0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στο αρχικό ερώτημα για το "νεκρό" χρόνο βλέπω ότι δεν είχα απαντήσει : να σας πω τι εφάρμοσα φέτος για πρώτη φορά.Από την πρώτη μέρα που μπήκα στο σχολείο αυτό τους ξεκαθάρισα ότι θα κάνουμε συνέχεια και μόνο ασκήσεις. Στην αρχή νόμιζα ότι θα γίνει επανάσταση, θα με μισήσουν δια παντώς κ.τ.λ., παρόλα αυτά επέμεινα. Τα παιδιά ρωτούσαν "τι θα κάνουμε όταν τελειώνουμε τις ασκήσεις;", "τις επόμενες ασκήσεις" τους απαντούσα με φυσικότητα, "Μα αν δεν έχουν τελειώσει ακόμα οι άλλοι", "μη σας νοιάζει, θα τους βοηθήσω και θα σας προλάβουνε", μα, μου..... "Στο σχολείο είμαστε για να μάθουμε πράγματα και μαθαίνουμε μόνο μέσα από τις ασκήσεις", με απόλυτο τρόπο, "Μα δεν θα παίζουμε ποτέ;" "ΠΟΤΕ", σε όσο πιο απόλυτο ύφος μπορούσα. Είχα καβάντζα έξτρα ασκήσεις από παλιές που μου βγήκαν λίγο δύσκολες, αλλά τα "τσακάλια" που τελείωναν νωρίς μπορούσαν να τις καταφέρουν, στις εκφωνήσεις είχα και οδηγίες με screenshots, τις οποίες δυστυχώς τα πιο πολλά παιδιά δεν μπορούν να ακολουθήσουν, τα "τσακάλια" όμως μπορούν, ή καμιά φορά τους έδινα ασκήσεις που απευθύνονταν και σε λίγο πιο μεγάλη τάξη (στην τρίτη από την τετάρτη ας πούμε) που πάλι τα τσακάλια την κατάφερναν, ή και ασκήσεις από πιο μικρή τάξη που και αυτή με ευχαρίστηση την έκαναν. Επίσης πολλές ασκήσεις είχαν πολλά ερωτήματα, τα τελευταία όμως ήξερα ότι δεν θα τα έβγαζαν όλοι. Τις ασκήσεις προσπαθώ πια να τις βγάζω παίρνοντας ιδέες μέσα από τα βιβλία τους για ενδιαφέροντα θέματα όμως (π.χ. δικαιώματα του παιδιού, ο κύκλος του νερού, διατροφή, μεταφορικά μέσα κ.α.), έτσι τους δίνεται η αίσθηση της σημαντικότητας, αλλά και τους ενδιαφέρει. Εννοείται ότι οι ασκήσεις είναι σχεδιασμένες ώστε να βγάζουν αποτελέσματα από το ΑΠ. Για να είμαι ειλικρινής βέβαια δεν θα προλάβω να βγάλω όλους τους στόχους του ΑΠ, αλλά από την άλλη πήγα στο σχολείο Νοέμβριο και επίσης το μάθημα υπάρχει μόλις για τρίτη χρονιά, άρα λογικό είναι να υπάρχουν ακόμα ελλείψεις. Α, οι ασκήσεις δεν είναι μόνο από office, αλλά ξεκινούν και από ζωγραφική, εικόνες, internet κ.α.Όλα αυτά από τρίτη τάξη και πάνω. Στην πρώτη-δευτέρα η αλήθεια είναι ότι δεν κάναμε τίποτα το ιδιαίτερο.Λοιπόν, στην αρχή είχα γκρίνιες, αλλά σταμάτησαν πολύ γρήγορα. Μόνο δύο τμήματα που είναι πολύ ζόρικα μου έβγαλαν την ψυχή και μέχρι και λίγο πριν τα Χριστούγεννα δεν είχαμε κάνει σχεδόν τίποτα, χαμός γινόταν στην τάξη. Όμως από κάποια στιγμή και μετά ως δια μαγείας άρχισαν και αυτά να δουλεύουν κανονικότατα. Πολύ σημαντικό επαναλαμβάνω να τους φαίνονται σημαντικές και ενδιαφέρουσες οι ασκήσεις.Χαλαρός χρόνος και βέβαια υπάρχει, και όσο περνάει ο καιρός αυξάνεται, όμως όταν τους το προσφέρω τους φαίνεται ως μάννα εξ ουρανού. Α, και τον χαλαρό χρόνο τον δίνω σε όλους ταυτόχρονα.Τι κέρδισα έτσι σε σχέση με άλλες χρονιές : αυξήθηκε η αίσθηση των μαθητών ότι κάνουμε μάθημα και γι' αυτό συμπεριφέρονται ανάλογα. Οι πιο αδύναμοι μαθητές όταν έβλεπαν τα "τσακάλια" να "χαλαρώνουν" ζήλευαν, γκρίνιαζαν, ζητούσαν και αυτοί και στο τέλος τους έβγαινε άρνηση για το μάθημα και μου δημιουργούσαν γενικώς θέματα, τώρα όμως συνεχίζουν να δουλεύουν και όταν συνειδητοποιούν ότι οι άλλοι κάνουν επόμενες ασκήσεις συχνά αρχίζουν τα "πρέπει να προλάβω για να κάνω και εγώ αυτήν την άσκηση". Επίσης δεν προσπαθεί ποτέ, μα ποτέ κανείς να μπει στις γνωστές και αγαπημένες μας σελίδες (είχα κάπου πέντε περιστατικά από την αρχή της χρονιάς τα οποία ξεσκεπάστηκαν αμέσως από το σούσουρο, ενώ παλιά είχα πέντε τη μέρα). Τώρα όταν προσπαθούν να κάνουν κάτι στα μουλωχτά για να χαλαρώσουν, ανοίγουν κανένα gcompris, tuxpaint κ.τ.λ. και νομίζουν ότι έκαναν την επανάσταση .
ΟΚ, εγώ εξακολουθώ να βρίσκομαι στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και έχω και ΑΠ να ακολουθήσω.