*

Αποστολέας Θέμα: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής  (Αναγνώστηκε 861570 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 10-06-2017

1. Στο πλαίσιο αξιοποίησης του βίντεο για εκπαιδευτικούς σκοπούς να δώσετε ορισμένα παραδείγματα χρήσης του βίντεο για δραστηριότητες και ανάπτυξη δεξιοτήτων.Ενδεικτικά, παρατίθενται 4 παραδείγματα:

Παράδειγμα 1ο
Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη μελετά και αμέσως μετά παρακολουθεί στο βίντεο τη διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής ενός βιβλίου.

Παράδειγμα 2ο
Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη διαβάζει το έντυπο υλικό περί της διδακτικής μιας ξένης γλώσσας και της
μεθοδολογίας αξιολόγησης της απόδοσής του μαθητή και παρακολουθεί στο βίντεο τύπους παρόμοιων αξιολογήσεων.

Παράδειγμα 3ο
Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη μελετά μέρος των στοιχείων διοίκησης μιας επιχείρησης και αμέσως μετά
παρακολουθεί στο βίντεο διαφορετικές προσεγγίσεις διοίκησης, τις οποίες του/ης ζητείται να αξιολογήσει και κατόπιν να συνθέσει μια δική του/ης προσέγγιση στο αντικείμενο, αναλυτική και τεκμηριωμένη.

Παράδειγμα 4ο
Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη μελετά στο έντυπο υλικό πώς παρασκευάζεται μια χημική ουσία και κατόπιν
παρακολουθεί στο βίντεο να την παρασκευάζει κάποιος ειδικός στο εργαστήριο του εξηγώντας, βήμα-βήμα, τον τρόπο σύνθεσής της.

29(Α), Θ.Ο.: 8 σελ.: 231

2. Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί έντονος προβληματισμός για την εμπειρική/βιωματική μάθηση στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων;

Υλικό για την απάντηση θα βρείτε, ενδεικτικά, στο παρακάτω κείμενο:

Η εμπειρική μάθηση, δηλαδή η επίτευξη μαθησιακών στόχων μέσω της επεξεργασίας εμπειριών είναι ένα από τα θέματα γύρω από το οποίο αναπτύσσεται έντονος ερευνητικός προβληματισμός στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων.

Αυτό οφείλεται στο ότι ιδίως στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων έγινε τα τελευταία χρόνια κατανοητό ότι η πράξη (η επεξεργασία δηλαδή της εμπειρίας σε συνδυασμό με δράση) είναι περισσότερο θεμελιώδης σε μια μαθησιακή διεργασία από ότι η θεωρητική συζήτηση. Από την άλλη πλευρά, υπάρχει επίσης και η άποψη που υποστηρίζει ότι η εμπειρική μάθηση έχει γίνει πολύ δημοφιλής, επειδή ένα μεγάλο μέρος του πεδίου της εκπαίδευσης ενηλίκων καλύπτεται από δραστηριότητες συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης όπου δίδεται ιδιαίτερη σημασία στην εμπειρία των εκπαιδευομένων και στην απόκτηση συγκεκριμένων δεξιοτήτων.

11(Β), Θ.Ο.: 3, σελ.: 81

3. Ποιες είναι οι ενέργειες προετοιμασίας του εκπαιδευτή πριν συναντήσει για πρώτη φορά μία ομάδα, που πρόκειται να αρχίσει να συμμετέχει σ’ ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα;

Υλικό για την απάντηση θα βρείτε, ενδεικτικά, στο παρακάτω μέρος από το κείμενο της Μ. Πολέμη- Τοδούλου:

Προετοιμασία του εκπαιδευτή

Μεγάλη σημασία για το πώς θα κυλήσει η διεργασία της ομάδας και θα επιτευχθούν οι επιδιωκόμενοι στόχοι έχει η κατάλληλη προετοιμασία και ο έγκυρος σχεδιασμός που θα κάνουμε ως εκπαιδευτές πριν συναντήσουμε την ομάδα.

Σε αυτό το σημείο αναφέρουμε την εξής αρχή: «Είναι σημαντικό ο εκπαιδευτής να έχει κάνει έναν προσεκτικό σχεδιασμό για τις συναντήσεις του με την εκπαιδευτική ομάδα και παράλληλα να έχει την ετοιμότητα να τον αλλάζει, όσο και όποτε χρειάζεται».

Είναι παρακινδυνευμένο ο εκπαιδευτής να αναλάβει την εκπαίδευση μιας ομάδας χωρίς προσεκτική προετοιμασία και σχεδιασμό, ανεξάρτητα από το πόσο έμπειρος είναι. Ταυτόχρονα είναι εξίσου σημαντικό να γνωρίζει ότι, εφόσον κάθε ομάδα είναι μοναδική κι επομένως απρόβλεπτη στις αντιδράσεις της, θα πρέπει να έχει την ετοιμότητα να προσαρμόζει το πλάνο του, κάθε στιγμή, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, αξιοποιώντας εναλλακτικά σχέδια και διαδικασίες. Το να μπούμε σε μία ομάδα έχοντας διαμορφώσει έναν προσεκτικό σχεδιασμό για το σύνολο των συναντήσεων και ένα σχεδιασμό για κάθε συγκεκριμένη συνάντηση, λειτουργεί τουλάχιστον με δύο τρόπους:

α. Καταρχήν το σχέδιο του τι θα κάνουμε μας καθοδηγεί και μας καθησυχάζει.

β. Ακόμα πιο σημαντικό όμως είναι ότι, όλη αυτή η προεργασία μας ετοιμάζει να εισέλθουμε στη σχέση μας με την ομάδα με διαμορφωμένη αρχική θέση ως προς το τι να περιμένουμε. Είμαστε επομένως καλύτερα εξοπλισμένοι να παρατηρήσουμε τι μας ξαφνιάζει ή ποιες προβλέψεις μας επιβεβαιώνονται. Έτσι, καθοδηγούμενοι από τα κριτήρια και τα ερωτήματα που έχουμε ήδη διαμορφώσει, αξιολογούμε την πραγματικότητα της ομάδας και είμαστε σε θέση να διαφοροποιήσουμε το αρχικό μας σχέδιο.

Η σημασία του αρχικού σχεδιασμού κάθε διδακτικής μας ενότητας, ορισμένες φορές τον κάνει να διαρκεί περισσότερο και από την ίδια τη φάση της υλοποίησης. Συμπεριλαμβάνει πολλαπλά επιμέρους έργα. Ακολουθεί η περιγραφή τους:

1.Διαμόρφωση μιας πρώτης «εικόνας» για τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα μέσα από συγκέντρωση πληροφοριών για την ομάδα και το ευρύτερο πρόγραμμα εκπαίδευσής της

α. Διαμόρφωση «εικόνας» για τους συμμετέχοντες:

1. Πόσα είναι τα μέλη, ποιες οι ηλικίες τους, οι επαγγελματικές τους ιδιότητες, το επίπεδο εμπειρίας τους, η πολιτισμική
τους προέλευση;
2. Μέσα από ποια διαδικασία επιλογής συμμετέχουν σε αυτή την ομάδα, με τι κίνητρα, ποιο είναι το συμβόλαιό τους με
τον εκπαιδευτικό οργανισμό;
3. Έχει προηγηθεί άλλη σχέση τους με το πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος; Έπεται άλλη φάση στην
εκπαίδευσή τους;

β. Διαμόρφωση «εικόνας» για το πρόγραμμα:

Είναι χρήσιμο για τον εκπαιδευτή να είναι επίσης ενήμερος για το σύνολο του εκπαιδευτικού προγράμματος, μέρος του οποίου αποτελούν οι δικές του συναντήσεις με την ομάδα. Είναι καλό να γνωρίζει, όπως είπαμε προηγουμένως, με πόσους και ποιους άλλους εκπαιδευτές θα συνεργαστεί και σε ποια φάση του ολικού χρονοδιαγράμματος είναι προγραμματισμένες οι δικές του συναντήσεις.

γ. Διαμόρφωση «εικόνας» για τα πολιτισμικά / κοινωνικά χαρακτηριστικά του πλαισίου:

Εάν οι συμμετέχοντες αποτελούν μέλη ευρύτερης ομάδας σε μία κοινότητα, έναν οργανισμό ή μία συγκεκριμένη ειδικότητα, καλό είναι ο εκπαιδευτής να σκεφτεί και να ενημερωθεί, όσο αυτό είναι εφικτό, για τις πολιτισμικές, κοινωνικές ή άλλες ιδιαιτερότητες αυτής της ομάδας. Αν πάλι δεν αποτελούν ενιαία ομάδα ως προς την προέλευση και τους στόχους τους, θα πρέπει ο εκπαιδευτής να αξιολογήσει τις διαφορές που περιμένει να αναδυθούν μέσα στην ομάδα, προκειμένου να τις συμπεριλάβει ως κριτήριο στο σχεδιασμό.

δ. Προϊστορία της ομάδας και της σχέσης της με το πλαίσιο:

Σημαντική είναι για το σχεδιασμό και η επίγνωση αν τα μέλη μεταξύ τους έχουν προηγούμενη σχέση ή όχι. Για παράδειγμα, αν είναι συνάδελφοι στο ίδιο εργασιακό πλαίσιο, η μεταξύ τους σχέση προϋπάρχει και «τη φέρνουν μαζί τους» στην ομάδα. Το ότι η ομάδα δεν ξεκινάει από το σημείο «μηδέν» ως προς τη σχέση των μελών μεταξύ τους διευκολύνει τη διεργασία, αν η προϋπάρχουσα δυναμική των σχέσεων είναι λειτουργική, και αντίστροφα τη δυσκολεύει, αν έχουν ήδη παρουσιαστεί προβλήματα στις σχέσεις.

2. Διαμόρφωση συνεργατικής- υποστηρικτικής διαδικασίας

Είναι πολύ χρήσιμο να έχει ο εκπαιδευτής τη δυνατότητα να κουβεντιάζει το σχεδιασμό του με κάποιο συνεργάτη. Εάν το επιτρέπει το πρόγραμμα, θα μπορούσε αυτός να είναι ένας συνεκπαιδευτής ή κάποιος υπεύθυνος του προγράμματος, που έχει συνολικότερη εποπτεία της συγκεκριμένης ομάδας. Θα μπορούσε επίσης να είναι κάποιος έξω από το πλαίσιο, με τον οποίον ο εκπαιδευτής έχει αναπτύξει σχέση γενικότερης συνεργασίας και επανατροφοδότησης σε τέτοια θέματα.

3. Καθορισμός των στόχων

Κεντρικό θέμα στο σχεδιασμό αποτελεί ο καθορισμός των στόχων για το σύνολο των συναντήσεων και η κατανομή τους ανά συνάντηση. Εδώ θα προσεγγιστούν ορισμένες διαστάσεις με γνώμονα τη διεργασία της ομάδας.

α. Οριοθέτηση του πεδίου των εκπαιδευτικών στόχων:
Στον αρχικό σχεδιασμό των στόχων, καθώς και στις προσαρμογές που υφίσταται στην πορεία, βοηθητικό κριτήριο είναι το «τι να μην κάνουμε» - τι να αφήσουμε απ' έξω, από πλευράς θεματολογίας και διαδικασίας. Χρειάζεται δηλαδή να οριοθετήσουμε το πεδίο, μέσα στο οποίο θα κινηθούμε, αναλογιζόμενοι: (1) τον αριθμό των συναντήσεων που έχουμε, (2) το επίπεδο δέσμευσης των εκπαιδευομένων και (3) τις απαιτήσεις του προγράμματος ευρύτερα και της διδακτικής μας ενότητας ειδικότερα. Οι δικές μας προσδοκίες πρέπει να είναι όσο γίνεται πιο κοντά στην πραγματικότητα. Οι υπερβολικές προσδοκίες λειτουργούν υπονομευτικά για τη διεργασία της ομάδας, όπως και οι προσδοκίες που δεν δίνουν έναν κατάλληλο βαθμό «πρόκλησης».

β. Στόχοι σε φάσεις - πρόβλεψη για αλλαγές στους στόχους σύμφωνα με τη διεργασία που θα προκύπτει:

Ο έμπειρος εκπαιδευτής συνήθως έχει διαμορφώσει μία «προ-ιδέα» για το ποιες σημαντικές στάσεις και πεποιθήσεις των μελών μιας ομάδας εμπλέκονται στους στόχους που σχεδίασε. Χρειάζεται βέβαια κάθε φορά, λόγω της μοναδικότητας της κάθε ομάδας, να «διορθώνει» αυτή την «προ-ιδέα». Η ενημερότητά του αυτή είναι καθοδηγητικό στοιχείο για το πώς θα θέσει τους στόχους σε μία διαδοχή φάσεων και ποιες διαδικασίες θα επιλέξει.

γ. Η διαδοχή των στόχων σε επίπεδο περιεχομένου να συμβαδίζει με τις φάσεις της ομάδας:

Το ότι αναφερόμαστε σε αξιοποίηση της διεργασίας ομάδας και όχι σε παραδοσιακού τύπου μάθημα, παραπέμπει και σε μία ακόμη σημαντική διαφορά: Η ομάδα αναπτύσσεται, δεν είναι στατικό σύστημα. Αυτό το στοιχείο χρειάζεται να το συμπεριλάβουμε στο σχεδιασμό μας. Για παράδειγμα, στο ξεκίνημά της χρειάζεται να δώσουμε έμφαση στην εσωτερική της διαμόρφωση. Δεν είναι λοιπόν η καταλληλότερη στιγμή για να ζητηθεί από την ομάδα να λειτουργήσει σε ένα δύσκολο έργο.

4. «Συμβόλαιο» με τον οργανισμό, στον οποίο γίνεται η εκπαίδευση

Ένα από τα πρώτα έργα προετοιμασίας αφορά το προσεκτικό «συμβόλαιο» με τον οργανισμό, στον οποίο διεξάγεται το εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Οι εκπαιδευτικοί στόχοι, όπως έχουν αρχικά διαμορφωθεί από τον οργανισμό και επαναπροσδιοριστεί από τον εκπαιδευτή, χρειάζεται να έχουν συμφωνηθεί μεταξύ τους, για να έχει ο εκπαιδευτής την απόλυτη στήριξη του οργανισμού. Η στήριξη είναι σημαντική, γιατί δίνει στον εκπαιδευτή την «ισχύ» να χειριστεί τις δυσκολίες που ίσως παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια της υλοποίησης. Είναι σημαντικό δε, σε αυτό το σημείο, ο εκπαιδευτής να ενημερώνεται για τη δεοντολογία του οργανισμού και γενικότερα για τη φιλοσοφία του και την ιστορία του.

5. Ετοιμασία του χώρου

Ο εκπαιδευτής ως «οικοδεσπότης»: Η σχέση του εκπαιδευτή με το χώρο των συναντήσεων της ομάδας εξαρτάται από τη σχέση του με το πρόγραμμα και τον εκπαιδευτικό οργανισμό. Αν είναι ο μόνος ή ένας από τους βασικούς εκπαιδευτές και η συνεργασία του με τον οργανισμό είναι ευρύτερη σε διάρκεια και σημασία, το συναίσθημα και η ευθύνη έχει άλλη βαρύτητα. Σε αυτή την περίπτωση ο εκπαιδευτής μπορεί να δράσει και ως «οικοδεσπότης». Είναι βέβαια διαφορετικός ο ρόλος, αν ο εκπαιδευτής είναι επισκέπτης για μία ή δύο συναντήσεις σε μία ομάδα που έχει ήδη λειτουργήσει για ένα χρονικό διάστημα.

Σε κάθε περίπτωση όμως είναι σημαντικό ο εκπαιδευτής να «υποδέχεται» την ομάδα στην αίθουσα, την οποία έχει προετοιμάσει και εφοδιάσει με τρόπο κατάλληλο για τη συνάντηση. Ιδιαίτερα εάν ο χρόνος της συνάντησης είναι περιορισμένος, είναι σημαντικό να έχουν τοποθετηθεί οι καρέκλες όπως τις θέλει ο εκπαιδευτής, π.χ. σε σχήμα Π, και ο αριθμός τους να ταυτίζεται με τον αριθμό των συμμετεχόντων που αναμένονται. Εάν υπάρχουν καρέκλες ή τραπέζια περιττά για τη διαδικασία που ο εκπαιδευτής έχει επιλέξει, θα πρέπει ίσως με τη βοήθεια του διοικητικού προσωπικού ή των πρώτων μελών της ομάδας που καταφθάνουν - να μετακινηθούν (π.χ. στο πίσω μέρος της αίθουσας), προκειμένου να ελευθερωθεί ο απαιτούμενος χώρος. Η έννοια βέβαια «εκπαιδευτής ως οικοδεσπότης» αποκλίνει από τη στερεότυπη παραδοσιακή αντίληψη, που εκτιμά ότι οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να «περιμένουν» το «διδάσκοντα».

Η διαμόρφωση της αίθουσας προδιαθέτει τα μέλη της ομάδας και τους δημιουργεί προσδοκίες για αυτό που πρόκειται να συμβεί.

13(Γ), Θ.Ο.: 2, σελ.: 56



https://www.facebook.com/groups/918760351549781/?fref=ts
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2017, 02:10:51 μμ από chrilar »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Αίμη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ευχαριστώ πολύ!! Μια ερώτηση έχω..Οι ερωτήσεις ήταν 3 ( Α,Β,Γ ) σωστά ;Η παρακάτω ερώτηση που βρισκόταν
;


(1. Στο πλαίσιο αξιοποίησης του βίντεο για εκπαιδευτικούς σκοπούς να δώσετε ορισμένα παραδείγματα χρήσης του βίντεο για δραστηριότητες και ανάπτυξη δεξιοτήτων.Ενδεικτικά, παρατίθενται 4 παραδείγματα:

Παράδειγμα 1ο
Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη μελετά και αμέσως μετά παρακολουθεί στο βίντεο τη διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής ενός βιβλίου.

Παράδειγμα 2ο
Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη διαβάζει το έντυπο υλικό περί της διδακτικής μιας ξένης γλώσσας και της
μεθοδολογίας αξιολόγησης της απόδοσής του μαθητή και παρακολουθεί στο βίντεο τύπους παρόμοιων αξιολογήσεων.

Παράδειγμα 3ο
Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη μελετά μέρος των στοιχείων διοίκησης μιας επιχείρησης και αμέσως μετά
παρακολουθεί στο βίντεο διαφορετικές προσεγγίσεις διοίκησης, τις οποίες του/ης ζητείται να αξιολογήσει και κατόπιν να συνθέσει μια δική του/ης προσέγγιση στο αντικείμενο, αναλυτική και τεκμηριωμένη.

Παράδειγμα 4ο
Ο εκπαιδευόμενος ή η εκπαιδευομένη μελετά στο έντυπο υλικό πώς παρασκευάζεται μια χημική ουσία και κατόπιν
παρακολουθεί στο βίντεο να την παρασκευάζει κάποιος ειδικός στο εργαστήριο του εξηγώντας, βήμα-βήμα, τον τρόπο σύνθεσής της.)



Αποσυνδεδεμένος Αίμη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ακυρη η ερώτηση μου!! Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος akarag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γεια σας,

τόσο η σύζυγός μου όσο κι εγώ είμαστε στη δεύτερη λίστα των εκπαιδευτών που θα δώσουν εξετάσεις για πιστοποίηση επάρκειας με πιθανές ημερομηνίες 24/6, 25/6 και 1/7,2/7. Στο site http://trainersexams.eoppep.gr μπαίνουμε κανονικά και μας δείχνει όλες τις παραπάνω ημερομηνίες. Επιλέγουμε εξεταστικό κύκλο και μας πηγαίνει σε μια φόρμα για επιλογή εξεταστικού κέντρου.
Εμάς μας βολεύει από άποσταση απόστασης το εξεταστικό κέντρο του OTEACADEMY στο Μαρούσι αλλά για αυτή την επιλογή μας βγάζει μήνυμα ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο εξεταστικό κέντρο. Εχουμε δει όλες τις διαθέσιμες επιλογές ακόμα και άλλους νομούς και περιφέρερειες και πάντα βγάζει το ίδιο μήνυμα.

Αύριο, 12/6 είναι η καταληκτική ημερομηνία για δήλωση εξεταστικού κύκλου και κέντρου και ήθελα να ρωτήσω αν έχει εντοπίσει κανείς άλλος το συγκεκριμένο πρόβλημα. Εχουμε στείλει σχετικά email με screenshot στον ΕΟΠΠΕΠ αλλά το πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 11, 2017, 06:02:14 μμ από akarag »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
δηλωση εξεταστικης 2017Α
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:42:39 »

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
δηλωση εξεταστικης 2017Α
« Απάντηση #2440 στις: Ιούνιος 11, 2017, 07:24:21 μμ »
[/size]Απόφαση της υπ’ αρ. 263/06.04.2017 Συνεδρίασης του Δ.Σ. του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. θέμα 38ο: «Προγραμματισμός εξετάσεων Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης, 1ης περιόδου 2017»: 5. Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. εξουσιοδοτείται, όπως προβαίνει σε προσθήκη νέων/περαιτέρω ημερομηνιών διεξαγωγής εξετάσεων πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας, σύμφωνα με τις ανάγκες για την ομαλή και άρτια διεξαγωγή των εξετάσεων πιστοποίησης. Για τις τυχόν προσθήκες ημερομηνιών εξετάσεων πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας θα αναρτώνται σχετικές ανακοινώσεις στον διαδικτυακό τόπο του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.[/font]


αν γεμισαν θα το ρυθμισουν...






Γεια σας,

τόσο η σύζυγός μου όσο κι εγώ είμαστε στη δεύτερη λίστα των εκπαιδευτών που θα δώσουν εξετάσεις για πιστοποίηση επάρκειας με πιθανές ημερομηνίες 24/6, 25/6 και 1/7,2/7. Στο site http://trainersexams.eoppep.gr μπαίνουμε κανονικά και μας δείχνει όλες τις παραπάνω ημερομηνίες. Επιλέγουμε εξεταστικό κύκλο και μας πηγαίνει σε μια φόρμα για επιλογή εξεταστικού κέντρου.
Εμάς μας βολεύει από άποσταση απόστασης το εξεταστικό κέντρο του OTEACADEMY στο Μαρούσι αλλά για αυτή την επιλογή μας βγάζει μήνυμα ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο εξεταστικό κέντρο. Εχουμε δει όλες τις διαθέσιμες επιλογές ακόμα και άλλους νομούς και περιφέρερειες και πάντα βγάζει το ίδιο μήνυμα.






Αύριο, 12/6 είναι η καταληκτική ημερομηνία για δήλωση εξεταστικού κύκλου και κέντρου και ήθελα να ρωτήσω αν έχει εντοπίσει κανείς άλλος το συγκεκριμένο πρόβλημα. Εχουμε στείλει σχετικά email με screenshot στον ΕΟΠΠΕΠ αλλά το πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί.

Αποσυνδεδεμένος Αίμη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μήπως μπορεί κάποιος να μας πει τα θεματα που μπήκαν σήμερα 11/6/2017;

Αποσυνδεδεμένος akarag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επανέρχομαι στο πρόβλημα που έχει εμφανιστεί στο http://trainersexams.eoppep.gr και σήμερα είναι η καταληκτική ημερομηνία.

Το site έχει πέσει, δεν είναι προσπελάσιμο από πουθενά και δεν υπάρχει μια ανακοίνωση ακόμα για το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
Παράταση προθεσμίας
« Απάντηση #2443 στις: Ιούνιος 12, 2017, 07:14:58 μμ »
Επανέρχομαι στο πρόβλημα που έχει εμφανιστεί στο http://trainersexams.eoppep.gr και σήμερα είναι η καταληκτική ημερομηνία.

Το site έχει πέσει, δεν είναι προσπελάσιμο από πουθενά και δεν υπάρχει μια ανακοίνωση ακόμα για το θέμα.




Παράταση προθεσμίας   
12
ΙΟΥΝ
2017

Επισημαίνεται σε όσους υποψήφιους περιλαμβάνονται στον από 8 Ιουνίου 2017 αναρτημένο πίνακα δικαιούχων
http://www.eoppep.gr/index.php/el/announcements/971-enimerosi_ekp_eparkeia2017b
οι οποίοι επιθυμούν να συμμετέχουν στις Εξετάσεις Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης 1ης Περιόδου 2017 και δεν έχουν δηλώσει Εξεταστικό Κέντρο και επιθυμητή ημερομηνία εξέτασης έως αυτή την ώρα, ότι μπορούν να δηλώσουν έως την Τρίτη, 13-06-2017 το βράδυ και ώρα 23:59 μ.μ. μέσω της εφαρμογής του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
http://trainersexams.eoppep.gr


Διαθέσιμες αίθουσες υπάρχουν σε εξεταστικά κέντρα σε όλες τις πόλεις που διενεργούνται εξετάσεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης.

Αποσυνδεδεμένος akarag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράταση προθεσμίας
« Απάντηση #2444 στις: Ιούνιος 12, 2017, 08:34:14 μμ »



Παράταση προθεσμίας   
12
ΙΟΥΝ
2017

Επισημαίνεται σε όσους υποψήφιους περιλαμβάνονται στον από 8 Ιουνίου 2017 αναρτημένο πίνακα δικαιούχων
http://www.eoppep.gr/index.php/el/announcements/971-enimerosi_ekp_eparkeia2017b
οι οποίοι επιθυμούν να συμμετέχουν στις Εξετάσεις Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης 1ης Περιόδου 2017 και δεν έχουν δηλώσει Εξεταστικό Κέντρο και επιθυμητή ημερομηνία εξέτασης έως αυτή την ώρα, ότι μπορούν να δηλώσουν έως την Τρίτη, 13-06-2017 το βράδυ και ώρα 23:59 μ.μ. μέσω της εφαρμογής του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
http://trainersexams.eoppep.gr


Διαθέσιμες αίθουσες υπάρχουν σε εξεταστικά κέντρα σε όλες τις πόλεις που διενεργούνται εξετάσεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης.

Είναι τραγικοι και απαράδεκτοι. Η φόρμα που έχουν φτιάξει και έχει κάποιες θέσεις σε Αθήνα, βγάζει μήνυμα σφάλματος για όλες τις επιλογές ημερομηνιών. Μια κυρία από τον ΕΟΠΠΕΠ που κατάφερα να βρω με πολύ δυσκολία στο τηλέφωνο, μου ανέφερε ότι έχουν κάποιες θέσεις στην Πάτρα !!!! Πάλι καλά δηλαδή που δεν υπάρχουν θέσεις σε Θεσσαλονίκη! Της εξήγησα ότι αυτό είναι απαράδεκτο, να ζητάνε από υποψήφιους να πάνε σε άλλες πόλεις να δώσουν εξετάσεις.

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
Απ: Παράταση προθεσμίας
« Απάντηση #2445 στις: Ιούνιος 12, 2017, 08:58:37 μμ »
Είναι τραγικοι και απαράδεκτοι. Η φόρμα που έχουν φτιάξει και έχει κάποιες θέσεις σε Αθήνα, βγάζει μήνυμα σφάλματος για όλες τις επιλογές ημερομηνιών. Μια κυρία από τον ΕΟΠΠΕΠ που κατάφερα να βρω με πολύ δυσκολία στο τηλέφωνο, μου ανέφερε ότι έχουν κάποιες θέσεις στην Πάτρα !!!! Πάλι καλά δηλαδή που δεν υπάρχουν θέσεις σε Θεσσαλονίκη! Της εξήγησα ότι αυτό είναι απαράδεκτο, να ζητάνε από υποψήφιους να πάνε σε άλλες πόλεις να δώσουν εξετάσεις.




σας απαντησε κατι;

Αποσυνδεδεμένος cat

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 294
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα θεματα που μπήκαν το Σαββατοκύριακο τα ξέρει κανένας?
Υπάρχει μεγαλη αγωνία. . .

Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 10-11/06/2017
« Απάντηση #2447 στις: Ιούνιος 17, 2017, 11:05:00 πμ »

ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης 1ης περιόδου 2017


ΚΥΡ11-06-2017


1. Στο 1ο Στάδιο λειτουργίας της εκπαιδευόμενης ομάδας διαμορφώνεται το εκπαιδευτικό συμβόλαιο. Κατά την άποψή σας, τι θα έπρεπε να περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό συμβόλαιο; (μονάδες 7/20)
15(Α), Θ.Ο.: 2, σελίδα: 58


2. Η τεχνική της Εισήγησης εξακολουθεί να εφαρμόζεται συχνά στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, παρά το γεγονός ότι έχει αμφισβητηθεί η αποτελεσματικότητά της. Προσπαθήστε να εντοπίσετε τους λόγους για τους οποίους, κατά τη γνώμη σας, η Εισήγηση εφαρμόζεται τόσο συχνά σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων. (μονάδες 7/20)
47(Β), Θ.Ο.: 6, σελίδα: 171


3. Η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση συνοδεύεται αναπόφευκτα από την αξιολόγησή του. Ποια πιστεύετε ότι θα πρέπει να είναι τα ερωτήματα στα οποία θα πρέπει να απαντήσουμε προκειμένου το εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύξαμε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ενήλικων εκπαιδευομένων (αναφέρατε τουλάχιστον 6 σημεία); (μονάδες 6/20)
28(Γ), Θ.Ο.: 8, σελίδα: 230




ΣΑΒ10-06-2017


1. Στο πλαίσιο αξιοποίησης του βίντεο για εκπαιδευτικούς σκοπούς να δώσετε ορισμένα παραδείγματα χρήσης του βίντεο για δραστηριότητες και ανάπτυξη δεξιοτήτων. (μονάδες 7/20)
29(Α), Θ.Ο.: 8, σελίδα: 231


2. Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί έντονος προβληματισμός για την εμπειρική/βιωματική μάθηση στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων; (μονάδες 7/20)
11(Β), Θ.Ο.: 3, σελίδα: 81


3. Ποιες είναι οι ενέργειες προετοιμασίας του εκπαιδευτή πριν συναντήσει για πρώτη φορά μία ομάδα, που πρόκειται να αρχίσει να συμμετέχει σ’ ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα; (μονάδες 6/20)
13(Γ), Θ.Ο.: 2, σελίδες: 56 κ.εξ.




Αποσυνδεδεμένος chrilar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
  • με Αρέσει πολύ η εκπση ενηλίκων!!!
    • Προφίλ
ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 17/06/2017
« Απάντηση #2448 στις: Ιούνιος 18, 2017, 10:24:12 πμ »
ΘΕΜΑΤΑ εξεταστικής Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
ΣΑΒ17-06-2017

1.Με ποιον τρόπο πιστεύετε ότι τα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων μπορούν να συμβάλλουν στην προσαρμογή και ένταξη των προσφύγων, μεταναστών και παλιννοστούντων στο κοινωνικό τους περιβάλλον; (μονάδες 7/20)

28(Α), Θ.Ο.: 7, σελίδα: 207

2. Κατά τη διάρκεια υλοποίησης ενός προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων ο εκπαιδευτής οφείλει να διαπιστώσει το αν και κατά πόσο ικανοποιούνται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μελών της ομάδας του, ώστε να εντοπίσει τυχόν προβλήματα και δυσκολίες και να προχωρήσει σε απαραίτητες αναπροσαρμογές. Με ποιους τρόπους μπορεί να εκπονήσει τη συγκεκριμένη διαδικασία; Επιπλέον, να αναφέρετε πέντε [5] ενδεικτικές ερωτήσεις που θα μπορούσε να διατυπώσει στο πλαίσιο της διαδικασίας αυτής. (μονάδες 7/20)

40(Β), Θ.Ο.: 1, σελίδα: 45

3. α. Τι είναι «εκπαιδευτικές τεχνικές» και τι «εκπαιδευτικές μέθοδοι»;
β. Να αναφέρετε τις κυριότερες εκπαιδευτικές τεχνικές [τουλάχιστον πέντε] που προωθούν την ενεργητική συμμετοχή; (μονάδες 6/20)

2(Γ), Θ.Ο.: 6, σελίδες: 137

https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.1420110298081448&type=3
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 18, 2017, 10:27:52 πμ από chrilar »

Αποσυνδεδεμένος Αίμη

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΘΕΜΑΤΑ ΚΥΡΙΑΚΗ 18/06/2017

1- Α Να αναφέρεται συνοπτικά τις βασικές προυποθέσεις αποτελεσματικής μάθησης των ενήλικων εκπαιδευομένων.  (Θ. Ομάδα 1)
2  -Όσον αναφορά στην αυτοαξιολόγησή σας ως εκπαιδευτές ενηλίκων, κρίνετε οτι αρκεί η συνεχής ενημέρωση στις εξελίξεις του αντικειμένου σας, προκειμένου να επιτύχετε τη βελτίωση σας ; (3-B ομαδα 9)
3- (36-Γ  Θ.Ομάδα 6)
 
 Στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που έδωσα εχθές, οι εξεταστές ήταν πολυ σχολαστικοί με τον χρόνο.Ήσουν εντάξει, οταν τελείωνες μεταξύ 19 και 20 λεπτών. Η ομάδα που δώσαμε μαζί ήταν πολύ καλή. Συνεργαστήκαμε όλοι άψογα , και βοηθούσαμε όλοι, αυτόν που έκανε την διδασκαλία ακολουθώντας τις οδηγίες που μας είχε δώσει.  Ακόμα θα ήθελα να επισημάνω ότι το χρόνο μπορεί να τον 'κρατάει" διακριτικά και κάποιος απο την ομάδα, βοηθάει πολύ!!
Καλή επιτυχία σε όλους !!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159551
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 320
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 270
Σύνολο: 285

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.