Σύνολο ψηφοφόρων: 23
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι ο Neron εχει δικιο σε πολλα απο αυτα που λεει και αργα ή γρηγορα θα δωσει πονο
με αγωνια περιμενουμε τις μεταθεσεις - τοποθετησεις - λειτουργικα κενα (ιδιως τα λειτουργικα- οργανικα κενα). Και επειδη ο πρωην προισταμενος πρωταβαθμιας εκπαιδευσης Αιτ/νιας ισως θελει παρεα .......... το νους σας
Δεν ξερω ποιος δίνει πόνο τελικα ... αυτοί... που στέλνουν εγγράφως αιτήσεις στα ΠΥΣΔΕ και ζητούν να τους στείλουν μόνιμους χωρίς να πληρούν ούτε ένα απο τα προσόντα που ορίζει η κείμενη νομοθεσία για να δουλεψεις στην Ειδική Αγωγή και τους ονοματίζουν μάλιστα!!! με την πρόφαση οτι πρέπει να λειτουργήσει το σχολείο... και καλα καλα το Υπουργείο δεν έχει καλεσει αναπληρωτες ...ή εμείς που μαθαίνουμε τα καμώματα τους και τους τα πετάμε στα μούτρα ζζζζζζζζζζζ εγκεφαλικαααααααολα μαθαίνονται... για αυτό το νου σας γεροντοπαλικαρα και σεβαστείτε επιτελους οτι στην Ειδικη Αγωγη δεν μας νοιαζει απλα να λειτουργει το σχολειο με ανιδεικευτο προσωπικο, που απλα κανει παιδοφυλαξη. το σχολείο πρεπει να λειτουργει ευρυθμα με καταρτησμενο εκπαιδευτικο προσωπικο για το καλο των παιδιων!!!
Έχω ένσταση AiPiας πούμε είσαι εσύ σε ένα ειδικό σχολείο μόνιμος με προσόντα, μαζί με εσένα άντε 1-2 ακόμα και ξεκινάει η χρονιά.Φυσικά ζητάει το σχολείο αναπληρωτές και περιμένεις υπολειτουργώντας. Μετά από 1-2 μήνες και 2-3 φάσεις αναπληρωτών καλύπτει το σχολείο το 80% των αναγκών και λειτουργεί σε καλό βαθμό. Συνεχίζει να ζητάει αναπληρωτές ειδικής για τα υπόλοιπα κενά αλλά δεν βλέπει φως, ενώ μαθαίνει από το υπουργείο ότι πιστώσεις γιοκ. Τι επιλογές έχει? 1) να συνεχίζει με "αυτιστικό" τρόπο να ζητάει αναπληρωτές ενώ ξέρει ότι δεν πρόκειται να έρθει κανένας2) να ζητήσει ώρες από εκπαιδευτικούς γενικής που περισσεύουν των ειδικοτήτων που λείπουν από το σχολείονομίζω ότι με για το συμφέρων του σχολείου το 2 είναι μονόδρομος