*

Ψηφοφορία

Με ποιά πρόταση συμφωνείτε;

ΠΑΜΕ; 48ωρη για 13/05 και 14/05
3 (5.2%)
Παρεμβάσεις: Πανελλήνιες-5ήμερες
37 (63.8%)
ΔΑΚΕ: με κάλπη
6 (10.3%)
ΠΑΣΚΕ: απεργία και στις 17/05, έστω και παράνομα
1 (1.7%)
Με καμία
8 (13.8%)
Να μη γίνει καμία κινητοποίηση
3 (5.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 57

Αποστολέας Θέμα: Με ποιά πρόταση για απεργία από αυτές που έκαναν οι παρατάξεις συμφωνείτε;  (Αναγνώστηκε 5486 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Δύο πραγματάκια να σχολιάσω μόνο:

Παράθεση
Επίσης μάλλον δεν έχει καταλάβει ότι σε αυτή την ψηφοφορία περισσότερο κρίνεται αν θα γίνει ή όχι η απεργία παρά οι λόγοι.

Βασικά.. σε αυτή την ψηφοφορία δεν κρίνεται τίποτα  8)  Απλά ικανοποιείται κάποιο εσωτερικό αίσθημα και τίποτα παραπάνω.

Επίσης, επειδή είναι εκπαιδευτικό φόρουμ, να προσέχουμε ακόμα περισσότερο την ορθογραφία, οπότε π.χ. στην τελευταία επιλογή ψηφοφορίας "να μη γίνει"  (χωρίς τελικό -ν στο μη). Και βάζουμε τόνους. Αυτά ειδικά σε τίτλους, ψηφοφορίες κλπ, που κάνουν "μπαμ" (στα μηνύματα λογικό να ξεφεύγει κάτι όταν γράφουμε βιαστικά).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kelkri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράθεση
Επίσης μάλλον δεν έχει καταλάβει ότι σε αυτή την ψηφοφορία περισσότερο κρίνεται αν θα γίνει ή όχι η απεργία παρά οι λόγοι.

Βασικά.. σε αυτή την ψηφοφορία δεν κρίνεται τίποτα  8)  Απλά ικανοποιείται κάποιο εσωτερικό αίσθημα και τίποτα παραπάνω.


Αυτή η ψηφοφορία είναι απολύτως χρήσιμη γιατί ουσιαστικά υλοποιεί "την κάλπη" που προτείνει η ΔΑΚΕ.
Οπότε και δίνει ένα ισχυρό δημοσκοπικό μήνυμα προς τους συνδικαλιστές για το τι πιστεύει ο κόσμος ότι πρέπει να γίνει.
Και είναι ταυτόχρονα και μια προειδοποίηση προς τους συνδικαλιστές, αν τελικά δεν συμφωνήσουν μεταξύ τους και δεν γίνει κάτι ουσιαστικό.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 03, 2013, 11:29:21 πμ από kelkri »
Μας αυξάνετε το ωράριο; Μειώστε μας τον αριθμό μαθητών ανά τάξη! Κανένας συνάδελφος άνεργος, κανένας μαθητής χωρίς πραγματική-ουσιαστική εκπαίδευση! Τα φροντιστήρια έχουν 10μελή τμήματα, γιατί η δημόσια παιδεία να έχει 25μελή;
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ! Να μην παραδώσουμε πρακτικό ΚΑΙ στις ενδοσχολικές εξετάσεις!! Ένας μόνο καθηγητής να μην παραδώσει στις ενδοσχολικές, αποτελέσματα δεν βγαίνουν.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, αλλά διαφωνώ (όχι στην ίδια την ψηφοφορία, αλλά στην αιτιολόγησή σου) και εξηγώ παρακάτω:
1ον η κάλπη υλοποιείται μόνο στην κάλπη και όχι σε μία διαδικτυακή ψηφοφορία.
2ον το "δημοσκοπικό μήνυμα" προκύπτει από μία ψηφοφορία σε ένα συγκεκριμένο φόρουμ, όπου ψηφίζουν μόνο τα μέλη του φόρουμ, οπότε δεν είναι στατιστικά αντιπροσωπευτική σε καμία περίπτωση. Πέρα του γεγονότος ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, όχι μόνο αγνοεί πιθανόν την ύπαρξη του φόρουμ και της ψηφοφορίας αυτής, αλλά δεν ξέρει (δυστυχώς) να χρησιμοποιεί το διαδίκτυο.

Οπότε, αυτή η ψηφοφορία είναι ίσως χρήσιμη, αλλά για να δείξει την τάση των μελών του φόρουμ και τίποτα παραπάνω.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Συμφωνώ με την 1η πρόταση.
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Mόνο που η απεργία δε θα γίνει από το ιντερνετ, αλλά θα απαιτεί φυσική παρουσία. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό δεν το θέλει η ΔΑΚΕ.
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος kelkri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, αλλά διαφωνώ (όχι στην ίδια την ψηφοφορία, αλλά στην αιτιολόγησή σου) και εξηγώ παρακάτω:
1ον η κάλπη υλοποιείται μόνο στην κάλπη και όχι σε μία διαδικτυακή ψηφοφορία.
2ον το "δημοσκοπικό μήνυμα" προκύπτει από μία ψηφοφορία σε ένα συγκεκριμένο φόρουμ, όπου ψηφίζουν μόνο τα μέλη του φόρουμ, οπότε δεν είναι στατιστικά αντιπροσωπευτική σε καμία περίπτωση. Πέρα του γεγονότος ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, όχι μόνο αγνοεί πιθανόν την ύπαρξη του φόρουμ και της ψηφοφορίας αυτής, αλλά δεν ξέρει (δυστυχώς) να χρησιμοποιεί το διαδίκτυο.

Οπότε, αυτή η ψηφοφορία είναι ίσως χρήσιμη, αλλά για να δείξει την τάση των μελών του φόρουμ και τίποτα παραπάνω.

Η ψηφοφορία αυτή είναι ακόμα πιο χρήσιμη από την κάλπη, γιατί ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς έχουν την δυνατότητα να ψηφίσουν και πολίτες (έστω και μεταμφιεσμένοι) . Οπότε το μήνυμα αυτής της ψηφοφορίας είναι ακόμα πιο ισχυρό.
Μας αυξάνετε το ωράριο; Μειώστε μας τον αριθμό μαθητών ανά τάξη! Κανένας συνάδελφος άνεργος, κανένας μαθητής χωρίς πραγματική-ουσιαστική εκπαίδευση! Τα φροντιστήρια έχουν 10μελή τμήματα, γιατί η δημόσια παιδεία να έχει 25μελή;
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ! Να μην παραδώσουμε πρακτικό ΚΑΙ στις ενδοσχολικές εξετάσεις!! Ένας μόνο καθηγητής να μην παραδώσει στις ενδοσχολικές, αποτελέσματα δεν βγαίνουν.

Αποσυνδεδεμένος kelkri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Mόνο που η απεργία δε θα γίνει από το ιντερνετ, αλλά θα απαιτεί φυσική παρουσία. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό δεν το θέλει η ΔΑΚΕ.

η απεργία απαιτεί φυσική απουσία, όχι παρουσία!  ;D
Μας αυξάνετε το ωράριο; Μειώστε μας τον αριθμό μαθητών ανά τάξη! Κανένας συνάδελφος άνεργος, κανένας μαθητής χωρίς πραγματική-ουσιαστική εκπαίδευση! Τα φροντιστήρια έχουν 10μελή τμήματα, γιατί η δημόσια παιδεία να έχει 25μελή;
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ! Να μην παραδώσουμε πρακτικό ΚΑΙ στις ενδοσχολικές εξετάσεις!! Ένας μόνο καθηγητής να μην παραδώσει στις ενδοσχολικές, αποτελέσματα δεν βγαίνουν.

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Mόνο που η απεργία δε θα γίνει από το ιντερνετ, αλλά θα απαιτεί φυσική παρουσία. Και το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό δεν το θέλει η ΔΑΚΕ.

η απεργία απαιτεί φυσική απουσία, όχι παρουσία!  ;D

Αυτό είναι το πρόβλημα, ότι αλλιώς αντιλαμβανόμαστε την έννοια της απεργίας
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απεργία σημαίνει απουσία από τον χώρο εργασίας και περιφρούρησή του από έξω, καθώς και καθημερινές πορείες, ενημερώσεις τοπικών κοινωνιών, ΜΜΕ κλπ. Καθημερινά..
Αυτά η ΔΑΚΕ σίγουρα δεν τα θέλει..
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος kelkri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απεργία σημαίνει απουσία από τον χώρο εργασίας και περιφρούρησή του από έξω

Απεργία σημαίνει αυτό
http://www.pde.gr/index.php?topic=28601.msg664655#msg664655

Παράθεση
Την μήνυση δεν θα την φάει κανένας.
Αν γίνει πορεία εκατοντάδων εκπαιδευτικών σε ένα συγκεκριμένο εξεταστικό κέντρο, αυτό μπορεί να σταματήσει την λειτουργία του συγκεκριμένου κέντρου, χωρίς μήνυση.  Και αν σταματήσει έστω και ένα κέντρο να δουλεύει, ακυρώνονται οι πανελλήνιες.
Η ανωνυμία και το πλήθος των εκπαιδευτικών τους προστατεύει από τις μηνύσεις, δεν είναι ανάγκη να πας στο σχολείο σου να διαμαρτυρηθείς!

όποιος πάει στο χώρο εργασίας του με σκοπό να κάνει παρανομίες, δεν νομίζω ότι λειτουργεί σωστά.
οι παρανομίες γίνονται μέσα στο πλήθος, είναι χαζό να τις κάνεις επώνυμα.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 03, 2013, 11:53:07 πμ από kelkri »
Μας αυξάνετε το ωράριο; Μειώστε μας τον αριθμό μαθητών ανά τάξη! Κανένας συνάδελφος άνεργος, κανένας μαθητής χωρίς πραγματική-ουσιαστική εκπαίδευση! Τα φροντιστήρια έχουν 10μελή τμήματα, γιατί η δημόσια παιδεία να έχει 25μελή;
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ! Να μην παραδώσουμε πρακτικό ΚΑΙ στις ενδοσχολικές εξετάσεις!! Ένας μόνο καθηγητής να μην παραδώσει στις ενδοσχολικές, αποτελέσματα δεν βγαίνουν.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Μου φαίνεται εξωφρενικό να υπάρχουν συνάδελφοι οι οποίοι να θεωρούν ότι δεν πρέπει να γίνει τίποτα απολύτως.
Παρόλαυτά, πάσχα είναι και τα πρόβατα οδηγούνται στην σφαγή αδιαμαρτύρητα, οπότε ίσως κάποιοι συνάδελφοι έχουν αυτή την ψυχολογία. Να υπενθυμίσω επίσης και τους ινδιάνους Μάγια που στήνανε οικειοθελώς ουρές χιλιάδων ανθρώπων για να τους ξεριζώσει την καρδιά ο ιερέας του θεού ήλιου στο μεξικό.  Υπάρχουν άνθρωποι ανάμεσά μας και με αυτή την ψυχολογία, δυστυχώς είναι και αυτό μια έκφανση της ανθρώπινης φύσης.

Επειδή τώρα το πρόσεξα αυτό το μήνυμα, ειδικά αυτό που είναι με bold.. δηλώνεις εκπαιδευτικός, σωστά; Τι ειδικότητα είσαι; Όχι, ότι έχει σημασία η ειδικότητα, για να γράφονται τέτοιες ιστορικές ανακρίβειες (θα το έλεγα αλλιώς, αλλά αυτολογοκρίνομαι). "Οικειοθελώς" δεμένοι δούλοι;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος kelkri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μου φαίνεται εξωφρενικό να υπάρχουν συνάδελφοι οι οποίοι να θεωρούν ότι δεν πρέπει να γίνει τίποτα απολύτως.
Παρόλαυτά, πάσχα είναι και τα πρόβατα οδηγούνται στην σφαγή αδιαμαρτύρητα, οπότε ίσως κάποιοι συνάδελφοι έχουν αυτή την ψυχολογία. Να υπενθυμίσω επίσης και τους ινδιάνους Μάγια που στήνανε οικειοθελώς ουρές χιλιάδων ανθρώπων για να τους ξεριζώσει την καρδιά ο ιερέας του θεού ήλιου στο μεξικό.  Υπάρχουν άνθρωποι ανάμεσά μας και με αυτή την ψυχολογία, δυστυχώς είναι και αυτό μια έκφανση της ανθρώπινης φύσης.

Επειδή τώρα το πρόσεξα αυτό το μήνυμα, ειδικά αυτό που είναι με bold.. δηλώνεις εκπαιδευτικός, σωστά; Τι ειδικότητα είσαι; Όχι, ότι έχει σημασία η ειδικότητα, για να γράφονται τέτοιες ιστορικές ανακρίβειες (θα το έλεγα αλλιώς, αλλά αυτολογοκρίνομαι). "Οικειοθελώς" δεμένοι δούλοι;

συγνώμη, για τους αζτέκους ήθελα να πώ.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%BF%CE%B8%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82_%CE%91%CE%B6%CF%84%CE%AD%CE%BA%CF%89%CE%BD

Έχει καταγραφεί περίπτωση ελεύθερων ανθρώπων και όχι αιχμαλώτων ή δούλων, που στήνανε ουρά να τους θυσιάσουν για να μην σβήσει ο ήλιος.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 03, 2013, 12:54:08 μμ από kelkri »
Μας αυξάνετε το ωράριο; Μειώστε μας τον αριθμό μαθητών ανά τάξη! Κανένας συνάδελφος άνεργος, κανένας μαθητής χωρίς πραγματική-ουσιαστική εκπαίδευση! Τα φροντιστήρια έχουν 10μελή τμήματα, γιατί η δημόσια παιδεία να έχει 25μελή;
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ! Να μην παραδώσουμε πρακτικό ΚΑΙ στις ενδοσχολικές εξετάσεις!! Ένας μόνο καθηγητής να μην παραδώσει στις ενδοσχολικές, αποτελέσματα δεν βγαίνουν.

Αποσυνδεδεμένος anestios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Είναι αυτές προτάσεις των εκπαιδευτικών; Αναφέρονται πουθενά οι στόχοι της απεργίας; Το ωράριο είναι το πρόβλημα, οι πιθανές απολύσεις, ο φοβερός και τρομερός μύθος της αξιολόγησης...... ποιό; Και τί ζητούν; Να διατηρηθεί το σύστημα ως έχει; Καμιά μεταρρύθμιση, κάποια αλλαγή; Ντρέπομαι. Αυτός δεν είναι κλάδος, αλλά φερέφωνα εξουσίας που φωνασκούν

Έχεις να καταθέσεις κάποια εναλλακτική πρόταση;
Θα την προσθέσω στην ψηφοφορία, και δεδομένου ότι υπάρχει ποια η δυνατότητα αλλαγής της ψήφου, μπορεί οι ψηφοφόροι να μετακινηθούν προς την δικιά σου πρόταση.

Επίσης μάλλον δεν έχει καταλάβει ότι σε αυτή την ψηφοφορία περισσότερο κρίνεται αν θα γίνει ή όχι η απεργία παρά οι λόγοι.

Δεκτές οι ενστάσεις σου, όμως δεν αρκεί να εντοπίζεις το πρόβλημα, πρέπει να προτείνεις και συγκεκριμένη λύση για να έχει νόημα η παρέμβασή σου και να μην είναι απλά ανούσια λόγια διαμαρτυρίας.

Απεργία κάνεις όταν διεκδικείς συγκεκριμένα πράγματα. Αν θες την άποψή μου είμαι υπέρ της απεργίας και θέλω σχολεία που δεν είναι άνδρα διαφθοράς, θέλω εκπαιδευτικούς που δουλεύουν το ωράριό τους, κάνοντας τα μαθήματα της ειδικότητάς τους και όταν υπάρχουν β΄πτυχία να αξιοποιούνται και αυτά, θέλω να εγγυηθεί η ΟΛΜΕ ότι θα υπάρξει ένα σύστημα πρόσληψης και δεν θα επιτρέπει στον εκάστοτε κυβερνώντα να ανοίγει παραθυράκια ( οαεδ, πολύτεκνοι, ιδιωτικοί.....), θέλω στοχευμένες τοποθετήσεις και όχι μαζικές (αυτές μας έφεραν εδώ), και αξιολόγηση που θα στοχεύει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και όχι στην απόλυση (είμαι αντίθετη στο ατελείωτο όχι των συνδικαλιστών). Υπάρχουν πουθενά όλα αυτά στις προτάσεις των παρατάξεων της ΟΛΜΕ; Εκτός αν δεν γνωρίζω ελληνικά. Επιπλέον, όταν οι καθηγητές έκαναν απεργίες, αν ικανοποιούνταν τα μισθολογικά τους, δεν διεκδικούσαν τίποτα άλλο , γι' αυτό και ο κλάδος αυτοενεχυριάστηκε. Τέλος, θα ήθελα ακόμα και ενιαία ψηφοδέλτια, με δηλωμένες κομματικές ταυτότητες, αλλά να έχω τη δυνατότητα να ψηφίσω πρόσωπα διαπαραταξιακά που θα έχουν πρώτα τον τίτλο του εκπαιδευτικού. Ίσως για τα δικά σας δεδομένα να είμαι από άλλον πλάνήτη!

Αποσυνδεδεμένος kelkri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Είναι αυτές προτάσεις των εκπαιδευτικών; Αναφέρονται πουθενά οι στόχοι της απεργίας; Το ωράριο είναι το πρόβλημα, οι πιθανές απολύσεις, ο φοβερός και τρομερός μύθος της αξιολόγησης...... ποιό; Και τί ζητούν; Να διατηρηθεί το σύστημα ως έχει; Καμιά μεταρρύθμιση, κάποια αλλαγή; Ντρέπομαι. Αυτός δεν είναι κλάδος, αλλά φερέφωνα εξουσίας που φωνασκούν

Έχεις να καταθέσεις κάποια εναλλακτική πρόταση;
Θα την προσθέσω στην ψηφοφορία, και δεδομένου ότι υπάρχει ποια η δυνατότητα αλλαγής της ψήφου, μπορεί οι ψηφοφόροι να μετακινηθούν προς την δικιά σου πρόταση.

Επίσης μάλλον δεν έχει καταλάβει ότι σε αυτή την ψηφοφορία περισσότερο κρίνεται αν θα γίνει ή όχι η απεργία παρά οι λόγοι.

Δεκτές οι ενστάσεις σου, όμως δεν αρκεί να εντοπίζεις το πρόβλημα, πρέπει να προτείνεις και συγκεκριμένη λύση για να έχει νόημα η παρέμβασή σου και να μην είναι απλά ανούσια λόγια διαμαρτυρίας.

Απεργία κάνεις όταν διεκδικείς συγκεκριμένα πράγματα. Αν θες την άποψή μου είμαι υπέρ της απεργίας και θέλω σχολεία που δεν είναι άνδρα διαφθοράς, θέλω εκπαιδευτικούς που δουλεύουν το ωράριό τους, κάνοντας τα μαθήματα της ειδικότητάς τους και όταν υπάρχουν β΄πτυχία να αξιοποιούνται και αυτά, θέλω να εγγυηθεί η ΟΛΜΕ ότι θα υπάρξει ένα σύστημα πρόσληψης και δεν θα επιτρέπει στον εκάστοτε κυβερνώντα να ανοίγει παραθυράκια ( οαεδ, πολύτεκνοι, ιδιωτικοί.....), θέλω στοχευμένες τοποθετήσεις και όχι μαζικές (αυτές μας έφεραν εδώ), και αξιολόγηση που θα στοχεύει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και όχι στην απόλυση (είμαι αντίθετη στο ατελείωτο όχι των συνδικαλιστών). Υπάρχουν πουθενά όλα αυτά στις προτάσεις των παρατάξεων της ΟΛΜΕ; Εκτός αν δεν γνωρίζω ελληνικά. Επιπλέον, όταν οι καθηγητές έκαναν απεργίες, αν ικανοποιούνταν τα μισθολογικά τους, δεν διεκδικούσαν τίποτα άλλο , γι' αυτό και ο κλάδος αυτοενεχυριάστηκε. Τέλος, θα ήθελα ακόμα και ενιαία ψηφοδέλτια, με δηλωμένες κομματικές ταυτότητες, αλλά να έχω τη δυνατότητα να ψηφίσω πρόσωπα διαπαραταξιακά που θα έχουν πρώτα τον τίτλο του εκπαιδευτικού. Ίσως για τα δικά σας δεδομένα να είμαι από άλλον πλάνήτη!

Μπορείς να τα βάλεις όλα αυτά σε μορφή πρότασης, να την προσθέσω στις επιλογές της ψηφοφορίας;
Να είναι όμως ολοκληρωμένη πρόταση. Εδώ δεν είναι χώρος συζήτησης των προτάσεων, αλλά χώρος ψηφοφορίας αυτών.
Μας αυξάνετε το ωράριο; Μειώστε μας τον αριθμό μαθητών ανά τάξη! Κανένας συνάδελφος άνεργος, κανένας μαθητής χωρίς πραγματική-ουσιαστική εκπαίδευση! Τα φροντιστήρια έχουν 10μελή τμήματα, γιατί η δημόσια παιδεία να έχει 25μελή;
ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΡΑ! Να μην παραδώσουμε πρακτικό ΚΑΙ στις ενδοσχολικές εξετάσεις!! Ένας μόνο καθηγητής να μην παραδώσει στις ενδοσχολικές, αποτελέσματα δεν βγαίνουν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159811
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 439
Σύνολο: 447

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.