*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Β' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 13599 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pontiki!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 344
  • Την άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις...
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 25, 2011, 10:39:11 πμ »
Προφανώς η καθηγήτρια θέλει σε καθε κειμενο που θα κανουν να γραφουν περίληψη αλλά να προηγείται αυτό το α΄μερος που θα ειναι το πληροφοριακό κομμάτι, για να εχουν ενα τετραδιο πιο οργανωμενο και να ακολουθουν πάντα τον ίδιο τρόπο που θα τους βοηθήσει κ στο διαβασμα τους!!

Προς θεού, δεν μπορω να σκεφτω ότι δεν ξερει τι είναι περίληψη...
Μάλλον ειναι  πολύ σχολαστική και τα θέλει με τον τροπο της... και επειδη τα παιδακια ειναι κ μικρα τους εκανε σχεδιαγραμμα ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Β' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:07:46 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 25, 2011, 11:00:44 πμ »
Και υστερα σου λενε " γιατί τα παιδια δεν διαβαζουν λογοτεχνία"?.....
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5692
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 25, 2011, 11:29:59 πμ »
Ως περίληψη συνήθως εννοούμε την περιληπτική απόδοση του νοήματος του κειμένου.

Υπάρχει ωστόσο και ένα πιο σύνθετο είδος περίληψης (όσοι έχουν διδαχθεί γαλλικά, θα το θυμούνται ως compte rendu, δηλ. πρακτικό) με το οποίο παρουσιάζουμε περιληπτικά το κείμενο χωρίς όμως να ταυτιζόμαστε με το συγγραφέα.
Γι' αυτό και γράφουμε μια εισαγωγή όπου αναφέρουμε τον συγγραφέα, το θέμα του κειμένου και τη βασική θέση του συγγραφέα, ενώ στη συνέχεια προβαίνουμε στην περίληψη του κειμένου χρησιμοποιώντας συχνά-πυκνά φράσεις που δείχνουν ότι κατανοούμε τη συλλογιστική του συγγραφέα (π.χ ο συγγραφέας διευκρινίζει, συμπεραίνει, καταλήγει, τονίζει κλπ).


Απ' όσο ξέρω, στο Γυμνάσιο διδάσκεται η απλή περίληψη, ενώ στο Λύκειο η πιο σύνθετη.
Μήπως η καθηγήτρια δίδασκε πριν στο Λύκειο και έχει μπερδευτεί;




......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος eleni09 ΠΕ 02

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 791
  • "όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν..."
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 25, 2011, 01:59:00 μμ »
pontiki αν η καθηγητρια το κανε οπως περιγραφεις....νομιζω δεν θα υπηρχε προβλημα ΑΝ εξηγουσε στα παιδια οτι η περιληψη ειναι το Β μερος και Το Α ειναι απλα προσθετα στοιχεια.....αλλα δεν τους λεει αυτο...

Ωστοσο....επειδη συνεχιζει κ επιμενει στον τροπο της...εγραψα μια περιληψη στο παιδι ωστε να της την διαβασει να δω τι ζηταει και τι θα του πει....και κανοντας την συμφωνα με το σχεδιαγραμμα...αλλα ενα ενιαιο κομματι -οχι δυο χωριστα- του ειπε οτι ετσι ειναι σωστη.....  :-\ τι να πω...

apri γνωριζω ελαχιστα γαλλικα οποτε δεν μπορω να πω κατι γι 'αυτα που γραφεις...το μονο που μπορω να πω ειναι oti εγω ως μαθητρια λυκειου-θεωρητικης κατευθυνσης δεν εκανα ποτε τετοια περιληψη στη λογοτεχνια....στην εκφραση εκθεση ναι (π.χ σε καποια δοκιμια)...αλλα στη λογοτεχνια οχι...συνοπτικη αποδοση περιεχομενου μονο χωρις εισαγωγη και αναφορα στη βασικη θεση....

επιπλεον, τους εβαλε να κανουν περιληψη και σε ποιημα...το οποιο εγω προσωπικα δεν το εχω ξαναδει η ακουσει καπου...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 25, 2011, 02:07:46 μμ από eleni09 ΠΕ 02 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Β' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:07:46 »

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 25, 2011, 02:05:19 μμ »
ϊσως η συγκεκριμένη συνάδελφος να είναι όντως της Γαλλικής και να πήρε τη Λογοτεχνία με τις καινούριες αναθέσεις...

Λαμπρά...  :( :( :-[

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159536
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 231
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 209
Σύνολο: 225

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.