0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Mόνιμοι ή αναπληρωτές είναι και οι δύο εργαζόμενοι και βάσει των ατομικών δικαιωμάτων έχουν δικαίωμα στην εργασία... Και επαναλαμβάνω.. αν αρχίσουν από τη δραστική μείωση των αναπληρωτών... δεν θα διστάσουν να εφαρμόσουν και πιο επώδυνα μέτρα.. Απλή λογική.... Καλό είναι οι συνάδελφοι να μην διαχωριζόμαστε σε μόνιμους ή μη... είμαστε όλοι εργαζόμενοι και οφείλουμε να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον...
Παράθεση από: GERMANOS στις Μάρτιος 25, 2013, 09:43:15 μμ Mόνιμοι ή αναπληρωτές είναι και οι δύο εργαζόμενοι και βάσει των ατομικών δικαιωμάτων έχουν δικαίωμα στην εργασία... Και επαναλαμβάνω.. αν αρχίσουν από τη δραστική μείωση των αναπληρωτών... δεν θα διστάσουν να εφαρμόσουν και πιο επώδυνα μέτρα.. Απλή λογική.... Καλό είναι οι συνάδελφοι να μην διαχωριζόμαστε σε μόνιμους ή μη... είμαστε όλοι εργαζόμενοι και οφείλουμε να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον... Χαίρομαι για την εύστοχη παρατήρηση που έκανες.. Μακάρι λοιπόν.. για το καλό όλων μας...
Συνάδελφοι η αύξηση ωραρίου κατά 3 ώρες θα μπορούσε να μειώσει τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά περίπου 12 % . ( σκέψου πως 7 εκπαιδευτικοί θα πάρουν 3x7 = 21 ώρες , όσες έχει ένας αναπληρωτής ) . Δηλαδή στους 7 πετάνε έξω έναν όγδοο ( 1/8 = 12,5% ) .Πόσοι είναι οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας ? ( μόνιμοι και αναπληρωτές ) Βρείτε το 12 % αυτών , αφαιρέστε τον αριθμό των συνταξιοδοτήσεων και το νούμερο που θα προκύψει ίσως αντιστοιχεί στην μείωση αναπληρωτών , δυστυχώς . Υ.Γ. ελπίζω η αριθμητική μου να βγει λάθος και η μείωση να είναι πολύ μικρότερη .
Σας φαινεται παραξενο? Με 3 ωριτσες αυξηση ωραριου οχι μονο φτανουν οι 2.000 αναπληρωτες αλλα θα περισσεψουν και μονιμοι. Αν υποθεσουμε οτι αυτη τη στιγμη οι εκπαιδευτικοι ειναι 100.000 (που μαλλον ειναι περισσοτεροι) με αυξηση κατα 3 ωρες εξοικονομουνται 3x100.000=300.000 ωρες. 300.000/24=12.500 αναπληρωτες μειον. Δε νομιζω να πηρε και περισσοτερους φετος.. Εχει σκεφτει κανεις εναλλακτικες προτασεις για δουλεια ή να ανοιξω καινουριο θεμα?
Παράθεση από: Giorgos-Effie στις Μάρτιος 26, 2013, 12:10:44 μμΣας φαινεται παραξενο? Με 3 ωριτσες αυξηση ωραριου οχι μονο φτανουν οι 2.000 αναπληρωτες αλλα θα περισσεψουν και μονιμοι. Αν υποθεσουμε οτι αυτη τη στιγμη οι εκπαιδευτικοι ειναι 100.000 (που μαλλον ειναι περισσοτεροι) με αυξηση κατα 3 ωρες εξοικονομουνται 3x100.000=300.000 ωρες. 300.000/24=12.500 αναπληρωτες μειον. Δε νομιζω να πηρε και περισσοτερους φετος.. Εχει σκεφτει κανεις εναλλακτικες προτασεις για δουλεια ή να ανοιξω καινουριο θεμα?Διόρθωση και επιμέλεια κειμένων (ξεκινώντας από τα δικά σου )Όντως, αν κάνουν όσα προγραμματίζουν, θα φτάνουν μια χαρά οι 2000 αναπληρωτές. Μετά θα πάρει και για ενισχυτική από ΕΣΠΑ για να χρυσώσει το χάπι και όλα "μια χαρά"!
Παράθεση από: Giorgos-Effie στις Μάρτιος 26, 2013, 12:10:44 μμΣας φαινεται παραξενο? Με 3 ωριτσες αυξηση ωραριου οχι μονο φτανουν οι 2.000 αναπληρωτες αλλα θα περισσεψουν και μονιμοι. Αν υποθεσουμε οτι αυτη τη στιγμη οι εκπαιδευτικοι ειναι 100.000 (που μαλλον ειναι περισσοτεροι) με αυξηση κατα 3 ωρες εξοικονομουνται 3x100.000=300.000 ωρες. 300.000/24=12.500 αναπληρωτες μειον. Δε νομιζω να πηρε και περισσοτερους φετος.. Εχει σκεφτει κανεις εναλλακτικες προτασεις για δουλεια ή να ανοιξω καινουριο θεμα?η συλλογιστική σου είναι εκτός πραγματικότητας. Αφού τα νούμερα σου είναι βασισμένα σε σκέτα νούμερα και όχι το τι αυτά εκπροσωπούν. Εξηγούμε.Α/θμια ο δάσκαλος κάνει 1 τμήμα, και 2-3 ώρες να βάλεις παραπάνω πάλι 1 τμήμα κάνει. Οι εκπαιδευτικοί ειδικότητας είναι συνήθως ένας ανά σχολείο και 2-3 ώρες να τον βάλεις παραπάνω το πιο πιθανό είναι ότι θα συμπληρώνει στο σχολείο του ή το πολύ να πάει για τις extra ώρες σε άλλο αν δεν πήγαινε ήδη. Μικρό κέρδος.Β/θμια με τους ΠΕ02 και τους ΠΕ03/ΠΕ04 στα πολύ μεγάλα σχολεία και αύξηση τότε εκεί θα μετακινηθεί κόσμος και σε άλλα σχολεία. Οι άλλες ειδικότητες που έχουν 1-2 άτομα ανά σχολείο θα υπάρχει ελάχιστο κέρδος από την αύξηση. Π.χ ένα ΠΕ01 σε ένα Γυμνάσιο (10-11 τμήματα) στο ίδιο σχολείο θα μείνει παρά την αύξηση. Άρα το να λες τόσοι είναι οι εκπαιδευτικοί επί τόσες extra ώρες άρα τόσους λιγότερες εκπαιδευτικούς μείον είναι ΛΑΘΟΣ. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Παράθεση από: kinegiros στις Μάρτιος 26, 2013, 01:51:34 μμΠαράθεση από: Giorgos-Effie στις Μάρτιος 26, 2013, 12:10:44 μμΣας φαινεται παραξενο? Με 3 ωριτσες αυξηση ωραριου οχι μονο φτανουν οι 2.000 αναπληρωτες αλλα θα περισσεψουν και μονιμοι. Αν υποθεσουμε οτι αυτη τη στιγμη οι εκπαιδευτικοι ειναι 100.000 (που μαλλον ειναι περισσοτεροι) με αυξηση κατα 3 ωρες εξοικονομουνται 3x100.000=300.000 ωρες. 300.000/24=12.500 αναπληρωτες μειον. Δε νομιζω να πηρε και περισσοτερους φετος.. Εχει σκεφτει κανεις εναλλακτικες προτασεις για δουλεια ή να ανοιξω καινουριο θεμα?η συλλογιστική σου είναι εκτός πραγματικότητας. Αφού τα νούμερα σου είναι βασισμένα σε σκέτα νούμερα και όχι το τι αυτά εκπροσωπούν. Εξηγούμε.Α/θμια ο δάσκαλος κάνει 1 τμήμα, και 2-3 ώρες να βάλεις παραπάνω πάλι 1 τμήμα κάνει. Οι εκπαιδευτικοί ειδικότητας είναι συνήθως ένας ανά σχολείο και 2-3 ώρες να τον βάλεις παραπάνω το πιο πιθανό είναι ότι θα συμπληρώνει στο σχολείο του ή το πολύ να πάει για τις extra ώρες σε άλλο αν δεν πήγαινε ήδη. Μικρό κέρδος.Β/θμια με τους ΠΕ02 και τους ΠΕ03/ΠΕ04 στα πολύ μεγάλα σχολεία και αύξηση τότε εκεί θα μετακινηθεί κόσμος και σε άλλα σχολεία. Οι άλλες ειδικότητες που έχουν 1-2 άτομα ανά σχολείο θα υπάρχει ελάχιστο κέρδος από την αύξηση. Π.χ ένα ΠΕ01 σε ένα Γυμνάσιο (10-11 τμήματα) στο ίδιο σχολείο θα μείνει παρά την αύξηση. Άρα το να λες τόσοι είναι οι εκπαιδευτικοί επί τόσες extra ώρες άρα τόσους λιγότερες εκπαιδευτικούς μείον είναι ΛΑΘΟΣ. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.Καταλαβαινω οτι ο συλλογισμος μου δεν ειναι και ο πιο λεπτομερης αλλα μου κανει εντυπωση πραγματικα που ο δικος σου προερχεται απο καποιον ΠΕ.03(Θυμιζει λιγο το ανεκδοτο μετα την αυξηση της τιμης της βενζινης "εγω 15€ εβαζα, 15 θα βαζω και τωρα"). Δηλαδη αν στο ιδιο σχολειο που ειμαι παρω επιπλεον 3 ωρες δε τις στερω απο καποιον αναπληρωτη? Αν μεταφερθω για επιπλεον 3 ωρες σε γειτονικο σχολειο δε τις στερω παλι απο καποιον αλλο? Οσον αφορα στους δασκαλους τα πραγματα ειναι λιγο πιο δυσκολα αλλα κι εκει νομιζω υπαρχει λυση. Ο δασκαλος συμπληρωνει τις επιπλεον ωρες σε αλλο τμημα κανοντας π.χ μελετη ή θρησκευτικα. Και αυτα που σου λεω γινονται ηδη, δε θα ειναι κατι καινουριο....