*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε για απεργία μέσα στις πανελλαδικές;

Ναί
269 (78.9%)
Όχι
72 (21.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 335

Η ψηφοφορία έληξε: Μάιος 19, 2013, 07:38:22 μμ

Αποστολέας Θέμα: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.  (Αναγνώστηκε 280764 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος asterix

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 942
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #2086 στις: Μάιος 16, 2013, 04:49:10 μμ »
[edit]

το ρουα- ματ απτην κυβερνηση εγινε. Οι υποχρεωτικες μεταθεσεις ειχαν περασει απο 2010 ( φυσικα παλι δεν αφορουσαν τους παλιους). Μας ψιλοξεβρακωσαν.
οκ

Υστερικοι να ουρλιαζουν ενθεν κακειθεν και οι απεξω να μας φτυνουν . Ωραια η παρασταση. Αυλαια.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 16, 2013, 06:53:18 μμ από happiness »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:17:52 »

Αποσυνδεδεμένος arvila

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 251
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #2087 στις: Μάιος 16, 2013, 05:36:25 μμ »
πάντως η ΟΛΜΕ έχει τελειώσει πια.
http://www.youtube.com/watch?v=u7CHW8_srLE&feature=youtu.be

Μαζί με τους 66 προέδρους των ελμε που πρόδωσαν τις αποφάσεις των ΓΣ.
Τα ονόματά τους θα μαθευτούν κάποια στιγμή.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 16, 2013, 05:38:29 μμ από arvila »
H απεργία είναι αποτέλεσμα δημοκρατικών διαδικασιών 83.000 ανθρώπων. Καμιά επιστράτευση δεν μας κλονίζει. Αυτό που βιώνουμε είναι μια μάχη ανάμεσα στην δημοκρατία και τη χούντα.
Η μόνη περίπτωση που θα οφείλαμε να υποχωρήσουμε είναι αν η κυβέρνηση έβαζε δημοψήφισμα αρχικά στους ίδιους τους εξεταζόμενους, και τέλος στο λαό για το αν συντάσσονται με εμάς ή όχι.

Στο λαό υποχωρούμε, στη χούντα όχι!

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #2088 στις: Μάιος 16, 2013, 05:39:02 μμ »
Γιά να διαβάσουμε και μια σοβαρή και ψύχραιμη ανάλυση -απάντηση ...
Μερικές αλήθειες για τους εκπαιδευτικούς

Τις τελευταίες ημέρες γινόμαστε μάρτυρες, για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια, του αγαπημένου χόμπι των Ελλήνων που είναι το "διαίρει και βασίλευε". Με αφορμή τις ενδεχόμενες, έως τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών τις ημέρες των Πανελλαδικών Εξετάσεων, η Ελληνική κοινωνία επιδόθηκε στο αγαπημένο σπορ της που είναι ο αλληλοσπαραγμός.

Φίλες και φίλοι καταρχήν να σημειώσω ότι είμαι εκπαιδευτικός (για όσους δεν το γνωρίζουν) και εύχομαι πράγματι να βρεθεί την ύστατη ώρα λύση, προκειμένου να μη σημειωθούν προβλήματα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις που ξεκινάνε σε λίγες μέρες.

Ωστόσο, επιτρέψτε μου να καταθέσω ορισμένες απόψεις για το θέμα, καθώς αισθάνομαι ότι πλήττεται η νοημοσύνη μου με όσα ακούω και διαβάζω αυτές τις μέρες στα ΜΜΕ έντυπα και ηλεκτρονικά.

Θα ξεκινήσω με ορισμένες αναμφισβήτητες αλήθειες που είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα φαίνεται ότι αγνοούνται...



1. Οι εκπαιδευτικοί ήταν από τους πρώτους που επλήγησαν από την κρίση, καθώς οι μισθοί τους μειώθηκαν από τα πρώτα κιόλας μέτρα που ελήφθησαν πριν από τρία χρόνια και από τότε έχουν δει αλλεπάλληλες μειώσεις στους μισθού τους, της τάξης του 30% - 40%.

2. Είναι δημόσιοι υπάλληλοι που διορίστηκαν είτε με την επετηρίδα, είτε μέσω ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ.

3. Για αρκετά χρόνια στην αρχή της καριέρας τους γυροφέρνουν την Ελλάδα με ότι αυτό συνεπάγεται από οικονομικής ή κοινωνικής σκοπιάς (π.χ. οικογένεια)

4. Οι απολαβές τους σήμερα είναι για έγγαμο εκπαιδευτικό χωρίς παιδιά, με 12 χρόνια προϋπηρεσία στην εκπαίδευση (σημειώνω ότι αγνοείται οποιαδήποτε άλλη προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα ακόμα και σε σχετικό αντικείμενο) και με μεταπτυχιακό 980 ευρώ καθαρά.

5. Λόγω θέσης οι εκπαιδευτικοί, όπως και όλοι οι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι πλήρωναν και πληρώνουν σε αντίθεση με πολλούς άλλους κανονικά το φόρο που τους αναλογεί μέχρι σήμερα.

6. Ο αριθμός τους είναι αναλογικά ελαφρώς υψηλότερος από μέσο όρο της Ευρώπης. Ωστόσο η γεωμορφολογία της χώρας δημιουργεί ιδιαίτερες ανάγκες στα νησιά ή σε απομακρυσμένες περιοχές. Φυσικά μπορούμε να κλείσουμε όλα τα σχολεία εκεί και να μη μαθαίνουν τα παιδιά μας γράμματα. Ποιος νοιάζεται εξάλλου;

7. Οι μισθοί τους ήταν και είναι (ιδιαίτερα) σήμερα κάτω από το μέσο όρο της Ευρώπης

8. Οι ώρες εργασίας τους είναι στο μέσο όρο της Ευρώπης όσον αφορά το διδακτικό τους ωράριο. Ωστόσο, λόγω ανυπαρξίας διοικητικού προσωπικού εκτελούν και πλήθος άλλων εργασιών γραφειοκρατικού χαρακτήρα.

Ας δούμε τώρα ορισμένους μύθους που πλανώνται αλλά και μία συνειδητή προσπάθεια σπίλωσης του λειτουργήματος που επιτελούν
1. Οι καθηγητές είναι τεμπέληδες αφού κάθονται τρεις μήνες το καλοκαίρι και δουλεύουν 3 ώρες την ημέρα
Οι καθηγητές κάθονται δύο μήνες το καλοκαίρι όπως και όλοι σχεδόν οι συνάδελφοί τους στο εξωτερικό. Προφανώς είναι όλοι τεμπέληδες και όλα τα κράτη είναι καφενεία
Οι καθηγητές διδάσκουν 16-21 την εβδομάδα ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας όπως και όλοι οι υπόλοιποι συνάδελφοί τους στο εξωτερικό
Επιπλέον, εκτελούν γραφειοκρατικές εργασίες αλλά και δουλειά στο σπίτι. Θυμίζω πρόσφατη έκθεση της ΟΥΝΕΣΚΟ ότι μία διδακτική ώρα ισοδυναμεί με 4 ώρες εργασίας γραφείου

2. Αλλάζουμε; (προλαβαίνω πιθανό ερώτημα)
Όχι δεν αλλάζουμε, διότι οι μισοί από όσους ρωτήσατε δεν είστε ικανοί να κάνετε τη δουλειά μου (βλ. παρακάτω) και οι άλλοι μισοί κάνατε άλλη επιλογή όταν σας δόθηκε η ευκαιρία

3. Σιγά τη δουλειά που κάνουν και κουράζονται. Κάθονται και πληρώνονται
Όσοι υποστηρίζουν αυτό αλλά και τα προηγούμενα, αναρωτιέμαι γιατί δεν έγιναν καθηγητές. Προφανώς είτε γιατί υπολείπονται σε προσόντα, είτε γιατί η πραγματικότητα μάλλον δεν είναι έτσι ακριβώς όπως την περιγράφουν.

4. Οι καθηγητές δε βρίσκονται στα σχολεία, αλλά στα γραφεία, στους βουλευτές κ.λπ.
Πράγματι αυτό ΙΣΧΥΕ για πολλούς. Ωστόσο την ευθύνη την έχει εκείνος που τους κάλεσε και όχι αυτοί που πήγαν. Επιπλέον, ας μας εξηγήσει πειστικά κάποιος πως θα λειτουργήσουν οι διευθύνσεις ή οι άλλοι φορείς του Υπουργείου Παιδείας χωρίς αποσπασμένους εκπαιδευτικούς

5. Οι εκπαιδευτικοί τα αρπάζουν από τα ιδιαίτερα
Μεγάλη αλήθεια. Να τιμωρηθούν πάραυτα όλοι όσοι συλλαμβάνονται να κάνουν ιδιαίτερα. Αυτό όμως δε μπορεί να σπιλώνει όλο τον κλάδο, όπως δεν μπορεί να σπιλώνονται όλοι οι εφοριακοί επειδή κάποιοι τα πιάνουν, ή όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες επειδή πολλοί φοροκλέβουν ή φοροδιαφεύγουν.

6. Πολλοί είναι ακατάλληλοι να κάνουν μάθημα στις τάξεις
Όταν μπαίνεις για χρόνια σε τάξεις με 25-30 μαθητές είναι κομμάτι δύσκολο να είσαι ακατάλληλος. Ωστόσο, πράγματι μπορεί να υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις. Κανείς δεν αμφισβητεί το γεγονός ότι θα πρέπει να αντιμετωπιστούν. μία λύση ίσως για όλους όσους έχουν απέναντι τους καθηγητές είναι ο Καιάδας

7. Οι εκπαιδευτικοί δε θέλουν την αξιολόγηση γιατί δε θέλουν έλεγχο
Την αξιολόγηση τη θέλουν. Αυτή την αξιολόγηση δε θέλουν. Βασικό στοιχείο μίας διαδικασίας αξιολόγησης προκειμένου να γίνει αποδεκτή αλλά και να έχει αποτελέσματα είναι να εφαρμόζεται από πάνω προς τα κάτω. Ο αξιολογητής θα πρέπει τυγχάνει της αποδοχής του αξιολογούμενου και δε θα πρέπει να εμπλέκονται προσωπικά ζητήματα. Ας δούμε λοιπόν ποιοι κάνουν την αξιολόγηση. Τους εκπαιδευτικούς τους αξιολογεί ο διευθυντής της σχολικής μονάδας και ο σύμβουλος της ειδικότητας. Τον διευθυντή τον αξιολογεί ο σύμβουλος και ο διευθυντής εκπαίδευσης. Τον διευθυντή εκπαίδευσης ο περιφερειάρχης εκπαίδευσης και ένα, αν δεν κάνω λάθος, συμβούλιο. Τον περιφερειάρχη εκπαίδευσης ο γενικός γραμματέας του υπουργείου και επίσης ένα συμβούλιο κ.λπ. Σημειώνω ότι ο περιφερειάρχης κυρίως, αλλά και οι διευθυντές εκπαίδευσης όπως και οι σύμβουλοι είναι και πολιτικές θέσεις (αφού υπάρχει διαδικασία συνέντευξης). Να πω κι άλλα; Η επιτυχής αξιολόγηση θα πρέπει να συνεπάγεται ένα όφελος για τον αξιολογούμενο. Το όφελος στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η βαθμολογική εξέλιξη και κατ' επέκταση η μισθολογική αύξηση που κόπηκε από το μνημόνιο.

8. Ας απολυθούν και μερικοί εκπαιδευτικοί. 1.500.000 απολύσεις έγιναν στον ιδιωτικό τομέα
Κακώς και κάκιστα έγιναν αυτές οι απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα. Αλλά απολύοντας εκπαιδευτικούς θα προσληφθούν ιδιωτικοί υπάλληλοι ή μήπως θα απολυθούν ακόμα περισσότεροι;
Να απολυθούν εκπαιδευτικοί για να χαρούμε και να πάρουμε εκδίκηση; Ας συμφωνήσουμε ότι όποιος υποστηρίζει κάτι τέτοιο είναι τουλάχιστον ένα ποταπό υποκείμενο

9. Οι καθηγητές κάνουν απεργία γιατί τους αύξησαν το ωράριο ΔΥΟ ΩΡΕΣ
Υπάρχει πράγματι κανείς εκτός από τα γνωστά παπαγαλάκια που να υποστηρίζει πράγματι ότι οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν γιατί τους προστέθηκαν δύο ώρες στο ωράριο; Δύο επιπλέον ώρες σημαίνει ότι ανά δέκα εκπαιδευτικούς ένας θα περισσεύει. Με τις αλλεπάλληλες αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα δημιουργήθηκαν με ευθύνη της πολιτείας υπεραριθμίες σε ορισμένες ειδικότητες (μεταξύ των οποίων και η δική μου, της πληροφορικής). Για το θέμα έχω γράψει πολλές φορές παλαιότερα. Θα θυμίσω μόνο το εξής. Όταν εισήχθη για πρώτη φορά η πληροφορική στα σχολεία, λόγω έλλειψης αποφοίτων πληροφορικής έκαναν μετάταξη στην ειδικότητα της πληροφορικής μαθηματικοί, φυσικοί, αλλά και γυμναστές θεολόγοι κ.λπ. που είχαν ή μεταπτυχιακό στην πληροφορική ή στις περισσότερες περιπτώσεις είχαν παρακολουθήσει σεμινάρια στο ΕΛΚΕΠΑ ή άλλους φορείς κάποιων λίγων ωρών. Με την αύξηση των αποφοίτων πληροφορικής το φαινόμενο σταδιακά σταμάτησε. Η πληροφορική αποτέλεσε ελκυστική ειδικότητα στα Τ.Ε.Ε. και μάθημα υποχρεωτικό 1 ώρας στο Γυμνάσιο και 2 ωρών υποχρεωτικό στη Γ' Λυκείου για την τεχνολογική κατεύθυνση, ενώ υπήρχε ως μάθημα επιλογής 2 ωρών στην Α' και Β' λυκείου. Η αλλαγή των Τ.Ε.Ε σε ΕΠΑΛ σήμανε στην ουσία το τέλος της τεχνικής εκπαίδευσης και επομένως των ειδικοτήτων της πληροφορικής. Αποτέλεσμα των ΕΠΑΛ ήταν να "περισσέψουν" δεκάδες πληροφορικοί ενώ ταυτόχρονα να υπάρξει ανάγκη για διορισμούς φιλολόγων, μαθηματικών φυσικών. Ωραίο ε; Δε συμφωνείτε; "Το ψηφιακό σχολείο" θεώρησε περιττή την πληροφορική στην Α' Λυκείου. Το "Νέο Λύκειο" τη θεωρεί περιττή και στη Β' Λυκείου. Το "πιλοτικό πρόγραμμα" των γυμνασίων που προέβλεπε 2 ώρες την εβδομάδα πληροφορική έμεινε πιλοτικό.
Τι σημαίνουν όλα αυτά;
Απλά ότι "περισσεύουν" εκπαιδευτικοί της πληροφορικής. Θα "περισσέψουν" όπως καταλαβαίνετε ακόμα περισσότεροι με την αύξηση του ωραρίου. Περισσεύουν όμως πράγματι; Επιπλέον, με το νέο νόμο περί κινητικότητας οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν για δεύτερη φορά στην καριέρα τους να γυροφέρνουν την Ελλάδα με ότι αυτό συνεπάγεται τις ημέρες που ζούμε. Θα μπορούσα να αναφέρω και πολλά άλλα για το συγκεκριμένο θέμα αλλά νομίζω ότι δεν έχει νόημα. Το σίγουρο είναι ότι οι εκπαιδευτικοί δεν απεργούν για τις δύο επιπλέον ώρες που προστέθηκαν στο ωράριό τους

10. Οι καθηγητές κρατούν ομήρους τα παιδιά με την απεργία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
Οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που κάθε μέρα συναναστρέφονται τους μαθητές και αντιμετωπίζουν όλα τα προβλήματα που κουβαλάνε τα παιδιά από τις οικογένειές τους. Το μόνο που δεν επιθυμούν είναι κρατήσουν τα παιδιά σε ομηρία. Ωστόσο, όλοι θα πρέπει να καταλάβουν ότι αγωνίζονται και για αυτά τα παιδιά γιατί κάποιες χιλιάδες από αυτά θα κατευθυνθούν στις καθηγητικές σχολές και θα ελπίζουν κάποια μέρα να γίνουν συνάδελφοι. Για να γίνουμε όμως συνάδελφοι θα πρέπει να πρωτίστως να υπάρχουμε και οι δύο. Επιπλέον, σε όλους αυτούς που έσπευσαν να αναθεματίσουν τους καθηγητές θέτω ένα απλό ερώτημα: Πότε ακριβώς σας βολεύει για να διεκδικήσουμε το δικαίωμά μας στην αξιοπρέπεια;

Η επιλογή για απεργία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι η τελευταία και απευκταία επιλογή. Ωστόσο το δικαίωμα στην αξιοπρέπεια είναι πιο ιερό και οφείλει να γίνει σεβαστό. Ο "κοινωνικός αυτοματισμός" δεν είναι τίποτα περισσότερο από την καλά δουλεμένη για δεκαετίες πολιτική του διαίρει και βασίλευε που στρέφει τη μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης με αποτέλεσμα πάντα να γίνεται αυτό που επιθυμεί η εξουσία. Εδώ είμαστε για να αποδείξουμε πόσο βαθιά ριζωμένο μέσα μας έχουμε το "ο θάνατός σου η ζωή μου". Πολύ φοβάμαι ότι θα είμαστε ξανά στο ίδιο έργο θεατές.

Βασίλης Σωτηρούδας
http://edu4adults.blogspot.gr/2013/05/blog-post_2593.html#.UYu3vAAI788.twitter
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 16, 2013, 10:27:09 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #2089 στις: Μάιος 16, 2013, 06:53:11 μμ »
Ποιοι πρόεδροι των ΕΛΜΕ ψήφισαν υπέρ της αναστολής της απεργίας των καθηγητών


http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B5-%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%AD%CF%81-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD

Τσεκάρετε ποιοι ψήφισαν ΥΠΕΡ στην εισήγηση της ΟΛΜΕ και ταυτόχρονα ΚΑΤΑ / ΛΕΥΚΟ στους όρους και προϋποθέσεις - ό,τι και να λέμε έπεσε γραμμή από ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ, ΣΕΚ να μαζευτεί η απεργία αγνοώντας την ψήφο της βάσης. Γι αυτό μπήκε και το ερώτημα για όρους και προϋποθέσεις τη στιγμή που καμία ΕΛΜΕ δεν είχε ψηφίσει στις συνελεύσεις πάνω σε αυτό.
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:17:52 »

Αποσυνδεδεμένος arvila

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 251
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #2090 στις: Μάιος 16, 2013, 09:08:55 μμ »
Ποιοι πρόεδροι των ΕΛΜΕ ψήφισαν υπέρ της αναστολής της απεργίας των καθηγητών

http://www.pde.gr/index.php?page=6270

Τσεκάρετε ποιοι ψήφισαν ΥΠΕΡ στην εισήγηση της ΟΛΜΕ και ταυτόχρονα ΚΑΤΑ / ΛΕΥΚΟ στους όρους και προϋποθέσεις - ό,τι και να λέμε έπεσε γραμμή από ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ, ΣΕΚ να μαζευτεί η απεργία αγνοώντας την ψήφο της βάσης. Γι αυτό μπήκε και το ερώτημα για όρους και προϋποθέσεις τη στιγμή που καμία ΕΛΜΕ δεν είχε ψηφίσει στις συνελεύσεις πάνω σε αυτό.

Μπράβο στον πρόεδρο της ελμε μου, στάθηκε στο ύψος του!
Ελπίζω όσοι πρόεδροι πρόδωσαν και ψήφισαν λευκό, οι κατά τόπους συνάδελφοι να τους ...λευκάνουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 16, 2013, 09:20:36 μμ από arvila »
H απεργία είναι αποτέλεσμα δημοκρατικών διαδικασιών 83.000 ανθρώπων. Καμιά επιστράτευση δεν μας κλονίζει. Αυτό που βιώνουμε είναι μια μάχη ανάμεσα στην δημοκρατία και τη χούντα.
Η μόνη περίπτωση που θα οφείλαμε να υποχωρήσουμε είναι αν η κυβέρνηση έβαζε δημοψήφισμα αρχικά στους ίδιους τους εξεταζόμενους, και τέλος στο λαό για το αν συντάσσονται με εμάς ή όχι.

Στο λαό υποχωρούμε, στη χούντα όχι!

Αποσυνδεδεμένος pv

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Υπουργείο !! Τον ΠΔΕ !! Τον Προισταμενο
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #2091 στις: Μάιος 16, 2013, 10:17:20 μμ »
Γιά να διαβάσουμε και μια σοβαρή και ψύχραιμη ανάλυση -απάντηση ...
Μερικές αλήθειες για τους εκπαιδευτικούς

Τις τελευταίες ημέρες γινόμαστε μάρτυρες, για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια, του αγαπημένου χόμπι των Ελλήνων που είναι το "διαίρει και βασίλευε". Με αφορμή τις ενδεχόμενες, έως τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών τις ημέρες των Πανελλαδικών Εξετάσεων, η Ελληνική κοινωνία επιδόθηκε στο αγαπημένο σπορ της που είναι ο αλληλοσπαραγμός.

Φίλες και φίλοι καταρχήν να σημειώσω ότι είμαι εκπαιδευτικός (για όσους δεν το γνωρίζουν) και εύχομαι πράγματι να βρεθεί την ύστατη ώρα λύση, προκειμένου να μη σημειωθούν προβλήματα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις που ξεκινάνε σε λίγες μέρες.

Ωστόσο, επιτρέψτε μου να καταθέσω ορισμένες απόψεις για το θέμα, καθώς αισθάνομαι ότι πλήττεται η νοημοσύνη μου με όσα ακούω και διαβάζω αυτές τις μέρες στα ΜΜΕ έντυπα και ηλεκτρονικά.

Θα ξεκινήσω με ορισμένες αναμφισβήτητες αλήθειες που είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα φαίνεται ότι αγνοούνται...



1. Οι εκπαιδευτικοί ήταν από τους πρώτους που επλήγησαν από την κρίση, καθώς οι μισθοί τους μειώθηκαν από τα πρώτα κιόλας μέτρα που ελήφθησαν πριν από τρία χρόνια και από τότε έχουν δει αλλεπάλληλες μειώσεις στους μισθού τους, της τάξης του 30% - 40%.

2. Είναι δημόσιοι υπάλληλοι που διορίστηκαν είτε με την επετηρίδα, είτε μέσω ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ.

3. Για αρκετά χρόνια στην αρχή της καριέρας τους γυροφέρνουν την Ελλάδα με ότι αυτό συνεπάγεται από οικονομικής ή κοινωνικής σκοπιάς (π.χ. οικογένεια)

4. Οι απολαβές τους σήμερα είναι για έγγαμο εκπαιδευτικό χωρίς παιδιά, με 12 χρόνια προϋπηρεσία στην εκπαίδευση (σημειώνω ότι αγνοείται οποιαδήποτε άλλη προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα ακόμα και σε σχετικό αντικείμενο) και με μεταπτυχιακό 980 ευρώ καθαρά.

5. Λόγω θέσης οι εκπαιδευτικοί, όπως και όλοι οι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι πλήρωναν και πληρώνουν σε αντίθεση με πολλούς άλλους κανονικά το φόρο που τους αναλογεί μέχρι σήμερα.

6. Ο αριθμός τους είναι αναλογικά ελαφρώς υψηλότερος από μέσο όρο της Ευρώπης. Ωστόσο η γεωμορφολογία της χώρας δημιουργεί ιδιαίτερες ανάγκες στα νησιά ή σε απομακρυσμένες περιοχές. Φυσικά μπορούμε να κλείσουμε όλα τα σχολεία εκεί και να μη μαθαίνουν τα παιδιά μας γράμματα. Ποιος νοιάζεται εξάλλου;

7. Οι μισθοί τους ήταν και είναι (ιδιαίτερα) σήμερα κάτω από το μέσο όρο της Ευρώπης

8. Οι ώρες εργασίας τους είναι στο μέσο όρο της Ευρώπης όσον αφορά το διδακτικό τους ωράριο. Ωστόσο, λόγω ανυπαρξίας διοικητικού προσωπικού εκτελούν και πλήθος άλλων εργασιών γραφειοκρατικού χαρακτήρα.

Ας δούμε τώρα ορισμένους μύθους που πλανώνται αλλά και μία συνειδητή προσπάθεια σπίλωσης του λειτουργήματος που επιτελούν
1. Οι καθηγητές είναι τεμπέληδες αφού κάθονται τρεις μήνες το καλοκαίρι και δουλεύουν 3 ώρες την ημέρα
Οι καθηγητές κάθονται δύο μήνες το καλοκαίρι όπως και όλοι σχεδόν οι συνάδελφοί τους στο εξωτερικό. Προφανώς είναι όλοι τεμπέληδες και όλα τα κράτη είναι καφενεία
Οι καθηγητές διδάσκουν 16-21 την εβδομάδα ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας όπως και όλοι οι υπόλοιποι συνάδελφοί τους στο εξωτερικό
Επιπλέον, εκτελούν γραφειοκρατικές εργασίες αλλά και δουλειά στο σπίτι. Θυμίζω πρόσφατη έκθεση της ΟΥΝΕΣΚΟ ότι μία διδακτική ώρα ισοδυναμεί με 4 ώρες εργασίας γραφείου

2. Αλλάζουμε; (προλαβαίνω πιθανό ερώτημα)
Όχι δεν αλλάζουμε, διότι οι μισοί από όσους ρωτήσατε δεν είστε ικανοί να κάνετε τη δουλειά μου (βλ. παρακάτω) και οι άλλοι μισοί κάνατε άλλη επιλογή όταν σας δόθηκε η ευκαιρία

3. Σιγά τη δουλειά που κάνουν και κουράζονται. Κάθονται και πληρώνονται
Όσοι υποστηρίζουν αυτό αλλά και τα προηγούμενα, αναρωτιέμαι γιατί δεν έγιναν καθηγητές. Προφανώς είτε γιατί υπολείπονται σε προσόντα, είτε γιατί η πραγματικότητα μάλλον δεν είναι έτσι ακριβώς όπως την περιγράφουν.

4. Οι καθηγητές δε βρίσκονται στα σχολεία, αλλά στα γραφεία, στους βουλευτές κ.λπ.
Πράγματι αυτό ΙΣΧΥΕ για πολλούς. Ωστόσο την ευθύνη την έχει εκείνος που τους κάλεσε και όχι αυτοί που πήγαν. Επιπλέον, ας μας εξηγήσει πειστικά κάποιος πως θα λειτουργήσουν οι διευθύνσεις ή οι άλλοι φορείς του Υπουργείου Παιδείας χωρίς αποσπασμένους εκπαιδευτικούς

5. Οι εκπαιδευτικοί τα αρπάζουν από τα ιδιαίτερα
Μεγάλη αλήθεια. Να τιμωρηθούν πάραυτα όλοι όσοι συλλαμβάνονται να κάνουν ιδιαίτερα. Αυτό όμως δε μπορεί να σπιλώνει όλο τον κλάδο, όπως δεν μπορεί να σπιλώνονται όλοι οι εφοριακοί επειδή κάποιοι τα πιάνουν, ή όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες επειδή πολλοί φοροκλέβουν ή φοροδιαφεύγουν.

6. Πολλοί είναι ακατάλληλοι να κάνουν μάθημα στις τάξεις
Όταν μπαίνεις για χρόνια σε τάξεις με 25-30 μαθητές είναι κομμάτι δύσκολο να είσαι ακατάλληλος. Ωστόσο, πράγματι μπορεί να υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις. Κανείς δεν αμφισβητεί το γεγονός ότι θα πρέπει να αντιμετωπιστούν. μία λύση ίσως για όλους όσους έχουν απέναντι τους καθηγητές είναι ο Καιάδας

7. Οι εκπαιδευτικοί δε θέλουν την αξιολόγηση γιατί δε θέλουν έλεγχο
Την αξιολόγηση τη θέλουν. Αυτή την αξιολόγηση δε θέλουν. Βασικό στοιχείο μίας διαδικασίας αξιολόγησης προκειμένου να γίνει αποδεκτή αλλά και να έχει αποτελέσματα είναι να εφαρμόζεται από πάνω προς τα κάτω. Ο αξιολογητής θα πρέπει τυγχάνει της αποδοχής του αξιολογούμενου και δε θα πρέπει να εμπλέκονται προσωπικά ζητήματα. Ας δούμε λοιπόν ποιοι κάνουν την αξιολόγηση. Τους εκπαιδευτικούς τους αξιολογεί ο διευθυντής της σχολικής μονάδας και ο σύμβουλος της ειδικότητας. Τον διευθυντή τον αξιολογεί ο σύμβουλος και ο διευθυντής εκπαίδευσης. Τον διευθυντή εκπαίδευσης ο περιφερειάρχης εκπαίδευσης και ένα, αν δεν κάνω λάθος, συμβούλιο. Τον περιφερειάρχη εκπαίδευσης ο γενικός γραμματέας του υπουργείου και επίσης ένα συμβούλιο κ.λπ. Σημειώνω ότι ο περιφερειάρχης κυρίως, αλλά και οι διευθυντές εκπαίδευσης όπως και οι σύμβουλοι είναι και πολιτικές θέσεις (αφού υπάρχει διαδικασία συνέντευξης). Να πω κι άλλα; Η επιτυχής αξιολόγηση θα πρέπει να συνεπάγεται ένα όφελος για τον αξιολογούμενο. Το όφελος στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η βαθμολογική εξέλιξη και κατ' επέκταση η μισθολογική αύξηση που κόπηκε από το μνημόνιο.

8. Ας απολυθούν και μερικοί εκπαιδευτικοί. 1.500.000 απολύσεις έγιναν στον ιδιωτικό τομέα
Κακώς και κάκιστα έγιναν αυτές οι απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα. Αλλά απολύοντας εκπαιδευτικούς θα προσληφθούν ιδιωτικοί υπάλληλοι ή μήπως θα απολυθούν ακόμα περισσότεροι;
Να απολυθούν εκπαιδευτικοί για να χαρούμε και να πάρουμε εκδίκηση; Ας συμφωνήσουμε ότι όποιος υποστηρίζει κάτι τέτοιο είναι τουλάχιστον ένα ποταπό υποκείμενο

9. Οι καθηγητές κάνουν απεργία γιατί τους αύξησαν το ωράριο ΔΥΟ ΩΡΕΣ
Υπάρχει πράγματι κανείς εκτός από τα γνωστά παπαγαλάκια που να υποστηρίζει πράγματι ότι οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν γιατί τους προστέθηκαν δύο ώρες στο ωράριο; Δύο επιπλέον ώρες σημαίνει ότι ανά δέκα εκπαιδευτικούς ένας θα περισσεύει. Με τις αλλεπάλληλες αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα δημιουργήθηκαν με ευθύνη της πολιτείας υπεραριθμίες σε ορισμένες ειδικότητες (μεταξύ των οποίων και η δική μου, της πληροφορικής). Για το θέμα έχω γράψει πολλές φορές παλαιότερα. Θα θυμίσω μόνο το εξής. Όταν εισήχθη για πρώτη φορά η πληροφορική στα σχολεία, λόγω έλλειψης αποφοίτων πληροφορικής έκαναν μετάταξη στην ειδικότητα της πληροφορικής μαθηματικοί, φυσικοί, αλλά και γυμναστές θεολόγοι κ.λπ. που είχαν ή μεταπτυχιακό στην πληροφορική ή στις περισσότερες περιπτώσεις είχαν παρακολουθήσει σεμινάρια στο ΕΛΚΕΠΑ ή άλλους φορείς κάποιων λίγων ωρών. Με την αύξηση των αποφοίτων πληροφορικής το φαινόμενο σταδιακά σταμάτησε. Η πληροφορική αποτέλεσε ελκυστική ειδικότητα στα Τ.Ε.Ε. και μάθημα υποχρεωτικό 1 ώρας στο Γυμνάσιο και 2 ωρών υποχρεωτικό στη Γ' Λυκείου για την τεχνολογική κατεύθυνση, ενώ υπήρχε ως μάθημα επιλογής 2 ωρών στην Α' και Β' λυκείου. Η αλλαγή των Τ.Ε.Ε σε ΕΠΑΛ σήμανε στην ουσία το τέλος της τεχνικής εκπαίδευσης και επομένως των ειδικοτήτων της πληροφορικής. Αποτέλεσμα των ΕΠΑΛ ήταν να "περισσέψουν" δεκάδες πληροφορικοί ενώ ταυτόχρονα να υπάρξει ανάγκη για διορισμούς φιλολόγων, μαθηματικών φυσικών. Ωραίο ε; Δε συμφωνείτε; "Το ψηφιακό σχολείο" θεώρησε περιττή την πληροφορική στην Α' Λυκείου. Το "Νέο Λύκειο" τη θεωρεί περιττή και στη Β' Λυκείου. Το "πιλοτικό πρόγραμμα" των γυμνασίων που προέβλεπε 2 ώρες την εβδομάδα πληροφορική έμεινε πιλοτικό.
Τι σημαίνουν όλα αυτά;
Απλά ότι "περισσεύουν" εκπαιδευτικοί της πληροφορικής. Θα "περισσέψουν" όπως καταλαβαίνετε ακόμα περισσότεροι με την αύξηση του ωραρίου. Περισσεύουν όμως πράγματι; Επιπλέον, με το νέο νόμο περί κινητικότητας οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν για δεύτερη φορά στην καριέρα τους να γυροφέρνουν την Ελλάδα με ότι αυτό συνεπάγεται τις ημέρες που ζούμε. Θα μπορούσα να αναφέρω και πολλά άλλα για το συγκεκριμένο θέμα αλλά νομίζω ότι δεν έχει νόημα. Το σίγουρο είναι ότι οι εκπαιδευτικοί δεν απεργούν για τις δύο επιπλέον ώρες που προστέθηκαν στο ωράριό τους

10. Οι καθηγητές κρατούν ομήρους τα παιδιά με την απεργία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
Οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που κάθε μέρα συναναστρέφονται τους μαθητές και αντιμετωπίζουν όλα τα προβλήματα που κουβαλάνε τα παιδιά από τις οικογένειές τους. Το μόνο που δεν επιθυμούν είναι κρατήσουν τα παιδιά σε ομηρία. Ωστόσο, όλοι θα πρέπει να καταλάβουν ότι αγωνίζονται και για αυτά τα παιδιά γιατί κάποιες χιλιάδες από αυτά θα κατευθυνθούν στις καθηγητικές σχολές και θα ελπίζουν κάποια μέρα να γίνουν συνάδελφοι. Για να γίνουμε όμως συνάδελφοι θα πρέπει να πρωτίστως να υπάρχουμε και οι δύο. Επιπλέον, σε όλους αυτούς που έσπευσαν να αναθεματίσουν τους καθηγητές θέτω ένα απλό ερώτημα: Πότε ακριβώς σας βολεύει για να διεκδικήσουμε το δικαίωμά μας στην αξιοπρέπεια;

Η επιλογή για απεργία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι η τελευταία και απευκταία επιλογή. Ωστόσο το δικαίωμα στην αξιοπρέπεια είναι πιο ιερό και οφείλει να γίνει σεβαστό. Ο "κοινωνικός αυτοματισμός" δεν είναι τίποτα περισσότερο από την καλά δουλεμένη για δεκαετίες πολιτική του διαίρει και βασίλευε που στρέφει τη μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης με αποτέλεσμα πάντα να γίνεται αυτό που επιθυμεί η εξουσία. Εδώ είμαστε για να αποδείξουμε πόσο βαθιά ριζωμένο μέσα μας έχουμε το "ο θάνατός σου η ζωή μου". Πολύ φοβάμαι ότι θα είμαστε ξανά στο ίδιο έργο θεατές.

Βασίλης Σωτηρούδας
ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ , δεν εχω λόγια .... επιτέλους και μια φωνή λογικής ... αυτο πρεπει να δημοσιευθει ΠΑΝΤΟΥ και να υοθετηθει απο ολο τον εκαπιδευτικο κλάδο !!!!!!
 

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #2092 στις: Μάιος 16, 2013, 10:47:48 μμ »
Μια μικρή ενημέρωση και όλα στη κρίση σας
Στη χθεσινή ΓΣ προέδρων από αρκετές τοποθετήσεις προέδρων μπήκε το θέμα τι θα κάνουμε με την επίταξη
Με ποιους όρους θα υλοποιήσουμε την απεργία
Άλλωστε όλη η συζήτηση ήταν αν μπορούμε ουσιαστικά να σπάσουμε την επιστράτευση
Σε αρκετές τοποθετήσεις υπήρξε ο προβληματισμός πως οι συνάδελφοι ψήφισαν την απεργία για να στηρίξουν το σωματείο
Άλλοι μετέφεραν μια εικόνα πως δεν είναι διατεθειμένοι να σπάσουν την απεργία
Έγιναν προσπάθειες ξανά να υπάρξουν αποφάσεις για γενική απεργία από ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ (νέα απόφαση ΓΣ)
Δεν έγινε κατορθωτό
Ούτε άλλες ομοσπονδίες μπήκαν μπροστά εκτός από τη χθεσινή απόφαση της ΔΟΕ.
Η συζήτηση ουσιαστικά επικεντρώθηκε σε αυτό
Η ΓΣ ζήτησε από το ΔΣ να κάνει μια εκτίμηση αν υπάρχουν οι όροι και οι προϋποθέσεις να υλοποιηθεί η απόφαση με όρους μαζικού κινήματος
Αναπτύχθηκε ένας προβληματισμός έντονος όλη μέρα και ανάμεσά μας και προφανώς δεν ήταν εύκολο τι θα προτείνουμε
Εκτιμήσαμε αργά το βράδυ πως δεν υπήρχαν αυτοί οι όροι
Στο ΔΣ προτείναμε (μετά από συζήτηση στη γραμματεία – όσων ήταν εκεί) την μη πραγματοποίηση της απεργίας κάτω από αυτές τις συνθήκες γιατί θα έδινε βορά στις απολύσεις τους συναδέλφους.
Δεν θα πηγαίναμε σε μια μαζική απεργία αλλά σε ατομικά «κρεμάσματα» συναδέλφων με ορατές απολύσεις
Να συνεχίσουμε με άλλες μορφές τους αγώνες μας (συλλαλητήρια κλπ) και νέα Γενική Συνέλευση την άλλη εβδομάδα
Άλλωστε παρά τους λεονταρισμούς και οι παρεμβάσεις εκτιμούσαν πως δεν υπάρχουν οι όροι ουσιαστικά, αλλά βέβαια πρότειναν τα εξής «κουφά» κατά τη γνώμη μου: η απεργία γίνεται ως εξής, οι εξετάσεις κανονικά, μικρές συγκεντρώσεις εκπαιδευτικών που δεν εμπλέκονται στις πανελλαδικές  λίγο πιο πέρα από τα εξεταστικά χωρίς να εμποδίζονται εκεί οι διαδικασίες εξετάσεων και να βρεθούν 500 συνδικαλιστές που θα υπογράψουν και θα κάνουν απεργία. Δεν νομίζω πως αυτό είναι όροι μαζικού κινήματος ……
Το ΠΑΜΕ έκανε το ….γερμανό μη προτείνοντας τίποτα. Έκανε μια δήλωση πως η ΓΣ να αποφασίσει (αυτό λέγαμε και εμείς)
Η πρόταση για το αν υπάρχουν οι όροι υλοποίησης απόφασης μπήκε σε ψηφοφορία ονομαστική, σε διαφορετική ψηφοφορία από την εισήγηση.
Η αρχική εισήγηση του ΔΣ υπερψηφίστηκε  συντριπτικά.
Είπαμε πως πρέπει κάθε πρόεδρος να ψηφίσει κατά πως έχει εξουσιοδότηση από τη ΓΣ ή με την αίσθηση και τη γνώση που έχει από τη συζήτηση που έγινε στη γενική συνέλευση της ΕΛΜΕ του.
Στην ψηφοφορία αυτή (αν υπάρχουν οι όροι και οι προϋποθέσεις να γίνει η απεργία τώρα με σπάσιμο της επίταξης) απάντησε θετικά μόλις το 22% των ΕΛΜΕ και των ψήφων. Οι περισσότεροι τοποθετήθηκαν με λευκό.
Επειδή στην ανακοίνωση των Παρεμβάσεων λέγεται πως μόνο οι πρόεδροι από ΣΥΝΕΚ ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ ψήφισαν λευκό και κατά, η πραγματικότητα είναι πως και αρκετοί πρόεδροι των Παρεμβάσεων αλλά και του ΠΑΜΕ ψήφισαν «πως δεν υπάρχουν οι όροι» (οι περισσότεροι ψήφισαν λευκό). Αντίστροφα  και πρόεδροι από ΣΥΝΕΚ ψήφισαν Ναι.
Είναι σαφές πως η απόφαση πάρθηκε από τη Συνέλευση και όχι από το ΔΣ της ΟΛΜΕ.
Έγινε προσπάθεια από κάποιους (όχι όλους) από τις παρεμβάσεις να αμφισβητηθεί το αποτέλεσμα, αλλά όταν το 78% ψηφίζει λευκό ή κατά στο «αν υπάρχουν οι όροι υλοποίησης», δεν νομίζω ότι μπορεί αυτό να αμφισβητηθεί.
Στην πραγματικότητα με αυτές τις εκτιμήσεις ίσως θα ήταν σφαγή να συνεχίζαμε με όρους δηλ. όχι μαζικούς.
Όλα είναι στην κρίση σας
Έτσι και αλλιώς ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση για όλους και δίχασε όλες  τις παρατάξεις και τη ΓΣ
Η συνέχεια θα δείξει αν ήταν η σωστή απόφαση
Προφανώς όσοι χειριστήκαμε το θέμα έχουμε τις μεγαλύτερες ευθύνες
Όσον αφορά σε προσωπικό επίπεδο επειδή και από τη θεσμική μου θέση σήκωσα ένα μεγάλο βάρος όλη αυτή τη δύσκολη περίοδο (νομίζω πάντα με συλλογικές αποφάσεις της παράταξης), θα θέσω την παραίτησή μου από το ΔΣ της ΟΛΜΕ στην κρίση των οργάνων της παράταξης αλλά όλων σας.

ΘΕΜΗΣ ΚΟΣΣΥΦΑΚΗΣ
Μέλος Δ.Σ. ΟΛΜΕ

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #2093 στις: Μάιος 16, 2013, 11:23:14 μμ »
Κείμενο μιας συναδέλφου...

-----
Το θέατρο του ευτελισμού και το ταγκό της εξουσίας

Θεατρική παράσταση φαρσοκωμωδίας : Απεργία στις Πανελλήνιες

Πράξη 1η:Η Κυβέρνηση δίνει το εναρκτήριο λάκτισμα.

Αν και με το Μνημόνιο 3 έχει ήδη αποφασιστεί η αύξηση του διδακτικού ωραρίου των καθηγητών συγκεκριμενοποιεί την αύξηση στις 2 ώρες εβδομαδιαίως στο πολυνομοσχέδιο παραμονές Πάσχα και λίγο πριν την έναρξη των Πανελληνίων Εξετάσεων.

Ακόμα και ο πιο ανόητος καταλαβαίνει ότι θα αρκούσε μια απλή Υπουργική Απόφαση γύρω στις 10 Ιούνη για να συγκεκριμενοποιήσει την αύξηση όταν θα είχαν λήξει οι Πανελλήνιες.

Γιατί λοιπόν το έφερε τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή;

Για να δημιουργήσει αναταραχή, να ενεργοποιήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό και να στοχοποιήσει τους αντιδρώντες καθηγητές ώστε , τέλος Ιούνη, να τους απολύσει εν μέσω θριαμβικών κραυγών του πλήθους.

Πράξη 2η : Οι εργατοπατέρες της ΟΛΜΕ ξεκρεμούν τα επαναστατικά τυφέκια.

Μέσα σε δήθεν συναισθηματική φόρτιση οργής το προεδρείο της ΟΛΜΕ προτείνει απεργία μέσα στις εξετάσεις. Συναινούν όλες οι συνδικαλιστικές παρατάξεις που πρόσκεινται στα κόμματα της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης πλην του ΠΑΜΕ το οποίο προδιαγράφει εξαρχής ήττα και προτείνει τιμητικές απεργίες τουφεκιές σε ημερομηνίες που δεν προσέρχονται μαθητές στα σχολεία (ευτυχώς όχι ακόμα Κυριακές).

Πράξη 3η: Τα ΜΜΕ (και όχι μόνο) ξεσκίζουν τους καθηγητές

Αρχίζει το σόου. Κοπρίτες, κοπρόσκυλα, ρεμάλια, κοπανατζήδες, παιδόφιλοι, απατεώνες, γαϊδούρια οι φράσεις που εκστομίζονται στα τηλεδικαστήρια , στα καθεστωτικά έντυπα ή από στόματος βουλευτών ή εκπροσώπων κομμάτων.

Τι κάνει επικοινωνιακά η ΟΛΜΕ;

Μήπως ξέρει;

Αντί καταρχήν να κάνει αστικές αγωγές κατά των υβριστών κάθεται και ακούει.

Αντί , ευκαιρίας δοθείσης, να απαιτήσει την κατάργηση των, ψυχοφθόρων για τα παιδιά και οικονομοβόρων για τις οικογένειες, Πανελληνίων Εξετάσεων κάνει τη πάπια γιατί πίσω απ΄αυτές τις εξετάσεις ζει ένα ολόκληρο , νόμιμο αλλά και παράνομο, κύκλωμα φροντιστών και ιδιαιτεράδων.

Μα τι θα μπορούσε να πει ακόμα;

Να πει ότι γίνεται αποδεκτή η αύξηση των 2 ωρών με την δέσμευση του Υπουργείου ότι τα τμήματα των μαθητών θα είναι των 15 παιδιών και ότι οι καθηγητές θα απασχολούνται ΜΟΝΟ με το διδακτικό τους έργο και τίποτε άλλο.Ούτε τον γραμματέα θα κάνουν στο σχολείο, ούτε τον σχολικό φύλακα, ούτε την καθαρίστρια, έτσι βελτιώνεται ποιοτικά η Παιδεία.

Αλλά ποιος να τα πει αυτά;

Πράξη 4η: Σου παν θα βάλεις το χακί….

Σε μία πρωτοφανή ενέργεια η κυβέρνηση επιτάσσει τους καθηγητές πριν αυτοί αποφασίσουν για την απεργία.Τουτέστιν επιτάσσουν την Σκέψη και τη Βούληση και σέρνουν σε καταναγκαστική εργασία εργαζόμενους.

Το πόσο επικίνδυνη ήταν και είναι αυτή η επίταξη φαίνεται από το ότι μέχρι η Διεθνής Αμνηστία την καταδίκασε αλλά ακόμα και ο νεοφιλελεύθερος κος Στέφανος Μάνος.

Εν μέσω μιας εξευτελιστικής για εκπαιδευτικούς αλλά και ανθρώπους διαδικασίας , αστυνομικοί παραδίδουν τα φύλλα επίταξης με ποινή μη παραλαβής των την τρίμηνη φυλάκιση και βέβαια την πειθαρχική δίωξη και απόλυση.

Εικόνες για γέλια και για κλάματα διαδραματίζονται σε όλη την Ελλάδα καθώς αστυνομικοί ψάχνουν πεθαμένους, συνταξιοδοτημένους, έγκυες ή λεχώνες καθηγητές και καθηγήτριες για να τους επιτάξουν.

Η οργή για την ταπείνωση είναι έκδηλη στον κλάδο των καθηγητών.

Πράξη 5η: Η έκπληξη.

Η απεργιακή πρόταση της ΟΛΜΕ κατεβαίνει σε Γενικές Συνελεύσεις. Αυτό που κανείς δεν πιστεύει απ΄τους μικροαστούς, ήπιους, υποταγμένους, «βολεμένους» καθηγητάκους γίνεται πραγματικότητα.

Σε συντριπτική πλειοψηφία  και σε δραματικές γενικές συνελεύσεις οι καθηγητές ξεπερνούν τον τρόμο της απόλυσης, το βάρος της ευθύνης για τους μαθητές τους (πολλές φορές και τα ίδια τους τα παιδιά) που είναι υποψήφιοι,αντιστέκονται στην ταπείνωση, σηκώνουν το κεφάλι και ψηφίζουν ναι στην απεργία.

Η απόφαση αυτή εκπλήττει και ξυπνά και την υπόλοιπη εν υπνώσει ελληνική κοινωνία που βλέπει ότι κάποιοι, με πόνο,με τρόμο,με δάκρυα ή με απελπισία είναι αποφασισμένοι να προτιμήσουν την αξιοπρέπεια τους παρά τη δουλίτσα τους και τη βολή τους.

Τελευταία Πράξη:Η Αυλαία (και τα προσωπεία ) πέφτουν.

Οι Πρόεδροι των ΕΛΜΕ της χώρας , που είναι υποχρεωμένοι να μεταφέρουν την απόφαση των Συνελεύσεων στη Συνεδρίαση τους στις 15/5 , προτείνουν και αποφασίζουν ΚΟΝΤΡΑ στην εντολή που τους δόθηκε.

Είναι πρωτοφανές και παγκόσμια φαινόμενο αντιδημοκρατικής συνδικαλιστικής συμπεριφοράς και το τραγικότερο είναι ότι κάποιοι που φωνάζουν την κυβέρνηση «Χούντα» συμπεριφέρθηκαν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο στους εντολείς συναδέλφους τους ακυρώνοντας τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων και ταπεινώνοντας όλο τον κλάδο.

Κριτική της θεατρικής παράστασης.

Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται, έλεγε ένα παλιό σύνθημα, είναι εκτός από αντιδημοκρατικό και ανθρωπίνως απαράδεκτο να μην φοβάται η καθηγητριούλα των 630 ε την απόλυση και να την τρέμει ο συνδικαλισταράς.

Το ξεπούλημα είναι ολοκάθαρο.Όπως επίσης ότι όλη η ιστορία ήταν στημένη εξ αρχής με μόνη έκπληξη τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων.

Κυβέρνηση, ΜΜΕ, Εργατοπατέρες έσυραν και βασάνισαν 100 χιλιάδες υποψήφιους μαθητές των εξετάσεων και 86 χιλιάδες καθηγητές , καθώς και τις οικογένειες τους, σε ένα πολιτικό ταγκό με στόχο την άγραν ψηφαλακίων νοικοκυραίων που αναζητούν «υπευθυνότητα»

Δεν λογάριασαν ούτε την αγωνία των υποψηφίων ούτε τα τρομακτικά διλήμματα στα οποία έβαλαν τους καθηγητές, να αντιμετωπίσουν καθυβριζόμενοι, με καθαρή συνείδηση πολλαπλά ηθικά ερωτήματα : με τον μαθητή μου ή με το διδακτικό μου έργο; Με την αξιοπρέπεια μου ή με την δουλίτσα μου;

Ντροπή και ροχάλα.

Η λύση που φαίνεται πια ολοκάθαρα είναι μία.Να συντριβεί, να εξαφανιστεί από προσώπου γης ο εργατοπατερίστικος παγιωμένος συνδικαλισμός. Η ΑΔΕΔΥ έχει πρόεδρο δάσκαλο και αντιπρόεδρο καθηγητή αλλά δεν την ένοιαξε ποσώς τι αιτήματα ή τι αγωνίες είχαν οι συνάδελφοί του και οι μαθητές τους.

Η ΓΣΕΕ ακόμα πιο ξεκάθαρα έγραψε στα πολυτελή σκαρπίνια της τον όποιο αγώνα των καθηγητών.

Η ΟΛΜΕ, ακόμα πιο άθλια, γιατί έπαιξε όλο το παιχνίδι εις βάρος 200 χιλιάδων οικογενειών.

Λαμπρή εξαίρεση πρόεδροι ΕΛΜΕ που δεν ανήκουν στο μπλοκ των κυβερνώντων ή των επίδοξων κυβερνητών (με τι νεφρό;) της χώρας και έδωσαν τον αγώνα του οποίου την εντολή έλαβαν απ΄τις Συνελεύσεις.

Τιμή στους ανώνυμους καθηγητές που με δάκρυα πολλές φορές, άυπνοι, βασανισμένοι απ΄τα διλήμματα τους, σήκωσαν κεφάλι και ύψωσαν φωνή αξιοπρέπειας. Αυτοί πρέπει να αποτελέσουν τη βάση των νέων κινημάτων.

Οι άλλοι, οι εργατοπατέρες οι ξεπουλητάδες, όλο και με κάποιο υπουργείο ή Γ.Γ. ή καμιά διοίκηση Δημόσιου Οργανισμού θα βολευτούν.

Μέσα στη χλεύη των απλών λειτουργών της εκπαίδευσης θα βολευτούν και άξιος ο μισθός τους.

Χόρεψαν καλά το ταγκό με την εξουσία.

Μάλλον δεν κατάλαβαν ότι η φράση «ένα βήμα μπρος , δυό βήματα πίσω» δεν ήταν οδηγίες χορευτικές για ταγκό αλλά για αγωνιστική επίθεση προς τα μπρος με ένα βήμα τη φορά και δύο του αντίπαλου πίσω.

Κλείνοντας, να προτείνω στους συνδικαλισταράδες μετά το ταγκό να το ρίξουν και στα τσάμικα.

Έχουν μεγάλη ροπή στα επαναστατικά τσάμικα εξάλλου.

16/5/2013

Σοφία Λαμπίκη

-------


πηγή

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #2094 στις: Μάιος 16, 2013, 11:41:18 μμ »
Συνάδελφοι, μήπως ήρθε η ώρα να συζητήσουμε σοβαρά το ενεδεχόμενο οι Πανελλήνιες να διεξάγονται από τα ίδια τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ;Να υπάρξει αποσύνδεση του Λυκείου από τις Πανελλήνιες; Να μην εμπλεκόμαστε καθόλου με τις πανελλήνιες; Υποτίθετε ότι είμαστε επιστρατευμένοι αλλά υπάρχουν συνάδελφοι που δεν ορίστικαν επιτηρητές.Άλλωστε ποιά είναι η ημερήσια αποζημίωσή μας;

Αποσυνδεδεμένος Νηρηίδα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 269
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #2095 στις: Μάιος 16, 2013, 11:47:32 μμ »
Πριν μια βδομάδα έγραψα ότι η ΟΛΜΕ θα μας πουλήσει στο τέλος, όπως και έγινε.Το μήνυμά μου θεωρήθηκε ειρωνικό και σβήστηκε. Και προδομένοι και επιστρατευμένοι και λογοκριμένοι  λοιπόν.... :o :o :o

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #2096 στις: Μάιος 17, 2013, 12:01:47 πμ »
Κείμενο μιας συναδέλφου...

-----
Το θέατρο του ευτελισμού και το ταγκό της εξουσίας

Θεατρική παράσταση φαρσοκωμωδίας : Απεργία στις Πανελλήνιες

Πράξη 1η:Η Κυβέρνηση δίνει το εναρκτήριο λάκτισμα.

Αν και με το Μνημόνιο 3 έχει ήδη αποφασιστεί η αύξηση του διδακτικού ωραρίου των καθηγητών συγκεκριμενοποιεί την αύξηση στις 2 ώρες εβδομαδιαίως στο πολυνομοσχέδιο παραμονές Πάσχα και λίγο πριν την έναρξη των Πανελληνίων Εξετάσεων.

Ακόμα και ο πιο ανόητος καταλαβαίνει ότι θα αρκούσε μια απλή Υπουργική Απόφαση γύρω στις 10 Ιούνη για να συγκεκριμενοποιήσει την αύξηση όταν θα είχαν λήξει οι Πανελλήνιες.

Γιατί λοιπόν το έφερε τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή;

Για να δημιουργήσει αναταραχή, να ενεργοποιήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό και να στοχοποιήσει τους αντιδρώντες καθηγητές ώστε , τέλος Ιούνη, να τους απολύσει εν μέσω θριαμβικών κραυγών του πλήθους.

Πράξη 2η : Οι εργατοπατέρες της ΟΛΜΕ ξεκρεμούν τα επαναστατικά τυφέκια.

Μέσα σε δήθεν συναισθηματική φόρτιση οργής το προεδρείο της ΟΛΜΕ προτείνει απεργία μέσα στις εξετάσεις. Συναινούν όλες οι συνδικαλιστικές παρατάξεις που πρόσκεινται στα κόμματα της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης πλην του ΠΑΜΕ το οποίο προδιαγράφει εξαρχής ήττα και προτείνει τιμητικές απεργίες τουφεκιές σε ημερομηνίες που δεν προσέρχονται μαθητές στα σχολεία (ευτυχώς όχι ακόμα Κυριακές).

Πράξη 3η: Τα ΜΜΕ (και όχι μόνο) ξεσκίζουν τους καθηγητές

Αρχίζει το σόου. Κοπρίτες, κοπρόσκυλα, ρεμάλια, κοπανατζήδες, παιδόφιλοι, απατεώνες, γαϊδούρια οι φράσεις που εκστομίζονται στα τηλεδικαστήρια , στα καθεστωτικά έντυπα ή από στόματος βουλευτών ή εκπροσώπων κομμάτων.

Τι κάνει επικοινωνιακά η ΟΛΜΕ;

Μήπως ξέρει;

Αντί καταρχήν να κάνει αστικές αγωγές κατά των υβριστών κάθεται και ακούει.

Αντί , ευκαιρίας δοθείσης, να απαιτήσει την κατάργηση των, ψυχοφθόρων για τα παιδιά και οικονομοβόρων για τις οικογένειες, Πανελληνίων Εξετάσεων κάνει τη πάπια γιατί πίσω απ΄αυτές τις εξετάσεις ζει ένα ολόκληρο , νόμιμο αλλά και παράνομο, κύκλωμα φροντιστών και ιδιαιτεράδων.

Μα τι θα μπορούσε να πει ακόμα;

Να πει ότι γίνεται αποδεκτή η αύξηση των 2 ωρών με την δέσμευση του Υπουργείου ότι τα τμήματα των μαθητών θα είναι των 15 παιδιών και ότι οι καθηγητές θα απασχολούνται ΜΟΝΟ με το διδακτικό τους έργο και τίποτε άλλο.Ούτε τον γραμματέα θα κάνουν στο σχολείο, ούτε τον σχολικό φύλακα, ούτε την καθαρίστρια, έτσι βελτιώνεται ποιοτικά η Παιδεία.

Αλλά ποιος να τα πει αυτά;

Πράξη 4η: Σου παν θα βάλεις το χακί….

Σε μία πρωτοφανή ενέργεια η κυβέρνηση επιτάσσει τους καθηγητές πριν αυτοί αποφασίσουν για την απεργία.Τουτέστιν επιτάσσουν την Σκέψη και τη Βούληση και σέρνουν σε καταναγκαστική εργασία εργαζόμενους.

Το πόσο επικίνδυνη ήταν και είναι αυτή η επίταξη φαίνεται από το ότι μέχρι η Διεθνής Αμνηστία την καταδίκασε αλλά ακόμα και ο νεοφιλελεύθερος κος Στέφανος Μάνος.

Εν μέσω μιας εξευτελιστικής για εκπαιδευτικούς αλλά και ανθρώπους διαδικασίας , αστυνομικοί παραδίδουν τα φύλλα επίταξης με ποινή μη παραλαβής των την τρίμηνη φυλάκιση και βέβαια την πειθαρχική δίωξη και απόλυση.

Εικόνες για γέλια και για κλάματα διαδραματίζονται σε όλη την Ελλάδα καθώς αστυνομικοί ψάχνουν πεθαμένους, συνταξιοδοτημένους, έγκυες ή λεχώνες καθηγητές και καθηγήτριες για να τους επιτάξουν.

Η οργή για την ταπείνωση είναι έκδηλη στον κλάδο των καθηγητών.

Πράξη 5η: Η έκπληξη.

Η απεργιακή πρόταση της ΟΛΜΕ κατεβαίνει σε Γενικές Συνελεύσεις. Αυτό που κανείς δεν πιστεύει απ΄τους μικροαστούς, ήπιους, υποταγμένους, «βολεμένους» καθηγητάκους γίνεται πραγματικότητα.

Σε συντριπτική πλειοψηφία  και σε δραματικές γενικές συνελεύσεις οι καθηγητές ξεπερνούν τον τρόμο της απόλυσης, το βάρος της ευθύνης για τους μαθητές τους (πολλές φορές και τα ίδια τους τα παιδιά) που είναι υποψήφιοι,αντιστέκονται στην ταπείνωση, σηκώνουν το κεφάλι και ψηφίζουν ναι στην απεργία.

Η απόφαση αυτή εκπλήττει και ξυπνά και την υπόλοιπη εν υπνώσει ελληνική κοινωνία που βλέπει ότι κάποιοι, με πόνο,με τρόμο,με δάκρυα ή με απελπισία είναι αποφασισμένοι να προτιμήσουν την αξιοπρέπεια τους παρά τη δουλίτσα τους και τη βολή τους.

Τελευταία Πράξη:Η Αυλαία (και τα προσωπεία ) πέφτουν.

Οι Πρόεδροι των ΕΛΜΕ της χώρας , που είναι υποχρεωμένοι να μεταφέρουν την απόφαση των Συνελεύσεων στη Συνεδρίαση τους στις 15/5 , προτείνουν και αποφασίζουν ΚΟΝΤΡΑ στην εντολή που τους δόθηκε.

Είναι πρωτοφανές και παγκόσμια φαινόμενο αντιδημοκρατικής συνδικαλιστικής συμπεριφοράς και το τραγικότερο είναι ότι κάποιοι που φωνάζουν την κυβέρνηση «Χούντα» συμπεριφέρθηκαν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο στους εντολείς συναδέλφους τους ακυρώνοντας τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων και ταπεινώνοντας όλο τον κλάδο.

Κριτική της θεατρικής παράστασης.

Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται, έλεγε ένα παλιό σύνθημα, είναι εκτός από αντιδημοκρατικό και ανθρωπίνως απαράδεκτο να μην φοβάται η καθηγητριούλα των 630 ε την απόλυση και να την τρέμει ο συνδικαλισταράς.

Το ξεπούλημα είναι ολοκάθαρο.Όπως επίσης ότι όλη η ιστορία ήταν στημένη εξ αρχής με μόνη έκπληξη τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων.

Κυβέρνηση, ΜΜΕ, Εργατοπατέρες έσυραν και βασάνισαν 100 χιλιάδες υποψήφιους μαθητές των εξετάσεων και 86 χιλιάδες καθηγητές , καθώς και τις οικογένειες τους, σε ένα πολιτικό ταγκό με στόχο την άγραν ψηφαλακίων νοικοκυραίων που αναζητούν «υπευθυνότητα»

Δεν λογάριασαν ούτε την αγωνία των υποψηφίων ούτε τα τρομακτικά διλήμματα στα οποία έβαλαν τους καθηγητές, να αντιμετωπίσουν καθυβριζόμενοι, με καθαρή συνείδηση πολλαπλά ηθικά ερωτήματα : με τον μαθητή μου ή με το διδακτικό μου έργο; Με την αξιοπρέπεια μου ή με την δουλίτσα μου;

Ντροπή και ροχάλα.

Η λύση που φαίνεται πια ολοκάθαρα είναι μία.Να συντριβεί, να εξαφανιστεί από προσώπου γης ο εργατοπατερίστικος παγιωμένος συνδικαλισμός. Η ΑΔΕΔΥ έχει πρόεδρο δάσκαλο και αντιπρόεδρο καθηγητή αλλά δεν την ένοιαξε ποσώς τι αιτήματα ή τι αγωνίες είχαν οι συνάδελφοί του και οι μαθητές τους.

Η ΓΣΕΕ ακόμα πιο ξεκάθαρα έγραψε στα πολυτελή σκαρπίνια της τον όποιο αγώνα των καθηγητών.

Η ΟΛΜΕ, ακόμα πιο άθλια, γιατί έπαιξε όλο το παιχνίδι εις βάρος 200 χιλιάδων οικογενειών.

Λαμπρή εξαίρεση πρόεδροι ΕΛΜΕ που δεν ανήκουν στο μπλοκ των κυβερνώντων ή των επίδοξων κυβερνητών (με τι νεφρό;) της χώρας και έδωσαν τον αγώνα του οποίου την εντολή έλαβαν απ΄τις Συνελεύσεις.

Τιμή στους ανώνυμους καθηγητές που με δάκρυα πολλές φορές, άυπνοι, βασανισμένοι απ΄τα διλήμματα τους, σήκωσαν κεφάλι και ύψωσαν φωνή αξιοπρέπειας. Αυτοί πρέπει να αποτελέσουν τη βάση των νέων κινημάτων.

Οι άλλοι, οι εργατοπατέρες οι ξεπουλητάδες, όλο και με κάποιο υπουργείο ή Γ.Γ. ή καμιά διοίκηση Δημόσιου Οργανισμού θα βολευτούν.

Μέσα στη χλεύη των απλών λειτουργών της εκπαίδευσης θα βολευτούν και άξιος ο μισθός τους.

Χόρεψαν καλά το ταγκό με την εξουσία.

Μάλλον δεν κατάλαβαν ότι η φράση «ένα βήμα μπρος , δυό βήματα πίσω» δεν ήταν οδηγίες χορευτικές για ταγκό αλλά για αγωνιστική επίθεση προς τα μπρος με ένα βήμα τη φορά και δύο του αντίπαλου πίσω.

Κλείνοντας, να προτείνω στους συνδικαλισταράδες μετά το ταγκό να το ρίξουν και στα τσάμικα.

Έχουν μεγάλη ροπή στα επαναστατικά τσάμικα εξάλλου.

16/5/2013

Σοφία Λαμπίκη

-------


πηγή


Απίστευτο κείμενο... Η Σοφία Λαμπίκη έχει γράψει πολλά αξιόλογα κείμενα.
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος Sostak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #2097 στις: Μάιος 17, 2013, 12:03:37 πμ »
Ελπίζω πραγματικά οι υπεύθυνοι του pde να στείλουν το άρθρο της Σοφίας Λαμπίκη - με την άδεια της φυσικά - σε κάποια (ή και σε όλες) τις κυριακάτικες εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας..


Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #2099 στις: Μάιος 17, 2013, 12:34:24 πμ »
Ευγε ευγε !!!!!!! Ετοιμαστείτε από Σεπτέμβριο να κλάψουν μανούλες. Το μήνυμα το πήραν στο Υπουργείο: ότι από Σεπτέμβιο μπορούμε να προχωρήσουμε ανετότατα και σε άλλα μέτρα πολύ πιο σκληρά. Ε ρε το τι έχει να ακολουθήσει από Σεπτέμβριο δεν λέγεται. όχι 2.000 αναπληρωτές δεν θα πάρουν, όχι 2 ώρες θα αυξήσουν το ωράριο, αλλά δεν θα αφήσουν όρθιο τίποτα.

Έτσι κάνουν άλλωστε τα πρόβατα, σκύβουν το  κεφάλι και προχωράνε
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2013, 12:36:47 πμ από foibos81 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 518
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 627
Σύνολο: 643

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.