το θέμα πολλές φορές με τον διευθυντή του σχολείου όπου δουλεύω εθελοντικά και ο οποίος είναι μέλος της ΟΛΜΕ, έχω καταλάβει πως δεν υπάρχει στο συγκεκριμένο θέμα καμιά "σκευωρία"...Επίσης συνάδελφοι φίλοι μου που έχει τύχει να προσληφθούν τις προηγούμενες χρονιές σε παράλληλη με πλήρες ωράριο (ακόμη κι απ'τον Οκτώβριο) μου έχουν διηγηθεί του μπάχαλο που είχε δημιουργηθεί γιατί δεν συμπληρώνονταν οι 21 ώρες με τίποτα εντός του ίδιου νομού ή της ίδιας περιοχής γενικά.....Αυτά για να ηρεμήσουμε λίγο μια και οι καταστάσεις και η αναμονή για εργασία λόγω των άσχημων συνθηκών της χώρας μας κάνουν καμιά φορά να μη βλέπουμε καθαρά...και ο μόνος τρόπος για να χαράξουμε την περαιτέρω πορεία μας (ακόμη και με τα εμπόδια της εποχής μας) είναι να δούμε τις καταστάσεις ξεκάθαρα και κατάματα... Καλή επιτυχία σε όσους περιμένουν και ψυχραιμία!
τα επιχειρήματά μου είναι δυο1. Είθισται βασική ειδικότητα στην α βάθμια να θεωρείται ο δάσκαλος αντίστοιχα στη β βάθμια ο φιλόλογος, όταν ξεκινάει το σχολικό έτος ορίζονται θέσεις-πιστώσεις πρώτα για κύριους κλάδους και αναλόγως γίνονται κατανομές σε λοιπες ειδικότητεςΦέτος βγήκαν ΠΡΩΤΑ όλοι οι κλάδοι από θεολόγοι, μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί, καλλιτεχνικών, κοινωνιολόγοι, τουριστικά, διοικηση επιχειρήσεων, ιχθυοκαλλιέργειας, γραφιστικής, μηχανολόγοι και ότι βάζει ο νους σου και μετά 10 μέρες ασχολήθηκαν με ότι απέμεινε απο πιστώσεις για να διαθέσουν φιλολόγους (Με την απάντηση είστε πολλοί δεν μπορούμε να ασχοληθούμε μαζί σας). ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ τα περισσότερα τμήματα ένταξης λειτουργούν μόνο με μαθηματικό και τα γλωσσικά μαθήματα στα ειδικά σχολεία να τα διδάσκει ο κοινωνιολόγος. Θα τολμούσαν άραγε να κάνουν κάτι αντίστοιχο στην α βάθμια να ξεκινήσει δηλαδή με τους νηπιαγωγούς πρώτα και με τις πάσχουσες ειδικότητες αγγλικής, γερμανικής που πάντα απουσιάζουν από τα σχολεία και μετά με τους δασκάλους..η απάντηση προφανής2.Οι περικοπες και οι συγχωνεύσεις έχουν αρχίσει εδω και δυο έτη ΆΜΕΣΗ συνέπεια να μειώνεται ο αριθμός των αναπληρωτών, στην α βάθμια ο πίνακας των 1200 ατόμων εξαντλήθηκε σχεδόν από τον οκτώβρη και τώρα μέσα προς το τέλος προσλαμβάνει 350+ με τα 252 άτομα από τον ενιαίο πίνακα, υπερκαλύπτει δηλαδή τις ανάγκες σε σχέση με πέρσι και παράλληλα τις αυξάνει, στη β βάθμια αντίστοιχα οι πιστώσεις που διατέθηκαν πέρσι στους φιλολόγους αφορούσαν κοντά 550+ όλη τη χρονιά φέτος όμως λόγω περικοπών οι πιστώσεις αυτές είναι περίπου 210 και σου δίνεται η δυνατότητα να συμπληρώσεις τις ελλείψεις με κάποιες θέσεις από ΕΣΠΑ. Συνολικά δηλαδή οι ανάγκες στην α βάθμια ειδικής αγωγής αυξήθηκαν και καλύφθηκαν με το παραπάνω από κάθε άλλη χρονιά, δηλαδή εν μέσω κρίσης δεν υπήρχε καμία περικοπή αλλά αύξηση θέσεων. Την ίδια στιγμή στη β βαθμία οι περικοπές καλά κρατούν και δεν δύνασαι να καλύψεις ούτε στο μισό αυτές τις ανάγκες (σε σχέση με πέρσι), όχι αυτή τη φορά γιατί δεν έχεις πιστώσεις (του κρατικού τις διέθεσες αρχικά σε άλλες ειδικότητες) αλλά γιατί δεν συμπληρώνουν οι φιλόλογοι πλήρες ωράριο, με μαθήματα δηλαδή πέραν του ενός αρχαία, νέα, ιστορία κείμενα δεν συμπληρώνει ωράριο ένας φιλόλογος.Η αδικία συντελείται όταν υπάρχουν δυο μέτρα και δύο σταθμά, δεν μπορεί τις περικοπές στους αναπληρωτές να τις επωμίζονται μόνο οι εκπαιδευτικοί της β βάθμιας εκπαίδευσης γενικής και ειδικής και να εξαιρούνται αυτών οι δάσκαλοι.Υ.Γ. Ειλικρινά κάθε φορά που γίνεται κάτι παράτυπο ακούω τη δικαιολογία των αναγκών, όπως πρόσφατα με τους διορισμούς έκλπηξη το νοέμβρη..τη στιγμή που υπάρχουν ακόμη αδιόριστοι ΑΣΕΠιτες και μπορούν να απορροφηθούν (βλέπε νηπιαγωγοί).
Παράθεση από: ΛΩΡΑ link=topic=26641.msg652219#msg652219 date=1360780561[/quoteΠροφανώς δεν έχετε καταλάβει (λογικό εν μέρει λόγω της αδημονίας για την πρόσληψη) πως δεν προσλαμβάνουν μειωμένου στη Β'θμια λόγω του ότι την ρίχνουν σε σχέση με την Α΄θμια, αλλά γιατί απλώς δεν υπάρχουν ανάγκες που να δικαιολογούν πλήρους ωραρίου. Και λόγω της ιδιομορφίας της παράλληλης δεν γίνεται καν να προσλάβουν άτομο με πλήρες ωράριο και να το βάλουν να τρέχει σε 2-3 σχολεία γιατί εκτός Αττικής και Θεσ/νικης μπορεί να μην υπάρχει σε εύλογη απόσταση άλλο περιστατικό που να δικαιολογεί παράλληλη στήριξη, αλλά και εντός Αττικής μπορεί πάλι τα περιστατικά να είναι πολύ απομακρυσμένα και να μη γίνεται να αναλάβει κάποιος ταυτόχρονα π.χ στην Α' Αθήνας και στην Γ' Πειραιά. Οι 3 αυτές ειδικότητες της Β'θμιας εκ των πραγμάτων δεν είναι απαραίτητες στο ημερήσιο πρόγραμμα παράλληλης στήριξης όσες ώρες είναι απαραίτητος σε ένα ημερήσιο πρόγραμμα ένας ΠΕ71 και ΠΕ70.50. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν δικαιολογούνται προσλήψεις πλήρους ωραρίου τουλάχιστον αυτή την χρονική περίοδο (μια και ένα μεγάλο μέρος των περιστατικών παράλληλης στήριξης στη Β'θμια έχει ήδη καλυφθεί) και όχι μια σκευωρία των Δασκάλων ή των "δαχτύλων" τους στο Υπουργείο Παιδείας!Μορφωμένοι άνθρωποι είμαστε...ας σταματήσουμε να βλέπουμε παντού συνωμοσίες και σκευωρίες... Δεν αντιλέγω πως η στάση του Υπουργείου έχει υπάρξει πολλάκις ευνοϊκή απέναντι στην Α'θμια σε σχέση με την Β'θμια,αλλά στην προκειμένη επειδή το έχω συζητήσει το θέμα πολλές φορές με τον διευθυντή του σχολείου όπου δουλεύω εθελοντικά και ο οποίος είναι μέλος της ΟΛΜΕ, έχω καταλάβει πως δεν υπάρχει στο συγκεκριμένο θέμα καμιά "σκευωρία"...Επίσης συνάδελφοι φίλοι μου που έχει τύχει να προσληφθούν τις προηγούμενες χρονιές σε παράλληλη με πλήρες ωράριο (ακόμη κι απ'τον Οκτώβριο) μου έχουν διηγηθεί του μπάχαλο που είχε δημιουργηθεί γιατί δεν συμπληρώνονταν οι 21 ώρες με τίποτα εντός του ίδιου νομού ή της ίδιας περιοχής γενικά.....Αυτά για να ηρεμήσουμε λίγο μια και οι καταστάσεις και η αναμονή για εργασία λόγω των άσχημων συνθηκών της χώρας μας κάνουν καμιά φορά να μη βλέπουμε καθαρά...και ο μόνος τρόπος για να χαράξουμε την περαιτέρω πορεία μας (ακόμη και με τα εμπόδια της εποχής μας) είναι να δούμε τις καταστάσεις ξεκάθαρα και κατάματα... Καλή επιτυχία σε όσους περιμένουν και ψυχραιμία! ΛΩΡΑ μάλλον δεν ξέρεις τόσο καλά τα πράγματα όσο θέλεις να πιστεύεις. Η εικόνα αυτή που παρουσίαζεται με άπειρα κένα και ανάγκες στην α' βάθμια και συγκεκριμένα σε δακάλους δεν είναι καινούργια. Χρόνια τώρα οι δάσκαλοι με την αναφορά ''ολοήμερα'' γέμιζαν τα σχολεία τους με δασκάλους τώρα η αναφορά ''παράλληλη στήριξη'' κάνει ακριβώς το ίδιο γεμίζει τα σχολεία με δασκάλους. Αυτο δεν είναι απο μόνο του κακό αλλά το ερώτημα παραμένει έχει τόσα κενά η α' βάθμια και τόσες ανάγκες σε δασκάλους?? Η' μήπως γίνεται ότι γινόταν τόσο καιρό με τα ''ολοήμερα'' δημοτικά να βγάζουν διπλάσια σε αριθμό κενά χωρίς απαραίτητα να υπάρχουν ανάγκες...μόνο και μόνο για να δουλέψουν..