*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 375528 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1556
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #1316 στις: Οκτώβριος 13, 2023, 06:47:11 μμ »
Στις 13-9-2009 άνοιξε το θέμα ο συναδελφος... kkalamat.. και 14 χρόνια μετά ακούω από το στόμα του κυρίου Πιερρακακη ότι χρειαζόμαστε.. στον πληθυντικό... 16000 Χιλ πληροφορικός τον χρόνο.. αλήθεια κύριε υπουργέ στην εκπαίδευση οι ανάγκες γιατί είναι μόνο 70 διορισμοί τον χρόνο;;;; Αν όντως πιστεύεις ότι πρέπει να γίνει αύξηση των εισακτέων στα πανεπιστήμια τότε θα πρέπει και αύξηση ωρών σε δημοτικό και γυμνάσιο να γίνει αλλά και αύξηση του αριθμού μονίμων διορισμών του κλάδου. Θεωρώ ότι θα δείτε το θέμα και στους διορισμούς το 2024 να έχουμε κάτι καλύτερο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 514
Σύνολο: 520

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.